Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
    Bekijk eens je overlevingskans als je crasht bij 170 en bij 90 km/u... Als jij dergelijke idiote snelheden wil rijden, verhuis dan naar Duitsland. Maar stop met kakken op mensen die zich WEL aan de maximumsnelheid houden. Niet bij iedereen is zijn gaspedaal een verlengstuk van zijn ego.
    160-170 = idiote snelheden.

Ahja, ik had vanavond een achtervolger. Kerel reed CONSTANT op het linkervak tot ik hem uiteindelijk rechts voorbij ging. Hij werd hierdoor woest en gaf gas bij en is me gewoon blijven volgen. Eens de 4-vaks af ben ik de boerenwegels ingedoken en em bleef volgen. Dan eens doorgetrokken langs een paar binnenbanen die ik goed ken, en hem uiteindelijk kwijt gespeeld. Voor 't zelfde geld is 't van dat raar volk waarvan je liever niet hebt dat ze u weten wonen.
    Last edited by |) ][ |V| ][; 20/08/2012, 23:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      160-170 = idiote snelheden.

Ahja, ik had vanavond een achtervolger. Kerel reed CONSTANT op het linkervak tot ik hem uiteindelijk rechts voorbij ging. Hij werd hierdoor woest en gaf gas bij en is me gewoon blijven volgen. Eens de 4-vaks af ben ik de boerenwegels ingedoken en em bleef volgen. Dan eens doorgetrokken langs een paar binnenbanen die ik goed ken, en hem uiteindelijk kwijt gespeeld. Voor 't zelfde geld is 't van dat raar volk waarvan je liever niet hebt dat ze u weten wonen.
      had het 2-3 weken geleden ook voor, iemand is me achtervolgt tot thuis om me dan vervolgens uit te maken
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
        had het 2-3 weken geleden ook voor, iemand is me achtervolgt tot thuis om me dan vervolgens uit te maken
        Wel ja, zo'n volk moet mijn adres niet kennen. Gewoon de kleine banen in hierachter, ik ken die als m'n broekzak, en als die toch zou kunnen volgen, gewoon ergens anders naartoe rijden, de flikken ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Wel ja, zo'n volk moet mijn adres niet kennen. Gewoon de kleine banen in hierachter, ik ken die als m'n broekzak, en als die toch zou kunnen volgen, gewoon ergens anders naartoe rijden, de flikken ofzo.
          idd lol had dat beter ook gedaan, kerel had dan ook nog eens overduidelijk gedronken
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ernet snelweg thv vilvoorde (kwam van leuven) richting mechelen.
            Rijd even voor wat wagens voorbij te steken op de 1e strook 140,dan zie ik een middenrijder,die zwalpt over de weg en links en rechts en links en rechts.
            Nieuw type seat ibiza,als hij weer richting rechts trekt,kon ik hem voorbij,mijn bijrijder kan terwijl kijken wat die persoon aan het *forceren* is.
            Hij probeerde volgens mijn passagier , een sigaret aan te steken (zwalpte dus effectief als een zatlap van de eerste rijstrook naar de middelste naar het randje van de 3de strook

Comment

• Aan de idioot die me vanmorgen probeerde afrit Aalter in te duwen : afrit Beernem is ver rijden, hopelijk heb je nu wel op tijd eraan gedacht dat je eraf moest.

Comment

• Gisteren was ik aan het rijden op een baan met een aantal verkeersdrempels die nog niet eens zo pittig zijn. Voor mij rijdt er een A3 die plat op de grond ligt. Elke keer moest die er tegen 2km/u over en dna raakte hij nog de drempel
                BMW X5 45e

Comment

Bekijk eens je overlevingskans als je crasht bij 170 en bij 90 km/u... Als jij dergelijke idiote snelheden wil rijden, verhuis dan naar Duitsland. Maar stop met kakken op mensen die zich WEL aan de maximumsnelheid houden. Niet bij iedereen is zijn gaspedaal een verlengstuk van zijn ego.
                  80-90 is bij mijn weten geen maximumsnelheid op de autostrade

en ik denk dat je zijn punt niet zo goed begrijpt. het zijn de middevakkers vooral die een ramp zijn. als ze 80-90 rijden op het uiterste rechtse baan is dat geen probleem. maar toch niet in het midden van de autostrade.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                    Aan de idioot die me vanmorgen probeerde afrit Aalter in te duwen : afrit Beernem is ver rijden, hopelijk heb je nu wel op tijd eraan gedacht dat je eraf moest.
                    epic win! :-)
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      80-90 is bij mijn weten geen maximumsnelheid op de autostrade

en ik denk dat je zijn punt niet zo goed begrijpt. het zijn de middevakkers vooral die een ramp zijn. als ze 80-90 rijden op het uiterste rechtse baan is dat geen probleem. maar toch niet in het midden van de autostrade.
                      Nog zo ene zeker die geen 120 kan rijden op een autostrade? Gefeliciteerd!

Blijkbaar vat jij de essentie niet... begrijpend lezen is blijkbaar ook je sterkste kant niet. Het gaat om de snelheid. En mocht je even terug gelezen hebben, dan had je gelezen dat hij zich schuldig maakte aan verkeersagressie, omdat hij zonodig te snel wou rijden op een plaats waar de snelheid op versmalde rijstroken beperkt was tot 70 km/u.

Waar beweer ik dat je maximaal 90 mag rijden op de autostrade? Toon dat eens aan.

22 jaar en ontegensprekelijk al een hele meneer in het verkeer. Ik buig eerbiedig het hoofd voor ons nieuwe orakel.

Comment

Nog zo ene zeker die geen 120 kan rijden op een autostrade? Gefeliciteerd!

Blijkbaar vat jij de essentie niet... begrijpend lezen is blijkbaar ook je sterkste kant niet. Het gaat om de snelheid.
                        How he jong, doe eens normaal!
                        Je opmerking over begrijpend lezen is evenzeer (of zelfs meer) op jezelf van toepassing.

Tuurlijk is de schade bij 170 groter dan bij 90.
                        En bij 90 is ze groter dan bij 20.
                        Ga toch gewoon te voet man.

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
                        En mocht je even terug gelezen hebben, dan had je gelezen dat hij zich schuldig maakte aan verkeersagressie, omdat hij zonodig te snel wou rijden op een plaats waar de snelheid op versmalde rijstroken beperkt was tot 70 km/u.
                        Waar beweer ik dat je maximaal 90 mag rijden op de autostrade? Toon dat eens aan.
                        Waar beweren astralogie en bij uitbreiding Kefkie dat zij het over die situatie bij die werken hadden? Toon dat eens aan.
                        Is het zo misschien duidelijker:
                        Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                        heb al dikwijls gezegd dat 'overdreven' snelheid niet gevaarlijk is maar wel onaangepaste snelheid....

iemand die 160-170 rijdt op een verlaten snelweg op het linkervak is minder gevaarlijk dan iemand die 80-90 rijdt op het middenvak bij 'normaal' verkeer waar er zonder problemen nog 140-150 gereden kan worden op het linkervak en dat is toch de snelheid die daar doorgaans wordt gereden in een 'treintje'...
                        Begint hem al te vallen?
                        Nog eens herlezen en dan nog eens kijken of je het wel goed begrepen hebt.

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
                        22 jaar en ontegensprekelijk al een hele meneer in het verkeer. Ik buig eerbiedig het hoofd voor ons nieuwe orakel.
                        35 en al een onverbeterlijke, vooringenomen betweter.

Kefkie leest in ieder geval beter dan jij.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Mensen die leeftijd er onnodig bij betrekken, zijn vaak zelf kinderachtig.

En wat een ego.

Goeiedag nog!

Comment

• Snelheidsduivels zijn toch zo gemakkelijk op te jutten. Schitterend!!!

Comment

Snelheidsduivels zijn toch zo gemakkelijk op te jutten. Schitterend!!!
                              Waaruit blijkt dat ik een snelheidsduivel ben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                Mijn kinderachtige ego betrekt dat daar meteen bij...

Comment

• Ja, dit gaat nergens naartoe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                    Daan geef toch eerlijk toe dat je wel eens 35 durft rijden in zone 30 en doe niet zo kinderachtig

Comment

Snelheidsduivels zijn toch zo gemakkelijk op te jutten. Schitterend!!!
                                      Wat een dooddoener zeg.
                                      Vooral niet over de kern van de zaak iets zeggen.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Mijn kinderachtige ego betrekt dat daar meteen bij...

Kijk, nog een onnozelaar die we in één adem met Ampire kunnen noemen!

Het is dat iedereen zich in Duitsland doodcrasht, was ik effe vergeten.

Je hebt gelijk, o wijze allesweter! En nu vort, bomen gaan knuffelen!
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          Daan geef toch eerlijk toe dat je wel eens 35 durft rijden in zone 30 en doe niet zo kinderachtig
                                          Ik beken maar ik ga mijn leven beteren!!!!!!!! Want wat voor een gewetenloze bastaard ben ik toch. Ik walg van mezelf.

(tip: ironie)

Comment

Working...
                                          X