Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dinsdag naar Ikea Gent geweest, vandaag ontdekt dat er een putje in onze deur zit.
    De auto naast ons moet dus z'n deur tegen onze auto geslaan hebben. En ik maar mooi m'n hand tussen de deur steken zodat er zeker geen putje in zijn auto zou zitten.
    Jammer dat een mens nergens meer zijn auto gerust kan achterlaten zonder vrees dat er schade of vandalisme aan de auto is.

Comment

• Heb ik my ook al wat aan mispakt, nu sta ik ergens alleen ofwel naast een " dure speciale" auto. Die letten er ook wel wat op.. By ons in de straat zijn er enkele vakken waar je met 2 autos kan in staan. Ik sta er altijd alleen in.

Ik heb al gng kosten gehad aan mijn auto van mensen die niet kunne parkeren. Overlaatst een briefje tussen de raam gevonden met de vraag waarom ik zo asso geparkeerd sta. Dat briefke komt van iemand die als hij parkeerd zijn bumpers gebruikt om auto wat te duwen om toch in dat vak te geraken. Ben hem wat later tegengekomen en aansproken, heb gezegd dat ik zijn briefke goed heb ontvangen en dat hij eerst maar moet leren parkeren, en dan de vraag of ik hem de rekening moet geven van de herstellingen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Idd, ook gezien vanmorgen. Geniaal gewoon.

rij jij met bloemen rond "de wereld" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          By ons in de straat zijn er enkele vakken waar je met 2 autos kan in staan. Ik sta er altijd alleen in.
          Haha, ik snap wel vanwaar het komt maar man, als ik ergens een parkeerplek zoek en ik zie iemand zo staan, ik erger met ROT! ;-)
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Haha, ik snap wel vanwaar het komt maar man, als ik ergens een parkeerplek zoek en ik zie iemand zo staan, ik erger met ROT! ;-)
            Als ik weer eens een putje ontdek door een opengeslagen deur dan erger ik mij ook rot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              Heb je soms een google maps link naar die plek? Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet.

Comment

• Wat een vreemde situatie. Net alsof men gedacht heeft, hm, als we die berm een officieel fietspad gaan noemen gaan ze ons verwijten dat het fietspad op niks trekt, dus trekken we er zo twee volle lijnen, dan gaat iedereen waarschijnlijk dénken dat het een fietspad is en er toch op rijden .
                Nu, hoe dan ook, zelf zou ik als fietser toch altijd op die strook rijden. Het is het meest "logische".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                  Als ik weer eens een putje ontdek door een opengeslagen deur dan erger ik mij ook rot...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                  uhu, maar dat eerste is echt associaal gedrag, zeker omdat er al zoveel plaatsen zijn.

Vanmorgen mij ook rot geergerd aan die lul met de golf die zich achter mij geparkeerd heeft op 10cm van mijn trekhaak en die zak voor mij die hetzelfde gedaan heeft in zijn peugot. Heel fijn en leuk, zeker die golf die nog een metertje of 2 over had toen hij zich kwam parkeren (want de auto achter de golf stond er al toen ik mij ook parkeerde).
                  Jammer van je nummerbord, maar ik kon geen aanloopje nemen om je bumper eraf te nemen door die peugot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                    Wat een vreemde situatie. Net alsof men gedacht heeft, hm, als we die berm een officieel fietspad gaan noemen gaan ze ons verwijten dat het fietspad op niks trekt, dus trekken we er zo twee volle lijnen, dan gaat iedereen waarschijnlijk dénken dat het een fietspad is en er toch op rijden .
                    Nu, hoe dan ook, zelf zou ik als fietser toch altijd op die strook rijden. Het is het meest "logische".
                    Dit is geen dubbele lijn natuurlijk, maar enerzijds de afbakening van de parkeerstrook en anderzijds de afbakening van de rijbaan... hieruit volgt dat ook een fietser zich links van de afbakening van de rijbaan moet verplaatsen... tussen de wagens. Gistel is nu ook niet het voorbeeld hoe het moet voor fietsers wat ze gedaan hebben in de Stationstraat of, de Hoogstraat en op het rondpunt tussen de Tempelhofstraat en de Koolaerd is nu ook niet bepaald wat ik veilig zou noemen voor fietsers ("Fietsers moeten maar gewoon in het midden van de Sationstraat rijden", dit was het antwoord van de vorige burgemeester Defreyne bij een vraag over waar de fietsers moeten rijden, ze gebruiken de fietsers om het overige verkeer af te remmen).
                    Last edited by 96gr; 14/09/2012, 15:55. Reden: Verduidelijking
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                      Wat een vreemde situatie. Net alsof men gedacht heeft, hm, als we die berm een officieel fietspad gaan noemen gaan ze ons verwijten dat het fietspad op niks trekt, dus trekken we er zo twee volle lijnen, dan gaat iedereen waarschijnlijk dénken dat het een fietspad is en er toch op rijden .
                      De voorbijrijdende auto's vinden het zeker "logisch" dat je hen de vrije baan geeft zodat ze makkelijk de maximum snelheid kunnen overtreden. En zoals gezegd, als er geen auto's geparkeerd staan (of het zijn kleine met één wiel op de stoep) dan rij ik ook tussen deze dubbele lijnen. Maar het feit blijft dat als ik daar rij en ik rij op een openklappend portier of uitstappende persoon ik wel de pineut ben want wettelijk mag ik daar niet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                        uhu, maar dat eerste is echt associaal gedrag, zeker omdat er al zoveel plaatsen zijn.

Vanmorgen mij ook rot geergerd aan die lul met de golf die zich achter mij geparkeerd heeft op 10cm van mijn trekhaak en die zak voor mij die hetzelfde gedaan heeft in zijn peugot. Heel fijn en leuk, zeker die golf die nog een metertje of 2 over had toen hij zich kwam parkeren (want de auto achter de golf stond er al toen ik mij ook parkeerde).
                        Jammer van je nummerbord, maar ik kon geen aanloopje nemen om je bumper eraf te nemen door die peugot.

Dat heb ik ook al een paar keer gehad, de verleiding is dan inderdaad groot om met de trekhaak een mooie afdruk achter te laten in de voorbumper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                          Dinsdag naar Ikea Gent geweest, vandaag ontdekt dat er een putje in onze deur zit.
                          De auto naast ons moet dus z'n deur tegen onze auto geslaan hebben. En ik maar mooi m'n hand tussen de deur steken zodat er zeker geen putje in zijn auto zou zitten.
                          Jammer dat een mens nergens meer zijn auto gerust kan achterlaten zonder vrees dat er schade of vandalisme aan de auto is.
                          Klote idd. Als ik op een grote parking sta, durf ik mij al eens "slecht parkeren". I.p.v. mooi in het midden van mijn vak, sta ik regelmatig over de witte lijn, zodat één parkeerplaats onbruikbaar wordt. Zeker als ik naar de supermarkt ga. Echt geen zin in iemand die zijn boodschappen opzij inlaadt en daarbij zijn deur tegen de mijne open zet. Ik zal dan wel de commentaar krijgen dat ik parkeer als een vrouw of dat het weer enen met een BMW is, maar so be it. Ik moet echt geen deuk van iemand die niets om zijn/haar auto geeft.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Steentje op m'n ruit

Carglass herstelt, Carglass vervangt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              rij jij met bloemen rond "de wereld" ?
                              En andere planten! Dus vaak aanwezig in jouw regio.

Comment

• Ergernis vandaag: de regen.
                                Tss 18u en 19u mijn auto elders gewassen (was bij mijn ouders). OK, er was bewolking, maar die was er al de hele dag. En ze gaven op internet niet direct meer regen. Bon, ik rijd een kwartier naar huis. Halfweg begint het te gieten voor een minuutje of twee. Daarna alle wegen zeiknat. Tegen dat ik thuis was kon, ik gewoon quasi herbeginnen.
                                Eerst de onderste zijkanten en de achterkant weer gewassen, dan de hele auto afgedroogd.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• waar ik woon is't door de dag en avondschool klein parijs, ik kan er toch niet tegen dat elke bmw of seat hier 2 plaatsen gaat pikken

ondanks dat parijs zijn, is er alleen bij de smart een hoek geschaard, wel bij alle auto's trekhaak in de voorste plaat

Comment

• Vandaag bijna overhoop gereden door een idioot die denkt dat handsfree bellen geen nut heeft. Bende idioten met hun GSM achter het stuur... .
                                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Vandaag voor de eerste keer gemerkt dat men de snelheid van een motor echt verkeerd inschat. Ik reed netjes 70, en kom aan een brug. Met net voor en achter die brug een zijstraat. Denkt een 65+ er plots, ik kan er nog wel tussen. Om dan uit de zijstraat de steenweg op te draaien, aan 15 onder de brug te tuffen, en dan later onmiddelijk weer rechts af te draaien. Gelukkig was ik goed aan het opletten, en de man in de BMW achter mij ook. Ik heb dicht gesmeten en mij rechts op het vak gezet, de 5 kwam tot aan mijn linkerbeen

Ik en BMW-man zijn dan maar gaan vragen wat die zijn bedoeling was, begint die te zagen dat we veel te snel reden Och ja, die man kreeg wat hij verdiende, een welgemeende middelvinger. Idioten zijn er blijkbaar van elke leeftijd

Comment

• Al een hele week paarkes wielerterroristen die naast het fietspad fietsen en gans de boel ophouden.
                                        Als ge nie graag op het fietspaden omdat ge om de 10 m een ribbelken hebt van de voeg, rij dan met dikkere banden.

Comment

• ik zou vooral liever de belg (vlaming) nuttig zien fietsen

Comment

Working...
                                          X