Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kom ik vaak tegen in Merelbeke op de autosnelweg, vooral daar rijden er echt boeren op de weg! Echt zot! Een tijdje geleden juist hetzelfde als jou tegen gekomen, een gastje in een fiatje met veel teveel plastiek erop geplakt. Ging daarna wel ad kant, doordat ik ook wel in zijn gat hing op dat moment daardat hij er zo tussen vloog. Ging daarna naar rechts, ik stak hem voorbij, heb ik de middelvinger gekregen :s eens voorbij gehaald begon hij in mijn gat te hangen, met zijn lichten te doen :s wat een idioot. Ik heb bij dan gewoon op het rechtervak gezet, dat hij kon doorrijden, werkte niet (ik wist echt niet meer wat te doen :s), bleef maar hetzelfde doen, dus middelste vak beginnen rijden (gelukkig op dat moment geen verkeer), eens goed opgetrokken van 80 tot 120 km/h, had hij niet verwacht, ging achter mij maar er was genoeg plaats tussen, eens een brake-check gedaan bij hem, daarna was hem wel koest :s

Was zo irritant, gewoon omdat hij tussenvoegde zonder pinker & ik vol id ankers moest :s Tegenwoordig zie je wat op de snelweg hoor. Veel zullen nu zeggen hoe onverantwoord ik was door dit te doen, maar wat moest ik anders doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Kom ik vaak tegen in Merelbeke op de autosnelweg, vooral daar rijden er echt boeren op de weg! Echt zot! Een tijdje geleden juist hetzelfde als jou tegen gekomen, een gastje in een fiatje met veel teveel plastiek erop geplakt. Ging daarna wel ad kant, doordat ik ook wel in zijn gat hing op dat moment daardat hij er zo tussen vloog. Ging daarna naar rechts, ik stak hem voorbij, heb ik de middelvinger gekregen :s eens voorbij gehaald begon hij in mijn gat te hangen, met zijn lichten te doen :s wat een idioot. Ik heb bij dan gewoon op het rechtervak gezet, dat hij kon doorrijden, werkte niet (ik wist echt niet meer wat te doen :s), bleef maar hetzelfde doen, dus middelste vak beginnen rijden (gelukkig op dat moment geen verkeer), eens goed opgetrokken van 80 tot 120 km/h, had hij niet verwacht, ging achter mij maar er was genoeg plaats tussen, eens een brake-check gedaan bij hem, daarna was hem wel koest :s

Was zo irritant, gewoon omdat hij tussenvoegde zonder pinker & ik vol id ankers moest :s Tegenwoordig zie je wat op de snelweg hoor. Veel zullen nu zeggen hoe onverantwoord ik was door dit te doen, maar wat moest ik anders doen.
      Proefondervindelijk: een baseballknuppel door het raam steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Dat heb ik niet echt bij mij al de tijd :p

Comment

Waarom? Hebben die boeren daar allemaal hun tennisbal op hun trekhaak vervangen door een baseball?
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
            Waarom? Hebben die boeren daar allemaal hun tennisbal op hun trekhaak vervangen door een baseball?
            met een baseball kan je ook op een tennisbal slaan. Je baseballknuppel zal er geen schade van ondervinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
              met een baseball kan je ook op een tennisbal slaan. Je baseballknuppel zal er geen schade van ondervinden.
              Ook waar... en tja, een tennisracket uit het raam steken is ook maar een stom zicht.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                Ook waar... en tja, een tennisracket uit het raam steken is ook maar een stom zicht.
                Das een goeiken xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Vrouwen achter het stuur
                  Het was deze morgend weer een vrouw met hare BMW 1 coupe die bijna voor een ongeval zorgde.

Was rustig aan 120 km/h (misschien ietsje meer) een rijtje trager rijdende auto's voorbij aan het rijden op de N80 (Sint-Truiden - Hasselt). Een iets tragere auto voor mij maakt plaats door naar rechts te gaan, waarna da lomp wijf (waarvoor die andere auto invoegde) zich ineens naar links smeet op een paar meters voor mij zonder pinker of wat dan ook. En ook zonder enige reden, want de auto die voor haar invoegde reed iets sneller dan zij.
                  Dus heb ik mij naar rechts gesmeten (kon net voor de andere auto rechts in) haar voorbij en dan opnieuw naar links voor haar in, want de andere auto reed daar ook nog rechts.
                  En dan had dat wijf nog de pretentie om met haar lichten te flashen!

Moest ik niet zoveel om mijnen auto geven, ik had hem recht in haare kut-bmw zenne koffer gezet!!!
                  bij ons in het dorp is het al niet meer veilig om te parkeren (langs de straat, reglementair, ...)
                  mevrouw rijdt er gewoon achteraan in, slaat weg en knalt tegen bestelwagen die uit andere richting komt ...

zij had een blauwe wagen, ik een grijze, nu heb ik een grijze met blauwe "stempel" erop

Comment

• net mailtje naar De Lijn gestuurd se...

Toen ik daarstraks op de Battelbrug te Mechelen in de richting van Willebroek stond aan te schuiven, bleef de bus 287 (die van de Battelsesteenweg kwam en al onmiddellijk vanaf de lichten op het rechtse vak kon rijden omdat dit vrij was) vanaf de lichten met de Battelsesteenweg voor 2/3de op het linkervak rijden en voor 1/3de op het rechtervak met zijn rechtse pinker op, en dit terwijl de wagen op het rechtervak plaats liet om de bus te laten invoegen. Ik deed nog teken naar die autobestuurder met de vraag of er nog een auto aan het rijden was rechts maar dit was niet geval zodat deze bestuurder de bestuurders die op het linkervak stonden en die 500m verder moesten ritsen, hinderde en zodoende ook een opstopping op het kruispunt veroorzaakte.

Toen ik de bus eindelijk voorbij kon langs links, ben ik gaan vragen waarom hij niet op het rechtse vak reed. Ik kreeg toen het antwoord dat dat niet moest dus ik denk dat deze chauffeur (het was een persoon die gebrekkig Nederlands sprak) dringend de verkeersregels ivm 'altijd zo rechts mogelijk op de rijweg rijden' en 'ritsen' moet leren alvorens met zo'n gevaarte als een bus op de weg te mogen rijden en personen te vervoeren.

is benieuwd wat dat gaat geven...

Comment

• gekend, vooral in stedelijk gebied (zelf ervaring in Gent en Aalst), echt arrogant rijden
                      via-via hoor ik dat ze hier niets aan doen, chauffeurs krijgen melding dat ze moeten rijden om tijden te halen
                      snelheidsboetes (en andere) moeten ze ook niet zelf betalen

er is één regel waarvoor ze klacht kunnen krijgen : klant (busreiziger) die klacht indient omdat bus te vroeg wegreed, niet stopte, ...

PS : als je ongeval (hoe klein ook) hebt met bus : ALTIJD politie vragen
                      ze hebben eigen interne verzekeringsmaatschappij, controleur komt (meestal) ter plaatse, dus 2 tegen één, ...
                      en meestal zal je de pineut zijn.

Comment

• heb hem ook nog gezegd dat als hij zo verder doet, hij 1 van de weken in de gazet kan komen als hij dit bij de verkeerde doet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          Misschien, maar die dingen zijn nog altijd 1.5 keer zo groot als de grootste transit. Het is belachelijk dat die zo'n stoten doet. Het veroorzaakt een geweldige spray, vermindert zicht, bestuurders die niet weten wat er gebeurd en steenslag.

Ik dacht gisteren in de goot van de middenberm van de ring die vos terug gezien te hebben. Als ze lang genoeg wachten moeten ze alleen nog de beenderen opruimen :s .
                          er gebeurt
                          er is gebeurd

't is precies vakantie ofzo

Comment

• Vorige week ei zo na van de baan gereden door zo'n busje dat rolstoelpatiënten vervoert.
                            Volgens mij zoeken ze nog klanten...
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                              Vorige week ei zo na van de baan gereden door zo'n busje dat rolstoelpatiënten vervoert.
                              Die krijgen hun werk niet gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                Vorige week ei zo na van de baan gereden door zo'n busje dat rolstoelpatiënten vervoert.
                                Kwestie van werkzekerheid te vergroten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                  net mailtje naar De Lijn gestuurd se...

Toen ik daarstraks op de Battelbrug te Mechelen in de richting van Willebroek stond aan te schuiven, bleef de bus 287 (die van de Battelsesteenweg kwam en al onmiddellijk vanaf de lichten op het rechtse vak kon rijden omdat dit vrij was) vanaf de lichten met de Battelsesteenweg voor 2/3de op het linkervak rijden en voor 1/3de op het rechtervak met zijn rechtse pinker op, en dit terwijl de wagen op het rechtervak plaats liet om de bus te laten invoegen. Ik deed nog teken naar die autobestuurder met de vraag of er nog een auto aan het rijden was rechts maar dit was niet geval zodat deze bestuurder de bestuurders die op het linkervak stonden en die 500m verder moesten ritsen, hinderde en zodoende ook een opstopping op het kruispunt veroorzaakte.

Toen ik de bus eindelijk voorbij kon langs links, ben ik gaan vragen waarom hij niet op het rechtse vak reed. Ik kreeg toen het antwoord dat dat niet moest dus ik denk dat deze chauffeur (het was een persoon die gebrekkig Nederlands sprak) dringend de verkeersregels ivm 'altijd zo rechts mogelijk op de rijweg rijden' en 'ritsen' moet leren alvorens met zo'n gevaarte als een bus op de weg te mogen rijden en personen te vervoeren.

is benieuwd wat dat gaat geven...
                                  Ik ken dat daar niet, maar is dat in de bebouwde kom of er buiten?

Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                                  er gebeurt
                                  er is gebeurd

't is precies vakantie ofzo
                                  Er gebeurt.
                                  Er is gebeurd.

't Is precies vakantie of zo.

Interpunctie!

Ergernis van de week en het hele jaar: mijn camion terug gezien. 'k Zou willen zeggen: "dit of dit onderdeel was nog intact!", maar dat blijkt onmogelijk. Verklaart wel waarom zelfs de kleren die ik aanhad kapot waren. En toont aan hoeveel geluk ik had van zelf niks te hebben. Stomme stomme fout, maximum 2 seconden concentratie verloren en op 't dak geëindigd meters onder de snelweg. Dat de brandweer mij daardoor niet vond, was ook wel een beetje een ergernis.
                                  Last edited by |) ][ |V| ][; 23/06/2012, 11:29.

Comment

• Donderdag een idioot die dacht dat hij met zijn Hyundai Matrix nog een zee van ruimte had om op de baan te komen voor onze trekker. Wij vol in de remmen om op een halve meter van zijn koffer te komen, en die kerel teken doen naar ons dat wij zot zouden zijn.
                                    Zijn matrix van 1000kg tegen een trekker van ong. 18000kg is echt een verloren strijd!
                                    Sommige mensen zijn echt levensmoe.

Comment

Ik ken dat daar niet, maar is dat in de bebouwde kom of er buiten?
                                      buiten bebouwde kom..is een stuk 'ringweg' met 2 rijvakken die daar over gaat dmv ritsen naar 1 rijvak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                        buiten bebouwde kom..is een stuk 'ringweg' met 2 rijvakken die daar over gaat dmv ritsen naar 1 rijvak...
                                        Dan moet hij idd rechts zitten. Vreemd dat een professioneel bestuurder zoiets niet weet eigenlijk. Maar als ik zie wat er soms bij de lijn rondrijdt, is het nu ook weer niet verbazingwekkend.

Comment

Dan moet hij idd rechts zitten. Vreemd dat een professioneel bestuurder zoiets niet weet eigenlijk. Maar als ik zie wat er soms bij de lijn rondrijdt, is het nu ook weer niet verbazingwekkend.
                                          Je moet toch ALTIJD zo rechts mogelijk rijden, professioneel bestuurder of niet?

of mag hij in de bebouwde kom dan wel op het linkse vak in een file het verkeer tegenhouden zodat ze hem niet kunnen voorbijsteken om 500m verder in te voegen? Zijn 'beweging' deed mij denken aan hetgeen vrachtwagens op de snelweg doen om auto's te verhinderen om over de pechstrook te rijden als ze de volgende afrit willen nemen...sommige vrachtwagens doen dit ook op de ring van Antwerpen richting Breda aan de afslag naar de E19...daar blijven ze ook soms naast elkaar rijden op de rijstrool richting E19 zodat niemand hen voorbijkan om op het einde er nog snel tussen te glippen, maar op die manier hinderen ze dus ook de chauffeurs die effectief de afslag naar de E19 moeten nemen...

en idd, in Mechelen zie je wat rondrijden...den deze sprak heel gebrekkig Nederlands, maar misschien moeten ze chauffeurs hebben van 'dezelfde soort' zoals de doelgroep die het vaakst de bus daar gebruikt e...

Comment

Working...
                                          X