Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Het zal wel nen eikel geweest zijn hoor. Maar het is niet dat het een nieuw fietspad is, dat het een vlak fietspad is. Ik ken splinternieuwe fietspaden die echt slecht gelegd zijn.

Mijn ergernis de laatste tijd. Met de fiets tragere fietsers inhalen die zonder achterom te kijken plots voor uwe neus afdraaien.
    Nee, als je dat fietspad gaat zien gaje u ogen open trekken. Dat is het best aangelegd fietspad dat ik ooit heb gezien. Als dat net aangelegd was, hebben er mensen hun vaak aan mispakt dat dat een rijvak was. Nu ligt het nog perfect & dan rijdt hij nog op de rijbaan :s Ik begrijp het ni.

Ja daaraan erger ik mij ook. En vooral als ze kinderen hebben. Dan haalde heel voorzichtig in, dan schieten ze voor uwe neus een straat in & dan ben jij de bestuurder die zo slecht rijdt :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Nee, als je dat fietspad gaat zien gaje u ogen open trekken. Dat is het best aangelegd fietspad dat ik ooit heb gezien. Als dat net aangelegd was, hebben er mensen hun vaak aan mispakt dat dat een rijvak was. Nu ligt het nog perfect & dan rijdt hij nog op de rijbaan :s Ik begrijp het ni.

Ja daaraan erger ik mij ook. En vooral als ze kinderen hebben. Dan haalde heel voorzichtig in, dan schieten ze voor uwe neus een straat in & dan ben jij de bestuurder die zo slecht rijdt :s
      die fietser kickt misschien op rakelings gepasseerd worden, uitgescholden worden, bijna-dood ervaringen, ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
        die fietser kickt misschien op rakelings gepasseerd worden, uitgescholden worden, bijna-dood ervaringen, ...?
        Ja wie weet. Hij dacht wss jong gastje in zo'n auto...

Zielig hoor, als ik met de ML, E of saab rij, zie je echt dat mensen hun ergeren als je hierin rijdt. Ik rij veel liever in mijn Volvo omdat het mijn auto is, maar nu moest ik met de saab rijden & dan kom je zoiets tegen. Echt zielig hoor van zo'n mensen.

Comment

Dat denk ik dikwijls ook van veel automobilisten.

Comment

• Dan hebben ze iets te vertellen als ze 's avonds thuiskomen é.

Comment

middenvak?

Ik moet zeggen, dat nu het 's ochtends al regent en ze een slechte dag geven, de E40 richting kust heerlijk was in vergelijking met vorige week en maandag.
              Precies!

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Daarnet moest ik iemand afzetten in mechelen. De E19 is daar ook een paradijs voor de middenvakrijders.
              Ben onderweg tegengehouden geweest door de politie. Omdat ik van het rechterbaanvak naar het linkse ga omdan de middenplakkers in te halen en dan terug naar het rechtse baanvak te gaan. Het een agent waar mee te praten viel en ik veb ook gezegt dat ze beter die middenvakkers eens beboeten ipv mensen die wel mooi rechts rijden maar deze stoten moeten uithalen om de mensen in te halen. Want langs rechts voorbij steken mag ook niet natuurlijk . Hij gaf me er gelijk in en zei dat ik gewoon wat moest oppassen aangezien andere agenten dat zien als gevaarlijk weggedrag
              Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
              Nu is het ver gekomen!
              Als zelfs dat al niet meer mag...
              Tja, het is dus nooit goed, wat je ook doet. Ik ber er ook niet voor om die bewegingen te moeten maken, meer kans om iets voor te hebben dan rechts er voorbij te gaan. Je hebt nog altijd een uitwijkmogelijkheid. Maar bon het zou niet mogen. Doch is dit het gevolg van de hopeloze ik-rijders.
              Gisteren ben ik op de E40 gekomen van in Aalter, tot aan de afrit van Jette heeft er altijd ene met een mondeo-eco-krel op het middenvak gehangen. Altijd net iets trager of net iets sneller dan mij. Begon nog wat onnozel te doen ook. Ging er in Jette tenslotte af zonder ook maar zijn richting aanwijzers te gebruiken vanop het middenvak.
              Last edited by Metaxa; 09/08/2012, 00:39.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het is ver gekomen als zelfs agenten de wegcode al niet meer kennen. Als je ze correct inhaalt aan wettelijke snelheden kan daar niets over gezegd worden. Groot gelijk dat je hem gezegd hebt die middenvakkers te beboeten, want die begaan WEL een overtreding. Die lokken gevaarlijk weggedrag uit.

Comment

• De politie van Mechelen, gekend voor hun mooie visies op de wet en vooral het "ik krijg wat en ik heb dan niets gezien". Ach ja ik zei hier iets van een moto en blijkbaar een berg reacties. En mooie beledigingen en stoerdoenerij achter een pc. Ik lig er niet meer van wakker. Afgelopen maandag heeft mijn vrouw haar C4 en gouden handdruk mogen ontvangen. Resultaat : twee stempelaars tot aan het pensioen en verder zullen ze geen euro meer van ons hier mogen ontvangen. Wij hebben ons appeltje voor de dorst. En adres apart (huisnummers 117a en 117b) bij één van de kinderen, onze woning staat sinds deze morgen te koop en we zullen wel wat in een warmer land gaan vertoeven. Hier in België mogen ze ons vanaf nu onderhouden. Geen ergernissen meer

Comment

• Middenvaksrijders aan 75-80 op het viaduct van Gentbrugge. Het ergste is dan nog dat de helft richting Oostende moet en helemaal niet op dat middenvak hoeft te zijn. Niets zo ergerlijk als dat met de vrachtwagen. Gisteren een treintje van 4 vrachtwagens die een auto rechts inhaalden op het viaduct, waarna die auto doodweg het linkervak van richting Oostende nam (om daar het verkeer wat op te houden).
                    Elke dag hetzelfde daar ...

Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    De politie van Mechelen, gekend voor hun mooie visies op de wet en vooral het "ik krijg wat en ik heb dan niets gezien". Ach ja ik zei hier iets van een moto en blijkbaar een berg reacties. En mooie beledigingen en stoerdoenerij achter een pc. Ik lig er niet meer van wakker. Afgelopen maandag heeft mijn vrouw haar C4 en gouden handdruk mogen ontvangen. Resultaat : twee stempelaars tot aan het pensioen en verder zullen ze geen euro meer van ons hier mogen ontvangen. Wij hebben ons appeltje voor de dorst. En adres apart (huisnummers 117a en 117b) bij één van de kinderen, onze woning staat sinds deze morgen te koop en we zullen wel wat in een warmer land gaan vertoeven. Hier in België mogen ze ons vanaf nu onderhouden. Geen ergernissen meer
                    Hoe was die discussie vorige week weer over marginale buurt?
                    Juist, jij die zei: "jullie gaan hier nooit het geld hebben om hier grond te kopen".
                    Blijken ze allemaal te doppen en het systeem uit te buiten ten huize ampire. En maar afgeven op garagisten die met groene plaat op hun prive-wagen rijden.
                    Last edited by |) ][ |V| ][; 08/08/2012, 14:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                      De politie van Mechelen, gekend voor hun mooie visies op de wet en vooral het "ik krijg wat en ik heb dan niets gezien". Ach ja ik zei hier iets van een moto en blijkbaar een berg reacties. En mooie beledigingen en stoerdoenerij achter een pc. Ik lig er niet meer van wakker. Afgelopen maandag heeft mijn vrouw haar C4 en gouden handdruk mogen ontvangen. Resultaat : twee stempelaars tot aan het pensioen en verder zullen ze geen euro meer van ons hier mogen ontvangen. Wij hebben ons appeltje voor de dorst. En adres apart (huisnummers 117a en 117b) bij één van de kinderen, onze woning staat sinds deze morgen te koop en we zullen wel wat in een warmer land gaan vertoeven. Hier in België mogen ze ons vanaf nu onderhouden. Geen ergernissen meer
                      En je kinderen maar werken voor jullie. Je wordt bedankt!

Comment

• Schandalig dat het zomaar kan, schandaliger dat mensen er blijkbaar trots op zijn dat ze profiteren van anderen.

Comment

• En waarom niet? Dat is het systeem dat door de politiekers zo is gemaakt. Waarom is dat profiteren? Moest je het kunnen je zou het ook doen. Of je gaat een schijnheilig neen zeggen. Wat moet ik dan doen? Zeggen dat ik dat niets moet hebben. En waarom moeten mijn kinderen voor mij werken? Liever dat ze dan voor mij werken dan voor al die allochtonen te onderhouden. Ik heb mijn kinderen ook de eerste 22 jaar van hun leven onderhouden. En ja ik ben er trots op dat ik op mijn 47e op mijn lui gat kan zitten. Laat anderen maar ervoor werken en betalen. Wie is dan de slimste? Wat moet ik dan doen? Een job aannemen voor enkele euro's meer. Of me kapot werken om wat? Om een dikke wagen op de oprit te zetten? Of een dikke villa met vijf slaapkamers, drie badkamers en vier garages te hebben? En me dan nog blauw betalen aan allerlei belastingen. Als ik alles bekijk moet ik mijn vorige werkgever bedanken omdat hij hier in België de boel heeft gesloten.

Comment

• [QUOTE='|) Hoe was die discussie vorige week weer over marginale buurt?
                            Juist, jij die zei: "jullie gaan hier nooit het geld hebben om hier grond te kopen".
                            Blijken ze allemaal te doppen en het systeem uit te buiten ten huize ampire. En maar afgeven op garagisten die met groene plaat op hun prive-wagen rijden. [/QUOTE]
                            Jongen ik geef op niemand af. Ik buit het systeem niet uit want het systeem is zo door politiekers gemaakt. Wie is er nu de belachelijke? De klagers die zich aan het dood werken zijn of diegenen die het systeem gebruiken zoals het er is. Ik heb een dikke 25 jaar voor vadertje staat gewerkt en moest het allemaal 100% eerlijk geweest zijn dan had ik nu nog niets. En wat ik afgegeven heb en wat de politiekers door de vensters hebben buiten gesmeten mogen ze nu terug geven. En ik lig er niet van wakker wat anderen daarvan denken. Ik zal wel gaan overwinteren terwijl gij in weer en wind voor een klein nettoloon ligt te zwoegen.

Comment

• Sommigen onder ons verdienen meer dan het nettoloon en dan loont het wel om te gaan werken.
                              Maar daar zal jij wel niets vanaf weten met je 9 to 5 (of 3, gezien je ambtenaar was).

En hoe is dit niet het systeem uitbuiten? Het is niet de bedoeling dat het kan, het feit dat het jou wel gelukt is (de verwoording laat het dan nog positief overkomen ook) wijst erop dat het systeem niet helemaal juist inéén zit.

En neen, ik zou er niet van profiteren gelijk gij, en neen ik hangt niet de schijnheilige uit, ga jij maar wat doppen, ik werk liever en draag liever iets bij aan de maatschappij. En afhanklijk van hoe goed ik het doe kan ik dan tegen wanneer ik op pensioen ga is goed lachen met jij die die in uw vervallen karavan renteniert terwijl ik me laat bedienen.

edit: tot daar het off-topic gedeelte, ik ga niet meer antwoorden hierna :p

Comment

• Dank je om te laten weten wat er met mijn berg belastingsgeld gebeurt, je moest beschaamd zijn. Soit laat het zo maar even verdergaan de eerste die er uit vliegen bij een herziening van het sociaal vangnet zijn hopelijk profiteurs zoals jullie.
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Hoe je met stempelgeld van € 1350 (max. in meest optimale gezinssituatie) kan toekomen snap ik ook wel niet. Er zijn véél jobs die beter verlonen dan dat hoor, en dan heb ik 't alleen nog maar over de junior-jobkes die ik maandelijks aangeboden krijg.
                                  En uiteraard is dit het systeem uitmelken. 't Is niet omdat het kan, dat het de bedoeling is. Van mensen als jij walg ik gewoon, of 't nu een Waal, Vlaming of allochtoon is.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Tot er iemand hier op het forum zit,die het 1 en ander over die persoon te weten komt,slim zulke idiote dingen te schrijven op een openbaar forum.
                                    en wat alochtonen doen,is ook niet altijd correct maar meerendeel zit politiek,maar als ik de teksten van bovenstaande persoon lees,is hij niet veel beter dan die bevolkingsgroep.
                                    ach als het sociaal systheem herzien wordt,zullen personen zoals hij er als eerste wel afvliegen en terrecht.
                                    sorry maar zoiets hier verkondigen vindt ik echt zielig.

Comment

• Altijd leuk ambetantenaren die zitten te kakken op het systeem terwijl ze er zelf deel van uitmaken (gemaakt) hebben. Dit zijn in mijn ogen de grootste hypocrieten en onnozelaars die er rond lopen.

Een goede ambtenaar is een integer iemand die het verschil wil maken en zijn steentje wil bijdragen aan de samenleving. Daar heb ik respect voor en die mag op het einde van zijn carriere beloond worden. Net zoals een goede werknemer, werkgever of zelfstandige.

Bloedzuigers daarentegen kunnen we missen als kiespijn.
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• OP lange termijn ga je je dat serieus beklagen hoor, dat zeg ik je nu al... Liever werken & mij vanalles kunnen permiteren dan elke cent 100 keer te moeten omdraaien vooraleer het uit te geven.

Ja inderdaad niet slim. Op internet vind je namelijk ALLES Ampire. Als iemand wil, kan die hier heel je levensverhaal hierop gooien.

Achja een typisch voorbeeld van een free-rider. Tot ze eens tegen een muur lopen, zullen ze anders piepen.

Comment

• 1/ ik ben geen ambtenaar, nooit geweest.
                                          2/ 1350€/maand is niet veel maar meer dan iemand die 2000€/maand heeft en de helft aan leningen moet afgeven.
                                          3/ als ik het systeem uitbuit dan doen tienduizenden mensen dit. En wat dan met de OCMW's?
                                          4/ Sociaal systeem herzien? Ja kan maar in beperkte mate. De traditionele partijen gaan dit nooit willen.
                                          5/ Ze mogen alles over mij vinden. Alles is perfect legaal. Als zelfs de RVA het zegt hoe het moet.
                                          6/ Ik draai elke cent niet 100 keer om, integendeel. Ik permitteer mij meer dan waar ik ooit heb van kunnen dromen.
                                          7/ Ik zal niet in een vervallen caravan moeten gaan wonen. Het appeltje voor de dorst is wel een heel dikke appel.
                                          8/ Het is duidelijk dat de jeugd blind is en nog heel ouderwets denkt (gezien de reacties van 18, 21, 28 jarigen).

Diegenen die nu moord en brand roepen zijn de bangste kwezels van de hoop. Zij staan nog voor een ganse loopbaan maar ondernemen niets. Beetje liggen kakken op posts maar verder dikke nullen. Mij stoort dat niet. Ik moet mezelf niet meer aan die bekrompen maatschappij bewijzen. Mijn schaapjes zijn op het droge en eens alle eigendom hier in België verkocht ga ik onder mijn palmbomen liggen. En laat de fiscus maar meelezen (oeps dat buitenverblijf is toch aangegeven). Ze weten verdomd goed dat ze niets kunnen beginnen. Ik heb mij hier kostelijk geamuseerd maar begrijp nu maar al te goed hoe het zo ver in België is kunnen komen. Arm Belgiëlandje en hun simpele brave bevolking

Comment

Working...
                                          X