Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
    Heb al vaker gedacht om een go-pro vast in mijn wagen te monteren. Dan heb ik tenminste verhaal als ik vandaag of morgen eens op een sukkel rij.
    Gij vindt de moto provoceren? Ik niet, hij blijft nog erg kalm. Ik vind wel dat zij een agressieprobleem heeft. En dat zij ook haar kinderen in gevaar brengt én een slecht voorbeeld geeft.

En als ze plots bruusk naar links gaat? Dan is dat moord met voorbedachte rade imo. Komaan hé zeg, als dat "normaal" zou zijn...
    moord met voorbedachte rade komaan man

ik ga wel akkoord met wat je zegt. Maar ik vind ook dat wooter er niet moest naast blijven rijden. Mss is kijken, terugwuiven en doorrijden.
    BMW X5 45e

Comment

• Wat roept die daar allemaal zeg, ik versta er geen hol van
      Hoor alleen Wooter een paar keer "spiegel" brullen
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Het was op een openbare plaats, daar bestaat rechtspraak over dacht ik.
        Denk niet dat er rechtspraak bestaat die privépersonen toelaat anderen privépersonen te filmen zonder hun toestemming.

Wat nog altijd niet duidelijk is, is waarom die camera? Besmet met het Q-virus?
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Makkelijk voor de verzekeringen of experts bij discussie zo'n camera . Als het natuurlijk in jou voordeel speelt

Comment

• zou een goeie advocaat van de tegenpartij dit dan niet kunnen gebruiken als schending van de privacy?

als dat echt verboden zou zijn, ken de wetgeving hier niet van.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              zou een goeie advocaat van de tegenpartij dit dan niet kunnen gebruiken als schending van de privacy?
              Dat moet geen goeie advocaat zijn, zelfs de stomste die er rondloopt haalt dit onmiddellijk aan.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Zij mag verdikke blij zijn dat Wooter niet naar de blauwe gaat met dat filmpje en haar nummerplaat en PV laat opstellen voor verkeersagressie.
                Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht, maar vooral de reactie is er los over. Ik kon er toen en nu mee lachen, maar ik had echt wel te doen met de kinderen die achterin zaten... Maar anderzijds had ik helemaal geen flauw idee wat haar uitleg dan wel was waarom ik slecht bezig was en zij goed, want ik kan nu nergens een fout detecteren... Ik reed niet te snel, ik kijk netjes in mijn spiegel alvorens naar links te gaan, geef ook netjes richting, ...

Comment

moord met voorbedachte rade komaan man

ik ga wel akkoord met wat je zegt. Maar ik vind ook dat wooter er niet moest naast blijven rijden. Mss is kijken, terugwuiven en doorrijden.
                  Nadat je verkeersagressie vertoonde tegenover een motorrijder (volgens mij nog opzettelijk uitgelokt ook) ga je deze opzettelijk aanrijden met je wagen terwijl je op een snelweg rijdt.

Hoe noem jij dat dan?!
                  Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                  www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                    Dat moet geen goeie advocaat zijn, zelfs de stomste die er rondloopt haalt dit onmiddellijk aan.
                    En in hoeverre mate is haar privacy geschonden?

Als je het juridisch forum leest, hoef ik niks te vrezen... Drie keren geeft ze haar privacy op: 1) in het verkeer deelnemen, 2) een gevaarlijke situatie creëren, en 3) er luidruchtig commentaar over hebben.

Grappig genoeg, als ik géén bewijs had en zou zeggen dat een troela me de middenvinger gaf zonder bewijs te hebben, zou dat onder laster en eerroof vallen

Comment

Nadat je verkeersagressie vertoonde tegenover een motorrijder (volgens mij nog opzettelijk uitgelokt ook) ga je deze opzettelijk aanrijden met je wagen terwijl je op een snelweg rijdt.

Hoe noem jij dat dan?!
                      ik zou eerder denken aan opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg bv.
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht, maar vooral de reactie is er los over. Ik kon er toen en nu mee lachen, maar ik had echt wel te doen met de kinderen die achterin zaten... Maar anderzijds had ik helemaal geen flauw idee wat haar uitleg dan wel was waarom ik slecht bezig was en zij goed, want ik kan nu nergens een fout detecteren... Ik reed niet te snel, ik kijk netjes in mijn spiegel alvorens naar links te gaan, geef ook netjes richting, ...
                        eigenlijk een andere vraag.
                        Ge sluit u filmke snel af maar had ge nu de intentie om die mensen langs het midden voorbij te steken? lijkt er zo wel op.
                        BMW X5 45e

Comment

• Hij filmde niet de persoon, hij filmde zijn verplaatsing. Die persoon zat er per ongeluk op omdat die zijn weg kruiste.
                          Volgens mij kan de persoon enkel het portretrecht inroepen, maar wooter heeft ervoor gezorgd dat de dame onherkenbaar is, dus ook daar zie ik geen probemen.

Ik ben quasi zeker dat er rechtspraak geweest is nadat enkele personen de wet op de privacy hebben ingeroepen om Google StreetVieuw tegen te gaan. Ik kan het niet meteen terugvinden helaas. Het komt erop neer dat het filmen van die mensen niet het primaire doel is (in tegenstelling tot bewakingscamera's). Die mensen staan eerder bij toeval op de beelden en aangezien ze zich op openbare weg bevinden is dat geen "probleem". Wel mogen ze indien ze dat wensen eisen onherkenbaar gemaakt worden indien de afbeelding of film gepubliceerd wordt. (portretrecht)
                          www.meevliegen.be

Comment

• Mannenmannenmannen, niemand heeft ergens tegen gereden

Bovendien leek ze me niet het type dat erin zou slagen een ervaren motorrijder aan te rijden

Comment

Hij filmde niet de persoon, hij filmde zijn verplaatsing. Die persoon zat er per ongeluk op omdat die zijn weg kruiste.
                              Volgens mij kan de persoon enkel het portretrecht inroepen, maar wooter heeft ervoor gezorgd dat de dame onherkenbaar is, dus ook daar zie ik geen probemen.

Ik ben quasi zeker dat er rechtspraak geweest is nadat enkele personen de wet op de privacy hebben ingeroepen om Google StreetVieuw tegen te gaan. Ik kan het niet meteen terugvinden helaas. Het komt erop neer dat het filmen van die mensen niet het primaire doel is (in tegenstelling tot bewakingscamera's). Die mensen staan eerder bij toeval op de beelden en aangezien ze zich op openbare weg bevinden is dat geen "probleem". Wel mogen ze indien ze dat wensen eisen onherkenbaar gemaakt worden indien de afbeelding of film gepubliceerd wordt. (portretrecht)
                              intressant , maaar hoe heeft hij er voor gezorgd dat zij onherkenbaar is? ok naar nr plaat is weg en de passagiers ook maar ik zie toch redelijk duidelijk haar gezicht.
                              BMW X5 45e

Comment

intressant , maaar hoe heeft hij er voor gezorgd dat zij onherkenbaar is? ok naar nr plaat is weg en de passagiers ook maar ik zie toch redelijk duidelijk haar gezicht.
                                De afbeelding van haar gezicht zal onvoldoende zijn om haar te kunnen herkennen. En dan nog, ze openbaarde zelf haar gezicht door haar gedrag. De meeste automobilisten zie ik niet al hevig zwaaiend om aandacht vragen, en als je zelf om aandacht vraagt, hoever kan je dan nog spreken over privacy?

Comment

• Op het filmpje van de twee pesters en de gepeste scholiere zie je toch ook enkele gezichten? De pesters zijn herkenbaar, en het is de moeder van de gepeste die het filmpje van Youtube heeft gepikt!

Ik hoor niemand daar klagen over privacy...

Comment

• Het zou in ieder geval de bedoeling zijn om te doden imo. Aangezien er hier zijn die dat nog "normaal" zouden vinden stel ik mij vragen bij het normbesef van sommigen
                                    www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Op het filmpje van de twee pesters en de gepeste scholiere zie je toch ook enkele gezichten? De pesters zijn herkenbaar, en het is de moeder van de gepeste die het filmpje van Youtube heeft gepikt!

Ik hoor niemand daar klagen over privacy...

vind ik ook niet kunnen. Is imo niet de gepaste manier omdat onder de mensen te brengen. Wat dat kind doet, valt zeker NIET goed te praten. maar nu blijft die er wel met de rest van haar leven aan gelinkt worden, zeker als hij haar naam nog is bekend zal worden via facebook. en dat voor een jeugdzonde..
                                      BMW X5 45e

Comment

• Heb nergens beweert dat ik het normaal vind, stomme reactie van haar, no doubt about that.
                                        MAAR ik vind dat Wooter niet volledig vrijuit gaat, hij had er ook niet moeten naast blijven rijden. Hij rijdt er voorbij zij zwaait is, hij zwaait terug en hij remt af. Waarom? ipv terug te zwaaien en door te rijden.klaar.
                                        Nee er bij blijven rijden en nog wat meer provoceren en erna doorrijden om de rest langs het midden voorbij te steken ( zo lijkt het toch maar het filmpje stopt toevallig net)

En ik snap u ook maar moord met voorbedachte rade is gewoon hard. daarom dat ik eerder aan slagen en verwondingen denk
                                        BMW X5 45e

Comment

• Hoe kan ik doorrijden als er ander verkeer is, behalve als ik er middendoor zou rijden?

Ge moet weten wat ge wilt eh

Comment

Working...
                                          X