Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allé tof om te horen dat ik als ondernemer niks onderneem...

U bent een bange kwezel. U kiest voor de weg van het gemak. Ik zou zelfs durven zeggen een lafaard. Ik kan tenminste zeggen dat ik voor iedere cent die ik uitgeef gewerkt heb. Ik moet niks van een ander krijgen zo steek ik niet in mekaar, zo ben ik niet opgevoed. Als je iets wil in je leven moet je daar voor werken.

Zo kijk ik ook met trots naar mijn vader die nooit zal stoppen. Die gaan ze van de werf moeten dragen. Niet omdat hij moet werken of wat dan ook. Neen mijn vader wil werken, voor zijn bedrijf, voor zijn personeel en voor zijn passie van bouwen, ontwerpen en etc... . Mijn vader werkt al 40 jaar! (tel daar maar 15 jaar bij, want een boerezoon leert werken vanaf de dag em kan rondlopen!) Dag in dag uit. Ik ben blij dat ik zo een voorbeeld heb. Ik moet me tenminste niet schamen voor de dingen die ik heb. Want ik heb ze zelf betaald met zelf verdient geld.

(Het is zo ver gekomen met België aangezien er jammer genoeg een grote bende leeghangers en bloedzuigers is zoals jij! Mensen die nog niet eens een schop in hun kloten waard zijn! Zelfde voor de politieke generatie die het mogelijk heeft gemaakt! 't Zou eens terug oorlog moeten worden zoals 40 - 45. Uw SOORT zullen de eerste zijn dat liggen te rotten in de goot.)

Aan de andere mijn excuses voor mijn directheid. Maar iemand die dergelijke zever verkoopt verdient niet beter!
    Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2012, 17:36.
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• @Ampire: Je bent in ieder geval niet off-topic bezig...

Comment

• ampire ik ben jaloers

hoe doe je dat, mag via pm, adressen bij'creeeren' ?
        ik veronderstel niet dat je zomaar een kamer bij je kinderen 17a en b kan noemen

Comment

• Straffe zaken hier!

Een ergernis voor velen en terecht. Al maakt ampire gewoon gretig gebruik van een systeem waarin fouten zitten. Maar dit kan je evengoed in Nederland, Frankrijk of Engeland doen volgens mij...

Adressen bij creëren is heel simpel. Neem uw woning, dien een aanvraag in bij de gemeente om er 2 woongedeeltes van te maken, hang 2 brievenbussen en voila. 1 voordeur is, zeker bij rijhuizen, voldoende maar dat is sterk afhankelijk van de stedenbouwkundige ambtenaar.
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• zou ik straf vinden dat je zomaar bij gemeente dat kan doen
            dan zou elk werkloos koppel beter scheiden van tafel en bed, 2 adressen onder 1 kap en hop-dubbele-dop

Comment

• Lijkt me ook raar. Wat wel bekend is dat bijvb. Vader zich in provincie A inschrijft en moeder in provincie B (op een PO-box). Beide als alleenstaande ouder en dan uiteraard cashen. Zowel op DOB als kinderbijslag. (nogal populair bij de genaturaliseerden... .)

Dankuwel vlotte communicatie tussen de overheidsdiensten. (terwijl ze getrouwd zijn en samenwonen)
              Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2012, 18:07.

Comment

• je kan geen domicilie hebben op een postbus-adres

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  je kan geen domicilie hebben op een postbus-adres
                  In principe niet neen. Maar blijkbaar zijn er toch die daarin slagen. 't Is ook maar PO bij wijze van spreken. De wijkagenten zijn de laatste jaren ondertussen ook een stuk strenger geworden en bij twijfel valt men zelfs om 05:00 binnen. Om te zien of je daar wel effectief (lag) te slapen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    Jongen ik geef op niemand af. Ik buit het systeem niet uit want het systeem is zo door politiekers gemaakt. Wie is er nu de belachelijke? De klagers die zich aan het dood werken zijn of diegenen die het systeem gebruiken zoals het er is. Ik heb een dikke 25 jaar voor vadertje staat gewerkt en moest het allemaal 100% eerlijk geweest zijn dan had ik nu nog niets. En wat ik afgegeven heb en wat de politiekers door de vensters hebben buiten gesmeten mogen ze nu terug geven. En ik lig er niet van wakker wat anderen daarvan denken. Ik zal wel gaan overwinteren terwijl gij in weer en wind voor een klein nettoloon ligt te zwoegen.
                    Onlangs was je nog aan 't klagen over de garagisten, maar wat jij doet is een stukje erger. Hypocriet en marginaal zijn zeker geen misplaatste woorden.
                    Blijkbaar heb je ook inzage in iedereen z'n loonfiche, want je bent er zeker van dat we allemaal voor een klein preeke zwaar werk moeten verrichten. Fantastisch. Waar vind ik die databank?

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                    Allé tof om te horen dat ik als ondernemer niks onderneem...
                    We zouden beter onze zaken opdoeken en gaan doppen, veel slimmer.
                    Last edited by |) ][ |V| ][; 08/08/2012, 18:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Het is erg tegenwoordig met de niet/valse meldingen..
                      op sommige wegen is het van de ene naar de andere. of een mobiele melden omdat er iemand op de pechstrook staat....
                      ach ja zo blijven we wakker

Comment

zou ik straf vinden dat je zomaar bij gemeente dat kan doen
                        dan zou elk werkloos koppel beter scheiden van tafel en bed, 2 adressen onder 1 kap en hop-dubbele-dop
                        Er is ook nog een combine mogelijk met "Feitelijk gescheiden" of zo, ik ken de details niet meer maar een paar jaar geleden heeft mijn broer dat eens verteld. Ik heb gezien dat deze optie zelfs op de belastingsaangifte kan aangevinkt worden, dus zal dat wel min of meer ingeburgerd zijn denk ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          De wijkagenten zijn de laatste jaren ondertussen ook een stuk strenger geworden en bij twijfel valt men zelfs om 05:00 binnen. Om te zien of je daar wel effectief (lag) te slapen.
                          Of ze komen drie keer langs op weekdagen tijdens kantooruren om dan een briefke in de brievenbus te steken met de melding dat ge U moet gaan aanbieden op het politiekantoor... waar het papier u zonder vragen onder de neus wordt geschoven om te ondertekenen. Heb ik al meegemaakt in Temse. Geen wonder dat het ginds stikt van de profiteurs. Daarover gesproken...

Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                          ... stoerdoenerij achter een pc ...
                          ... en wat er daarna uit dezelfde grijze cellen het internet op vloeide.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Conclusie is dus daarachter blijven rijden? :s No way!
                            links blijven rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Er is ook nog een combine mogelijk met "Feitelijk gescheiden" of zo, ik ken de details niet meer maar een paar jaar geleden heeft mijn broer dat eens verteld. Ik heb gezien dat deze optie zelfs op de belastingsaangifte kan aangevinkt worden, dus zal dat wel min of meer ingeburgerd zijn denk ik ?
                              ken er genoeg, collega's van me die buitenverblijf hebben in belgie, maar die hebben dan ook 2 effectieve adressen, zomaar - bij je kinderen - 2 adressen bijmaken, vraag me af hoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Daarnet moest ik iemand afzetten in mechelen. De E19 is daar ook een paradijs voor de middenvakrijders.
                                Ben onderweg tegengehouden geweest door de politie. Omdat ik van het rechterbaanvak naar het linkse ga omdan de middenplakkers in te halen en dan terug naar het rechtse baanvak te gaan. Het een agent waar mee te praten viel en ik veb ook gezegt dat ze beter die middenvakkers eens beboeten ipv mensen die wel mooi rechts rijden maar deze stoten moeten uithalen om de mensen in te halen. Want langs rechts voorbij steken mag ook niet natuurlijk . Hij gaf me er gelijk in en zei dat ik gewoon wat moest oppassen aangezien andere agenten dat zien als gevaarlijk weggedrag
                                als ik rechts rijd, blijf ik gewoon rechts rijden en ga ik ze ook rechts voorbij als het moet..is veel veiliger om langs rechts voorbij te steken dan eerst naar links te gaan om daarna terug naar rechts te gaan...in het donker doe ik dat wel eens zodat ik mijn 'pharen' eens kan testen

uiteraard hou ik er wel rekening mee dat de middenvakpakker ineens het licht zou zien om toch de verkeersregels te respecteren en dan toch nog naar het rechter vak uitwijkt (natuurlijk zonder de spiegels te gebruiken )

voor de rest vandaag weer iemand voor mij die er niet in slaagde boven de 80km/u te rijden om de oprit Rumst richting Brussel te nemen...
                                zelfs met mijn kever met de volle 25pk zorg ik ervoor dat ik minstens 95 rijd, en dus sneller dan de vrachtwagens, vooraleer ik invoeg...
                                Last edited by ; 09/08/2012, 00:21.

Comment

• Deze avond iets raars gehad op de N16 richting A12 ter hoogte van Bornem. Ik sta voor het rode licht met achter mij nog een BMW E61. Het licht wordt groen en beide vertrekken we aan een normaal tempo. Waarop de BMW 5 geflitst wordt door de roodlicht Gatso Camera die zijn detectie doet op basis van een lussen paar. Blijkbaar moet er iets grondig fout zijn in 't systeem van ofwel de regelaar van t kruispunt of in de camera. en op 4 m krijg ik de 1M niet boven de 90kph

Comment

je kan geen domicilie hebben op een postbus-adres
                                    Op mijn vorig appartement zouden er ook 7 mensen hun domicilie staan hebben. Ik heb die laten schrappen, omdat na controle van de politie er niemand, behalve ik bleek te wonen.

Ik hoop dat er een ampire bij zit, die nu onder zijn palmboom ligt te wachten op centen die nooit meer gaan komen.

Comment

• Sorry DDke maar ik ben weer offtopic bezig
                                      Twee adressen : destijds een bouwgrond voor twee half open bebouwingen gekocht. Daar één huis opgezet maar op papier zijn dat er twee. Dat is nu niet moeilijk. De garages zijn eigenlijk een woonst op zich met een apart bouwplan als een woning. En voor de klagers ja dat is door ambtenaren van het K.I. gecontroleerd en goedgekeurd. Dus twee woningen tegen elkaar waarvan één woning het uitzicht van garages heeft. Gelijkvloers garage en leefruimten (keuken, soort living ...) en verdieping zijn slaapkamers en badkamer. Plus zolder is berging. En voor de zagers : destijds een heel laag K.I. voor elke woning.

En misbruik ik het systeem? Ben ik een profiteur of wat ze mij hier ook zoals hypocriet en marginaal verwensen? Neen ik gebruik het systeem zoals het gecreëerd is. Wat moet ik dan doen? Braaf een jobke voor enkele honderden euro's meer aan nemen om op het einde van de rit evenveel over te houden? Om me dan een rooie snul te voelen? Trouwens niets doen en geen stempelgeld krijgen is in België niet toegelaten. Dan ben je een rentenierder en wordt je daar op belast. Allemaal jaloezie is het, ook ineens de basis waarom de politiekers zomaar die VAA konden verhogen. Werknemers en armoede-zelfstandigen zijn jaloers op de betere zelfstandigen en rijkeren.

Comment

• Vandaag nog iets grappigs meegemaakt als fietser: ik ben onderweg naar mijn werk, langs een drukke baan. En langs een tankstation waar een auto wil invoegen op die baan. De chauffeur (rond de 40) zet zich echter helemaal dwars over het fietspad, waardoor ik niet doorkan - ook niet voor of achter hem. Dus ik stop ostentatief aan zijn voordeur, zodat hij me zeker gezien heeft en doorheeft dat hij in de weg staat. Ik kijk naar hem en hij doet teken dat ik achter hem moet passeren, maar dat ging dus praktisch niet. Dus ik kijk eens 'gefronst' terug. Daarop begint hij te vloeken in zijn auto en allerlei fuck-off-gebaren te doen. Uiteindelijk is de baan vrij en kan hij invoegen, en terwijl hij dat doet, kijkt hij achterom en doet nog eens zo'n gebaren naar mij. Ik heb eens goed gelachen. Wat een frustro

Comment

• Ampire, je hebt gelijk, ik zou ook niet meer meedoen ik het geloop van de huidige economie, het gejaagde, als je zoveel kan gratis krijgen en op zoveel andere dingen kan besparen.

Al eens overwogen om internet op te zeggen? Spaart heel veel geld uit!

Halve gare...
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X