Bompa, tussen de rooie en groene vlag moet je naast naar agenten te luisteren ook naar seingevers luisteren. Maar ze kunnen je enkel de doorgang ontzeggen door middel van het bord C3.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenGisteren mij geërgerd aan een seingever. Stad was ingepalmd door een loopwedstrijd (op dat moment densiteit van 5 lopers op 500m), en ik reed met m'n dochter voorbij het parcours.
"hééé héééé, nie op 't parcours fietsen verdomme"
ik: "en waar loopt dat dan juist want ik zie geen afbakening"
Kerel draaide zich nog arroganter om en keek naar de andere kant.
ik "als ge te arrogant bent om me uitleg te geven vervolg ik dan nu verder de openbare weg".
Toen ik de bocht voorbij was riep hij naar m'n dochter dat ze moest afstappen.
't Kind deed dat dan nog ook. Ik riep naar m'n dochter dat ze alleen naar mij en slimme politieagenten moest luisteren en ze stapte weer op
Wat een achterlijke gefrustreerde zwakkeling!
Hij: Awel, vanwaar komt gij! Gij moogt ier ni komen met den otto he!
Ik: Sorry meneer, maar er stond niks aangegeven als ik de straat inreed.
Hij: Allee allee manneke, de koers passeert ier ej! Edde gij die velo's ni zien rijen?
Ik: Nee die zullen nog wat achterliggen zeker? Heb niemand gezien.
Hij: Da zal wel zen ja! Past mo oep want die zen hie direct!
Ik: (kijk eens achterom, was een lang recht baantje) Nee, dat duurt nog wel even eer die hier zijn ze .
Hij: Jo gij flauwe plezante!!!
Toen kreeg die vent ineens een woedeaanval en stampte met zijn voet tegen mijn velg aan . Dat vond ik er echt over. Heb toen mijn motor stilgelegd, ben uitgestapt en zei heel rustig:
IK: Men beste, durft nog is een keer uw voet tegen mijn auto te zetten, en ik steek uw vlaggeske waar de zon niet schijnt.
Hij: Euh, Euh, Euh,... Ja excuus, da had ik nij feitelijk ni moeten doen.
Ik: Nee inderdaad, als iedereen zo zou beginnen als gij, t zou schoon zijn.
Ben dan terug ingestapt, en had mijn auto aan de overkant aan de kant gezet. Na 10 minuten was er nog geen enkele wielrenner voorbij gekomen. Ben dan doorgereden. Toen riep ik nog naar hem "Awel, waar blijven ze nu?". Hij bekeek me is met een beteuterd gezicht, en draaide zich gewoon om.
Ik hoop dat als hij zo'n toeren nog is bij iemand lapt, dat hij dan de verkeerde tegenkomt. Dat is denk ik nog het enige dat helpt bij zo'n mensen.
Comment
-
deze morgen ffkes de dame van de check-in van Air France goed haar vet gegeven.
Er zijn dus 3 check ins, Baggage Drop off, Eco en Business. Door mijn FF kaart mag ik Business inchecken. Maar meer en meer neemt iedereen de Business Check in waardoor het nut volledig teniet gaat van zo'n kaart te hebben natuurlijk, ergernis #1.
Terwijl ik wacht op mijn beurt en ik zichtbaar meer en meer geërgerd wordt, steken de mensen achter mij door naar de andere twee balies. De dame bekijk mij doodleuk maar neemt steeds iemand voor mij aan. Na 30 Minuten (!!!) was het dan eindelijk aan mij (Ergernis #2)... zichtbaar geërgerd ga ik er naartoe.
Ik geef beleefd mijn passpoort af ... ze draait zich om en vraagt of er nog mensen voor aan andere vlucht zijn die eerder vertrekt. Wtf? Ik mocht weer aan de kant gaan staan zodat andere lozers die te laat aangekomen zijn voor mij mochten incheken (Ergernis #3)
Dat was toch de druppel, voor iedereen haar vet gegeven dat het niet normaal was dat iedereen voorgang heeft terwijl ik
1) Op tijd was
2) Frequent Flyer Gold ben
3) Elke week daar incheck
4) Online al ingechekt was om tijd te winnen.
Ze was zichtbaar aangedaan, lol, waarna ze doodleuk zei dat ik mij moest gedragen en normaal doen omdat de andere vlucht ging sluiten (6:15) .. waar mijn vlucht sloot om 6:20...
Toen besloot de vriendelijke dame van de ECO check in van mij in te checken omdat ik lang genoeg gewacht heb. Die gaf mij eigenlijk gewoon gelijk om van mijn zever af te zijn, maar ik was toch content, lol. maar toch niet kunnen zo'n shit.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtendeze morgen ffkes de dame van de check-in van Air France goed haar vet gegeven.
Er zijn dus 3 check ins, Baggage Drop off, Eco en Business. Door mijn FF kaart mag ik Business inchecken. Maar meer en meer neemt iedereen de Business Check in waardoor het nut volledig teniet gaat van zo'n kaart te hebben natuurlijk, ergernis #1.
Terwijl ik wacht op mijn beurt en ik zichtbaar meer en meer geërgerd wordt, steken de mensen achter mij door naar de andere twee balies. De dame bekijk mij doodleuk maar neemt steeds iemand voor mij aan. Na 30 Minuten (!!!) was het dan eindelijk aan mij (Ergernis #2)... zichtbaar geërgerd ga ik er naartoe.
Ik geef beleefd mijn passpoort af ... ze draait zich om en vraagt of er nog mensen voor aan andere vlucht zijn die eerder vertrekt. Wtf? Ik mocht weer aan de kant gaan staan zodat andere lozers die te laat aangekomen zijn voor mij mochten incheken (Ergernis #3)
Dat was toch de druppel, voor iedereen haar vet gegeven dat het niet normaal was dat iedereen voorgang heeft terwijl ik
1) Op tijd was
2) Frequent Flyer Gold ben
3) Elke week daar incheck
4) Online al ingechekt was om tijd te winnen.
Ze was zichtbaar aangedaan, lol, waarna ze doodleuk zei dat ik mij moest gedragen en normaal doen omdat de andere vlucht ging sluiten (6:15) .. waar mijn vlucht sloot om 6:20...
Toen besloot de vriendelijke dame van de ECO check in van mij in te checken omdat ik lang genoeg gewacht heb. Die gaf mij eigenlijk gewoon gelijk om van mijn zever af te zijn, maar ik was toch content, lol. maar toch niet kunnen zo'n shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenKan je daarvoor geen contact opnemen met de verantwoordelijke? Aangetekend schrijven of zoiets, dit zijn dingen die niet mogen gebeuren.
Bij LF bijvoorbeeld controleren ze mijn kaarten en boarding pass alvoor mij toe te laten, zo moet dat zijn.
Air France, sjah, altijd al wat laxer geweest op dat vlak, best spijtig, want als je zoals mij 4 keer per week vliegt, dan zijn dit echt dingen die ergerlijk zijn en je snel van luchtvaartmaatschappij laten veranderen.
60 Vluchten Air France in 8 maanden tijd en behandeld worden als shit, kan echt niet imho maar mss ben ik gewoon een verwend Frequent Flyer :pHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenIk heb recent nog vastgesteld in Londen dat Air France bijzonder zwak scoort qua klantvriendelijkheid en klachten mooi aan hun kont afgeven.
Spijtig genoeg is er weinig andere keus om van Londen naar Antwerpen te vliegen: CityJet (KLM/ Air France).Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenHeb een paar jaar terug ook een akkefietje gehad met een seingever. Ik reed op een boerenbaantje dat uitkomt op een grote baan. Er stond niks aangegeven, maar er stond wel een nadar, maar die was aan de kant gezet. Dus dacht dat ik gewoon kon doorrijden. Kom ik daar aan dat kruispunt, staat er een seingever. Die ziet mij aankomen en werd compleet zot. Hij deed me dan stoppen:
Hij: Awel, vanwaar komt gij! Gij moogt ier ni komen met den otto he!
Ik: Sorry meneer, maar er stond niks aangegeven als ik de straat inreed.
Hij: Allee allee manneke, de koers passeert ier ej! Edde gij die velo's ni zien rijen?
Ik: Nee die zullen nog wat achterliggen zeker? Heb niemand gezien.
Hij: Da zal wel zen ja! Past mo oep want die zen hie direct!
Ik: (kijk eens achterom, was een lang recht baantje) Nee, dat duurt nog wel even eer die hier zijn ze .
Hij: Jo gij flauwe plezante!!!
Toen kreeg die vent ineens een woedeaanval en stampte met zijn voet tegen mijn velg aan . Dat vond ik er echt over. Heb toen mijn motor stilgelegd, ben uitgestapt en zei heel rustig:
IK: Men beste, durft nog is een keer uw voet tegen mijn auto te zetten, en ik steek uw vlaggeske waar de zon niet schijnt.
Hij: Euh, Euh, Euh,... Ja excuus, da had ik nij feitelijk ni moeten doen.
Ik: Nee inderdaad, als iedereen zo zou beginnen als gij, t zou schoon zijn.
Ben dan terug ingestapt, en had mijn auto aan de overkant aan de kant gezet. Na 10 minuten was er nog geen enkele wielrenner voorbij gekomen. Ben dan doorgereden. Toen riep ik nog naar hem "Awel, waar blijven ze nu?". Hij bekeek me is met een beteuterd gezicht, en draaide zich gewoon om.
Ik hoop dat als hij zo'n toeren nog is bij iemand lapt, dat hij dan de verkeerde tegenkomt. Dat is denk ik nog het enige dat helpt bij zo'n mensen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBompa, tussen de rooie en groene vlag moet je naast naar agenten te luisteren ook naar seingevers luisteren. Maar ze kunnen je enkel de doorgang ontzeggen door middel van het bord C3.
't Was een loopwedstrijd
't Enige wat die vent bijhad was nen tricolor op zijn vette arm en een arrogante bek. Twee zaken waar ik geen wettelijk karakter in zie__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenKan je daarvoor geen contact opnemen met de verantwoordelijke? Aangetekend schrijven of zoiets, dit zijn dingen die niet mogen gebeuren.
Dear Mr. X ,
Thank you for your message we received on 25 June regarding your flight from Brussels to Lyon on 25 June with flight number AF5401. Please accept our apologies for the inconvenience you mention.
I am sorry to learn that non-elite members were allowed to use the dedicated check-in desk for elite members resulting in the fact that you had to wait for an extra 40 minutes. I agree with you, that if such a service is offered, non-elite passengers should not be allowed to use this service. I have sent your comments to the station manager at Brussels airport, in order to improve our level if service in the future.
I hope I can restore your faith in our company by offering you 2000 Flying Blue miles as a gesture of goodwill. The miles will credit your account within 2 working days.
Thank you for placing your trust in Air France. We hope to see you soon on our routes and at www.airfrance.com.
Best regards,
J. Viel
Customer Care EuropeHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBompa, tussen de rooie en groene vlag moet je naast naar agenten te luisteren ook naar seingevers luisteren. Maar ze kunnen je enkel de doorgang ontzeggen door middel van het bord C3.
Comment
-
Gisteren was mijn auto bijna een deur kwijt.
konijnenpijp richting antwerpen. op het einde moet er geritst worden.
Iedereen doet dat voor de verandering is heel vlot. En degene die mij dan zou moeten voorlaten in zijn - mooie - mazda CX7,vond het genoeg geweest en wilde mij er niet tussen laten. Ik blijf mijn lijn mooi volgen, ik was al tot aan mijn B stijl voorbij die auto en nog wilde die niet stoppen en hoopte hij wss dat ik schrik kreeg en op toch nog opzij zou springen voor hem.
Uiteindelijk stopte hij toch en vervolgde hij zijn weg met zijn pharen op en plakkend achter mij. Uiteindeljk aan het licht uitgestapt en willen vragen wat het probleem was maar hij keek stil naar voor zonder maar 1 keer te kijken.BMW X5 45e
Comment
-
Je mag dan zoveel afgeven op seingevers als je wil, en ze hebben inderdaad geen verbaliserende bevoegdheid, maar ze staan er wel voor uw veiligheid en de veiligheid van de deelnemers van de sportmanifestatie of overstekende voetgangers.
Dus ja, je kan ofwel stoppen en wachten tot er een groene vlag passeert, ofwel de seingever omver rijden, en dan zoals enkele maanden terug jezelf in een koers rijden en een wielrenner ten val brengen. En dan is er plots wél politie genoeg om vast te stellen dat je daar met je auto op de rijbaan stond, en ook getuigen genoeg om te zeggen wat je daar deed en hoe je daar bent geraakt.
Overigens spreekt Ampire over "bereidwillig verkeer". Dat klopt helemaal niet, een bevel van een seingever, wegkapitein of gemachtigd opzichter is bindend! Als er iets verder een agent in een combi zit en ziet dat je het bord C3 van de seingever, wegkapitein of gemachtigd opzichter negeert, ben je in overtreding, en niet een klein beetje want het is hetzelfde als door het rode licht rijden of de bevelen van een agent die het verkeer regelt negeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIk quote:
Wie weet, heb ik volgende keer wel geluk?
Die 2000 miles, is dat dan 2000mijl van uw gevlogen km's dat ze niet gaan doorrekenen? Ik vlieg zelden, dus geen idee wat het precies is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAmai, gaat nog vlot daar. Meeste van die grote bedrijven antwoorden niet ofwel na veel langere tijd.
Die 2000 miles, is dat dan 2000mijl van uw gevlogen km's dat ze niet gaan doorrekenen? Ik vlieg zelden, dus geen idee wat het precies is.
Die miles, zoals geschreven door tuut, kan je vergelijken met je Delhaize punten. Elke keer dat je vliegt, krijg je miles erbij. Er zijn twee soorten miles:
Status Miles: die zijn enkel voor je Frequent Flyer status te houden of te verhogen Silver/Gold/Platinum, kan je niets mee doen.
Air Miles: (die 2000) kan je inruilen in de webshop voor iets, ofwel upgrades doen van je Economie ticket naar Business bijvoorbeeld, ofwel volledige tickets mee aankopen.
Dus an zich, hebben ze een geld gift gedaan, een zeer kleine, lol, want met 2000 miles zijde nu echt niet. Om een voorbeeld te geven, op een Lufthansa vlucht Munich-Dubai heb je 40 000 miles nodig om een upgrade te hebben voor 1 enkel leg/vlucht Economie naar Business . Ik heb ongeveer 150K miles op Star Alliance bijvoorbeeld en Silver status.
Je kan dus amper heen/weer Dubai doen in BusinessHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Ik kan in ieder geval wel zeggen dat zo'n kaarten een groot verschil maken bij bepaalde maatschappijen/groepen.
Een vriend van me heeft een star alliance gold kaart, nog een hoop andere kaarten bij AA, Air France, etc. en wat een voordelen dat die daar allemaal mee krijgt.
Business? Oh nee meneer, er is nog een plaatsje vrij in first. Maar goed, gezien hoeveel die moet vliegen is dat niet zo abnormaal.
Comment
-
Ja natuurlijk, het is en blijft gemakkelijk hoor
Ik zou ze niet meer willen afgeven. Ben nu Gold Air France en Silver Star Alliance, overal lounge access, fast lane check in, altijd goeie seats, af en toe upgrade, fast pass security, priority boarding, priority check in, 30 minutes check in ipv 45 min beforehand, free newspapers, free wifi, douches, enzovoort
allemaal wel 'tof'Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJe mag dan zoveel afgeven op seingevers als je wil, en ze hebben inderdaad geen verbaliserende bevoegdheid, maar ze staan er wel voor uw veiligheid en de veiligheid van de deelnemers van de sportmanifestatie of overstekende voetgangers.
Dus ja, je kan ofwel stoppen en wachten tot er een groene vlag passeert, ofwel de seingever omver rijden, en dan zoals enkele maanden terug jezelf in een koers rijden en een wielrenner ten val brengen. En dan is er plots wél politie genoeg om vast te stellen dat je daar met je auto op de rijbaan stond, en ook getuigen genoeg om te zeggen wat je daar deed en hoe je daar bent geraakt.
Overigens spreekt Ampire over "bereidwillig verkeer". Dat klopt helemaal niet, een bevel van een seingever, wegkapitein of gemachtigd opzichter is bindend! Als er iets verder een agent in een combi zit en ziet dat je het bord C3 van de seingever, wegkapitein of gemachtigd opzichter negeert, ben je in overtreding, en niet een klein beetje want het is hetzelfde als door het rode licht rijden of de bevelen van een agent die het verkeer regelt negeren.
lopen en fietsen op de openbare weg, dat kan blijkbaar (ieder weekend weer in bepaalde streken ?!)
moet je eens proberen met wat maten een race-wedstrijd proberen te organiseren en diezelfde straten in te palmen voor een dagje ????
zal je nogal goede papieren moeten voor kunnen voorleggen
Comment
-
Daarjuist een fils a papa getreiterd.
Den deze fietst rustig in de schapestraat, komende van de oude markt, tot er een bmw einser achter komt geschoten. Ik kijk achterom en jawel, een gastje van ong. 18 jaar met blokskes die met zijn testosteron geen weg weet. 50kmh in leuven city en wat revven en duwen, ik zag mijn kans schoon. Schoon in het midden van de baan fietste ik vroolijk verder. Dan, shock and awe, schiet die kerel zich de dorpel, klets , gaat voorbij en dorpel terug af, boink. Bmw'ken geschallotert omdat het ventje geen blijf wist met zijn hormonen. Hij stapt uit en roept weet ik veel wa.
"Heeft u een probleem ofzo?"
Ik krijg een duw als repliek, ondertussen staan maten al met een fiets in hun handen om ze naar het kereltje te gooien. Ik sta klaar om zijn blokjes wat rechter te duwen.
Plots begint het hem te dagen, loopt hij terug met zijn staart tussen zijn poten naar de wagen en vlamt hij weg. De arrogantie van die jongens , geen respect voor de andere weggebruikers en voor hun eigen materiaal. Als er een auto achter mij komt ga ik op zij, maar als er arrogantie bij te pas komt...
Comment
Comment