Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren (vrijdagavond) tussen 17 en 18 dus midden in de spits
    E17 richting Gent, ter hoogte van R4

absolute randdebiel die aan 160 iedereen overstak op de pechstrook!!!!!!!!!!!

Comment

• voorbijsteken langs rechts vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...

Comment

• Onnodig links blijven hangen vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...

(Nee, da's gelogen, voorrangsnegatie is gevaarlijker, maar het is nogal makkelijk om op rechtsinhalers te schieten terwijl in andere landen dit niet zo gevaarlijk wordt geacht. Diegene die het niet zo op rechtsinhalen hebben zitten meer met het feit in de knoop dat ze ingehaald worden ipv dat iedereen onnozel op het linkervak zijn beurt afwacht.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Onnodig links blijven hangen vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...

(Nee, da's gelogen, voorrangsnegatie is gevaarlijker, maar het is nogal makkelijk om op rechtsinhalers te schieten terwijl in andere landen dit niet zo gevaarlijk wordt geacht. Diegene die het niet zo op rechtsinhalen hebben zitten meer met het feit in de knoop dat ze ingehaald worden ipv dat iedereen onnozel op het linkervak zijn beurt afwacht.)
          Volledig akkoord!

Comment

• Er zijn er ook genoeg die er om vragen rechts ingehaald te worden.
            Als er wat verkeer op de autosnelweg is en je volgt zelf braaf de regels (altijd rechts houden), heb je dat nog meer. Middenvakplakkers ... Ofwel braafjes naar uiterst links en weer naar rechts, ofwel gewoon rechts blijven rijden en daar inhalen. Ik ben dan wel geneigd voor het tweede te opteren. Nog beter (voor mij dan) is om gewoon mee middenvakplakker te spelen. Dan erger ik mij niet in andere middenvakplakkers en hoef ik helemaal niet rechts in te halen. En dat is dan écht wel de beste oplossing.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Onnodig links blijven hangen vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...

ok maar inhalen via de pechstrook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leo_leo_rex Bekijk Berichten
                voorbijsteken langs rechts vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...
                Vandaag 3 kilometer langs rechts voorbijgestoken en ik voel er me slecht bij, weet anderzijds niet of ik me nu schuldig of boos moet voelen.

Comment

• deze nacht was het anders ook feest: E40 van Brussel tot aan de kust ... Veel middenvakplakkers, en onregelmatige rijders.

Op de koop toe enen in 't centrum hier die voor m'n neus opkomt, mij doet remmen, niet voortrijdt en al zwalpend verder rijdt. Met ruit open, dus op m'n hoede voor zatlappen.
                  Steek hem voorbij, begint dus gas te geven, maar heeft zich dan ook misrekend aan mijn pk's. Aan 't volgende ronde punt heeft hij nog een poging gedaan om me langs de andere kant in te halen, maar vergat dat ik wél in m'n spiegels kijk en géén bedampte ruiten heb. Dus weer verloren. En dan is hij terug slakkegangetje gaan doen al zwalpend.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Vandaag 3 kilometer langs rechts voorbijgestoken en ik voel er me slecht bij, weet anderzijds niet of ik me nu schuldig of boos moet voelen.
                    Is het niet zo als jij op het rechtervak rijdt en andere wagens inhaalt die op het middenvak rijden zonder een manoeuvre te doen (dus gewoon rechtdoor rijdt) het legaal is?
                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

• daarnet ook weer iets voorgehad . precies alleen als ik met de bmw op gank ben .

In leuven ''rode seat nummerplaat 188 DIM . dikke eikel . inhalen met piepende banden tegen een snelheid niet bepaald goed met 300 m terug lichten . en met een brede smile op u gezicht blij dat je een bmw hebt kunne inhalen ? weeg dit op tegen de veiligheid van fieters ? en mij zo van de baan aframmen . U mag blij zijn dat ik in een goei bui was en mijn lief mee had . of ik had u terug geramd . levenslang rijverbod jah .. tijd voor een dashcam te installeren
                      Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                        Is het niet zo als jij op het rechtervak rijdt en andere wagens inhaalt die op het middenvak rijden zonder een manoeuvre te doen (dus gewoon rechtdoor rijdt) het legaal is?
                        Neen.

Comment

• Blij dat je dit zo erg vindt, verwittig jij al die linksplakkers dan?
                          Links plakken is erger, het is een overtreding op zich en lokt daarbij nog eens rechts voorbij steken uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                            Als er file-vorming is op de 2e strook, dan mag jij ze gerust (met aangepaste snelheid weliswaar) rechts voorbijsteken zonder een overtreding te begaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leo_leo_rex Bekijk Berichten
                              voorbijsteken langs rechts vind ik persoonlijk een van de ergste verkeersovertredingen die je kunt doen...
                              Op een extreme uitzondering na (zoals in dat voorbeeld van rechts voorbij langs de pechstrook), kan je niet inhalen als men niet onnodig lang links rijdt, dus die zogenaamde "ergste overtreding" is eigenlijk gewoon een gevolg van irritant en asociaal gedrag van andere weggebruikers. Bijgevolg dien je die linksklevers aan te pakken en niet de persoon die rechts voorbijgaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Op een extreme uitzondering na (zoals in dat voorbeeld van rechts voorbij langs de pechstrook), kan je niet inhalen als men niet onnodig lang links rijdt, dus die zogenaamde "ergste overtreding" is eigenlijk gewoon een gevolg van irritant en asociaal gedrag van andere weggebruikers. Bijgevolg dien je die linksklevers aan te pakken en niet de persoon die rechts voorbijgaat.
                                Ja maar een rechts voorbijsteker is makkelijker te bewijzen dan een koppige middenvaksplakker.
                                Al kan je wel als regel instellen : wordt je langs rechts voorbij gestoken : je kon naar rechts

Maar de E40 is echt wel de dagelijkse hoogmis van middenvakplakkers. Altijd plezier op die drie mooie rijstroken

Comment

gouden post!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Iedereen zit toch met andere ergernissen

-Als iemand links 100 wil rijden dan zal ik wel tegen
                                    120 rechts passeren.
                                    -Fietsers die steeds de weg van auto's afsnijden....doe maar vroeg of laat lig je toch ergens tegen de grond.
                                    -Vrachtwagens die steeds hun toeter gebruiken;als er op de E313 30 achter mekaar rijden met 10 meter tussen ga ik geen afrit verder rijden en zet mij ertussen.
                                    Als ik mij aan de snelheid
                                    wil houden bij wegenwerken is het niet zo aangenaam om op 1m te komen rijden....toch bedankt.

Mijn ergernissen zijn eigenlijk de wegen zelf en hoe men ze tegenwoordig aan het verknoeien is waardoor er volgens mij nog meer files zijn.
                                    Wagens worden steeds beter en sneller en wegen steeds smaller,slechter en beperkter.

Misschien is't al de leeftijd en was het vroeger echt beter....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
                                      Iedereen zit toch met andere ergernissen

-Als iemand links 100 wil rijden dan zal ik wel tegen
                                      120 rechts passeren.
                                      -Fietsers die steeds de weg van auto's afsnijden....doe maar vroeg of laat lig je toch ergens tegen de grond.
                                      -Vrachtwagens die steeds hun toeter gebruiken;als er op de E313 30 achter mekaar rijden met 10 meter tussen ga ik geen afrit verder rijden en zet mij ertussen.
                                      Als ik mij aan de snelheid
                                      wil houden bij wegenwerken is het niet zo aangenaam om op 1m te komen rijden....toch bedankt.

Mijn ergernissen zijn eigenlijk de wegen zelf en hoe men ze tegenwoordig aan het verknoeien is waardoor er volgens mij nog meer files zijn.
                                      Wagens worden steeds beter en sneller en wegen steeds smaller,slechter en beperkter.

Misschien is't al de leeftijd en was het vroeger echt beter....
                                      Het wegennet van belgie is toch het slechste van europa!? Echt iets waar we ons voor kunnen schamen!
                                      http://www.autoblog.nl/archive/2011/...an-west-europa

Comment

erger zijn de linksrijders voor wie het niet snel genoeg kan gaan. Als ik aan 120 km/h iemand aan het voorbijsteken ben gebeurd het vaak genoeg dat men onnodig dicht in mijn gat komt plakken en ik zelfs niet de tijd krijg om me terug deftig op het rechterrijvak te zetten. Ik zit nog met twee wielen op het linkerrijvak en de achterliggende chauffeur zit al ter hoogte van mijn deur.
                                        Als ge volgens de regels rijdt, wordt dat door een boel associale rijders niet geapprecieerd. Als ge gejaagd zijt, volgt dan een cursus yoga, maar reageer u niet af in het verkeer.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          erger zijn de linksrijders voor wie het niet snel genoeg kan gaan. Als ik aan 120 km/h iemand aan het voorbijsteken ben gebeurd het vaak genoeg dat men onnodig dicht in mijn gat komt plakken en ik zelfs niet de tijd krijg om me terug deftig op het rechterrijvak te zetten. Ik zit nog met twee wielen op het linkerrijvak en de achterliggende chauffeur zit al ter hoogte van mijn deur.
                                          Als ge volgens de regels rijdt, wordt dat door een boel associale rijders niet geapprecieerd. Als ge gejaagd zijt, volgt dan een cursus yoga, maar reageer u niet af in het verkeer.
                                          Herkenbaar. Ook is het altijd leuk, dat ze dan zelf stilvallen ter hoogte van je deur, tot je zelf iemand wil voorbijsteken. Je kan dan gaan afremmen en die pipo in zijn kont gaan duwen

Comment

Working...
                                          X