in mijn post heb ik toch niet gezegd dat IK 160-170 rijd, ik zeg gewoon dat 160-170 op een verlaten snelweg minder gevaarlijk is dan 80-90 op het middenvak bij 'normaal' verkeer
maar idd, ikzelf durf het pedaal 's avonds laat ook wel eens in te duwen tot boven bovenvermelde snelheden, maar er zijn vele mensen die amper 100 halen op de SNELweg, deze zouden beter de binnenbaantjes nemen...
als ik met mijn 25pk 'sterke' kever de snelweg moet gebruiken, dan rijd ik minstens 110 dus elke andere 'moderne' wagen moet dit ook zonder problemen aankunnen...ben je bang, dan neem je de kleinere baantjes waar je rustig tegen 70 kunt 'knallen'...
en 120 blijft belachelijk traag en stamt nog af uit de tijd dat de auto's nog geen 50pk hadden en trommelremmen ik denk dat een doorsnee wagen zoals een A4, bmw 3 etc tegen 150km/u een kortere remafstand zal hebben dan mijn 25pk kever met trommelremmen aan 110
technologie wordt alsmaar verbeterd maar de snelheid gaat alsmaar omlaag door gewoon de bordjes van 70 naar 50 of zelfs naar 30 te wisselen
maar idd, ikzelf durf het pedaal 's avonds laat ook wel eens in te duwen tot boven bovenvermelde snelheden, maar er zijn vele mensen die amper 100 halen op de SNELweg, deze zouden beter de binnenbaantjes nemen...
als ik met mijn 25pk 'sterke' kever de snelweg moet gebruiken, dan rijd ik minstens 110 dus elke andere 'moderne' wagen moet dit ook zonder problemen aankunnen...ben je bang, dan neem je de kleinere baantjes waar je rustig tegen 70 kunt 'knallen'...
en 120 blijft belachelijk traag en stamt nog af uit de tijd dat de auto's nog geen 50pk hadden en trommelremmen ik denk dat een doorsnee wagen zoals een A4, bmw 3 etc tegen 150km/u een kortere remafstand zal hebben dan mijn 25pk kever met trommelremmen aan 110
technologie wordt alsmaar verbeterd maar de snelheid gaat alsmaar omlaag door gewoon de bordjes van 70 naar 50 of zelfs naar 30 te wisselen
Comment