Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls je al 100'en meters op voorhand last hebt, is dat licht gewoon recht voor zich aan 't schijnen en staat het niet goed. En zo kom je er regelmatig tegen. Zelfde als met een bestelwagen, in principe storen die hun lichten ook niet als ze niet dichtbij zijn.
En in mijn camion zit ik nog hoger dan het licht van een moto, toch schijnen ze vaak nog in m'n ogen hoor.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Er zijn ook gewoon veel motards die constant (ook overdag) met hun grootlichten aanrijden omdat ze denken dan zichtbaarder te zijn.
Waanzinnig irritant.
Het zijn die mannen die het voor gasten zoals Alfa-Beemer en mezelf met een hogere motor soms lastiger maken.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEen camionneur die gaat klagen over het licht van motorrijders
Comment
-
Ergernis: landbouwvoertuigen die kilometers lang 2 achterliggers ophouden terwijl er zo ongeveer om de 500m een inham is.
Is dat nu echt zoveel gevraagd om efkes 2 seconden op kant te gaan en de achterliggers door te laten? Nooit doen die gasten dat, gewoon nooit!2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenErgernis: landbouwvoertuigen die kilometers lang 2 achterliggers ophouden terwijl er zo ongeveer om de 500m een inham is.
Is dat nu echt zoveel gevraagd om efkes 2 seconden op kant te gaan en de achterliggers door te laten? Nooit doen die gasten dat, gewoon nooit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenLiefst nadat ze voor u hebben ingevoegd toen ge nog maar 100m meer van 't kruispunt was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenErgernis: landbouwvoertuigen die kilometers lang 2 achterliggers ophouden terwijl er zo ongeveer om de 500m een inham is.
Is dat nu echt zoveel gevraagd om efkes 2 seconden op kant te gaan en de achterliggers door te laten? Nooit doen die gasten dat, gewoon nooit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenje vergeet hun veldlichten die nog branden te vermelden
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenTja, ik woon op de boerenbuiten en daar jaag ik mij nie echt meer aan op, die mensen doen ook hun job maar.
Comment
-
MPEG StreamClip is klein en gratis, als je maar een fragment van een heel filmpje wil exporteren. En als je al je fragmenten dan tegelijk met MPEG Streamclip opent, kan je al die fragmenten nog als een hele film exporteren.
Comment
-
snap niet veel van dat programma, heb dus het volledige stukje maar geupload.
is niet bijster veel te zien zo.
1ste filmke:
zoals je ziet niets aan het handje, snelweg oprijden (wit buske) en ga ik hem gewoon voorbij langs links. snelweg oprijden en dan is't 90km/u.
kamionet nergens te zien (achter kamion?) als ik achter zilveren passat rij komt buske mij al gesticulerend voorbij, euh, ok...
ik schuif op omdat er vrachtwagen aankomt en dan nog eens voor de passat. stampt die lul op zijn rem en begint te pinken en half uit te wijken.
passat gaat opzij naar rechtervak en ik schuif dus door naar middenvak. buske gaat (natuurlijk) niet op zij dus wacht ik er ook niet op (zeker niet als ie op zijn rem begint te duwen, ja, langs rechts mag eigenlijk niet...)
Comment
-
2de filmke:
op 08 sec zie je links in de hoek dat hij mij probeert weg te duwen. Pakt bij mij niet echt want ik duw terug en dan mag mijne spiegel er al eens afvliegen.
dan houd'm het precies toch voor bekeken en geeft gas en begint wat te zwalpen en te pinken. verder nog verschillende auto's zitten wegduwen heb ik gezien, maar zie je niet echt op camera. (incl die bmw die op't einde voorbijkomt)
als ik het nu bekijk is dat niet echt, wauw... maar op die moment is de beleving helemaal anders
op het einde probeerde ik de camera ff uit de houder te halen maar kreeg'm niet los.
Comment
-
@JeVeE... tja witte camionettekes op autostrade... Ik zie zo'n situaties elke dag
Ergernis: Een camionette die aan 140 op het derde vak in u gat zit te boren.
Ergernis2: vrijdagavond zit het 3e vak vol met camionetten, het 2e vak is zo goed als leeg en den deze rijdt 120 op het eerste vak. Is het nu zo moeilijk om eens alle rijstroken te gebruiken? Bovendien moeste ze al die camionetten op 100km/h begrenzen want het is volstrikt onverantwoord om zo te zitte vlammen met al da gerief aan boord. (situatie op de e17 frankrijk-deinze ELKE VRIJDAG)
Comment
Comment