Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Ik had ook los doorgereden als ze niet al haar middenvinger klaar had . Maar die schreeuwde zo luid dat ik ze zelfs hoorde boven de radio in mijn helm
    Ja je hebt wel gelijk, die middenvinger is echt wel een misplaatste reactie. Ik had met dat gebaar erbij misschien ook net iets heftiger gereageerd dan anders.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    En de luxe van het cameraatje is dat je later perfect kan zien wat er gebeurde, en wanneer bepaalde dingen gebeuren. En ook de reden waarom ik verrast was... Dat was gewoon niet een situatie waar ze winst zou hebben om naar het linkervak te gaan, behalve om een motorrijder een kloot af te draaien.
    Ik denk nu niet dat ze dat direct expres deed. Misschien was ze ook wat opgefokt, net naar haar kloten gehad van haar baas, warm in de auto, bleitende joeng vanachter,...

Comment

• Wielerterroristen in actie: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120629_010
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Op een paar seconden gaat dat van
        • "oeioeioei wat doet die nu?" en ik rem
        • "idioot!" en ik claxonneer
        • haar vinger komt buiten en ik hoor en zie haar schreeuwen en ik denk "hoe, is't nog mijn schuld ofwa?" en vertraag om haar uitleg te horen
        Zonder die vinger had ik gewoon doorgereden na eens een keer gekeken te hebben wat die mens bezig was... Normaal is dat iemand die een boek aan het lezen is of een neger die het druk aan het uitleggen is aan een medeneger...

Comment

Ik haal nog eens links in...

Gewoon een vraag. Hoe zit het hier met de wet op de privacy? Stel dat die persoon dat filmke hier ziet en klacht in dient? Persoonlijk als ik dat zou voor hebben ik zou alle mogelijke registers open trekken om zoiets voor een rechtbank te krijgen. Dat mocht wat aan advocaat mogen kosten.

Gisterenavond van Brussel naar Mechelen nog zoiets gezien. Een moto hangt links achter een wagen te pushen. Door het druk verkeer blijft de wagen links rijden. En die moto blijft maar bumper kleven en gebaren doen. De wagen gaat iets naar rechts en van het moment dat de moto er links tussen wil gaan gaat de wagen opeens terug ook naar links. En dan remt die nog wat af ook. Dat scheelde 1 seconde en de moto was tegen de vangrail gesmakt. Daarna reed de moto braaf op het rechtse baanvak. Spijtig bijna nog eens iets sensationeel gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
            Hier vlakbij in de rijkere buurt patrouilleert heel regelmatig de politie. Om de Wannabee Tommekes een boete te geven als ze in groep rijden. Of andere weggebruikers hinderen. En wat je ook regelmatig ziet of hoort is dat er veel bewoners duimspijkers smijten. Of zelfs de Sven Nijs 'sekes de kant inrijden. Maar dan zal je geen politie zien. Er zit daar gewoon veel te veel geld en politieke zwaargewichten. Daar telt een nultolerantie maar dan voor de wielerterroristen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
              Gewoon een vraag. Hoe zit het hier met de wet op de privacy? Stel dat die persoon dat filmke hier ziet en klacht in dient? Persoonlijk als ik dat zou voor hebben ik zou alle mogelijke registers open trekken om zoiets voor een rechtbank te krijgen. Dat mocht wat aan advocaat mogen kosten.
              Welke privacy werd er op ingebroken? Ik heb zelfs moeite gedaan om andere passagiers en de nummerplaten te blurren. Als jij op de Grote Markt in Brussel een foto maakt, staat daar ook 150 mensen met hun gezicht op die daar niet om hebben gevraagd als je die foto dan op je Facebook steekt.

Comment

Ik haal nog eens links in...

http://www.youtube.com/watch?v=wA84sxeIsLA
                Lol, marginaal wijf zeg. Eerst in de fout gaan, de middenvinger klaar hebben, nog wat lelijke woorden roepen, en dat alles met kinderen op de achterbank.

En die die hier zegt dat moto niet defensief genoeg rijdt? Hij gaat op tijd naar links, wacht niet tot hij op 5m van de wagen is en is dus zichtbaar, zij begint pas veranderen als hij al volledig links zit en hij rijdt zeker niet te rap. Ik zie hier echt geen probleem in wat de motard doet ze, kan aan mij liggen, maar auto is gewoon 100% schuldig.
                Last edited by |) ][ |V| ][; 29/06/2012, 12:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Lol, marginaal wijf zeg. Eerst in de fout gaan, de middenvinger klaar hebben, nog wat lelijke woorden roepen, en dat alles met kinderen op de achterbank.

En die die hier zegt dat moto niet defensief genoeg rijdt? Hij gaat op tijd naar links, wacht niet tot hij op 5m van de wagen is en is dus zichtbaar, zij begint pas veranderen als hij al volledig links zit en hij rijdt zeker niet te rap. Ik zie hier echt geen probleem in wat de motard doet ze, kan aan mij liggen, maar auto is gewoon 100% schuldig.
                  Als motorrijder ben je ALTIJD de klos in 't verkeer. Je staat immers maar op twee smalle wielen, zonder gordel, zonder kooi,... . Dan is het aangewezen best net iets defensiever te rijden in zulk druk en opgefokt verkeer. Ik weet waarover ik spreek hoor, ik rij ook met de moto. Wooter nadert hier vrij snel op z'n voorgangers, zonder dat het meteen gevaarlijk is hé, maar je merkt het wel.

Comment

• Waarom blijft ge er eigenlijk naast rijden? Ge haalt ze eerst vlotjes in, en dan blijfder gewoon naast rijden?

(heb hier geen geluid op het werk)
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Waarom blijft ge er eigenlijk naast rijden? Ge haalt ze eerst vlotjes in, en dan blijfder gewoon naast rijden?

(heb hier geen geluid op het werk)
                      Om te horen wat voor onzin ze uitkraamt :p

Comment

• Ernaast blijven rijden is in mijn ogen puur provoceren. En sorry maar ik vind dat als je al filmend moet rondrijden dat meer zegt over de persoon met de camera dan de persoon in de wagen. Hier loopt dat zoals in 99% gevallen goed af maar wat als die persoon in de wagen doorflipt en even een snelle beweging naar links zou doen?

Comment

• Die madam wou hoorbaar babbelen Ik was naar de radio aan het luisteren in mijn helm, en daarboven kwam ze nog uit

Goed, eigenlijk nutteloos, maar die eerste 15 seconden gaan reacties quasi automatisch.

Mijn 'fout' is dat ik niet ver genoeg naar links op dat linkervak reed, maar haar manoeuvre was voor niks nodig.

Comment

• Er wordt hier een beetje te veel gefocust op wooter. Het is nog altijd dat vrouwmens dat dom doet hoor.

Comment

• wooter is grote jongen, die kan dat wel hebben

Comment

• En eigenlijk moet er een topic "onnozeleteiten op de weg" komen want geërgerd was ik niet echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Er wordt hier een beetje te veel gefocust op wooter. Het is nog altijd dat vrouwmens dat dom doet hoor.
                                  Dan doen er elke dag honderden mensen dom. Wat geeft u het recht om te zeggen dat dat vrouwmens dom doet? Zij had een mening en heeft die kenbaar gemaakt. Voor de één persoon is dat een brug te ver, voor een ander persoon een doodnormale reactie. Wat daarna gebeurde is puur provoceren en hopen dat er iets sensationeel zou gefilmd kunnen worden. Misschien om bij een ongeluk dan met de bewuste film een dikke schadevergoeding te kunnen eisen? Ineens te verklaren waarom er al rondrijdend gefilmd wordt.

Comment

Dan doen er elke dag honderden mensen dom. Wat geeft u het recht om te zeggen dat dat vrouwmens dom doet? Zij had een mening en heeft die kenbaar gemaakt. Voor de één persoon is dat een brug te ver, voor een ander persoon een doodnormale reactie. Wat daarna gebeurde is puur provoceren en hopen dat er iets sensationeel zou gefilmd kunnen worden. Misschien om bij een ongeluk dan met de bewuste film een dikke schadevergoeding te kunnen eisen? Ineens te verklaren waarom er al rondrijdend gefilmd wordt.
                                    Ik begrijp u niet.

Wooter doet alles juist, en ik zou ook zo reageren moest er iemand mij zoiets lappen (middelvinger, schreeuwen, etc.). Die vrouw moet toch niet verdedigd worden? Maar op één punt heb je gelijk: elke dag maken er zovelen mensen een fout in het verkeer, ik ook soms - dat geef ik toe. Maar reageer dan niet zoals die vrouw, want zij kijkt duidelijk niet in haar spiegel vooraleer van rijvak te wisselen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Ze reageert totaal verkeerd en 't is ook verkeerd wat ze doet. Maar zulke dingen kunnen gebeuren, en die gebeuren op pakweg een ring van Antwerpen constant. Negen op de tien heeft ze in haar achteruitkijkspiegel gekeken maar net op die moment de moto net niet gezien. Als motorrijder kan je die dingen enigszins tot een minimum beperken door net iets defensiever te rijden bij druk verkeer (in dit geval iets trager naderen). Onmiddellijk gevaar is hier ook niet. Ze zet haar pinker op en wisselt niet bruusk van rijvak. Moest ze niet te ontwijken zijn in 't ergste geval, dan kan je als moto nog altijd links ernaast scheren. Maar daar is hier totaal geen sprake van. Ik heb dat als motorrijder ook al geregeld meegemaakt. Ik maak daar geen spel van, ik steek net eens een verontwaardigd handje op.
                                      Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze het bewust deed...
                                      Een moto-haatster dus. En ja, toen ik vroeger woon-werk reed kwam ik er ook af en toe zo'n tegen. Die hebben dan het idee "ikke traag en fille, alleman traag en fille"

Waarom ik het denk:
                                      -Ze wacht tot de moto bij haar is om uit tewijken
                                      -Ze gaat ook niet bruusk opzij: ze weet dat de moto er is, en wil enkel wat onnozel doen vermoed ik
                                      -Waarom zou ze opzij gaan, er is nog een pak plaats tussen haar en de voorligger.
                                      -Dat vingertje stond al in de positie nog voor ze aan haar stuur trok
                                      -De commentaar kwam ook te vlot om spontaan te zijn.

Van de weg halen en zorgen dat ze een tijdje met de fiets kan gaan werken imo
                                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                      www.meevliegen.be

Comment

Gisterenavond van Brussel naar Mechelen nog zoiets gezien. Een moto hangt links achter een wagen te pushen. Door het druk verkeer blijft de wagen links rijden. En die moto blijft maar bumper kleven en gebaren doen. De wagen gaat iets naar rechts en van het moment dat de moto er links tussen wil gaan gaat de wagen opeens terug ook naar links. En dan remt die nog wat af ook. Dat scheelde 1 seconde en de moto was tegen de vangrail gesmakt. Daarna reed de moto braaf op het rechtse baanvak. Spijtig bijna nog eens iets sensationeel gezien
                                        Zwansde gij nu?!
                                        Ze is niet herkenbaar imo dus geen probleem. Het was op een openbare plaats, daar bestaat rechtspraak over dacht ik.
                                        Zij mag verdikke blij zijn dat Wooter niet naar de blauwe gaat met dat filmpje en haar nummerplaat en PV laat opstellen voor verkeersagressie.
                                        www.meevliegen.be

Comment

Ernaast blijven rijden is in mijn ogen puur provoceren. En sorry maar ik vind dat als je al filmend moet rondrijden dat meer zegt over de persoon met de camera dan de persoon in de wagen. Hier loopt dat zoals in 99% gevallen goed af maar wat als die persoon in de wagen doorflipt en even een snelle beweging naar links zou doen?
                                          Heb al vaker gedacht om een go-pro vast in mijn wagen te monteren. Dan heb ik tenminste verhaal als ik vandaag of morgen eens op een sukkel rij.
                                          Gij vindt de moto provoceren? Ik niet, hij blijft nog erg kalm. Ik vind wel dat zij een agressieprobleem heeft. En dat zij ook haar kinderen in gevaar brengt én een slecht voorbeeld geeft.

En als ze plots bruusk naar links gaat? Dan is dat moord met voorbedachte rade imo. Komaan hé zeg, als dat "normaal" zou zijn...
                                          Last edited by Timmeke-Tim; 29/06/2012, 15:01.
                                          www.meevliegen.be

Comment

Working...
                                          X