Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Wel, aangezien het hier over moto's aan het groene licht gaat zal ik mij meteen maar even excuseren aan iedereen die zaterdag achter mij aan het licht in Aalst stond . Rijd tss de wagens door om aan het licht te wachten om op exact hetzelfde moment als het groen wordt dood te vallen, licht frustrerend, want echt supersnel starten is er niet bij met een kickstarter :p
Ook grappig dat de dame achter mij na een half minuutje (was wat verzopen) aarzelend begon te claxoneren terwijl ik toch geheel links op de rijbaan stond en ze me eigenlijk al lang had kunnen voorbij gaan.
De XR heeft af en toe de rare neiging om bij warm weer en stationair draaiend er zonder enige waarschuwing de brui aan te geven, moet mijn fuel/air mixture schroef eens wat beter afregelen, vandaar dat ik mij steeds zo positioneer dat wanneer ik toch weer eens in affronten val, de mensen door kunnen :p
Comment
-
Eén van de meest hatelijke dingen die er zijn. Je staat als eerste aan een rood licht of gesloten overweg en opeens komt er een moto voor je staan. Op zo een moment moet ik telkens op mijn tanden bijten om niet spontaan een meter vooruit te rijden en die tegen zijn achterwiel te duwen. Al meerdere keren gehad dat als toen mijn vrouw er niet was bij geweest ik was uitgestapt en die persoon van zijn moto had gesleurd. Gelukkig ben ik verder niet echt opvliegend en niet bewapend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenEén van de meest hatelijke dingen die er zijn. Je staat als eerste aan een rood licht of gesloten overweg en opeens komt er een moto voor je staan. Op zo een moment moet ik telkens op mijn tanden bijten om niet spontaan een meter vooruit te rijden en die tegen zijn achterwiel te duwen. Al meerdere keren gehad dat als toen mijn vrouw er niet was bij geweest ik was uitgestapt en die persoon van zijn moto had gesleurd. Gelukkig ben ik verder niet echt opvliegend en niet bewapend.
Gisteren nog iets waar ik me altijd rot aan erger: ik sta om uit te draaien van een parking te wachten op een auto die van links komt en op de hoofdweg rij. Draait die natuurlijk gewoon de parking op zonder pinken en stond ik daar voor niks. Veel ergerlijker dan een moto die vooraan wil staan aan de lichten.Last edited by |) ][ |V| ][; 01/08/2012, 14:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenEén van de meest hatelijke dingen die er zijn. Je staat als eerste aan een rood licht of gesloten overweg en opeens komt er een moto voor je staan. Op zo een moment moet ik telkens op mijn tanden bijten om niet spontaan een meter vooruit te rijden en die tegen zijn achterwiel te duwen. Al meerdere keren gehad dat als toen mijn vrouw er niet was bij geweest ik was uitgestapt en die persoon van zijn moto had gesleurd. Gelukkig ben ik verder niet echt opvliegend en niet bewapend.
Ik ben met de moto altijd sneller weg dan de auto's waar ik voor of langs sta.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Mijn ergernis? Auto's die op een tweevaksbaan op de linkerrijstrook aanschuiven voor de lichten maar trager weg zijn dan die op de rechterrijstrook. Denk aan de ring in Lommel, Mol Geel.
Dubbel ergerlijk vind ik het als er kort na die lichten ingevoegd moet worden en de linksen rechts drie auto's voorbij laten rijden in plaats van gewoon op hun eigen plaats in te voegen (brug over Albertkanaal in Geel).Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenMijn ergernis? Auto's die op een tweevaksbaan op de linkerrijstrook aanschuiven voor de lichten maar trager weg zijn dan die op de rechterrijstrook. Denk aan de ring in Lommel, Mol Geel.
Dubbel ergerlijk vind ik het als er kort na die lichten ingevoegd moet worden en de linksen rechts drie auto's voorbij laten rijden in plaats van gewoon op hun eigen plaats in te voegen (brug over Albertkanaal in Geel).
Comment
-
Gij ongelofelijk gefrustreerde zak. Wat is uw probleem als er een moto of scooter voor u komt staat, gesteld dat die de toegelaten snelheid kan rijden? (want uit andere topics te lezen rij jij nooit te rap?)
Here's hoping dat je op een boom knalt.
Onnozelaar!
Maar echt, dat mensen ZO belachelijk kunnen doen, dat hou je toch niet voor mogelijk... Voor jou file, voor iedereen file zeker?
Ik wens je de allerergste ziektes toe in je verder leven.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenStoer. Met al uw zever in elke topic man, pas 47 en al verzuurd. Vroeg gepensioneerd?
Gisteren nog iets waar ik me altijd rot aan erger: ik sta om uit te draaien van een parking te wachten op een auto die van links komt en op de hoofdweg rij. Draait die natuurlijk gewoon de parking op zonder pinken en stond ik daar voor niks. Veel ergerlijker dan een moto die vooraan wil staan aan de lichten.
Ik heb al vaak gekapt (al dan niet onterecht soms) op vrachtwagenbestuurders, maar nu ik op 2 wielen rij voor woon-werk merk ik wel dat zij diegenen zijn die je meestal als motorrijder opgemerkt hebben en plaats laten/maken waar mogelijk (zelfs met een grote opligger), terwijl er tussen de autobestuurders vaak mensen zitten die echt liggen slapen achter hun stuur.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Geen probleem voor mij dat een moto helemaal vooraan komt staan. De meesten zijn idd sneller weg dan de auto's.
Maar van sommige zie je ook dat ze op het gemakske aan het toeren zijn, waarom zij dan per se telkens vanvoor moeten staan snap ik niet. Dikwijls moet een heel deel auto's hen terug inhalen. Als je toch op't gemak aan't bollen bent, dan kunnen ze toch evengoed gewoon in de rij staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenGeen probleem voor mij dat een moto helemaal vooraan komt staan. De meesten zijn idd sneller weg dan de auto's.
Maar van sommige zie je ook dat ze op het gemakske aan het toeren zijn, waarom zij dan per se telkens vanvoor moeten staan snap ik niet. Dikwijls moet een heel deel auto's hen terug inhalen. Als je toch op't gemak aan't bollen bent, dan kunnen ze toch evengoed gewoon in de rij staan.
Maar buiten de vakanties om kom ik lichten tegen waar je met de wagen 4x voor het rood staat. Dan rij ik naar voor en ben ik mee met het eerstvolgende groen. En ik garandeer je dat er daardoor géén auto minder mee kan doorrijden per groen-cyclus.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Met de fiets doe ik zulke dingen ook. Zelfs dan duurt het soms een paar honderd meter eer de wagen achter mij mij ingehaald heeft, gewoon omdat je met de fiets (vooral in stadsverkeer) veel sneller optrekt. Is dan wel met de koersfiets of mountainbike als ik aan het trainen ben natuurlijk.
Comment
-
Gisteren weer mogen merken dat veel eikeltjes op de weg tegenwoordig voor Audi kiezen.
Ik reed op een secundaire weg, Audi A4 voor mij. Die kerel pinkt naar links, dus ik maak aanstalten om hem via een parkeerstrook rechts op het gemak (dus tegen tragere snelheid) voorbij te rijden. Ik zat schuin achter hem, maar die kerel blijft rijden en 100 meter verder stond er een wagen geparkeerd. Ik neem dus geen risico en blijf hangen, maar toeter wel even als ik merk dat die kerel toch gewoon door rijdt.
Bon, iemand die niet weet waar hij moet zijn, dus zodra ik de mogelijkheid zag om hem in te halen, deed ik dat ook. Begint die kerel toch wel niet volgas te geven zeker? Zo lang was het stuk daar niet, dus ik zet er mij weer achter en licht eens met mijn pharen. Wat verder een lang recht stuk, dus ik van in derde in toeren goed aan het doortrekken, naar links en volgas in vierde en vijfde blijven trekken. Mogelijks een gechipte A4 (of een zescilinder?), want ik merkte dat die wagen in se even snel was als de mijne. Die kerel begint dus ook hard op te trekken. Ik kwaad natuurlijk. Toen ik hem bijna voorbij was, ben ik heel traag naar rechts beginnen opschuiven om hem te verplichten mij te laten inhalen. Enfin, die kerel bleef plakken, pharen e.d. Ben dan beginnen vertragen, even die gast niet in de gaten gehouden, dus hij mij ook weer voorbij. En toen ik hem weer, en dan was ik hem kwijt (afgeslagen).
Ik weet dat ik hem mss niet moest gecoupeerd hebben, maar wat die kerel deed, doe je gewoon niet. Enfin, ik had hem beter laten doen. Vraag mij wel af wat die kerel bezielde.
Comment
-
Dat mag hij ook helemaal niet.
Je mag niet versnellen als je ingehaald wordt.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDat mag hij ook helemaal niet.
Je mag niet versnellen als je ingehaald wordt.
Ik had mij beter niet gemoeid met die driftkikker.
Comment
-
Ik rij met de moto altijd tot vooraan. Dat is nu eenmaal één van de voordelen van een moto tegenover een auto. Met een tweewieler is dat perfect mogelijk op een veilige manier, en met de moto ben je eigenlijk ook altijd sneller weg dan de auto's. Ik zie dus niet onmiddellijk een probleem. Ik hoop da'k nooit voor uw auto kom te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai man, wat is uw probleem?
Ik rij met de moto altijd tot vooraan. Dat is nu eenmaal één van de voordelen van een moto tegenover een auto. Met een tweewieler is dat perfect mogelijk op een veilige manier, en met de moto ben je eigenlijk ook altijd sneller weg dan de auto's. Ik zie dus niet onmiddellijk een probleem. Ik hoop da'k nooit voor uw auto kom te staan.
Als ik daar sta denkik wel, doeme das gemakkelijk zo'n ding. maar ik zou het eigenlijk niet willen hebben om mee rond te rijden.BMW X5 45e
Comment
-
Comment
Comment