Video's zijn privé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenWaarom kijken sommige mensen naar hun pook als ze vooruit of achteruit manuvreren,parkeren enz. ??
denken ze misschien dat hun versnellingen om de 2min veranderen van plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenWaarom kijken sommige mensen naar hun pook als ze vooruit of achteruit manuvreren,parkeren enz. ??
denken ze misschien dat hun versnellingen om de 2min veranderen van plaats?
Comment
-
Deze morgend weer eens eenen helen hoop debielen op de weg die hun mistlichten niet aan hadden staan, of waarom ook niet, gewoon totaal geen verlichting aan hadden.
En dan zijn ze verwonderd dat ge hen niet hebt gezien.
En dan nog iets anders, mensen met een aanhangwagen waarvan de lichten niet goed of zelfs niet aangesloten zijn, levensgevaarlijk om daar achter te zitten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat maakt dat voor u uit of ik uit mijn neus zit te eten? Het is nu toch niet dat je vervolgens mijn hand gaat schudden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenDie vrouw heeft hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad, denkt daar maar is over na.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDeze morgend weer eens eenen helen hoop debielen op de weg die hun mistlichten niet aan hadden staan, of waarom ook niet, gewoon totaal geen verlichting aan hadden.
En dan zijn ze verwonderd dat ge hen niet hebt gezien.
En dan nog iets anders, mensen met een aanhangwagen waarvan de lichten niet goed of zelfs niet aangesloten zijn, levensgevaarlijk om daar achter te zitten.
Comment
-
Ja, als ze niet op moeten, dan hebben ze ze op staan, mar als ze dan eens nodig zijn vinden ze de schakelaar niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
2 man met hun moto op het EI van kortrijk
aan 120km/h toerkes doen (kneedowns oefenen zeker )
'k heb verdorie men kar met 4 wielen genomen en der "achter" gereden
da ge paar toerkes doet tot daar aan toe (ik ben het ook gewoon dat er regelmatig wat lekker motorgeluid passeert), kan er gerust in komen dat vrij plezant is voor een moto het EI
Maar ge moet geen 20 toerkes achter elkaar zitten maken !! rijdt dan tenminste volledig de ring of iets dat er wat meer tijd tussen het passeren zit xD
En ja ik was jaloers op hun dikke machines
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenDie vrouw heeft hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad, denkt daar maar is over na.
Comment
-
Vandaag zien gebeuren in Gent Sint pieters: Gepensioneerde mevrouw komt aangereden & parkeert haar op luttele centimers van de auto ernaast. De auto naast haar is een splinternieuwe Mini, die achterwaarsts staat geparkeerd, maar een beetje te veel naar links geparkeerd. Die gepensioneerde staat dus geparkeerd aan de bestuurderszijde van de Mini (terwijl er zoveel nog lege plaatsen zijn, bv naast mij waren 5 plaatsen volledig vrij). maar zij zet er haar neus eerst in. Slaat de deur open, spiegel van de mini wordt ingeklapt omdat zij met haar deur slaat. Kijkt eens rond of niemand het gezien heeft, gaat dan naar de voorkant van haar auto, laat de zware handtas (met metalen delen & gespen) die ze bijhad op haar motorkap vallen om haar parkeerkaart erin te steken. Gaat dan kijken of ze binnen haar meten staat (staar echt er scheef in), terwijl ze rond de auto stapt, sleept ze haar handtas over de motorkap mee. Nadat ze alles heeft geinspecteerd, stapt ze terug naar de bestuurderszijde. Doet de deur vast & probeert altijd aan de klink op te kijken of hij echt vast is. Nog eens vast doen, terug de klink een paar keer proberen, nu hetzelfde bij de achterste deur, koffer & de andere kant van de auto. Telkens proberen of hij dan toch niet open gaat. Ze reed in een Ford Mondeo (oud model).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenWaw, en direct met grof geschut antwoorden. Gelukkig dat er hier geen kinderen meelezen. Is dit de mentaliteit van de jeugd ?? Alle vrouwen als hoeren bestempelen en aanspreken met bitch ??
edit: Alléja, ik ben nu den tweede...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door SchussboelieIn Oostenrijk mag je buiten de bebouwde kom zelfs 100.
In NL is het zelfs maar 80!
Enkel op autowegen (aangeduid met het bord G3) mag je 100.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenWaw, en direct met grof geschut antwoorden. Gelukkig dat er hier geen kinderen meelezen. Is dit de mentaliteit van de jeugd ?? Alle vrouwen als hoeren bestempelen en aanspreken met bitch ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEr is er hier tot nu toe maar ene die de woorden "hoer" en "bitch" in de mond neemt (pun intended)...
edit: Alléja, ik ben nu den tweede...Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenDat is wat jij ervan maakt. Meerdere levenspartners (en bijhorende seksleven) gehad hebben, maakt van een vrouw geen bitch of hoer, maar dat snap jij blijkbaar niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenHet was nochtans niet humoristisch bedoeld, maar goed, ik zal het er ook maak bij laten.
Ergernis van vandaag is dat ik moet studeren, maar gelukkig is dat morgen gedaan.
(Ps: 'n Vredesduif is soms moeilijk te omschrijven éh ...)
Comment
Comment