Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee weken geleden kwam ik van kantoor naar m'n wagen gestapt, waar twee jonge knapen op 1 meter van mijn parkeerplaats met spuitbusverf een sandwichbord aan het klaarmaken waren.
    Verf van derden en mijn auto, da's een combinatie die me op m'n paard kan krijgen.
    Ze hadden gelukkig nog maar twee woorden op doek gezet: "Welcome back".
    Voor ik iets kon zeggen, las ik op de achterkant van hun t-shirts "Paralympics 2012".
    Dan keken ze van achter hun wasemend verfgordijn plots om en zag ik dat ze aan het Down-syndroom leden.
    Heb hen vriendelijk doch nadrukkelijk verzocht om wat meer afstand in acht te nemen.
    Ze toonden er alle begrip voor.
    No harm done though.
    Het kan verkeren.

Comment

• bredero zei dat ook ooit eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        bredero zei dat ook ooit eens
        Plagiaat voluit in de kiem gesmoord ;]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Paar weken geleden hadden een paar grapjassen mijn banden en die van een paar andere autos platgezet. Deze morgend wast weeral prijs

Sent from my iPhone using Tapatalk
          afgelaten of lek gestoken?
          indien lek gestoken, komt in zo'n geval de verzekering tussen na pv politie? anders kan dat wel eens dure grap worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
            afgelaten of lek gestoken?
            indien lek gestoken, komt in zo'n geval de verzekering tussen na pv politie? anders kan dat wel eens dure grap worden
            Gw afgelaten, 2banden.. Chanse dak nog een compressorke heb liggen voor autobanden..
            Klacht indienen zou gaan tegen onbekenden zekr maar als ze er dan achterkomen wie die klacht heeft ingediend en het is weer zo'n soort met veel broers. Dan ga mijn auto er wss helemaal niet goed van zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk
            BMW X5 45e

Comment

• ik kan er ook niet bij dat er mensen rondrijden waarvan de rechter of zelfs beide spiegels nog zijn ingeklapt!

voor ik vertrek, zelfs al is het voor mijn eigen garage, kijk ik altijd in mijn 3 spiegels...als je dan op de snelweg iemand tegenkomt die met een ingeklapte spiegel rijdt op het middenvak terwijl je hem rechts voorsteekt...

Comment

• vandaag verschrikkelijk veel middenvakrijders...
                en ook nog een mobilhome die op de E40 tussen heverlee en ring constant op het 3de vak reed (daar zijn er 4) tegen 90

Comment

• Tegenwoordig rijden er ook heel veel mensen rond die voor alles en nog wat op hun rem staan. Een wegversmalling, rem, een fietser op een afzonderlijk, van de weg gescheiden fietspad, rem, zelfs voor een groen licht remmen sommigen.
                  Dan spreken we nog niet over de kwaliteit van hun remmen. Sommige hebben een enorme remweg, soms 400-500m, nodig om hun wagen tot stilstand te brengen.
                  Rem, rem, rem en wat krijg je.... files.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• idd dat is iets waar ik ook het vliegend schijt van krijg.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Limburgse maïsvelden veroorzaken verkeersongelukken

Natuurlijk zijn het de maïsvelden die de ongelukken veroorzaken, zeker en vast niet de bestuurders. Als ik mijn wijsbegeerte nog goed herinner dan kunnen dingen geen schuld hebben, alleen maar denkende wezens die ongedwongen zijn ofzo iets.

Comment

• tja, iedereen is gewend om de autos van ver te zien aankomen, en nu dat de mais hoog staat dus ze niet de moeite om traag te rijden.
                        wat is het volgende: de huizen op hoeken van kruispunten moeten 1meter van hun muur vervangen door glas zodat men de autos kan zien aankomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Tegenwoordig rijden er ook heel veel mensen rond die voor alles en nog wat op hun rem staan. Een wegversmalling, rem, een fietser op een afzonderlijk, van de weg gescheiden fietspad, rem, zelfs voor een groen licht remmen sommigen.
                          Dan spreken we nog niet over de kwaliteit van hun remmen. Sommige hebben een enorme remweg, soms 400-500m, nodig om hun wagen tot stilstand te brengen.
                          Das echt om u op te jagen. Elke morgen een stuk ring van Hasselt en dan de baan Hasselt Eindhoven tot Houthalen. Snelheidsbegrenzer op 95 (nog juist nie geflitst). Ge ziet ze al van ver aankomen links, tegen een vlot tempo langs u door en aan de lichten allemaal braafke 80 of nog minder.
                          En dan hebt ge ook nog de "helden" die denken dat ze van aan de ring in Hasselt al links moeten gaan rijden om in Houthalen t industrieterrein op te draaien. En liefst nog tegen 75 ofzo.

Comment

• Daarstraks 3 x bijna omver gereden met de scooter waar ik in me recht was (voorang van rechts)
                            1 x aan bloembakken slalom waar ze langs mijn kant voorang hadden,dus ik reed eerst in en komt er 1 ook ,vol in de ankers,en bekijk die eens.
                            Raampje van hare scoda oct stond open -> hoor haar brabelen--> heuh ik had het bord niet gezien,met zo een gezicht om compassie mee te krijgen.

- in onze straat weer,dat bekende straatje,hoorde die vrouw nog zodanig remmen dat haar banden piepten,en enkele cm van me vandaan.
                            Madam was aan het bellen nvdr.

-weer dat straatje nu omstreeks 21u30 vlak voor mijn neus steekt er nog vlug een vrachtwagen over , als ik niet vol in de remmen ging,stak ik er ook onder.

Eerste 2 waren op een *spitsuur* dan laten ze percies de *zotten los* regels zijn er dan niet meer

Comment

• Voorrang van rechts is iets wat velen precies niet kennen, ik heb zo al verschillende keren geluk gehad met van die pipo's die gewoon doorvlammen.
                              Anderzijds, als ge schade aan uwen auto hebt die ge op een ander zen kosten wilt laten maken, gewoon overal uwe voorrang pakken, d'r zal er we eene tegen vlammen

Gisteren (donderdag) op den N80 nog eene met eene BMW 5-reeks die naar rechts kwam waar ik aan het rijden was, waardoor ik serieus moest remmen.
                              Op dat moment (reed heel dicht achter hem) gebruikt die zen ruitensproeiers die blijkbaar heel slecht waren afgesteld, want mijn voorruit werd opeens besproeit.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Tegenwoordig rijden er ook heel veel mensen rond die voor alles en nog wat op hun rem staan. Een wegversmalling, rem, een fietser op een afzonderlijk, van de weg gescheiden fietspad, rem, zelfs voor een groen licht remmen sommigen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                idd dat is iets waar ik ook het vliegend schijt van krijg.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                Das echt om u op te jagen. Elke morgen een stuk ring van Hasselt en dan de baan Hasselt Eindhoven tot Houthalen. Snelheidsbegrenzer op 95 (nog juist nie geflitst). Ge ziet ze al van ver aankomen links, tegen een vlot tempo langs u door en aan de lichten allemaal braafke 80 of nog minder.
                                En dan hebt ge ook nog de "helden" die denken dat ze van aan de ring in Hasselt al links moeten gaan rijden om in Houthalen t industrieterrein op te draaien. En liefst nog tegen 75 ofzo.
                                Blijkbaar ben ik toch niet de enigste...had dit ook al eens gemeld in een andere bijdrage: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4948245

Overremt, zijn ze hier allemaal, anticiperen? waarschijnlijk een woord dat voor vele geen betekenis heeft laat staan dat ze er al van gehoord hebben. En dan verschieten, dat er ongevallen gebeuren met desartreuse gevolgen zoals afgelopen vrijdag nog maar eens op de Brusselse binnen ring waar er dan file staat van Zaventem tot in Groot-bijgaarden.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Voorrang van rechts is iets wat velen precies niet kennen, ik heb zo al verschillende keren geluk gehad met van die pipo's die gewoon doorvlammen.
                                  Anderzijds, als ge schade aan uwen auto hebt die ge op een ander zen kosten wilt laten maken, gewoon overal uwe voorrang pakken, d'r zal er we eene tegen vlammen

Gisteren (donderdag) op den N80 nog eene met eene BMW 5-reeks die naar rechts kwam waar ik aan het rijden was, waardoor ik serieus moest remmen.
                                  Op dat moment (reed heel dicht achter hem) gebruikt die zen ruitensproeiers die blijkbaar heel slecht waren afgesteld, want mijn voorruit werd opeens besproeit.
                                  Gisteren hier in 't dorp ook nog zo eentje, type golf met petje, ik kwam van rechts en zat al op het kruispunt toen ie van links met TE grote snelheid rond mij moest rijden om er niet op te zitten, als ik had doorgezet was het prijs. Kreeg nog wat onnozel gebaren mijn richting uit.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                    Daarstraks 3 x bijna omver gereden met de scooter waar ik in me recht was (voorang van rechts)
                                    1 x aan bloembakken slalom waar ze langs mijn kant voorang hadden,dus ik reed eerst in en komt er 1 ook ,vol in de ankers,en bekijk die eens.
                                    Raampje van hare scoda oct stond open -> hoor haar brabelen--> heuh ik had het bord niet gezien,met zo een gezicht om compassie mee te krijgen.

- in onze straat weer,dat bekende straatje,hoorde die vrouw nog zodanig remmen dat haar banden piepten,en enkele cm van me vandaan.
                                    Madam was aan het bellen nvdr.

-weer dat straatje nu omstreeks 21u30 vlak voor mijn neus steekt er nog vlug een vrachtwagen over , als ik niet vol in de remmen ging,stak ik er ook onder.

Eerste 2 waren op een *spitsuur* dan laten ze percies de *zotten los* regels zijn er dan niet meer
                                    Anticiperen kan voorkomen dat je vol in de remmen moet gaan.
                                    Ook al heb je voorrang.. Wat ben je met je voorrang als je platgereden op de grond ligt.

Comment

volgens mij nemen sommige hun bochten met het middelste pedaal !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Gisteren hier in 't dorp ook nog zo eentje, type golf met petje, ik kwam van rechts en zat al op het kruispunt toen ie van links met TE grote snelheid rond mij moest rijden om er niet op te zitten, als ik had doorgezet was het prijs. Kreeg nog wat onnozel gebaren mijn richting uit.

vrijdagavond centrum Lokeren

idem met een fel blauwe clio, man aan het bellen achter stuur, vrouw naast hem met baby op de schoot en niet kijken naar rechts
                                        kreeg ook wat "zottigheid" naar mijne kop

hij is wel kunnen uitwijken al remmend want anders was het er op (ik ben toch op zoek naar iets anders ;-) )

en geen van hen had trouwens een gordel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                          Anticiperen kan voorkomen dat je vol in de remmen moet gaan.
                                          Ook al heb je voorrang.. Wat ben je met je voorrang als je platgereden op de grond ligt.
                                          Wees gerust,anticiperen doe ik meer dan voldoende,anders lag ik enkele jaren geleden al onder de grond pijs ik.
                                          Want het is de mode daar door te rijden,en daar is het echt een serieuze ergernis,dat hier wel past

Comment

Working...
                                          X