Kom ik vaak tegen in Merelbeke op de autosnelweg, vooral daar rijden er echt boeren op de weg! Echt zot! Een tijdje geleden juist hetzelfde als jou tegen gekomen, een gastje in een fiatje met veel teveel plastiek erop geplakt. Ging daarna wel ad kant, doordat ik ook wel in zijn gat hing op dat moment daardat hij er zo tussen vloog. Ging daarna naar rechts, ik stak hem voorbij, heb ik de middelvinger gekregen :s eens voorbij gehaald begon hij in mijn gat te hangen, met zijn lichten te doen :s wat een idioot. Ik heb bij dan gewoon op het rechtervak gezet, dat hij kon doorrijden, werkte niet (ik wist echt niet meer wat te doen :s), bleef maar hetzelfde doen, dus middelste vak beginnen rijden (gelukkig op dat moment geen verkeer), eens goed opgetrokken van 80 tot 120 km/h, had hij niet verwacht, ging achter mij maar er was genoeg plaats tussen, eens een brake-check gedaan bij hem, daarna was hem wel koest :s
Was zo irritant, gewoon omdat hij tussenvoegde zonder pinker & ik vol id ankers moest :s Tegenwoordig zie je wat op de snelweg hoor. Veel zullen nu zeggen hoe onverantwoord ik was door dit te doen, maar wat moest ik anders doen.
Was zo irritant, gewoon omdat hij tussenvoegde zonder pinker & ik vol id ankers moest :s Tegenwoordig zie je wat op de snelweg hoor. Veel zullen nu zeggen hoe onverantwoord ik was door dit te doen, maar wat moest ik anders doen.
Comment