net niet, ik zie mijn kar net iets te graag, heb mr kebab wel getrakteerd op een sound en lightshow
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenTrue, maar hij kon nog makkelijk tusse die leon en astra invoege zonder snelheid te verlieze en die sharan (die in fout was) te hindere. Dan Moest hij niet onnodig stoppen, maar had hij natuurlijk ook geen filmpje om te poste
Zonder camera had ik daar hetzelfde gereageerd hoor. Die met zijn Sharan had alle tijd om te kijken, keek ook, reed toch door, en blijft me dan nog eens aankijken terwijl ik sterk vertraag. Overduidelijk dat hij denkt dat hij niet in fout is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten"G'et chance".
Wat is dat toch met al die mistlichten? Al 2 dagen op rij dat ik kijk op een nest rode schijnwerpers. En mist? Een beetje, maar om daarvoor je mistlichten aan te steken, zou ik eerder een optieker aanraden.
Comment
-
Gisterenavond in de file op de E40 Brussel-Leuven tss Sterrebeek en Bertem: een kl**thommel met een lichtgrijze VW Passat berline B6 die al bellend de file voorbijrijdt op de pechstrook en dan, zonder richting aan te geven, terug invoegt als de file oplost. Bij mijn weten zijn er nog geen spitsstroken op dat stuk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
Wat is dat toch met al die mistlichten? Al 2 dagen op rij dat ik kijk op een nest rode schijnwerpers. En mist? Een beetje, maar om daarvoor je mistlichten aan te steken, zou ik eerder een optieker aanraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn er hier een paar members die zich daar niet aan storen ,awel ikke wel..en dan nog durven zeggen dat het niet verblind..
Comment
-
Achterste mistlichten verblinden mij niet, maar ik vind het wél irritant bij auto's die twee mistlichten hebben die net onder de stoplichten zitten ofzo. Precies of ze zijn constant aan't remmen. Een oplossing à la Peugeot 206 is véél beter.
Mijn irritatie van deze ochtend: iedereen gaat treintje rijden aan 50 km/h op een secundaire weg waar 70 toegestaan is, omdat er wat mist is (niet: zichtbaarheid 0). Mind you, dat zijn dezelfde bestuurders die bij droog weer niet rap genoeg kunnen inhalen als ik 70 rij bij droog weer.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenMijn irritatie van deze ochtend: iedereen gaat treintje rijden aan 50 km/h op een secundaire weg waar 70 toegestaan is, omdat er wat mist is (niet: zichtbaarheid 0). Mind you, dat zijn dezelfde bestuurders die bij droog weer niet rap genoeg kunnen inhalen als ik 70 rij bij droog weer.
Maar het zijn wel goede chauffeurs
Comment
-
Zo van die oude zakken die OVERAL 60 rijden ...
Op een baan waar je 70 of 90 mag: tegen 60 .... dan de bebouwde kom in rijden, en 60 blijven rijden .... en dan een zone 30 passeren rond 16u00 (school !!) en gewoon 60 blijven rijden...
Eerst verliest ge tijd op de baan waar ge 70/90 moogt, en dan rijden ze van u weg in de zone 30/50 ... ff stuurbijten...
Comment
-
Mistlichten zijn ronduit klote, en imo zeker WEL verblindend! Zeker bij lichte regen en een beetje spray werkt dat een goed zicht zwaar tegen.
Tegen dat je een verschil ziet met remlichten gaan er kostbare seconden voorbij, en zeker als het dan ook nog schemert en het licht in vergelijking met de omgeving nog intenser is op de natte vuile ruit is het ronduit gevaarlijk!
Debielen zijn het!
Comment
-
Ge vraagt u af waarom ze er nog mistlichten opzetten...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
heb ik deze morgen ook weer gehad.
met het fietsje weer naar het werk bollen om 6h smorgens. k heb een groot stuk baan tussen de velden zonder straatverlichting. de mist hangt er wel, maar zichtbaarheid met u gewone lampen is genoeg.
elke ochtend rijden mijn tegenliggers daar met de grote lichten aan (mij verblindend, ik zie mijn fietslamp nietmeer branden op de straat).
deze morgen met die mist was het helemaal te gek voor woorden. doordat ze met grote lichten aanrijden hebben die 1 grote lichtbol mist voor hun auto hangen (beseffen die dan niet dat je met grote lichten in mist net NIKS ziet omdat die lampen te hoog schijnen).
t was er ook aan te merken. op gewone dagen zetten sommigen hun grote lichten af als ze mij zien, vanmorgen dus niet. blijkbaar zagen ze mij dus niet rijden met hun lichtspectakel (en als ze voorbij zijn, ik ook niks meer).
die achtermistlichten vond ik vroeger ook ferm irritant.
ok als ge op een verlaten baan rijd en na 100meter ziet ge niks meer. maar in druk verkeer waar ge de voorligger van ver ziet rijden, is een mistlicht toch echt overdreven. als ge dan waterdruppels op u vooruit hebt (zo van diene kleine regen), dan licht heel u voorruit rood op van hun lamp
Comment
-
On in geval van dikke MIST het verschil te maken. In die omstandigheden is dat inderdaad niet overbodig en kan het een hulpmiddel zijn.
Maar ook dan let ik erop en zet ik ze uit wanneer het verkeer dicht genoeg op elkaar rijdt. Het heeft geen zin om zo in de fille te gaan staan.
Die lichten gebruiken bij regen of een beetje sneeuw of voor de show is gewoon debiel. In die gevallen maakt het de situatie enkel gevaarlijker. Ik denk wel dat andere wagens je gezien hebben hoor, als ze 5 meter achter je staan in de file
Comment
-
Bij harde regen bewijzen die achtermistlichten wel degelijk hun nut ook hoor. Maar dan is de zichtbaarheid ook weer drastisch geminderd. En dan rij je geen 120 meer op de autosnelweg.
Die voormistlichten bewijzen vooral hun nut waarover fcapri het heeft : kleinere baantjes. Door de bredere stralenbundel zie je beter de randen van de weg. Maar dan rijden met je mistlichten voor en je phares is zoals in de kelder stappen met je zaklamp en dan een lasbril opzetten.
Maar je mistlichten opzetten (voor en/of achter) omdat het om 16u geregend heeft en om 18u op de baan bent en de banen liggen nat en er is een beetje spray is ronduit achterlijk. Die spray op je voorruit/achterruit en dan die lichtbundel : fantastisch, eerst zag ik jou en nu ben je een lichtvlek! Hoe ver ben je nog van mij verwijderd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn er hier een paar members die zich daar niet aan storen ,awel ikke wel..en dan nog durven zeggen dat het niet verblind..
En ja zelfs tot verblinden toe. Om zot van te worden als ge zo iemand voor eenen helen tijd voor u hebt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Wat was dat deze morgend, zo een druk verkeer op de N80, dat was niet te doen.
Is trouwens niet van nu, sinds de staking bij de nmbs is het verkeer op de N80 serieus toegenomen, zowel 's morgens als 's avonds is er meer dan dubbel zoveel verkeer op de weg, dat is niet meer normaal.
Ik doe bijna 2 jaar die baan, en sinds het begin is het verkeer afgenomen, tot nu dus ...
Toen ik naar huis reed ...
Ik hoor enkele auto's achter mij claxoneren, kijk in mijn spiegels en zie iemand met een Renault Laguna coupe met garageplaten vieze toeren uithalen. Hij probeert een andere auto (bleek achteraf een Citroën DS3 te zijn) naar de kant te dwingen, maar dat lukte hem niet.
Effe later doet hij bij mij hetzelfde, toen zag ik dat er twee "bruin mannen" in dien auto zaten. Toe het bij mij niet lukte zijn ze d'r volle gas zig zaggend tussen de andere auto's vandoor gegaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment