Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je in de file op het linker baanvak staat, en je hebt geen zin om je spiegel voortdurend in het oog te houden voor motards, dan blijf je toch gewoon links op je rijvak. Geen gedoe, geen frustraties, geen discussies,...
    En voor er iemand verkeerde conclusies trekt uit mijn vorige zin en handtekening: ik rij zelf elke weekdag met de auto van Leuven naar het werk in Brussel.

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Say no more
    Excuseer?

Comment

• citroen c-crosser, bedankt om tegen mijne auto te rijden en vluchtmisdrijf te plegen.
      nog meer bedankt om nog eens op uw rem te stampen zodat ik uw nummerplaat kon lezen! heb al een telefoontje gedaan naar de bevoegde instanties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Gisteren een Golfke achter mij (op klaarlichte dag) en die zijn dimlichten gingen heel den tijd aan en uit.
        ben eergisteren ook zo een peugeot 307 tegengekomen. die lichtsensor was aan't flippen ofzo

Comment

• Hier een voorbeeld van deze morgen, van een dame die moedwillig moeilijk ging doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Om zo te gaan doen gelijk die in die witte bestelwagen moet ge toch echt gelijk eene gefrustreerde lul achter u stuur zitten! Alsof dat nu echt tijdswinst gaat opleveren om daar effe zo voorbij te steken.
            Ik weet dat niet... als ik in zo'n accordeonfile een tijd lang achter zo'n debiel moet rijden die constant vol op de rem gaat als er in de verte remlichten aangaan, en dan ook vertikt verder aan te schuiven... dat is gewoon ontzettend irritant! Ze laten al 100 meter tussen en gaan dan nog compleet onlogisch aanschuiven/vertragen/stoppen. Ik zou er ook rond gaan bij de eerste kans!
            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
            www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
              citroen c-crosser, bedankt om tegen mijne auto te rijden en vluchtmisdrijf te plegen.
              nog meer bedankt om nog eens op uw rem te stampen zodat ik uw nummerplaat kon lezen! heb al een telefoontje gedaan naar de bevoegde instanties...
              Laat zeker weten hoe dat afloopt
              www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Hier een voorbeeld van deze morgen, van een dame die moedwillig moeilijk ging doen.
                Het is file voor iedereen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                  Het is file voor iedereen hé

Zalig he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    Reactie op het filmke van Wooter : Zoiets gebeurt 100X als ge in een file staat dus ik zie het probleem niet. Ook als ge daar met uw auto staat aan te schuiven schieten ze opeens vlak voor uw neus zodat ge op uw rem moet gaan staan. Als ge met een moto tussen de files door gevaarlijk spel wilt spelen? Wat geeft een moto het recht dat elke wagen opeens zich tegen de vangrails of zo moet plakken omdat mijnheer zou door kunnen? Wat ik veel erger vind is dat auto's en nummerplaten zomaar gefilmd worden en op het internet worden gesmeten. De dag dat ik zo mijn nummerplaat zie verschijnen leg ik klacht neer wegens schending van de privacy. Dat ik het zal winnen is een groot vragteken maar de regisseur van het filmke zal het toch goed mogen komen uitleggen.
                    Waarom de motorrijders ophouden ???

Comment

• Da filmpje blijft toch prachtig om zien he

Comment

• Jammer van die moto, zag er mij nog een leuk ding uit.

Comment

Hier een voorbeeld van deze morgen, van een dame die moedwillig moeilijk ging doen.

Interessante beelden, Wooter.
                          Fundamenteel gebrek aan respect.
                          Sluit mooi aan bij demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1519890/2012/10/19/Daders-van-ongeval-vluchten-steeds-vaker.dhtml.
                          Verzuurde maatschappij, sans scrupules...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Zalig he
                            Absoluut, in cynisch-humoristische context ;]

Comment

In mijn ogen maar één iemand die moeilijk doet en het zijn niet die twee wagens. Uit al die filmkes kan ik afleiden dat ge u met uw moto superieur voelt ten opzichte van wagens. Alles filmen en dan nog een knalrode helm op. Misschien beter een zwaantje geworden want volgens mij denkt ge dikwijls dat ge dat ook zijt? Ik vind dat spijtig dat ge u zelf zo een mentaliteit hebt aangekweekt. Toere schrijft hierboven : Waarom de motorrijders ophouden ??? Waarom een motorijder er zich zo tussen laten wringen met kans op krassen of erger? Waarom zou ik met mijn wagen rakelings langs een vangrail moeten gaan rijden omdat een paljas anders niet langs geraakt? Wat geeft een motorijder het recht om zich al een God tussen de wagens te wringen?

Comment

• Hier gaan we weer. Ampire, je zegt wel vaak dat anderen zich superieur voelen - ben jij een beetje gefrustreerd?
                                En nee, ik voel me niet superieur.

Comment

In mijn ogen maar één iemand die moeilijk doet en het zijn niet die twee wagens. Toere schrijft hierboven : Waarom de motorrijders ophouden ??? Waarom een motorijder er zich zo tussen laten wringen met kans op krassen of erger? Waarom zou ik met mijn wagen rakelings langs een vangrail moeten gaan rijden omdat een paljas anders niet langs geraakt? Wat geeft een motorijder het recht om zich al een God tussen de wagens te wringen?
                                  Maar je ziet toch dat het de wagen aan de rechterkant is die naar links beweegt.
                                  Je hoeft ook niet rakelings langs een vangrail te gaan rijden om een motard wat ruimte te laten.
                                  Sinds m'n 18e houd ik in files of traag verkeer op het linkerbaanvak zo links mogelijk aan, en op het rechtervak zo rechts mogelijk, en vele anderen met mij.
                                  Als er een motard achter mij aan komt rijden op de snelweg, dan zal ik doorgaans ook proberen om die te laten passeren.
                                  Op die manier is en blijft iedereen tevree. Krijg je dan af en toe eens een beentje terug, dan doet dat ook eens plezier.
                                  Motorrijders hebben nu eenmaal fysieke voordelen op de baan, daar heeft de witgebaarde man toch niets mee te maken.

Comment

• Ik verheug me al op de reactie van Ampire, altijd lachen zo'n mens.

Comment

• Links zie je die grijze Ford Fiesta al overdreven uitwijken om mij toch te laten passeren, maar met madame frusto in de rooie Alfa neem ik toch liever het zekere voor het onzekere...

Kijk ook even wat er nog op het linkervak rijdt... Een Mercedes, en na de Fiesta nog een Seat. Ook netjes links in hun linker rijvak, zonder daarvoor tegen de vangrail te moeten rijden. Als ik met de auto rij, doe ik het ook en het kost me absoluut geen moeite, en ik moet me niet zorgen maken over motards die ik niet zou zien in mijn spiegel.

Superieur met mijn rooie helm? Ik liep bij BMW Brussels binnen en ze hadden enkel de fluorooie in mijn maat op stock, en aangezien ik al een zwarte integraalhelm had en merkte dat dat niet opviel, vond ik een fluorooie niet erg. Nu zien ze me wel, zoals je kan merken uit de reacties van de dame in de rooie Alfa .

En die camera... Een ContourROAM, omdat ik vorig jaar in december al een koffer kwijt speelde door een 19jarige ongeduldige automobilist (ik stop om voorrang te geven aan een bord B1, automobilist rijdt door tegen mijn koffer...) en 2 weken terug er weer ene tegen mijn koffer zat hoewel ik stil stond. Een camera liegt niet als er iemand weer een stunt uit haalt, en je kan er ook interessante data uit halen, zoals dat gisteren binnendoor even lang duurde als op een normale dag over de kleine ring, of nummerplaten van anonieme politiewagens die je tegenkomt, of de manier van beveiliging van een geldtransport of een troep zwaantjes volgen .

Comment

In mijn ogen maar één iemand die moeilijk doet en het zijn niet die twee wagens. Uit al die filmkes kan ik afleiden dat ge u met uw moto superieur voelt ten opzichte van wagens. Alles filmen en dan nog een knalrode helm op. Misschien beter een zwaantje geworden want volgens mij denkt ge dikwijls dat ge dat ook zijt? Ik vind dat spijtig dat ge u zelf zo een mentaliteit hebt aangekweekt. Toere schrijft hierboven : Waarom de motorrijders ophouden ??? Waarom een motorijder er zich zo tussen laten wringen met kans op krassen of erger? Waarom zou ik met mijn wagen rakelings langs een vangrail moeten gaan rijden omdat een paljas anders niet langs geraakt? Wat geeft een motorijder het recht om zich al een God tussen de wagens te wringen?
                                        Gij moet toch dringend eens van grond gaan hoor... Manmanman,
                                        Waar hindert die met zijn moto, wie heeft er last van?
                                        NIEMAND zegt hier dat ge naast een vangrail moet gaan rijden, op snelwegen als de E19 is er danig veel plaats dat je er bijna met een auto tussen kan zonder dat de wagens veel opzij zouden moeten. Maar met je wagen bewust op de lijn gaan rijden om te verhinderen dat een moto passeert?! Geeft imo blijk van een verzuurde mens die hoog dringend een week verlof moet pakken als hij zo weinig kan verdragen...

Ik heb ook jaren met de moto gerden, en dat scheelde per dag 1,5u reistijd. Mag dat niet? Ga jij aan de bareel ook op de sporen staan omdat je niet kan verdragen dat de mensen op de trein jou ophouden en sneller zijn?! Hier worden zelfs geen mensen opgehouden. Als iedereen gewoon doet wat hij moet doen is er geen probleem.
                                        www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten

Excuseer?
                                          Als je, voor veel mensen op het forum hier, niet met een BMW van het hoogste gehalte bolt dan kun je reacties zoals say no more verwachten. Niet dat hun idee van veel belang is of veel nut heeft maar dat is een andere zaak. En nee, ik rij met geen rode Skoda Yeti.
                                          Last edited by ; 19/10/2012, 18:31.

Comment

Working...
                                          X