Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
    Chauffeurs die de maximumsnelheid rijden zijn dus trage chauffeurs? Ok. Werkt dat argument ook bij de rechtbank. Dat moeten we onthouden.

    Ik erger me even erg als jou aan chauffeurs die te traag rijden. Maar evengoed aan chauffeurs die te snel rijden en dat niet willen/kunnen toegeven en zich beroepen op de meest vergezochte redeneringen. Maar ik begrijp wel dat mensen als jullie zich niet kunnen vinden in een mening die verdedigt om zich aan de wegcode te houden. Dat is gelijkgesteld aan een oproep tot traag rijden voor jullie.

    Leg jij misschien eens uit waarom zoveel mensen zich niet aan de maximumsnelheid kunnen houden? Ik ben benieuwd...

    't Brommerke is blijkbaar nog helderziend ook... Schitterend!
    Wel wel, ik ben blij dat je die vraag stelt

    Hoe zou het toch komen dat tegenwoordig zoveel mensen de maximumsnelheid overschrijden en dat er talloze discussies over zijn!? Hmmm... even een studie laten uitvoeren door een bevriend expertbureau of... zou het gewoon pure logica zijn?^^

    Mss, heel mss is het omdat de snelheidslimieten compleet van de pot gerukt zijn^^
    Vele snelheden die vroeger als doodnormaal (en dus niet als gevaarlijk) beschouwd werden, liggen nu nog op de helft, de meeste mensen (die met een auto kunnen rijden) voelen na wat ervaring aan wat een veilige snelheid is op een bepaald stuk baan in een bepaalde omgeving.
    En laat het mij nog eens zeggen dat ik hier niet bezig ben over racen, want zo wordt het uiteraard wel uitgespeeld, even wat de dramaqueen uithangen en je hebt alweer een mooi politiek correct standpunt ingenomen en de andere partij verketterd, zo werkt het hier niet
    Als de snelheid die je er mag rijden dan maar de helft is van de snelheid die je er kan rijden, dan ga je automatisch, op het gevoel, sneller rijden.
    Dat is een heel mooi financieel voordeelplan dat de regering daar heeft opgesteld (je ziet, als het over geld gaat zijn ze toch nog in staat om iets op poten te zetten).

    Je maakt gewoon regels waar je je niet kan aan houden (tenzij je geestelijk zelfmoord wil plegen of achter het stuur sterven van verveling) en dan ga je er excessief op controleren, kassa kassa!
    Heel zuur als je dan ziet dat de grootste minkunkel zonder problemen aan een rijbewijs geraakt (paar maanden geleden een kerel in Belgie die na 97 x, en ja, u leest dat goed, zijn theoretisch rijbewijs heeft gehaald en nu voor de praktijk mag gaan)

    Zeg nu zelf eens, denk je dat die persoon eigenlijk ooit op de baan zou mogen worden toegelaten!? Ik denk het niet!
    Als je zo streng bent op je op niets gestoelde snelheidsbeperkingen, dan moet je ook streng zijn op het behalen van het rijbewijs, zo simpel is dat!
    Maar bon, de staat heeft 97x een donatie mogen ontvangen voor dat theoretisch examen en uiteraard is dat blijkbaar wel belangrijker dan verkeersveiligheid

    En zoals reeds gezegd, het zijn vooral de trage chauffeurs die blijk geven van geen verkeersinzicht whatsoever, niet dat er geen gekken op de baan zijn, maar volgens mij is al duidelijk gebleken dat geen enkele snelheidslimieten die mannen gaan tegen houden, of het nu 20km/h of 200km/h is, die gasten zullen zichzelf sowieso uit een bocht katapulteren.

    Maar je gaat geen 11 miljoen Belgen in de gevangenis steken omdat er 10.000 criminelen tussen zitten...
    Last edited by ; 23/08/2012, 14:15.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
      Wanneer zouden ze gecontroleerd hebben in die zones 30 aan de scholen??? 3 weken geleden op een zaterdagnacht?? Zo is het natuurlijk makkelijk om aan zo'n percentages te komen!
      gedurende een week, 24u/24, in oktober 2010. Niet op één plekje, wel op 45 plaatsen in de drie gewesten.
      Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

      en http://bivv.be/frontend/files/userfi...lheid_2010.pdf , pagina 4 en p12 (nummering op het pdf-doc. zelf, want de nummering komt niet overeen)
      edit: de snelheid op de verschillende tijdstippen op de dag/week:


      Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
      Als 90% van de bestuurders te snel rijdt, dan is er wel degelijk iets mis met de aldaar geldende beperking denk ik...
      idd, dan moet ofwel de snelheidslimiet omhoog, of de omgeving aangepast zodat men niet meer te snel kan rijden.
      Last edited by svenio_g; 23/08/2012, 16:38. Reden: afbeelding toegevoegd
      autofans.be

      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

      Comment


      • Gisteren kwam ik van de Kine in Lier, ik reed de vismarkt af om terug richting ring te rijden. Voorrang-rechts kruispunt daar, 2 wagens van links, de eerste vertraagt, zet ook zijn richtingsaanwijzer aan om de vismarkt op te rijden. Ik rij verder om dan alles abrupt te kunnen dichtgooien voor wagen 2 (grijze Nissan Quasqai dinges) die doodleuk wagen 1 ging inhalen. Daarna zet hij nog een arrogante smoel op rijdt hij door met de nodige show en gasgeven erbij... Dan denk ik dat het jammer is dat ik niet 15 cm verder had gereden, dan kon de vriendelijke mijnheer de rekening betalen en was ik ineens van de steenslag in bumper en gardebou af
        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
        www.meevliegen.be

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
          Je zou bijna de indruk krijgen dat mensen zelf hun veilige snelheid bepalen, met hogere snelheden 's nachts bij weinig verkeer, en de laagste snelheden toevallig als de school begint, of uit is (kijk naar de snelheid op woensdagnamiddag!)

          Maar goed, die Zone 30 bij schoolomgevingen was sowieso al onnuttig. Circa anderhalf kind per jaar komt om vlak voor de schoolpoort. De meeste jonge slachtoffers in het verkeer vallen in de auto van mama en papa...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Je zou bijna de indruk krijgen dat mensen zelf hun veilige snelheid bepalen, met hogere snelheden 's nachts bij weinig verkeer, en de laagste snelheden toevallig als de school begint, of uit is (kijk naar de snelheid op woensdagnamiddag!)...
            Of je zou kunnen concluderen dat het op bepaalde ogenblikken drukker is waardoor de verkeerstroom geremd wordt.... zulke cijfers vertellen dikwijls maar de helft van het verhaal.
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
              En zoals reeds gezegd, het zijn vooral de trage chauffeurs die blijk geven van geen verkeersinzicht whatsoever, niet dat er geen gekken op de baan zijn, maar volgens mij is al duidelijk gebleken dat geen enkele snelheidslimieten die mannen gaan tegen houden, of het nu 20km/h of 200km/h is, die gasten zullen zichzelf sowieso uit een bocht katapulteren.
              Helemaal akkoord. Mensen zonder verkeersinzicht kunnen gevaarlijker zijn aan 50 km/h dan iemand die wel kan rijden aan 60, of soms zelfs 70 km/h. Dat gaat over ruimtelijk inzicht en logisch nadenken, maar ook over anticiperen op wat anders bestuurders zouden kunnen gaan doen.
              Een voorbeeld: op een gewone weg in de bebouwde kom, waar ik regelmatig kom, en waar je elkaar nog makkelijk kan kruisen, zijn er mensen die 50 km/h rijden, maar wel helemaal rechts aanhouden, ook al komt er geen tegenligger aan. Echter, daar zijn huizen met opritten waarvan het zicht tot aan de rand van de straat beperkt is door muren en struiken. Als je dan op amper 1 m van die opritten passeert aan 50 km/h, lijkt me dat heel gevaarlijk. Stel immers maar dat er een kind met een fiets van zo'n oprit komt. Zelfs rijd ik op die plaats ook maar 50 km/h, maar wel bijna midden op de weg als er geen tegenliggers zijn. Nu, iemand die daar in het midden aan 60 km/h rijdt, is volgens mij veiliger bezig dan automobilisten die 50 km/h rijden en rechts aanhouden.
              Het is overigens niet dat ik op die plaats de snelheid omhoog zou willen, want zoals gezegd: ik rijd daar zelf 50 omdat ik dat op die plaats niet meer dan normaal vind.
              120d Hatch Edition Sport

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                Of je zou kunnen concluderen dat het op bepaalde ogenblikken drukker is waardoor de verkeerstroom geremd wordt.... zulke cijfers vertellen dikwijls maar de helft van het verhaal.
                Wat er ook van zij, op de momenten dat het telt, zakt de gemiddelde snelheid.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten

                  Ik vind 160-170 ook niet de facto een onaangepaste snelheid. Ik kan me genoeg omstandigheden voorstellen waarin dit volgens mij kan. De Duitsers schijnen het daar met astralogie en mij over eens te zijn.
                  .
                  Damin Hill is het alvast niet met je eens

                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Waarom moet dat naar 80 gaan? Ik heb de laatste weken stevig wat wegenwerken in Noord-Amerika gezien en zelden zie je daar een snelheidslimiet opduiken. Gewoon volle petrol de wegenwerken induiken, maar het verleggen van de rijstroken gaat zo geleidelijk dat vertragen ook niet nodig is.
                    Omdat het misschien niet anders kan? Denk dat er in Amerika op veel plaatsen genoeg ruimte is om "dubbel" te werken. Voor de moment passen ze dit ook toe op de A15 op de Westlijke ring van Rotterdam tussen Rhoon en afslag Zierikzee omdat het daar werkelijk zeer breed is.

                    Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                    Dat is geen grenzen doorbrekend gedrag, dat is het beknotten van de persoonlijke vrijheid tegengaan. 'k Heb vroeger nog een collega gehad, hij was afkomstig van Z.Afrika en hij dacht dat hij hier, blanke man zijnde, hetzelfde kon doen als hij ginder kon/mocht doen. Op de Av.Louise 50 rijden dat was voor pussies, hij reed daar 90 à 100 per uur, zelfs met de politie naast hem bleef hij zo hard rijden, ze hebben hem dan maar aan de kant gezet en toen hij zijn uitleg begon te geven van persoonlijke vrijheid beknotten en dat het er in Z.Afrika anders aan toeging enz. (heeft dat allemaal tot in detail aan ons verteld s'anderendaags) en dat hij, als hij goesting had om 100 te rijden op de Av.Louise ook 100 zou rijden, soit, ze hebben hem een dikke boete gegeven en als het nog eens gebeurde kon hij te voet gaan. Er was in ons gebouw ook een garde van Securitas, een Congolees die nog in de territoriale wacht (lokaal leger in toen Belgisch Congo) gediend had en die aan die persoon zijn badge vroeg om zich te identificeren, als hij ons eenmaal gezien had konden we de dag en dagen erop gewoon doorgaan maar die ene gast uit Z.Afrika moest alle dagen zijn badge tonen met het commentaar van die Congolees dat hij in Brussel was en niet langer in Z.Afrika met zijn apartheid waarop hij aan die Congolees antwoordde dat het een geluk voor hem was want dat hij hem anders al lang had opgehangen. Ne speciale gast was dat wel.
                    En veel mensen hebben daar heden ten dagen last van, vooral dan als ze in de wagen zitten.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    ik weet niet of je al eens door die wegversmallingen zijt gereden in duitsland, maar 80 is op sommige stukken meer dan genoeg. op het linkse baanvak is de baan maar 2,1m en rechts is er net genoeg plaats voor vrachtwagens.

                    In amerika is er meer plaats dan aan deze kanten, dus zoals Will zegt leggen ze daar gewoon een baan naast.
                    Ja maar, waarom doen die Duitsers dat daar wel en wij hier niet, nog steeds geen antwoord op gekregen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Maar in Duitsland is dat inderdaad 80 en rij je quasi spiegel aan spiegel, terwijl het hier 70 is, met een volle lijn tussen de rijstroken en je als motorrijder met wat oefening er nog door kan rijden...
                    Ook vreemd, in Duitsland 80, in Nederland op veel plaatsen 90 of 80, hier altijd 70. Waarom geen algemene regel? Elke situatie zal anders zijn maar zou perfect kunnen en gemakkelijk zijn.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                    Omdat de grenzen hier te vaak onrealistisch laag liggen.

                    Een lange baan hier bij ons in de Limburgse was tot een jaar of 8 geleden in slechte staat maar je mocht er 90.
                    Ze hebben die heraangelegd en het fietspad van de rijbaan gescheiden met bomen en al en toch mag je daar nu maar 70!
                    Te gek voor woorden.

                    Idem voor die werken.
                    Op een baan waar je anders 70 mag (en vroeger 90), mag je maar 50 als ze aan het werken zijn, zelfs al hebben die werken geen enkele invloed op het verkeer.
                    En dan je afvragen waarom men daar geen 50 rijdt?
                    Klopt, vraag mij ook dikwijls af, moet dit hier nu echt zo traag. Anderzijds kan je je afvragen wat was er eerst, de onbegrijpelijke max snelheid op een bepaalde plaats of de onbegrijpelijke snelheid van de chauffeurs op die plaats? Ik denk dat ik het antwoord wel ken (is niet altijd zo natuurlijk). Maar zie het in Nederland toch ook, daar waar je vroeger 120 kon rijden reden de "vrijgevochten Nederlanders" vlot 140. Nu dat je op verschillende plaatsen al 130 mag gaat de snelheid mee de hoogte in naar 150.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Bij ons in schoten valt het goed mee moet zoiets, ze gaan zelfs sneller toelaten . De hortsebaan (moesten sommige dat kennen) was eerst een zone 50, vele mensen werden er geflitst tegen 70 dus hebben ze besloten om er een zone 70van te maken
                    Ja vreemde toestand daar, altijd geweten dat het daar 50 was. Nu na de heraanleg inderdaad 70. Toch zie ik daar vele minder rijden omdat ze niet overweg kunnen met de dubbele S-bocht waar ze dan problemen hebben om binnen hun rijvak te blijven. Nog vreemder is het als je weet dat er nog een achterliggende school is. Als de mama's en de papa's daar het zijstraatje uitkomen gaan er toch een paar hun neus kwijt geraken vrees ik. Maar bon, het is geen slechte zaak want 50 reed daar toch niemand.
                    Last edited by Metaxa; 23/08/2012, 22:59.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Wat er ook van zij, op de momenten dat het telt, zakt de gemiddelde snelheid.
                      inderdaad!

                      en ik vind het nog heel goed meevallen ook precies op de weekdagen...er wordt amper meer dan 45 gereden (en ok, dat is wel 50% te snel) maar tijdens de tijdstippen dat de school uit is of begint, wordt er wel traag gereden en dat is het belangrijkste natuurlijk

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                        Wanneer zouden ze gecontroleerd hebben in die zones 30 aan de scholen??? 3 weken geleden op een zaterdagnacht?? Zo is het natuurlijk makkelijk om aan zo'n percentages te komen!

                        Mooi voorbeeldje van zo'n 'onderzoek': Ik woon in de omgeving van het station en er is hier tijdens werkdagen weinig parkeerplaats omdat vele pendelaars te lui zijn om de brug over te rijden om de parking van het station te gebruiken...er was een vraag naar bewonerskaarten hier en er zou eerst een studie komen om na te gaan of er wel degelijk een 'parkeerprobleem' is. Volgens de initiatiefnemer zijn ze vorig jaar in de week van Kerstmis een telling komen doen!!! Natuurlijk stonden er dan niet veel auto's omdat vele mensen uit de buurt op reis waren en vele pendelaars verlof hadden!

                        terug OT:

                        Wanneer de school uit is/begint, zie ik toch zeer weinig bestuurders die harder dan 30 rijden omdat het er dan gewoonweg te druk is om meer dan 30 te rijden..meestal sta je zelfs stil door dubbel geparkeerde wagens, wagens die in of uit een parkeerplaats willen rijden...

                        De Vosberg in Rumst is ook zo'n mooi voorbeeld...kaarsrechte baan zonder wegmarkering waar je makkelijk 4 auto's naast elkaar zou kunnen parkeren. Heel dat stuk is 50 met zelfs een stuk 30 omdat er een school is...gelukkig hebben ze enkele maanden geleden die bordjes van 30 vervangen door een dynamisch bord dat enkel brandt bij begin/einde van de school en gelukkig ook is uitgeschakeld tijdens de vakanties

                        Als 90% van de bestuurders te snel rijdt, dan is er wel degelijk iets mis met de aldaar geldende beperking denk ik...
                        Aan die school heb je wel enorm leuke vluchtheuveltjes

                        Comment


                        • Wat ik mij afvraag. ze zijn in Schoten er als bij de kippen bij om iemand op te schrijven als die verkeerd geparkeerd staat.
                          Die astra break op de eerste foto staat ook niet reglementair geparkeerd. Dit is "onze" flitswagen. Als je nu kunt bewijzen dat die zo stond geparkeerd. kan u boete dan verworpen worden?
                          want die staat altijd op zo'n plaatsen waar normaal niemand mag parkeren.
                          Niet dat ik er door geflits ben geweest ( vandaag ) maar ik vraag het mij gewoon af..
                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Ja maar, waarom doen die Duitsers dat daar wel en wij hier niet, nog steeds geen antwoord op gekregen.

                            Ook vreemd, in Duitsland 80, in Nederland op veel plaatsen 90 of 80, hier altijd 70. Waarom geen algemene regel? Elke situatie zal anders zijn maar zou perfect kunnen en gemakkelijk zijn.

                            Ja vreemde toestand daar, altijd geweten dat het daar 50 was. Nu na de heraanleg inderdaad 70. Toch zie ik daar vele minder rijden omdat ze niet overweg kunnen met de dubbele S-bocht waar ze dan problemen hebben om binnen hun rijvak te blijven. Nog vreemder is het als je weet dat er nog een achterliggende school is. Als de mama's en de papa's daar het zijstraatje uitkomen gaan er toch een paar hun neus kwijt geraken vrees ik. Maar bon, het is geen slechte zaak want 50 reed daar toch niemand.
                            Dat zal de mentaliteit van die duitsers zijn denkik...

                            zelfde als bv in Oostenrijk. Daar zijn de straten super proper. komt gewoon omdat al vanaf de eerste kleuterklas wordt op gehamerd om niet te sluikstorten. Hier kunnen de mensen nog zoveel op straat gooien als ze maar willen.

                            En die dubbele S bocht is nu een zone 50. Wist ik in het begin ook niet en daarvoor kreeg ik een mooi pv'tje in de bus
                            accidenten zijn er al gebeurd. gisteren of eergisteren nog waarbij de brandweer het slachtoffer uit de auto heeft moeten halen. de meeste weten niet dat de horstebaan een voorrangsbaan is geworden. hoewel er wel op elke hoek zo'n bordjes hangen.
                            BMW X5 45e

                            Comment


                            • Neen is geen reden om de boete aan te vechten, maar indien u als bestuurder deze foto genomen heeft kunt u wel een boete krijgen wegens het met iets anders bezig zijn dan besturen van de wagen (GSM, fototoestel in de hand)
                              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

                              Comment


                              • Twas de persoon achter mij die over mijn schouder is komen hangen om die foto te nemen

                                BMW X5 45e

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                  Als je zo streng bent op je op niets gestoelde snelheidsbeperkingen, dan moet je ook streng zijn op het behalen van het rijbewijs, zo simpel is dat!
                                  Volledig akkoord!
                                  Ten behoeve van verkeersveiligheid doet men in België enkel aan symptoombestrijding (is een terugkerend fenomeen, ook op andere vlakken) en pakt men de oorzaak niet aan.
                                  De rijopleiding, of beter, de vereisten die men hier aan de rijopleiding en een rijbewijs stelt zijn een lachertje.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                  A
                                  Maar bon, de staat heeft 97x een donatie mogen ontvangen voor dat theoretisch examen
                                  Foutje, examencentra zijn privébedrijven en geen overheidsinstantie.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Twas de persoon achter mij die over mijn schouder is komen hangen om die foto te nemen

                                    natuurlijk...
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                      ...
                                      Foutje, examencentra zijn privébedrijven en geen overheidsinstantie.
                                      Foutje zelfs indien het een prive onderneming betreft zal de staat toch nog langs de kassa passeren (BTW, RSZ op loon werknemers, belastingen,...)
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

                                      Comment


                                      • Deze morgen nog eens wat gespeeld met ene... Ik nader twee auto's die beiden op het linkervak rijden en niemand op het rechtervak... De achterste gaat plots uiterst links rijden terwijl ik ook uiterst links rij. Bon, denk ik, dan zal ik misschien toch maar naar rechts voorbij gaan? Maar als ik naar rechts ga, wijkt hij ook naar rechts uit. Hij volgt netjes mijn bewegingen, met het doel om me te blokkeren.

                                        Nu, met wat moeite kan ik er toch voorbij als ik wil, maar ik wacht wat af . Zijn voorligger gaat naar rechts en hij haalt traag zijn voorligger in. Nog altijd mee uitwijkend met naar welke kant van het linkerrijvak ik rij om me niet door te laten.

                                        Dan is hij zijn ex-voorligger voorbij, en gaat naar rechts. Ik versnel naar mijn oude snelheid, hij versnelt ook en wilt terug voor me gaan rijden.

                                        Ik bedoel maar. Hij wil met zijn ecodiesel een motorfiets uitaccelereren op de snelweg.

                                        Dat was dus niet moeilijk Zelfs niet terwijl ik doelbewust een beetje trager accelereerde zodat hij zich zeker en vast ging vastrijden op het rechtervak Maar wel vuil me van het linkervak willen duwen

                                        Idioot.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Anderzijds kan je je afvragen wat was er eerst, de onbegrijpelijke max snelheid op een bepaalde plaats of de onbegrijpelijke snelheid van de chauffeurs op die plaats? Ik denk dat ik het antwoord wel ken (is niet altijd zo natuurlijk).
                                          Dat is een zinloze vraag en het antwoord doet er niet toe.
                                          Het is niet omdat 20% op een bepaalde plaats 10-20km/u sneller rijdt dan toegelaten dat je daar de maximale snelheid met 20km/u moet verlagen, toch?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X