Deze morgen rijd ik op een voorrangsweg, en plots besliste de madam voor mij te stoppen om de lijnbus, die stond te wachten om onze straat in te draaien, even tussen te laten. Dan maar eens getoeterd en de dame met tijd teveel voorbijgereden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Wielertoeristen met een pens die meer weegt dan hun carbon kader, in groep met een arrogante grote muil tegen alles en iedereen èn met volledige vrijstelling van alle elementaire verkeersregelsNew Swift Sport:
Enough goodies to keep a BMW 3 series driver happy
”
Top Gear
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door john320D Bekijk BerichtenWielertoeristen met een pens die meer weegt dan hun carbon kader, in groep met een arrogante grote muil tegen alles en iedereen èn met volledige vrijstelling van alle elementaire verkeersregels
Comment
-
Hierjuist nog iets tegen gekomen in Ninove. Ik wil afslaan bij een roodlicht dus ik zet mijn pinker al aan van 20 meter VOOR er het vak komt van links af te slaan. Voor het vak is er een verdrijvingsvlak. Als ik aan het vak ben sla ik af, zoals een normaal persoon dat zou doen. Voor ik dat doe check ik mijn zijspiegel eens. Niets te zien, dus ik sla af. Als ik nog geen seconde afgeslaan ben, hoor ik ineens een claxon :s ik dacht wtf isda ier. Een oud madameke in een barak van ne auto me haar lichten aan het doen & aant claxonere op mij. Aan het rood licht moeten we wachten, zij stapt uit & komt naar me toe. Ik doe mijn raam open. Dit is de conversatie:
Ik: goeiemorgen
Zij: Seg, wa denkt gij wel?
Ik: euhm, afslaan?
Zij: Jomme, ge ebt mij wel de pas afgesneden e
Ik: mevrouw, ik ree just op da vlak om af te slaan, oe kunt gij in godsnaam dan daarover gerede ebbe.
Zij: ik ree daar al op van aan het tankstation
Ik: mevrouw, da mag wel niet. Das een verdrijvingvlak bij mijn wete.
Zij: ja twas te denke, weer zo ne betweter. En dan zo ene da van zijn ouders ne chicen auto eeft gekregen.
Ik: ow ow ow, mevrouw, ik heb deze wel betaalt me te gaan werken e. en mevrouw, ik ken gewoon de verkeersregels, kzou ze eens bekijke moestek u zijn. Kzou ook ni wille dage op uwe ouwen dag nog zo een PV'ken id bus krijgt. Ale madam tis groen nog ne goeien dag verder & nimmer claxoneren e Saluu
Comment
-
Om vooroordelen te hebben moet je geen oude madam zijn
als ik soms met de X5 van mijn broer rondrij, zijn er zoveel mensen die vuil kijken of mij er over aanspreken dat ik in de drugs zit ed. Hoewel die X5 nu minder waard is wss dan mijn leon. Maarja er staat een bmw badge op en er zit een jonge gast inBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenHierjuist nog iets tegen gekomen in Ninove. Ik wil afslaan bij een roodlicht dus ik zet mijn pinker al aan van 20 meter VOOR er het vak komt van links af te slaan. Voor het vak is er een verdrijvingsvlak. Als ik aan het vak ben sla ik af, zoals een normaal persoon dat zou doen. Voor ik dat doe check ik mijn zijspiegel eens. Niets te zien, dus ik sla af. Als ik nog geen seconde afgeslaan ben, hoor ik ineens een claxon :s ik dacht wtf isda ier. Een oud madameke in een barak van ne auto me haar lichten aan het doen & aant claxonere op mij. Aan het rood licht moeten we wachten, zij stapt uit & komt naar me toe. Ik doe mijn raam open. Dit is de conversatie:
Ik: mevrouw, ik ree just op da vlak om af te slaan, oe kunt gij in godsnaam dan daarover gerede ebbe.
Zij: ja twas te denke, weer zo ne betweter. En dan zo ene da van zijn ouders ne chicen auto eeft gekregen.
Ik: ow ow ow, mevrouw, ik heb deze wel betaalt me te gaan werken e. en mevrouw, ik ken gewoon de verkeersregels, kzou ze eens bekijke moestek u zijn. Kzou ook ni wille dage op uwe ouwen dag nog zo een PV'ken id bus krijgt. Ale madam tis groen nog ne goeien dag verder & nimmer claxoneren e Saluu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOm vooroordelen te hebben moet je geen oude madam zijn
als ik soms met de X5 van mijn broer rondrij, zijn er zoveel mensen die vuil kijken of mij er over aanspreken dat ik in de drugs zit ed. Hoewel die X5 nu minder waard is wss dan mijn leon. Maarja er staat een bmw badge op en er zit een jonge gast in
Comment
-
In welk milieu? Dat van de groen mannen
Zet u gewoon als de zon nog eens goed schijnt een namiddag op een druk terras waar veel wagens stapvoets passeren. Elke keer als er een duurdere wagen doorkomt genre BMW, mercedes of hoger dan hoor je het gerommel. Zoals "dat zal wel een dikke zelfstandige zijn, een zwartwerker, een oplichter, een gangster ...". Vandaag moet een mens met een dure wagen al oppassen dat ze hem niet gaan lynchen. Al die mensen zijn stilaan loslopend wild aan het worden. En nog 10X erger als er een dikke SUV voorbij komt. Dat wordt bij heel veel mensen aanzien als provoceren. Maar vraag me nu ook niet naar wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenIn welk milieu? Dat van de groen mannen
Zet u gewoon als de zon nog eens goed schijnt een namiddag op een druk terras waar veel wagens stapvoets passeren. Elke keer als er een duurdere wagen doorkomt genre BMW, mercedes of hoger dan hoor je het gerommel. Zoals "dat zal wel een dikke zelfstandige zijn, een zwartwerker, een oplichter, een gangster ...". Vandaag moet een mens met een dure wagen al oppassen dat ze hem niet gaan lynchen. Al die mensen zijn stilaan loslopend wild aan het worden. En nog 10X erger als er een dikke SUV voorbij komt. Dat wordt bij heel veel mensen aanzien als provoceren. Maar vraag me nu ook niet naar wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDaar geef ik je echt gelijk in. Een kennis van mij is 18 & speelt in een eerste ploeg vd voetbal in het buitenland(ik ga niet zeggen wie). Dus die verdient wel een hoop geld. Chapeau voor hem dat hij zo'n talent heeft. Hij heeft hem dus een Range rover gekocht. Moest je eens weten hoeveel keer die al na geroepen werd op straat van ah dije met zijn rijke ouders & blabla. Het heeft helemaal niets met zijn ouders te maken. Zijn ouders zijn gewone mensen. Hij kan er ook niet aandoen dat hij een talent heeft & dat het lucratief is. Het begint echt triest te worden hier in Belgie. Je ziet het echt overal. Als ik met de BMW of Mercedes rij, ik krijg veel minder voorrang van andere mensen als dat ik met mijn volvo rij. Niet normaal gewoon. Echt triest dat als men zelfstandig ofzo werkt (wat heel wat risico inhoudt) je geen deftigere auto mag kopen omdat er van die zotten zijn die het niet afkunnen om zo'n auto's te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenJe moet een Subaru kopen, helpt werkelijk. Als ik met mijn Mercedes eens wil doortrappen op de linkerstrook, is het zoals je zegt, men komt in de weg rijden ('t is dan nog geen recent model), met mijn ouders hun auto heb je er veel minder last van, en voor de Impreza maken ze meestal gewoon plaats (buiten een uitzondering met een petje die dan probeert te racen, ma bon), zelfs op de binnenbanen al enkele keren gehad dat een voorligger gewoon in het gras ging staan om me voor te laten, terwijl ik niet in zijn gat ging hangen. Het gangster-imago van die bak heeft toch nog voordelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenHierjuist nog iets tegen gekomen in Ninove. Ik wil afslaan bij een roodlicht dus ik zet mijn pinker al aan van 20 meter VOOR er het vak komt van links af te slaan. Voor het vak is er een verdrijvingsvlak. Als ik aan het vak ben sla ik af, zoals een normaal persoon dat zou doen. Voor ik dat doe check ik mijn zijspiegel eens. Niets te zien, dus ik sla af. Als ik nog geen seconde afgeslaan ben, hoor ik ineens een claxon :s ik dacht wtf isda ier. Een oud madameke in een barak van ne auto me haar lichten aan het doen & aant claxonere op mij. Aan het rood licht moeten we wachten, zij stapt uit & komt naar me toe. Ik doe mijn raam open. Dit is de conversatie:
Ik: ow ow ow, mevrouw, ik heb deze wel betaalt me te gaan werken e. en mevrouw, ik ken gewoon de verkeersregels, kzou ze eens bekijke moestek u zijn. Kzou ook ni wille dage op uwe ouwen dag nog zo een PV'ken id bus krijgt. Ale madam tis groen nog ne goeien dag verder & nimmer claxoneren e Saluutruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenDe Raggende Mannen citeren met hun bekenste nummer.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Zucht......................................
http://www.at5.nl/artikelen/83667/koppige-bestuurder-veroorzaakt-file
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenZucht......................................
http://www.at5.nl/artikelen/83667/koppige-bestuurder-veroorzaakt-file
Wat een stelletje idioten.
Voorrang of niet, knal hem toch gewoon in achteruit ipv de hele boel te blokkeren :S
Comment
Comment