Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was op de parking van een broodjeszaak.

Comment

• Zijn er nog altijd mensen die met niets rekening houden en hun deur gezellig tegen andere mensen hun auto slagen.
      BMW X5 45e

Comment

• Dan moet je je wagen ergens buiten 't centrum in het midden van een wei zetten als je zo redeneert..

Comment

• Omdat sommige mensen arrogant, boertig en lomp tegelijk zijn, ik zie daar met de beste wil van de wereld geen andere verklaring voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            110 is er boven maar nog altijd asociaal kutten. Kom, je bent twee vrachtwagens aan het inhalen, waarom mag dat dan niet aan de toegelaten maximumsnelheid zijn maar moet dat aan nauwelijks sneller dan de vrachtwagens zijn?
            lol nauwelijks sneller. Bij mijn weten mogen die maar 90 ik rij 110, verschil van 20. Max snelheid is 120 zoveel sneller ga ik er niet voorbij zijn ze, en het kost mijn bakske 2 keer meer moeite om aan die grens te graken dan die fransman die 3 seconden van het gas moet. Bovendien als er een verzameling hollanders met hun tuinhuizen die oversteek aan 100 doen keur je het dan wel goed? Of sus en klus in hun aftandse mercedes sprinter?

Comment

• Als je dan toch niet zo gehaast bent, waarom ga je dan inhalen?

9 op 10 heb je ook voor die Fransman ingevoegd zodat ie niet alleen van het gast moest maar ook nog eens moest bijremmen. En 9 op 10 zal er tussen die twee vrachtwagens nog ruimte geweest zijn om even naar rechts te gaan maar was je te gehaast om dat even te doen.

Geloof me vrij, ik heb gigabytes van video van fuckers die aan 110 gehaast op het linkervak zitten te kutten.

Comment

• Hier zo een vrouwelijke fucker die vond dat 500 meter afstand tussen twee camions eerst toch te kort opeen was om naar rechts te gaan toen ze 110 reed.

Leef maar met zo iets samen...

Comment

Hier zo een vrouwelijke fucker die vond dat 500 meter afstand tussen twee camions eerst toch te kort opeen was om naar rechts te gaan toen ze 110 reed.

Leef maar met zo iets samen...
                  nice photograph skills

Comment

• uw visie van de feiten, die van de middelvinger krijgen we niet te horen...
                    als ge gehaast zijt ga dan rijden op zolder
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Filmpje zien?

Ik heb de hele tijd maximum 127 km/u gereden, lekker relax op cruise control. Als je goed kijkt, kan je zelfs de snelheidsmeter in het oog houden.
                      Last edited by ; 05/06/2012, 00:56.

Comment

• ik moet geen fimpjes zien. Ik zie al zo dat ge er te dicht tegenrijdt en dat bij regenweer. Als mensen u zo storen in het verkeer dan doet ge het verkeerde beroep. Misschien beter polis geworden of zo... nee wacht, die willen zich met echt belangrijke dingen bezig houden ipv met van die futiliteiten.
                        Trouwens... privacy mijnheer de moderator??
                        www.peugeotforum.be

Comment

• dubbel post
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Staat hier dan 80 pagina's van polies?

Wil ik wel afstand houden, maar dan komen ze in mijn gat rijden omdat die trut niet aan de kant gaat.

En privacy? Ik ga voor uw kloten niet een half uur bezig zijn met die nummerplaat te blurren. Je bent verantwoordelijk voor je eigen doen, en als je met je Polo met je middenvinger gaat zwaaien dan doe je dat maar in de wetenschap dat er vooraan en achteraan je nummerplaat staat.

Mijn nummerplaat kan je overigens ook wel op het forum vinden. Suck it up. En als je mij spot, voegt u want kans is dat de recorder staat te draaien. Voor interessante filmpjes natuurlijk .

Comment

• als ze op die afstand achter me rijden terwijl ik vespa, schijt ik bagger

Comment

• volgend tv seizoen op VT4: moraalridders ipv pedaalridders

feit dat ge hier filmkes komt laten zien wil zeggen dat het u wel erg hoog zit. Wees een echte vent en suck it up.
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Feit dat er zoveel onnodig links wordt gereden zit me hoog. En getuige de 80 pagina's in het vijfde deel van dit topic ben ik niet alleen.

Dat filmpje was om aan jou te tonen hoe het verhaal in mekaar zat, want je dacht dat ik de agressor was (hoewel ik niet eens een vinger heb uitgestoken).

Blijkbaar vind je het normaal dat wildvreemden mekaar met de middenvinger begroeten?

En tuurlijk rij ik kort op die dame... Ik ging er verkeerdelijk vanuit dat ze na het passeren van die vrachtwagen terug naar rechts ging...

Nog tragischer is dat veel mensen nog niet eens spontaan naar rechts gaan als je ze niet nadert tot op onveilige afstanden.

En tenslotte kom je met je 40 lentes hier linksplakken herhaaldelijk goed praten, dus iets zegt me dat je je aangevallen voelt in je eigen gedrag.
                                  Last edited by ; 05/06/2012, 01:19.

Comment

• Ik moet wel toegeven dat ik ook niet geneigd ben om terug te keren naar het rechtervak als er volk op een oprit zit. Dan blijf ik ook links hangen en kunnen ze achter mij ook wachten, bij bumperplakkers tik ik zelfs mijn rem aan. Ze moeten maar afstand houden. Ik heb simpelweg al teveel keer voor gehad dat ik naar rechts ging en ze er dan plots een eeuwigheid over doen om in te halen. Dan zit ge plots vast achter traag opkomend verkeer. Kanttekening: hoe groter het verschil in rijsnelheid tussen mij en mijn achterligger, hoe sneller ik mij op kant zet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Eerlijk gezegd, sinds dat er een leukerd met winkelkar tegen mijn deur heeft gezeten zet ik mij ook op 2 vakken. Wel in een verre uithoek van de parking, maar dan zijn er nog altijd mensen die ernaast komen staan
                                      Eerlijk gezegd, ik mis mijne Concerto (staat al een paar jaar in opslag)... Daarmee wrong ik mij altijd op die halve plaatsen, en liefst met de spiegels ingeklapt en in zo'n hoek dat er tussen mijn wagen en die van de schuinsparkeerder, aan de bestuurdersdeur, nog geen 15 cm vrij was. Eruit klimmen deed ik via de koffer, boodschappen doen duurde nog nooit zo lang als toen want de terraskes lonkten in zo'n situatie. Good times.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Feit dat er zoveel onnodig links wordt gereden zit me hoog. En getuige de 80 pagina's in het vijfde deel van dit topic ben ik niet alleen.

Dat filmpje was om aan jou te tonen hoe het verhaal in mekaar zat, want je dacht dat ik de agressor was (hoewel ik niet eens een vinger heb uitgestoken).

Blijkbaar vind je het normaal dat wildvreemden mekaar met de middenvinger begroeten?

En tuurlijk rij ik kort op die dame... Ik ging er verkeerdelijk vanuit dat ze na het passeren van die vrachtwagen terug naar rechts ging...

Nog tragischer is dat veel mensen nog niet eens spontaan naar rechts gaan als je ze niet nadert tot op onveilige afstanden.

En tenslotte kom je met je 40 lentes hier linksplakken herhaaldelijk goed praten, dus iets zegt me dat je je aangevallen voelt in je eigen gedrag.
                                      100% gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Ik moet wel toegeven dat ik ook niet geneigd ben om terug te keren naar het rechtervak als er volk op een oprit zit. Dan blijf ik ook links hangen en kunnen ze achter mij ook wachten, bij bumperplakkers tik ik zelfs mijn rem aan. Ze moeten maar afstand houden. Ik heb simpelweg al teveel keer voor gehad dat ik naar rechts ging en ze er dan plots een eeuwigheid over doen om in te halen. Dan zit ge plots vast achter traag opkomend verkeer. Kanttekening: hoe groter het verschil in rijsnelheid tussen mij en mijn achterligger, hoe sneller ik mij op kant zet.
                                        Toen ik nog zonder camera reed, reed ik eens een tijd met een gemotoriseerde agent van de lokale politie mee... Die ging in zo een geval ernaast rijden en beveelde de dame toch naar rechts te gaan.

En op de E19 heb ik eens een zwaantje alle middenbaan- en linkerbaanplakkers het rechtervak zien opjagen.

Als ze tijd hebben wordt er wel wat aan gedaan. En als je goed kan zien, zat er ondanks mijn 120 km/u toch een snelheidsverschil tussen mij en de dame in de Polo.

Comment

Als je dan toch niet zo gehaast bent, waarom ga je dan inhalen?

9 op 10 heb je ook voor die Fransman ingevoegd zodat ie niet alleen van het gast moest maar ook nog eens moest bijremmen. En 9 op 10 zal er tussen die twee vrachtwagens nog ruimte geweest zijn om even naar rechts te gaan maar was je te gehaast om dat even te doen.

Geloof me vrij, ik heb gigabytes van video van fuckers die aan 110 gehaast op het linkervak zitten te kutten.
                                          Uw veronderstellingen boeien me niet echt, gezien je er niet bij was. Ten eerste was er ruim voldoende ruimte tussen ik en de franse wagen. Ten tweede ging het om 2 vrachtwagens die elkaar inhalen waardoor ik echt niet anders kon. Ten 3de, ik vind dat 110 nu niet een snelheid dat vergeleken mag worden met camionsnelheid want die rijden toch nog een pak trager. En als laatste blijkbaar bent u een persoon die net als mr. Frankrijk alles wat op het 3de vak komt en geen 120 of sneller rijd beziet als een asso. onbekwame zak. Proficiat u doet het cliché van bmw rijders alle eer aan (dit is geen aanval op andere bmw rijders, enfin toch niet degene die zich wat netjes houden in het verkeer)

Oja, het heeft geen zin om hier duizend filmkes te plaatsen want elke situatie is anders en gezien ik er niet op sta niet echt relevant in deze discussie.

Comment

Working...
                                          X