Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beste ..

heb ook iets meegemaakt .

Ik in fout of niet geen idee eigenlijk ..

Ik kom dus tegen 100 110 opgereden , oprit op .. kzie een gaatje waar ik tussen kan .. was veel spits veel camions .

net op het moment dat ik wil invoegen komt er ne klote kerel met een opel er tussen . dus wat kan ik doen alles dichtslaan en met moeite er dan terug op kruipe . korte oprit . of acceleren er er tussen gaan voor den opel .. (menheer had mij wel degelijk gezien ) meer om te klote denk ik .jonge gast met bmw . Ma soit opt moment dat ik acceleer komt er een dikke steen tegen zijn vooruit volgens hem . ik rij gwn door menheer haalt mij in en begint daar al zijn lichten van zen auto aan te steken remt voor mij flacht achter mij .. echt niet normaal . kerel maar gevolgd gestopt op afrit . menheer beticht mij van zijn ruit opzetelijk kapot gemaakt te hebben met een steen ? .. menheer zou poltie en blala op mij afsturen . de dag van vandaag nog steeds niks gehoord ..
    Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

• Laat hem maar proberen, hij hoopte misschien een sul tegen het lijf te lopen die hem een nieuwe voorruit betaald.

Comment

• Vervoer je zware stenen met je bmw? Er zijn toch praktischere auto's dan dat daarvoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          aan de heer met nummerplaat 1.TXL.137; het is niet omdat je met een taxi rijdt dat je uiterst aggresief rechts mag inhalen; mensen op het linkervak couperen, afrit vanaf derde vak al remmende nemen in één beweging en daarbij een camionet en vrachtwagen doen remmen. dit alles tussen waasmunster en afrit sint-niklaas

Volgende keer zal ik niet remmen als je mij de middenberm probeert in te duwen en dan kunnen onze verzekeringen het uitvechten wie der nu in fout is... (ben er vrij gerust in eigenlijk) Als je toch persé rechts wil inhalen en uwen langen audi in een gatje van een paar meter wil wringen koopt u dan een smartje
          ik denk dat we deze morgen dezelfde cowboy hebben tegen gekomen op de E17, bumperplakken op het derde vak, dan rechts inhalen en zich in het gaatje gooien, dan wat onnozel doen op het 2de en 3de vak en dan een gevaarlijk maneuver vanaf het 3de vak om de uitrit sint-niklaas te pakken, lang geleden dat ik zo een debiel heb gezien, was een audi a6 break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichten
            beste ..

heb ook iets meegemaakt .

Ik in fout of niet geen idee eigenlijk ..

Ik kom dus tegen 100 110 opgereden , oprit op .. kzie een gaatje waar ik tussen kan .. was veel spits veel camions .

net op het moment dat ik wil invoegen komt er ne klote kerel met een opel er tussen . dus wat kan ik doen alles dichtslaan en met moeite er dan terug op kruipe . korte oprit . of acceleren er er tussen gaan voor den opel .. (menheer had mij wel degelijk gezien ) meer om te klote denk ik .jonge gast met bmw . Ma soit opt moment dat ik acceleer komt er een dikke steen tegen zijn vooruit volgens hem . ik rij gwn door menheer haalt mij in en begint daar al zijn lichten van zen auto aan te steken remt voor mij flacht achter mij .. echt niet normaal . kerel maar gevolgd gestopt op afrit . menheer beticht mij van zijn ruit opzetelijk kapot gemaakt te hebben met een steen ? .. menheer zou poltie en blala op mij afsturen . de dag van vandaag nog steeds niks gehoord ..
            Vorige week is er ook een steentje tegen onze ruit gevlogen. Resultaat: een sterretje natuurlijk. Ik wist ook perfect van welke auto het kwam daar ik het mooi zag vliegen.

1) Die persoon kan daar toch ook niets aan doen?
            2) Hoe gaat hij bewijzen dat het uw schuld is?

Voor zulke gevallen bestaat er een glasbreukverzekering

Comment

• Als ge geen steentjes op uw voorruit wilt, moet je maar met de fiets gaan. Wij krijgen wekelijks brieven of telefoons van automobilisten die een ster in hun ruit hebben nadat ze naast een van onze camions reden. Gewone steenslag van iets dat al op de baan lag, aangezien we geen kippers hebben en dus niets in bulk vervoeren dat kan loskomen.

Mijn voorruit, bumper en motorkap zitten ook vol met steenslag, niemand kan daar iets aan doen ...

Comment

• Wil je iets grappigs weten? Het is de schuld van die voorruiten dat ze zo rap steenslag hebben.

Mijn rechtstaande voorruit van mijn mercedes : nog geen steenslag na 30jaar.
                Mijn bedrijfsauto : steenslag na 3maand.

Door de helling, kesten die steentjes onder een hoek erin, dat ze eerder putjes maken.

Edith wil weten hoe je steenslag in de voorruit van je vrachtwagen krijgt

Comment

• Achter een vrachtwagen rijden die steentjes vervoert en z'n lading is niet afgedekt?

Comment

• ergernis van de dag: van Geel naar Torhout in 3u30.
                    Tussen twee afritten, zonder verwittigd te zijn (pas opgereden) een uur vast zitten en dan nog een uur op de omwegen na de volgende afrit.

En dan, eens we konden rijden, twee pipo's. Een madammeke dat twee km voor de 90-viaduct zich aan 90 voor mij gooit op het derde, ik kom af aan 120. Ik moet hard remmen en zit dichtbij, en ze zwaait met haar hand.
                    Vervolgens in Beernem op het derde vak een monovolume met de L erop, bleef hangen. Ik op 't tweede, achter een BMW. BMW gaat naar 't eerste, en ik kan kiezen: ofwel gas geven ofwel naar 't derde in z'n gat boren. Op 't moment dat ik beslis naar 't derde te gaan (gelukkig maar dat dat m'n beslissing was) steekt pipo z'n pinker uit naar rechts. Hij ziet mij ineens (had me dus nog nooit gezien en ik zat met m'n koplamp aan z'n achterhoek) en vertraagt .... dus moest ik mee vertragen om "niet rechts voorbij te steken"..... Toen ik hem voorbijstak keek ik bedenkelijk, begon hij nog wat fars te doen. Als hij op die manier zijne kleinen leert autorijden, amai.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                      Wil je iets grappigs weten? Het is de schuld van die voorruiten dat ze zo rap steenslag hebben.

Mijn rechtstaande voorruit van mijn mercedes : nog geen steenslag na 30jaar.
                      Mijn bedrijfsauto : steenslag na 3maand.

Door de helling, kesten die steentjes onder een hoek erin, dat ze eerder putjes maken.

Edith wil weten hoe je steenslag in de voorruit van je vrachtwagen krijgt
                      Ik zal er eens aan denken dat ik een foto maak van mijn voorruit op de camion. Er zitten een 15-tal sterren in, waarvan 1 van +10cm en een barst van meer dan een halve meter.
                      Hoe ze er in komen? Zelfde als van een auto, achter een voertuig rijden dat net over een steentje rijdt en het tegen de voorruit krijgen. Die grote is van een kei die gegooid werd van op een brug op de ring van Parijs.
                      Ruit valt dan nog mee in vergelijking met de motorkap. Heeft natuurlijk ook al 520.000km en is volledig recht vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                        ik denk dat we deze morgen dezelfde cowboy hebben tegen gekomen op de E17, bumperplakken op het derde vak, dan rechts inhalen en zich in het gaatje gooien, dan wat onnozel doen op het 2de en 3de vak en dan een gevaarlijk maneuver vanaf het 3de vak om de uitrit sint-niklaas te pakken, lang geleden dat ik zo een debiel heb gezien, was een audi a6 break
                        Inderdaad
                        Last edited by ; 22/02/2012, 22:10.

Comment

• ervoer je zware stenen met je bmw? Er zijn toch praktischere auto's dan dat daarvoor?

nee , lagen blijkbaar al steentjes op de oprit volgens hem . ben achteraf nog eens gaan zien en zag niks liggen .

en inderdaad ben ook glasbreuk verzekerd ...
                          zo als zovelen heb ik ook steenslag overal.. maar jah wat doe je eraan , zo een lelijke bra of degelijk kopen .

mvg
                          Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

• Ik erger me aan het feit dat ik deze morgen zelf de associale klootzak heb moeten uithangen, omdat ik gehinderd werd door nog 2 associalere klootzakken dan mezelf
                            Nadat ik ze 2 lange stukken (met plaats op het 2de vak) de tijd heb gegeven om opzij te gaan van de linkerband, ben ik ze langs rechts voorbij gegaan.
                            Mijn 'houd je aan de regels-gevoel' heeft het opgegeven nadat ik besefte dat ik de enige idioot was die dat blijkbaar nog probeerde^^
                            Toen ik, toch nog steeds met gebruik van pinkers , weer invoegde durfde de 2de hersendode idioot nog een faren ook.
                            Heb hem even teken gedaan dat hij verondersteld werd van niet in coma te liggen op het linkse rijvak en hij had het blijkbaar door (op zich al een unicum met dat soort mensen).

Comment

• Ken je die trend van onrendabele tieners op scooters met wit licht vooraan en achteraan?

Die onrendabelen zijn opgegroeid en kopen nu auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Ken je die trend van onrendabele tieners op scooters met wit licht vooraan en achteraan?

Nee die trend ken ik niet, leg mij die eens uit
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Ken je die trend van onrendabele tieners op scooters met wit licht vooraan en achteraan?

Stukken beter dan de nieuwe fietstrend : rood vooraan en wit achter.

Comment

je moet stoppen met langs de verkeerde kant van de baan te rijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Dat zijn er dan toch al met lichten, ook vrij uniek!

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

Comment

• beter verkeerd verlicht dan niet.
                                          Anderzijds, toen mijn dynamo het onderweg begaf, waren er verschillende chauffeurs die met hun grootlichten seinden om me erop attent te maken dat mijn voorlicht niet brandde.
                                          Wat er wel op duidt dat ze me wel hadden opgemerkt. Zouden ze naar automobilisten met één werkende koplamp hetzelfde doen?

Ik reed overigens met fluovestje. Dat fluovestje blijkt ook geen garantie op gezien worden; heb al menig medefietser voorzien van verlichting en helm mogen zien uitwijken omdat een afslaande chauffeur (uit de tegenovergestelde richting dan nog) hen niet gezien had. Ik steek dan ook mijn hand even op als een chauffeur me laat doorfietsen alvorens een straat in te draaien.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X