Vrijdagavond op de truckparking Parijs. Franse truckers die koeien vervoerden in camions die met niets in orde waren (het was simpelweg dierenmishandeling zelfs), kwamen wat arrogant doen tegen twee Duitsers die er al stonden. Ik en collega die er staan gaan eens zien wat er aan de hand is en zien die beesten. Collega belt de gendarmerie en die komen wat pv'kes maken. Eens die weg waren moesten we niet meer in ons bed kruipen, maar mochten we onze camions beschermen. Gelukkig bijstand gekregen van zowat iedereen die er stond en nog buiten durfde komen. Uiteindelijk zijn die met hun koeien in hun camions mogen vluchten. Bij ons hebben ze dan hun baas eens gebeld en die kon ook niet lachen met de situatie, bleek dat ze uit luiheid, de dieren gewoon in 1 compartiment hadden geperst ipv 4 ...
Eindbalans voor ons viel mee, camions onbeschadigd gebleven en naast een klein sneetje in mijn been zelf ook niks. Alleen de zaterdag was een beetje lastig, nachten doordoen is niks voor mij. Toch wel een zwaar gevalletje "verkeersagressie".
Eindbalans voor ons viel mee, camions onbeschadigd gebleven en naast een klein sneetje in mijn been zelf ook niks. Alleen de zaterdag was een beetje lastig, nachten doordoen is niks voor mij. Toch wel een zwaar gevalletje "verkeersagressie".
Comment