Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn die schijnbaar betonijzers waren wel de welvingen van het dak waaraan de rest opgehangen wordt, tussen die twee gebogen "betonijzers" langs weerskanten van de wagen waren er nog een paar dwarsstukken gelast en dat was alles, vermits al de rest opgebrand was veronderstel ik dat het allemaal plastic panelen waren ?
Comment
-
Op de E17 Antwerpen-Gent een monovolume met een L aan 75-80km/h. Ik haal die in en als ik er bijna ben geeft die gas en komt me tergend traag rechts terug voorbij. Ik zet pinker op en begin wat schuiven en claxonneer eens, waardoor die kerel op zijn rem ging staan eens ik er weer achter reed. Ik wijk opnieuw uit naar het middenvak, maar die doet gewoon hetzelfde en remt nog eens, waarna hij zijn middenvinger uit het raam stak. Dat rijdt begot een paar weken en gaat eens uitleggen hoe het werkt zeker?
En vandaag voor de eerste keer gehad waar ik voor gewaarschuwd werd, een die invoegt achter mijn camion, maar de remork niet opmerkt. Hij was wel verschoten precies.Last edited by |) ][ |V| ][; 27/08/2012, 20:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZe mocht daar 70 zeker? Ik snap haar wel, Nu zijn er werken in Kraainem en ik vind het linkse vak ook maar redelijk krap met de volvo...
Als je daar bang bent zoals die beetle moet je er weg blijven.
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenHet grote probleem is de mentaliteit, niet de mentaliteit van de snellere chauffeurs, maar in tegenstelling tot de politieke hoax, die van de traagrijder.
Iemand die op het linker- of middenvak rijdt, maakt volgens mij een grotere fout dan diegene die hem rechts voorbij steekt.
Rechts voorbijsteken is fout, maar links blijven plakken is een fout die dan nog eens een andere fout uit lokt, point final.
Maar door onze snleheidsverkettering lijkt het er op dat al wie wat sneller rijdt sowieso een gevaarlijke, egoistische psychopaat is en al wie zich aan de snelheid houdt helemaal niets fout kan doen.
Ik denk dat wie op de baan rijdt en zijn ogen en hersenen gebruikt (zeldzaam denk ik) echter wel weet dat dat zever in pakskes is^^__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
En vandaag voor de eerste keer gehad waar ik voor gewaarschuwd werd, een die invoegt achter mijn camion, maar de remork niet opmerkt. Hij was wel verschoten precies.
Hoe doe je dat? Achter een camion verwacht je toch een oplegger, ik ben meestal verbaasd als er is geen achterhangt. Och ja, verstrooidheid zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenHoe doe je dat? Achter een camion verwacht je toch een oplegger, ik ben meestal verbaasd als er is geen achterhangt. Och ja, verstrooidheid zeker.
Comment
-
Ik rij met zo'n spel: http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/42/90/camion24.jpg
Maar dan in frigo en met schoner kleurkes en een Volvo.
Eens de vaste gepasseerd is vergeten sommige mensen de 9 meter die volgt.
Comment
-
Deze morgend op weg naar het werk (op de N80), was trager verkeer rechts (zo'n 85 km/h) en een hele rij auto's die links inhaalden. Op een gegeven moment kan ik links invoegen en makkelijk mee volgen aan zo'n 120 km/h.
Ik zie een auto rechts de pinker opzetten en naar links komen, maar zet pinker weer af en blijft toch rechts rijden.
Als ik met voorruit ter hoogte van de koffer zit zie ik de pinker weer aangaan en de auto naar links komen, ik heb alles moetten toesmijten en op enkele centimeters is ze voor mij kunnen invoegen.
Nog een geluk dat de auto achter mij niet te dicht op mij reed, want anders was dit niet zo goed afgelopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk rij met zo'n spel: http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/42/90/camion24.jpg
Comment
-
Wreed vet, vooral in een kleine plaats.
Eerste keer dat ik moet aan 't dok komen stond ik al ongeveer in de goede richting, maar een meter of 4 teveel naar links. Nog maar 5 weken daarmee, daarvoor was oplegger, dus kben er nog niet helemaal weg mee.
En dan komt er een Hollander met zijn LZV naast u staan en is eerder tegen de kaai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk rij met zo'n spel: http://i44.servimg.com/u/f44/11/04/42/90/camion24.jpg
Maar dan in frigo en met schoner kleurkes en een Volvo.
Eens de vaste gepasseerd is vergeten sommige mensen de 9 meter die volgt.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenvetheid! pics van uw gevaarte?
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenVoel je dat eigenlijk, dat er zo nog een spel achter hangt?
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Denk dat iemand die niet weet dat hij aan rijden is tegen 115, iemand maar 60 durft op versmalde rijstroken, iemand die dronken tegen 100 rijdt etc veel meer kans hebben op een ongeval dan mensen die weten dat ze 160 a 180 rijden op een verlaten snelweg...
Nog een mooi vb: zone 70, auto tuft tegen 60 op mijn teller, wordt zone 50, blijft 60 rijden...beetje verder korte zone 30, jawel, tegen 60... Zulke mensen denken dat ze alleen op de baan zijn en houden zeker geen rekening met andere weggebruikers...
Comment
Comment