Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zei ik ook tegen de Mohamed uit Mechelen (geen racisme, die kerel noemde echt zo...), maar hij beweerde:
    "Oe, ikke hebbe daar nog nooit nie kene perrobelemen mee kehad"... yeah right... Hij heeft zo een tiental wagens beschadigd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
      Dat zei ik ook tegen de Mohamed uit Mechelen (geen racisme, die kerel noemde echt zo...), maar hij beweerde:
      "Oe, ikke hebbe daar nog nooit nie kene perrobelemen mee kehad"... yeah right... Hij heeft zo een tiental wagens beschadigd...
      die mannen weten nooit van iets e (ook geen racisme, gewoon uit eigen ervaring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        Ach nee alleen in België moet je... bij zware regenval (zicht minder dan 100m) het mistachterlicht gebruiken...

en spray is geen zware regen (hoewel spray dus ook het normale zicht op je gewone achterlichten beperkt)
        in de regen en met veel spray : OK, je ziet de wagen voor je beter.
        in de regen + donker: no way, iedereen die achter je aan rijdt is hopeloos verblind door de reflectie op het wegdek
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Je moet achter de witte figuur passeren. Is een getekend stuk om fietspad & 'autobaan' van elkaar te splitsen.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

weet ik nog niet zo zeker

overgang van E17 naar R4 (komende van Kortrijk en naar Zelzate toe) is het net omgekeerd, plots staan er arceringen, 3 of 4 en dan weer 20 meter tussen, zo steeds herhaland, op 2e vak van wisselaar ???
          wat doe je daar?
          vele rijden er gewoon over, een paar gaan heel bruusk op rem staan ...

toch moeilijk om overal gelijk uit te voeren ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Ergernis:
            dat er idioten zijn die met ne remork volgeladen met houten balken van ne meter of 3, over de snelweg rijden, en dan doodleuk vertikken van die balken vast te binden !!!
            Ziehier het resultaat...
            [ATTACH=CONFIG]92895[/ATTACH]
            [ATTACH=CONFIG]92896[/ATTACH]
            Gelukkig heeft Carglass een super service ...
            Nu nog naar de garage voor herstellen motorkap en voorbumper...
            Amai, gelukkig er niet door.

Comment

• Idd voor hetzelfde geld er lossen door.
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Godvert, dankzij rommel op de e17 heb ik schade aan mijn auto.

Klote!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Godvert, dankzij rommel op de e17 heb ik schade aan mijn auto.

Klote!
                  Wat van schade?

Comment

• Vandaag probleem aan wegversmalling.
                    In de verte komt een vrachtwagen aan, ik heb voorrang;
                    Ervaring leert echter dat een vrachtwagenchauffeur, zelfs al heeft hij geen voorrang, toch doorrijdt. Welke bestuurder van een personenwagen durft het aan om het tegen een vrachtwagen op te nemen. Besluit: van pure frustratie moet de bestuurder van de personenwagen toch het onderspit delven en achteruit rijden. Er moet er toch een de slimste zijn.

Comment

• Ergernissen van vandaag:
                      - 's Morgens fietsers zonder licht
                      - vrouwen die koppig links blijven rijden en dan alles dichtgooien om toch maar de afrit te halen. (sorry schatteke in die Ford C-max deze morgen, ge hebt sjans dat Hasselt 3 afritten heeft, de eerste was een mis)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike Castar Bekijk Berichten
                        Vandaag probleem aan wegversmalling.
                        Ervaring leert echter dat een vrachtwagenchauffeur, zelfs al heeft hij geen voorrang, toch doorrijdt. Welke bestuurder van een personenwagen durft het aan om het tegen een vrachtwagen op te nemen. Besluit: van pure frustratie moet de bestuurder van de personenwagen toch het onderspit delven en achteruit rijden. Er moet er toch een de slimste zijn.
                        Ken ik ook, als ik geen tijd heb, dan stop ik om die voor te laten (voor alle zekerheid).
                        Als ik wel de tijd heb dan rij ik door, en smijt die met de vrachtwagen / bestelwagen de boel dicht dan zet ik mijne motor uit tot hij plaats maakt. Anders leren ze het nooit.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Wat van schade?

Een plank of iets dergelijks die deels onder mijn voorwiel os gevlogen en dan aan de zijkant krassen heeft gemaakt en ergens een diep stuk verf heeft weggeschraapt. Kan er niet mee lachen want het is een lease en dat moet betaald worden.

Verstuurd van mijn HTC Wildfire S A510e met Tapatalk

Comment

• als ik een vrachtwagen zie en er is niemand achter me, mag die na een lichtklaxon van me meestal door tenzij ik slecht gezind ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                              Zo precies of dat soort volk ligt wakker van een paar doden meer of minder, het enige waar dat krapuul wakker van ligt is zijn kapot A5`ke, en de eventuele marginale geldboete die hij kan krijgen. Heb zelf al te maken gehad met dat soort uitschot, maandenlang ziekenhuisverblijf door een ordinaire dronkaard in een dure Mercedes die ook een eigen bedrijfje had,net zoals deze uit Vichte, kerel die mijn ongeval veroorzaakte was ook al vele keren veroordeeld voor dronken rijden en had al vele gewonden op zijn geweten(raakte zelf nooit gekwetst). Kwam er telkens goedkoop vanaf, met dank aan Belgische justitie.

TURTELboom lost da allemaal wel op helaas kan je u hier zo kwaad in maken zoals ik ook doe maar belgie is nu eenmaal bekend om zijn pamperbeleid.
                              Criminelen en marginalen worden hier beschermt en beschermt en de brave man in de straat betaald er nog eens voor ook.
                              Niets aan te doen jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                Ergernissen van vandaag:
                                - 's Morgens fietsers zonder licht
                                - vrouwen die koppig links blijven rijden en dan alles dichtgooien om toch maar de afrit te halen. (sorry schatteke in die Ford C-max deze morgen, ge hebt sjans dat Hasselt 3 afritten heeft, de eerste was een mis)
                                Dat eerste zouden ze beter eens aanpakken verdorie.

Zelfs wijven/meisjes (waarvan je uiteraard denkt dat die zich beter aan regels houden dan mannen) rijden op donkere uren slecht verlicht of zelfs zonder verlichting. Bijkomend rijden ze soms nog met 2 (naast elkaar) "halverwege" op de baan. Ik snap niet dat daar niet meer serieuze accidenten van komen.
                                Last edited by ; 18/10/2012, 00:53.

Comment

• Idd, niet te doen.

Ben laatst om 4u s'nachts een groep 16 jarige fietsers tegen gekomen die van de fuif in die nekkerhal kwamen. Van de 11 was er eentje met verlichting. En dat was dan een lampje van 2 watt. En dan verschieten dat er ongelukken gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike Castar Bekijk Berichten
                                    Vandaag probleem aan wegversmalling.
                                    Fuck nee! Den deze zet dan gewoon zijn motor af en desnoods stap ik uit en ga ik wat tegen mijn deur staan wachten....
                                    Ik heb dat regelmatig voor en snap dat écht niet: dergelijke versmallingen, ze zien u goed en wel aankomen, ze kennen de voorrangsregels en ge kunt toch telkens in de ankers voor één of andere pipo die denkt er toch nog door te knallen. Camion zal dan of achteruit moeten of erover...
                                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                    www.meevliegen.be

Comment

• Deze morgen:

Ik zie dat dus erg vaak eh, lamzakken die een sigaret zitten te rollen of in hun krant zitten te zoeken en hun voorligger niet volgen. Als je dus in een file staat en je ziet plots het linkervak of rechtervak vooruit gaan maar jouw rijvak bougeert niet, dan is dat omdat er iemand voor je in zijn neus aan het draaien is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                        Ergernissen van vandaag:
                                        -
                                        ook meegemaakt een paar uur geleden, E17 richting antwerpen, vrachtwagens op 1 en 2
                                        en madam met haar BMW op derde vak plots in paniek als ze bord "1500 m" ziet en dus maar een stamp op haar rempedaal geeft !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Deze morgen:

Ik zie dat dus erg vaak eh, lamzakken die een sigaret zitten te rollen of in hun krant zitten te zoeken en hun voorligger niet volgen. Als je dus in een file staat en je ziet plots het linkervak of rechtervak vooruit gaan maar jouw rijvak bougeert niet, dan is dat omdat er iemand voor je in zijn neus aan het draaien is.
                                          inderdaad ergerlijk

Comment

Working...
                                          X