Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry zenne, maar er zijn er écht veel die hunnen auto niet kennen en te pas en te onpas stoppen of wachten, ook als dat écht niet nodig is.
    Ook dat is een vorm van egoïsme en van jezelf "de keizer op de weg" vinden.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Sorry zenne, maar er zijn er écht veel die hunnen auto niet kennen en te pas en te onpas stoppen of wachten, ook als dat écht niet nodig is.
      Ook dat is een vorm van egoïsme en van jezelf "de keizer op de weg" vinden.

amen...

gisteren nog iemand daar voorbijgestoken die maar bleef wachten...de auto achter mij is gevolgd, volgens mij staat dieje auto daar nu nog te wachten
      en ik heb ook Irmscher velgen steken onder mijn zafira en pas ook altijd op voor de borduur maar ik parkeer mij altijd netjes in de goot...gewoon rechterspiegel naar beneden zetten en je kan perfect kijken dat je er niet tegen zit

Comment

• Daarstraks in Lutselus (Diepenbeek) twee flikken het verkeer zien regelen (waren aan de verkeerslichen aan het werken).
        Het was een schande hoe dat stelletje debielen daar bezig was.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ook nog gisteren, auto's die zoner richten reden bij die felle regen en opspatend water op het wegdek.
          Een auto die enkele meters voor je reed was hierdoor niet zichtbaar.

Dan ook nog vrachtwagens die amper op 2 meter van ekaar reden
          En dan zijn we verwonderd als er ongevallen met vrachtwagens gebeuren ....
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Daarstraks in Lutselus (Diepenbeek) twee flikken het verkeer zien regelen (waren aan de verkeerslichen aan het werken).
            Het was een schande hoe dat stelletje debielen daar bezig was.
            In die regio gaat alles wat trager
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Als ik een chauffeur tegenkom die me ergert, dan kom ik tegenwoordig iemand tegen die net hetzelfde doet.
              Gisteren 2 chauffeurs gezien die minutenlang (en tot ze uit mijn zicht verdwenen waren) hun richtingaanwijzer vergeten af te zetten.
              Frappant detail, hun pinker stond op naar rechts en wanneer ze naar links gingen bleven ze lustig naar rechts pinken. Dan ben je toch écht niet met auto rijden bezig...

Comment

• Heb dat vandaag ook nog gezien.

Comment

• Daarnet op een doorweekte ring, een camion op het derde vak auto's aan het inhalen aan 130kmh .

En waarom moet iedereen als het regent plots in het derde en vierde vak hangen tussen leuven en brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    Daarnet op een doorweekte ring, een camion op het derde vak auto's aan het inhalen aan 130kmh .

En waarom moet iedereen als het regent plots in het derde en vierde vak hangen tussen leuven en brussel?
                    't Zal wel een grote camionette geweest zijn met platte neus, dat bestaat ook al. Ziet er uit als een camion, maar is het niet. En als 't een met een oplegger was, zal het een minitrailer geweest zijn, die worden getrokken door camionettes. Die vaste camionettes mogen 120 en mogen overal rijden zoals een gewone auto. Nissan maakt zo'n bucht. Die minitrailers mogen maar 90 omdat ze met een zware remork rijden.
                    Die vaste die zo rap kunnen is onverantwoord, maar ja, ze wegen maar 3.5 ton.
                    Last edited by |) ][ |V| ][; 16/06/2012, 09:02.

Comment

• Misschien, maar die dingen zijn nog altijd 1.5 keer zo groot als de grootste transit. Het is belachelijk dat die zo'n stoten doet. Het veroorzaakt een geweldige spray, vermindert zicht, bestuurders die niet weten wat er gebeurd en steenslag.

Ik dacht gisteren in de goot van de middenberm van de ring die vos terug gezien te hebben. Als ze lang genoeg wachten moeten ze alleen nog de beenderen opruimen :s .

Comment

• Niet de meest productieve maand. Scania dood (onherstelbaar), remorke dood (nog onherstelbaarder) en C klasse dood (te herstellen, maar veel te duur). Nu tijdelijk met een Amerikaan bezig te werken. Voor distributie in steden, erg evident is het niet. Maandag de Benz-garage eens content maken met een paar bestellingen.

Comment

• Het was weer zondag vandaag

op de gratis parking op de kaaien aan de sinksefoor was het serieus vloeken. Mensen die zich parkeerden in de doorgangen, mensen die volle gas achteruitknallen en dan hun auto amper onder controle kunnen houden, van die groenen jongens die gaan picknicken op vrye parkeerplaatsen,...
                          BMW X5 45e

Comment

• Die groene jongens zouden bij mij toch fameus uit de weg kunnen springen dan hoor

Mijn ergernis de laatste dagen: wagens die uit parkings en zijstraten komen vlak voor uw neus, terwijl er achter u niemand meer rijdt. Die 10 seconden zijn blijkbaar erg belangrijk En als ze dan nog gas geven zodat ze meteen op snelheid komen... nee hoor! GIJ kunt flink remmen, zij zullen rustig naar 2e schakelen na 30 meter... Toch irritant na de zoveelste keer.
                            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                            www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Niet de meest productieve maand. Scania dood (onherstelbaar), remorke dood (nog onherstelbaarder) en C klasse dood (te herstellen, maar veel te duur). Nu tijdelijk met een Amerikaan bezig te werken. Voor distributie in steden, erg evident is het niet. Maandag de Benz-garage eens content maken met een paar bestellingen.
                              oeje.

Comment

• In Antwerpen stad rond 17u15 mij fameus geërgerd aan een voetganger.
                                Ik stond aan de lichten en hij wou het zebrapad die de straat waarin ik stond kruistte.
                                Het werd net rood voor hem en hij bleef wat over en weer waggelen op de rand van het voetpad.
                                Net op de moment dat een bus afdraait, wilt hij oversteken zodat zijn hoofd ei zo na de spiegel van de bus raakte.
                                Dan stak hij over (nog steeds rood voor hem en voor mij geen groen geweest) net achter de bus, zodat de auto achter de bus alles mocht dichtsmijten.
                                Kerel waggelt verder het zebrapad over en 't werd groen voor mij toen die kerel voor mijn wagen stond. De bus rechts van mij (ik moest linksaf) rijdt door en die kerel heeft nog zeker een halve minuut spel staan maken omdat die bus hem niet doorliet...
                                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                1990 Volvo 344
                                1991 Mercedes W124 230CE
                                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                1980 Volkswagen Derby CLS
                                1990 Mercedes W124 230CE
                                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                  In Antwerpen stad rond 17u15 mij fameus geërgerd aan een voetganger.
                                  Ik stond aan de lichten en hij wou het zebrapad die de straat waarin ik stond kruistte.
                                  Het werd net rood voor hem en hij bleef wat over en weer waggelen op de rand van het voetpad.
                                  Net op de moment dat een bus afdraait, wilt hij oversteken zodat zijn hoofd ei zo na de spiegel van de bus raakte.
                                  Dan stak hij over (nog steeds rood voor hem en voor mij geen groen geweest) net achter de bus, zodat de auto achter de bus alles mocht dichtsmijten.
                                  Kerel waggelt verder het zebrapad over en 't werd groen voor mij toen die kerel voor mijn wagen stond. De bus rechts van mij (ik moest linksaf) rijdt door en die kerel heeft nog zeker een halve minuut spel staan maken omdat die bus hem niet doorliet...
                                  Als 'm dat nog een paar keer doet, zal het ooit wel eens raak zijn

Comment

• Vrouwen achter het stuur
                                    Het was deze morgend weer een vrouw met hare BMW 1 coupe die bijna voor een ongeval zorgde.

Was rustig aan 120 km/h (misschien ietsje meer) een rijtje trager rijdende auto's voorbij aan het rijden op de N80 (Sint-Truiden - Hasselt). Een iets tragere auto voor mij maakt plaats door naar rechts te gaan, waarna da lomp wijf (waarvoor die andere auto invoegde) zich ineens naar links smeet op een paar meters voor mij zonder pinker of wat dan ook. En ook zonder enige reden, want de auto die voor haar invoegde reed iets sneller dan zij.
                                    Dus heb ik mij naar rechts gesmeten (kon net voor de andere auto rechts in) haar voorbij en dan opnieuw naar links voor haar in, want de andere auto reed daar ook nog rechts.
                                    En dan had dat wijf nog de pretentie om met haar lichten te flashen!

Moest ik niet zoveel om mijnen auto geven, ik had hem recht in haare kut-bmw zenne koffer gezet!!!

Comment

• Had hem gewoon recht in haar kut gezet!

Comment

• Badaboom tjing...
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Tegenwoordig hebben ze in Geel alle ronde punten gesloopt en er kruispunten van gemaakt.
                                          Op zich lijkt dat wel te werken, voldoende voorsorteerstroken etc.

Enkel is nu de trend: je rijdt de ring op, en gaat meteen naar links aangezien je kilometers verder linksaf moet. Uiteraard bij voorkeur aan 60 want stel dat je anders niet meer gestopt raakt aan de volgende lichten

2 rijstroken hebben weinig nut zo natuurlijk! rechts inhalen wordt ook zwaar bestraft, al ben ik soms geneigd het risico dan toch maar te nemen...

Maar jah, nu zijn we tenminste bijna van de "ik kan/wil niet ritsen, en zal er persoonlijk voor zorgen dat NIEMAND mij voorbij rijdt door mij links te zetten 3Km voor de versmalling waardoor alles vast komt te staan" problematiek af.
                                          Last edited by Timmeke-Tim; 20/06/2012, 12:22.
                                          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                          www.meevliegen.be

Comment

Working...
                                          X