Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In ieder geval, gisterenmiddag was het weer van dat.
    Een kalf in een zwarte Beetle (1-DNK-050) op de E313 ter hoogte van de wegenwerken in Herentals richting Antwerpen.
    60-65 op de teller links achter een vrachtwagen met haar snuit zo goed als naast de kont van aanhanger.
    Rechts plaats zat maar niet opzij gaan en niet inhalen.
    En dan na de werken lekker 140 peren!
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ergernis van gisteren: mensen die denken dat ze omdat ze aangeven dat ze van strook willen veranderen door te pinken ook direct naar links mogen komen. Zat op linkerstrook thv Tielt-Winge richting Lummen aan het mee volgen met rechts enkel traag verkeer. Blijkbaar was er een pipo met een skoda octavia met leeg remorrekes die het te traag vond gaan. Zie die in mijn spiegel een paar auto's achter mij naar rechts gaan en versnellen. Hij had wel pech dat er een aantal camions daar reden toen hij ter hoogte van mij probeerde om door bovenstaande truc tijd te winnen. Pech gehad, komt er niet tussen en is toen pissed-off een heel aantal plekken verder achterin moeten invoegen.
      1976 Porsche 924 (verkocht)
      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
      2011 Volvo V60 T6 AWD
      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
        Ergernis van gisteren: mensen die denken dat ze omdat ze aangeven dat ze van strook willen veranderen door te pinken ook direct naar links mogen komen. Zat op linkerstrook thv Tielt-Winge richting Lummen aan het mee volgen met rechts enkel traag verkeer. Blijkbaar was er een pipo met een skoda octavia met leeg remorrekes die het te traag vond gaan. Zie die in mijn spiegel een paar auto's achter mij naar rechts gaan en versnellen. Hij had wel pech dat er een aantal camions daar reden toen hij ter hoogte van mij probeerde om door bovenstaande truc tijd te winnen. Pech gehad, komt er niet tussen en is toen pissed-off een heel aantal plekken verder achterin moeten invoegen.
        Ik heb zwaar de indruk dat vooral Nederlanders dergelijke stoten uithaal. Als ik occasioneel naar de Kempen rijd, merk ik dat heel hard op als ik Antwerpen nader. En quasi altijd hangt er dan een Nederlandse plaat op de auto in kwestie.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
          In ieder geval, gisterenmiddag was het weer van dat.
          Een kalf in een zwarte Beetle (1-DNK-050) op de E313 ter hoogte van de wegenwerken in Herentals richting Antwerpen.
          60-65 op de teller links achter een vrachtwagen met haar snuit zo goed als naast de kont van aanhanger.
          Erger je je nu omdat ze zich bij de werkzaamheden aan de snelheidsbeperkingen hield en jij geen overtreding kon doen of omdat ze daarna te snel ging rijden?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Ik heb zwaar de indruk dat vooral Nederlanders dergelijke stoten uithaal. Als ik occasioneel naar de Kempen rijd, merk ik dat heel hard op als ik Antwerpen nader. En quasi altijd hangt er dan een Nederlandse plaat op de auto in kwestie.
            Bwah, ik zie dat toch ook heel veel Belgen doen.
            Is één van mijn "Pet Peeves".
            Vaak zie je dat aankomen, dat iemand wil opzij komen.
            Ik maak graag ruimte maar enkel als ze het duidelijk én op voorhand aangeven.
            Anders rijd ik het gat gewoon bewust dicht, zo'n eikel ben ik dan wel weer.
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

In ieder geval, gisterenmiddag was het weer van dat.
              Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Erger je je nu omdat ze zich bij de werkzaamheden aan de snelheidsbeperkingen hield en jij geen overtreding kon doen of omdat ze daarna te snel ging rijden?
              Goh, wat denk je zelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                Ik erger me omdat ze TRAGER reed dan toegelaten (op zich geen probleem mee) in combinatie met het feit dat ze niet zo rechts mogelijk rijdt zoals de wet voorschrijft.
                Als ze niet inhaalt heeft ze geen enkele reden om links te blijven hangen.

Dat ze achteraf 140 reed boeit mij op zich niet maar is voor mij wel een indicatie dat ze geen 60 reed om zich "aan de snelheidsbeperking" te houden.
                De snelheidsbeperking was overigens 70 dus ik kon gerust die vrachtwagen (én haar!) inhalen ZONDER een overtreding te begaan.

Waarom doen mensen hier nooit eens de moeite om fatsoenlijk te lezen wat er staat alvorens vooringenomen en onjuiste kritiek te spuien?
                Ik snap dat toch echt niet hoor.
                En waarom ook altijd zo mekkeren over potentiële snelheidsovertredingen omdat dat "de wet breken is" maar het links rijden gedogen terwijl dat evenzeer een overtreding is?
                Last edited by Schussboelie; 24/08/2012, 14:54.

Comment

.
                  En waarom ook altijd zo mekkeren over potentiële snelheidsovertredingen omdat dat "de wet breken is" maar het links rijden gedogen terwijl dat evenzeer een overtreding is?
                  omdat dit er zo ingestampt wordt. Te snel rijden is dodelijk.

In mijn badmintonclub ook nog zo een leuke discussies gehad. Mij zien rijden te snel, want ik stak haar voorbij. :S Maar ze krijgt dan wel een boete voor in het middenvak te plakken.
                  Ze was daarover verontwaardigd dat al die onveilige snelheidschauffers en mensen die haar rechts voorbij rijden geen boete krijgen, maar zij wel.
                  Dat is trouwens iemand die "eco" rijdt. Zo snel mogelijk naar de hoogste versnelling en dan alles (inclusief optrekken vanuit 30) doet met die hoogste versnelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                    Dat is trouwens iemand die "eco" rijdt. Zo snel mogelijk naar de hoogste versnelling en dan alles (inclusief optrekken vanuit 30) doet met die hoogste versnelling.
                    Zeer "eco", dat laatste .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                      omdat dit er zo ingestampt wordt. Te snel rijden is dodelijk.

In mijn badmintonclub ook nog zo een leuke discussies gehad. Mij zien rijden te snel, want ik stak haar voorbij. :S Maar ze krijgt dan wel een boete voor in het middenvak te plakken.
                      Ze was daarover verontwaardigd dat al die onveilige snelheidschauffers en mensen die haar rechts voorbij rijden geen boete krijgen, maar zij wel.
                      Die middenvakrijders verkloten het voor iedereen. Als het een béétje druk is, durf ik zelf ook wel op het middenvak plakken, gewoon omdat ik dan kalmer ben dan als ik rechts aanhoud. Als je rijdt volgens de regels, moet je immers telkens helemaal van rechts naar links en terug als je weer zo'n middenvakrijder voor je krijgt. Of continu rechts inhalen, maar dat mag niet. Dan beter zelf ook op het middenvak rijden.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Net ontdekt dat er op de E17 een nieuw fenomeen is ontstaan. Niet alleen dagelijks last van middenvak plakkers sinds vandaag ook linker vak plakkers terwijl de 2 -raar maar waar- vakken ernaast helemaal leeg waren. Hier dan maar vriendelijk gebruik van gemaakt. Maar geen van de min 10 wagens die in de gaten had dat hij eigenlijk een klein beetje in de weg reed....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

• iemand die werkt voor de rechtbank, vb een procueur ... (en denkt dat hij alles mag in het verkeer) in theorie kunnen ze je wel een boete "bezorgen" voor ... overtreding
                          ook ooit zo eens ene tegengekomen bij het parkeren en begon mij uit te schelden omdat ik "zijn" plaats had ingepakt
                          maar toch nooit meer iets van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            iemand die werkt voor de rechtbank, vb een procueur ... (en denkt dat hij alles mag in het verkeer) in theorie kunnen ze je wel een boete "bezorgen" voor ... overtreding
                            ook ooit zo eens ene tegengekomen bij het parkeren en begon mij uit te schelden omdat ik "zijn" plaats had ingepakt
                            maar toch nooit meer iets van gehoord

Dan zou ik op die moment wel eens hardop HAHA zeggen

Comment

Ik erger me omdat ze TRAGER reed dan toegelaten (op zich geen probleem mee) in combinatie met het feit dat ze niet zo rechts mogelijk rijdt zoals de wet voorschrijft.
                              Als ze niet inhaalt heeft ze geen enkele reden om links te blijven hangen.
                              Trager als toegelaten bestaat niet. Verkeersborden geven de maximum toegelaten snelheid aan. Omdat daar 70km/u staat mag je daar zonder problemen ook trager rijden. Dat ze links blijft plakken, ok, maar ook jij, kan/kon niet inhalen, moest dan rechts rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                              Dat ze achteraf 140 reed boeit mij op zich niet maar is voor mij wel een indicatie dat ze geen 60 reed om zich "aan de snelheidsbeperking" te houden.
                              De snelheidsbeperking was overigens 70 dus ik kon gerust die vrachtwagen (én haar!) inhalen ZONDER een overtreding te begaan.

Waarom doen mensen hier nooit eens de moeite om fatsoenlijk te lezen wat er staat alvorens vooringenomen en onjuiste kritiek te spuien?
                              Ik snap dat toch echt niet hoor.
                              Of dat nu een snelheidsovertreding is of niet, het komt altijd op hetzelfde neer. De meeste ergeren zich aan andere omdat we eigenlijk denken dat de weg van hen alleen is. Al de rest komt in onze weg rijden, al de rest doet overtredingen, alleen wij niet.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Trager als toegelaten bestaat niet. Verkeersborden geven de maximum toegelaten snelheid aan. Omdat daar 70km/u staat mag je daar zonder problemen ook trager rijden. Dat ze links blijft plakken, ok, maar ook jij, kan/kon niet inhalen, moest dan rechts rijden.
                                het is gewoon enorm ergerlijk dat sommige mensen nog trager rijden dan de snelheden die gereden mogen worden...het is allemaal al belachelijk traag en dan gaan ze nog 60 op de SNELweg rijden

en geef mij eens 1 reden waarom mensen trager rijden dan toegelaten?? wat is het nut van 80 of 90 te rijden met een gewone wagen op SNELweg?? als je niet hard durft rijden, neem dan de kleinere wegen en stoor de normale mensen op de SNELweg niet die wel 120 'durven' rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                  het is gewoon enorm ergerlijk dat sommige mensen nog trager rijden dan de snelheden die gereden mogen worden...het is allemaal al belachelijk traag en dan gaan ze nog 60 op de SNELweg rijden

en geef mij eens 1 reden waarom mensen trager rijden dan toegelaten?? wat is het nut van 80 of 90 te rijden met een gewone wagen op SNELweg?? als je niet hard durft rijden, neem dan de kleinere wegen en stoor de normale mensen op de SNELweg niet die wel 120 'durven' rijden
                                  Als die mensen dan achter een vrachtwagen hokken,heb ik met die *trage mensen* geen probleem,in een normale situatie betalen die *normaal*,
                                  als brave belg ook verkeersbelasting en hebben die ook recht daar te rijden,als ze de vakken 1 en 2 maar vrij laten ^^.

Comment

• Hier zitten toch wat egoisten bijeen in dit topic geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                      Hier zitten toch wat egoisten bijeen in dit topic geloof ik.
                                      Niet alleen hier hoor
                                      The world's full of 'em
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Heb ik soms ook de indruk,je moet constant je woorden wikken en wegen,want voor je het weet,heb je een aanvaring.
                                        Kan zelfs komen door een verkeerde interpretatie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                          Heb ik soms ook de indruk,je moet constant je woorden wikken en wegen,want voor je het weet,heb je een aanvaring.
                                          Kan zelfs komen door een verkeerde interpretatie .
                                          Waarom denk je dat dit al de vijfde thread is over hun ergernissen? En als je laat blijken dat jij je ergert aan hun ergernissen ergeren ze zich nog meer. And I think to myself: what a wonderful world

Comment

Working...
                                          X