Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Tuningkid zijn gezaag...
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik... Ik kan 'm geen ongelijk geven... Ik zoek met tegenliggers altijd oogcontact, en dan nog weet je niet of men je gezien heeft of vlak voor je neus de baan gaat oprijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Dat is dus mijn dilemma... Als ik met de motorfiets zo rij, dan krijg je binnen de kortste keren een naam .
          Ik rij met de moto altijd zo, veel minder stress en geen last van plakkers, taffelaars, twijfelaars en onnozelaars die niet opletten.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            idem als fietser

net nog eens met de motovespa naar de belastingen, op onze kapelse ovonde bijna van m'n sokken gereden door auto die er maar ineens opvlamt

ik rij al erg weinig met die moto, omdat ik de rest niet vertrouw, en het betert echt niet
            zo'n filpmje is wel tof en duidelijk maar het beste is natuurlijk de moto aan kant te laten

Comment

• oja, en de ergernis : bij de belastingen met de moto aankomen, aanschuiven om brief te laten invullen, aan den buro gaan zitten...en tax-on-web dat platgaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                Ik rij met de moto altijd zo, veel minder stress en geen last van plakkers, taffelaars, twijfelaars en onnozelaars die niet opletten.
                Vandaag 140 aangehouden en ritje was probleemloos. Geen gatplakkers, niemand die twijfelend wou inhalen, mensen gingen naar rechts omdat ze duidelijk zagen dat ik sneller reed, ... En qua verbruik misschien 0,2l/100km meer?

Comment

• Ongelooflijke domme, arrogante eikel op zo'n 125cc scooterspel. Zit achter mij op rotonde (1 vak) en moet blijkbaar dezelfde afslag nemen. Ik stop om een fietser niet omver te rijden die de afslag niet moet hebben. Meneer scooter snapt het niet, haalt me rechts in op de rotonde, rijdt bijna de fietser om en gaat daarna wat arrogant doen op mij.
                  Moest ik vorige week niet in een mini-ravijn gereden zijn en mijn nek niet vast zou zitten, had ik hem boos aangekeken toen ik voorbij ging! Daar zou hij niet van terug hebben.

Comment

• mensen die denken dat ze men nen hummer of tank rondrijden...ik heb het dan over het feit dat wanneer er een auto geparkeerd staat aan de kant van de straat, en er genoeg ruimte is om elkaar te kruisen, er toch nog altijd mensen zijn die blijven wachten achter die geparkeerde auto...als ik daar kan kruisen terwijl er een bus van de andere kant komt, dan is het toch wel mogelijk denk ik om met 2 gewone auto's te kruisen??
                    wreed irritant, en zeker nu met de omleiding hier in de buurt waardoor het dus constant vrij druk is...

Comment

• Hangt ervan af eh, als die geparkeerde wagen aan de kant staat van diegene die niet durft passeren, doet die niks verkeerd. Het is niet omdat je er met wat pitsen met tweeen kan passeren, dat de tegenligger daar rekening mee moet houden. Er zijn al genoeg spiegels afgereden door mensen die dachten dat het wel pastte...

Comment

• En beter een beetje te voorzichtig, dan niet voorzichtig genoeg
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik heb het inderdaad over het feit dat er mensen achter zo'n geparkeerde wagen blijven wachten terwijl de weg zeker breed genoeg is voor 3 voertuigen aangezien ik met mijn zafira daar tussen kan terwijl er een bus van de Lijn gelijktijdig passeert Zij houden gewoon het verkeer op...
                          er rijden te veel mensen rond die hun auto niet kennen, en dat zie ik hier ook dagelijks in mijn straat wanneer ze aant parkeren zijn...ik heb een bel-étage dus mijn living is op de eerste verdieping zodat ik een 'mooi' overzicht heb en ik kan al boeken schrijven over de stoten die ik hier al gezien heb

net zoals ik mij serieus afvraag waarom er mensen zijn die 4m voor de volle streep wachten aan het verkeerslicht?? als ik mij daar dan voor zet, dan claxoneren ze

Comment

• 15.2. De bestuurder moet, bij het kruisen een voldoende zijdelingse afstand laten en, zo nodig, naar rechts uitwijken.
                            De bestuurder, waarvan het doorrijden belemmerd wordt door een hindernis of door de aanwezigheid van andere weggebruikers, moet vertragen en, zo nodig, stoppen om de tegemoetkomende weggebruikers doorgang te verlenen.

Comment

• weet da wel, maar er is zeker en vast genoeg ruimte, maar als er mensen zijn die denken dat ze met een Leopard tank rondrijden ipv hun poloke ofzo en als ze dan eindelijk beslissen om die geparkeerde wagen voorbij te gaan, dan kan er bij wijze van spreken nog nen auto tussen hun en die geparkeerde wagen..geloof mij, als je dat dagelijks meemaakt, dan verlies je soms je geduld wel eens

Comment

• Ik kom het omgekeerde tegen... Ik rij met de motorfiets en soms denkt een tegenligger dan dat ik wel op een metertje pas. Ja, op zich gaat dat wel, maar het is toch een ander effect met een tegenligger die optrekt dan stilstaande wagens in een file.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  En beter een beetje te voorzichtig, dan niet voorzichtig genoeg
                                  ja maar ook niet overdrijven, als er een meter ruimte is moet je ook toch niet staan wachten?

als wagens aan je eigen zijde staan, gebruik je richtingwaanwijzer dan, dan weten tegenliggers dat je er voorbij gaat, vriendelijke mensen houden daar rekening mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Vandaag 140 aangehouden en ritje was probleemloos. Geen gatplakkers, niemand die twijfelend wou inhalen, mensen gingen naar rechts omdat ze duidelijk zagen dat ik sneller reed, ... En qua verbruik misschien 0,2l/100km meer?
                                    idd, ik merk dat zelf ook meer en meer.... jammer genoeg.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Als ik 120-130 rij dan ben ik precies de traagste op de baan.
                                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                      1990 Volvo 344
                                      1991 Mercedes W124 230CE
                                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                      1980 Volkswagen Derby CLS
                                      1990 Mercedes W124 230CE
                                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• geen pinkers op rondpunten!!!!! en voorste mistlichten opzetten in den dag, of ze opzetten als je een koplamp stuk hebt...
                                        Maar als ik met de grote blauwe camionnette met speciaal logo en lampen op het dak rondrij zie je ze allemaal plots de mistlichten uitzetten. Als je daar de moeite al voor doet zet ze dan al niet op voor bij te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Als ik 120-130 rij dan ben ik precies de traagste op de baan.
                                          Ik moet zeggen dat ik op een normale weekdag rondom de spits niet veel verkeer harder dan 130ish zie gaan. Maar op vrijdagavond is dat toch anders .

Comment

Working...
                                          X