Mensen die in dit regenweer hun dimlichten niet aansteken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Indien ze niet direct rechtsaf hadden moeten gaan, hadden ze het waarschijnlijk wel anders aangepakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Inderdaad. Op 't moment dat de eerste fietser degoutant komt opgevlogen kan de Nissan nog steeds tijdig z'n richtingsaanwijzer naar rechts aanzetten om die straat in te rijden. Op zijn minst onvoorzichtig te noemen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs er daar geen minimum snelheid zoals bij ons?
Article R413-19
Aucun conducteur ne doit gêner la marche normale des autres véhicules en circulant sans raison valable à une vitesse anormalement réduite. En particulier sur autoroute, lorsque la circulation est fluide et que les conditions atmosphériques permettent une visibilité et une adhérence suffisantes, les conducteurs utilisant la voie la plus à gauche ne peuvent circuler à une vitesse inférieure à 80 km/h.
Le fait, pour tout conducteur, de contrevenir aux dispositions du présent article est puni de l'amende prévue pour les contraventions de la deuxième classe.
Ook rekening houden met maximumsnelheid die in bepaalde gevallen verlaagd is, regen 110 km/u (of 100 km/u indien V-max minder dan 130km/u) bij mist zelfs 50km/u (zicht minder dan 50 meter).Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenMensen die in dit regenweer hun dimlichten niet aansteken.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenzelfs die miezerige dimlichtjes mogen ze van mij direckt afschaffen,ik rij daar nooit mee,ik rij altijd met mijn gewone lichten aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
Dus enkel voor het linkse baanvak is er een minimumsnelheid en die is dan nog 80km/u dus 110 was er ruim boven.
Comment
-
omdat die achter u 10 seconden trager op zijn bestemming gaat aankomen? Als ik met de aanhangwagen onderweg ben, dan ga ik niet planken maar gewoon 100 tot 105 rijden. En dan steek ik evengoed vrachtwagens voorbij. Dat mag ik dan niet als ik de redenering hier volg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenomdat die achter u 10 seconden trager op zijn bestemming gaat aankomen? Als ik met de aanhangwagen onderweg ben, dan ga ik niet planken maar gewoon 100 tot 105 rijden. En dan steek ik evengoed vrachtwagens voorbij. Dat mag ik dan niet als ik de redenering hier volg?
Als ik op het gemakste 100 - 110 rij en ik ga een vrachtwagen inhalen geef ik wel gas bij tot 120 - 130 om erna terug af te zakken tot 100 - 110. Heb persoonlijk niet veel zin om met een bumperklever achter mij te rijdenBMW X5 45e
Comment
-
mijne WC heb ik niet mee als ik aan het rijden ben. Als ge dan gaat plakken, hang ik daarna ook de ambetante kloot uit.
Als ik uw redenering moogt gij dan ook niet een vrachtwagen voorbijsteken als ge 140 km/h doet en een andere komt in uw gat plakken die daarvoor 160km/h aan het doen was. Dan moet ge ook maar bijduwen tot 160km/h...
Comment
-
Ik zeg toch niet dat het niet mag? ik persoonlijk versnel gewoon tot 120 130 om zo rap mogelijk opzij te gaan voor de snellere mensen.
Dat andere mensen links 100 - 110 rijden heb ik geen enkel probleem mee en ik ga ook niet bumperkleven. Maar het valt mij op dat de mensen sneller bumperkleven als ge 100 - 110 rijdt dan dat ge 120 - 130 rijdt.BMW X5 45e
Comment
-
Idd, als ge iemand voorbij steekt langs het linkervak, dan geeft ge even gas bij om er zo snel mogelijk voorbij te zijn.
Ik zie het probleem daar niet van, ik zie wel een probleem als er ne pipo aan 95km/h het linkervak op duikt waar ze allemaal tegen 120 of meer aan het rijden zijn en die allemaal dwingt om sterk af te remmen.
Comment
-
Comment