Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenWaarom moet alles zo rap en gejaagd zijn ? Nu hebben die mensen daar gelegenheid gehad om een goeie geburenbabbel te doen, en ze hebben er schijnbaar allemaal van genoten.
daar gaat nog menig uur over gezeverd worden
Comment
-
Ik ben ook zo in bepaalde situaties.
Vb: smal baantje en aan beide kanten een gracht. Er komt een tegenligger en ik ga een beetje opzij om hem veilig te passeren, de andere persoon vertikt het om een beetje opzij te gaan waardoor we mekaar niet kunnen passeren.
Ik ga dan een krant of tijdschrift lezen totdat die persoon ook een beetje opzij gaat. Voor meneer of mevrouw ik-wil-niet-uit-de-weg-want-ik-rij-niet-met-mijn-veel-te-chique-of-pas-gewassen-wagen-niet-in-een-bermpje ga ik écht niet met auto en al een gracht ofzo inrijden. Zelfs niet voor een AMG terwijl ik met een wrak van 36 jaar rondcross.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Schoonbroer steekt een groepje wielerterroristen voorbij, en kwam waarschijnlijk (volgens hen dan) te dichtbij, toen hij hen passeerde. Gestopt aan verkeerslicht, tikt er ene tegen zijn raam ( de stoerste van de hele groep natuurlijk). Raampje naar beneden. De johny van de groep dan: "Awel, dikke nek, "t is nie om da ge me ne jaguar rijd da ge meer moogt als een ander...Gepresseerd misschien he, dikke neksken?" Waarop mijn schoonbroer: " Ja zeker, ik ben gehaast. Omdat ik daar juist telefoon krijg van mijn aanhoudster dat hare vent vertrokken is met zijn maten met hunne koersvelo...En dat het de moment is om af te komen om te neuken..." Raampje op en weg was hij.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenSchoonbroer steekt een groepje wielerterroristen voorbij, en kwam waarschijnlijk (volgens hen dan) te dichtbij, toen hij hen passeerde. Gestopt aan verkeerslicht, tikt er ene tegen zijn raam ( de stoerste van de hele groep natuurlijk). Raampje naar beneden. De johny van de groep dan: "Awel, dikke nek, "t is nie om da ge me ne jaguar rijd da ge meer moogt als een ander...Gepresseerd misschien he, dikke neksken?" Waarop mijn schoonbroer: " Ja zeker, ik ben gehaast. Omdat ik daar juist telefoon krijg van mijn aanhoudster dat hare vent vertrokken is met zijn maten met hunne koersvelo...En dat het de moment is om af te komen om te neuken..." Raampje op en weg was hij.
Heb jij nu eigelijk je A5 al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenSchoonbroer steekt een groepje wielerterroristen voorbij, en kwam waarschijnlijk (volgens hen dan) te dichtbij, toen hij hen passeerde. Gestopt aan verkeerslicht, tikt er ene tegen zijn raam ( de stoerste van de hele groep natuurlijk). Raampje naar beneden. De johny van de groep dan: "Awel, dikke nek, "t is nie om da ge me ne jaguar rijd da ge meer moogt als een ander...Gepresseerd misschien he, dikke neksken?" Waarop mijn schoonbroer: " Ja zeker, ik ben gehaast. Omdat ik daar juist telefoon krijg van mijn aanhoudster dat hare vent vertrokken is met zijn maten met hunne koersvelo...En dat het de moment is om af te komen om te neuken..." Raampje op en weg was hij.
Comment
-
Ik ben ooit op de baan van Putte naar Rijmenam een groepje van 3 mountainbikers (2 mannen en een vrouw) over het fietspad voorbij gereden: met 3 naast elkaar op de rijweg, er ligt een gelijkgronds fietspad naast uit dezelfde betonplaten van zeker ook 1,5m. Rustig naast gaan rijden, met open raampje en dan gezegd "jah, we zullen anders wisselen hé" en dan doorgereden. Zolang ik ze in men spiegel zag reden ze daar met een compleet verdwaasde kop als koeien die naar een trein kijken.
Toen was ik nog een jaar of 20 dus dat viel nog onder jeugdzondes hé
Soms vragen ze er gewoon voor. Of ze deden het ervoor, of ze waren gewoon gat achterlijk.
Comment
-
Comment
-
Zou wel kunnen. Hij had het verhaal ergens opgepikt en kwam hem nu van pas. Maar sloeg toch wel in. Was trouwens in de streek waar veel van die koersfietskes rijden ieder weekend.
Intussen is de Jag XK8 weg en vervangen door een Range Rover Sport . Iets minder "dikkenek" gehalte. Te zien in de streek van Ouedighien.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenIk ben ooit op de baan van Putte naar Rijmenam een groepje van 3 mountainbikers (2 mannen en een vrouw) over het fietspad voorbij gereden: met 3 naast elkaar op de rijweg, er ligt een gelijkgronds fietspad naast uit dezelfde betonplaten van zeker ook 1,5m. Rustig naast gaan rijden, met open raampje en dan gezegd "jah, we zullen anders wisselen hé" en dan doorgereden. Zolang ik ze in men spiegel zag reden ze daar met een compleet verdwaasde kop als koeien die naar een trein kijken.
Toen was ik nog een jaar of 20 dus dat viel nog onder jeugdzondes hé
Soms vragen ze er gewoon voor. Of ze deden het ervoor, of ze waren gewoon gat achterlijk.
Die hun kop moet zo grappig geweest zijn.
Comment
-
Ach, ik heb ook al plagiaat gepleegd... Enkele weken terug in druk verkeer kwam er ene achterop mijn achterwiel me opduwen. Heb me even verzet op mijn motorzadel, recht naar de achterligger in z'n ogen gekeken en gewezen of ie op de duozit wou plaatsnemen. En toen hield ie wel afstand .
Ergernis van deze en vorige week: motards die traag doorheen de file filteren, niet in de mot hebben dat ik achter hen zit, en dan in Kraainem los over de gearceerde vakken gaan rijden omdat ze natuurlijk niet fatsoenlijk kunnen filefilteren, maar wel zo gehaast zijn dat ze op die 50 meter niet even achter een auto kunnen blijven hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDa's niet waar, Bompa__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment