Yup 's morgens op de ring van antwerpen, ik hou een afstand van een meter of 6 van mijn voorligger. Kruipen ze er tussen, moet ik ervoor remmen of ik rij in hun gat en dan gaan ze mooi 70 rijden naast de middenvakker. Ok je mag er maar 70 rijden op de ring maar als ik rapper wil rijden is dat mijn zaak en moet je niet links op dezelfde hoogte van de middenvakker blijven rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenYup 's morgens op de ring van antwerpen, ik hou een afstand van een meter of 6 van mijn voorligger. Kruipen ze er tussen, moet ik ervoor remmen of ik rij in hun gat en dan gaan ze mooi 70 rijden naast de middenvakker. Ok je mag er maar 70 rijden op de ring maar als ik rapper wil rijden is dat mijn zaak en moet je niet links op dezelfde hoogte van de middenvakker blijven rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polar Bekijk BerichtenVroeg mij dat ook eerst af...
Ik reed braafjes net geen 80 km/uur, natuurlijk werd ik voorbij gevlogen! Iets voor de afslag naar de E40 pots File. Door mijn aangepaste snelheid was ik niet verrast. Er was een ongeval gebeurd met een motorijdster, ze was gevallen door het niveau verschil tussen de rijstroken. Een motorijder van de zelfde groep had haar niet kunnen ontwijken. Toen ik daar passeerde lag ze roerloos op de grond. Er heerste paniek bij de 'helpers'. Deze morgend las ik dan in de krant dat ze overleden was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDoor richting aan te geven vertel je "de vijand" wat je van zin bent en zou die het gat kunnen dichtrijden.
Niet mijn zienswijze, maar zo wordt er wel geredeneerd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenMensen op de autostrade die vlak voor uw neus nog naar uw vak veranderen, 90% gebruikt dan nog geen pinkers ook.
Zo moeilijk is dat toch niet om uw richtingaanwijzers te gebruiken... Bij mij is dat zelfs een automatisme.
3 stuks vandaag. Toeval of niet, alle 3 vlot een stuk boven de 65 jaar oud.
Comment
-
Daarjust heb ik wat tijd doorgebracht op de pechstrook van de autostrade, zie je ook wat voorbijknallen. heb er een 30 tal minuten moeten wachten:
- al zeker 6 linksrijders zonder dat er iemand in de buurt reed
- 3 kontklevers
- en dan ngo een hele hoop die hun pinkers niet gebruikenBMW X5 45e
Comment
-
Vandaag een eindje (noodgedwongen) achter een idioot van het eerste uur gereden. Meneertje had constant 2 rijvakken nodig, zigzaggen tot en met. Vertragen naast alles wat hij voorbijstak en blokkeren alles wat hem voorbij wou.
Mij heeft hij 3 keer de pas proberen af te snijden.
Ik ben hem finaal voorbij geraakt langs rechts, toen hij iemand anders de pas afsneed.
Verder voorbij Jabbeke stonden er zwaantjes, ik hoop dat meneertje daar goed zwaar aangepakt wordt en dat er vanalles niet in orde is.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWas het geen 8 cm, maar dan nog 5cm is nog veel met een moto denkik, zeker als je het niet verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenNiveauverschil van 5cm lijkt me nochtans niet zo onoverkomelijk als je voldoende scherp oprijdt (min. 45 graden hoek). Elk accident is er 1 teveel natuurlijk maar er zijn ook veel motards wél veilig overgereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenVolgens dien typ van Wegen&verkeer op tv was het overal ts. 4,5 en 5,5 cm.
Comment
-
Ik heb in 2010 die mannen al aangesproken over hoe idioot en ongezien dit is, en toen al vond men dat normaal, drempels van 5cm pakken aan 70 kph op de snelweg. Als je sjans had, stond er toen al een file door de eerste lading bestuurders die hun velgen hadden kromgereden, en zakte de snelheid tot stapvoets thv het niveauverschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk heb in 2010 die mannen al aangesproken over hoe idioot en ongezien dit is, en toen al vond men dat normaal, drempels van 5cm pakken aan 70 kph op de snelweg. Als je sjans had, stond er toen al een file door de eerste lading bestuurders die hun velgen hadden kromgereden, en zakte de snelheid tot stapvoets thv het niveauverschil.
Comment
-
volgens mij kunnen ze op die manier telkens maar een klein stukje doen. en onderschat ook niet dat dat moet uitharden en dat ze die tijd al vaak vrij kort houden, net om de hinder te beperken.
Ik vind trouwens dat de spray tijdens of na regenbuien tegenwoordig veel erger is, sinds ze op de e19 nieuwe asfalt hebben gelegd tussen antwerpen en kontich.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIk vind trouwens dat de spray tijdens of na regenbuien tegenwoordig veel erger is, sinds ze op de e19 nieuwe asfalt hebben gelegd tussen antwerpen en kontich.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenIk vind trouwens dat de spray tijdens of na regenbuien tegenwoordig veel erger is, sinds ze op de e19 nieuwe asfalt hebben gelegd tussen antwerpen en kontich.
Ik reed gisteren een stuk op secundaire banen zonder enig probleem om dan op de E40 verrast te worden door een compleet ondergerregende E40 met vertraagd verkeer tot vervolg. 's nachts is het nog erger dan zie je zelfs de wegmarkeringen niet meer bij regenval.
Comment
Comment