Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou mss wel niet doorgereden hebben ook al had mr excuus (het ligt altijd aan een ander en snelheid is geen prob) er recht op

Comment

• Deze morgend op weg naar het werk, kom ik op een kruispunt waar ik voorrang heb van rechts, komt d'r eenen dikke nek met zijne porsche van links af gevlamd zonder te stoppen. Hem heeft nog net kunnen uitwijken of mijnen auto was een stuk korter geweest.
      Ik claxoneer natuurlijk, gaat hem vol in de remmen en staat uiteindelijk een 5 meter verder stil.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Was het in Limburg misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Was het in Limburg misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
            Absoluut niets, ik ging ervan uit dat het sarcasme was, mijn excuses ;-)
            Excuses zijn in het geheel niet nodig maar toch aanvaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
              Maar nee, dat zijn gewoon die zelfverklaarde moralisten van De Morgen die op een mooie dag plots volledig ongevraagd op hun voorpagina plaatsten dat ze voortaan het woord allochtoon niet meer gaan gebruiken. Gevolgd door een hoop steunbetuigingen van ander links journalistenschorem, en nog eens 5 bladzijden extra daarover in de De Morgen van de volgende dag. Nu gebruiken ze de woordgroep "nieuwe Vlaming" . Alsof dat iets verandert.
              Ik heb vandaag gehoord dat ze in de grote familie in Brussel tegenwoordig en naar aanleiding van het bovenstaande veel het woord "pigmentgehandicapte" zouden bezigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Iedereen die op een kruispunt stil staat, of aansluit terwijl ie kon verwachten dat ie het kruispunt niet kon vrijmaken, is in fout. En daar zijn luchthoorns voor uitgevonden.
                Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Dat is ook mijn mening. Ze staan er op gemonteerd voor zulke gevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Ik heb vandaag gehoord dat ze in de grote familie in Brussel tegenwoordig en naar aanleiding van het bovenstaande veel het woord "pigmentgehandicapte" zouden bezigen ?
                  Is dan ne 'witte' geen pigmentgehandicapte? Zij hebben dat wel en wij niet

En moet het dan niet zijn 'pigment-andersvalide'...? Want gehandicapte of mindervalide moogt ge ook al niet meer zeggen....
                  Net zoals 'moddervet' , dat wordt 'volslank'...
                  En 'achterlijk', dat wordt 'andersbegaafd'...
                  En 'janet', dat wordt homofiel...
                  En .... (how ik dwaal af )

Nog een (algemene) frustratie ... alles moet tegenwoordig zo feckin' politiek correct zijn...

Comment

• pigmentvlekjes zijn vaak bruine vlekjes he...
                    dus als je pigmentgehandicapt bent sta je vol....
                    als je vol staat, ben je volledig bruin...

klopt perfect

(Roste mensen met veel sproetjes, of andere, voel u niet aangesproken en wees niet boos! Het is een lol )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik zou mss wel niet doorgereden hebben ook al had mr excuus (het ligt altijd aan een ander en snelheid is geen prob) er recht op
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Hebben ze dan ook recht op een parkeerkaart
                        Scheelt hun dan weer zever als ze weer onrechtmatig op parkings staan waar ze niet rechtmatig mogen staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                          @wooter.

als je u filmke bekijkt, dan zie je al dat die politiewagen aan de overkant al een tijdje stilstond . vermoedelijk wachtend op de 2de wagen, of verkeerd gereden.

zowieso rijd je pas door het rood als je het licht VOOR het kruispunt op te rijden voorbij rijd als die rood is. jij bent op groen het kruispunt opgereden en je maakt je zo snel mogelijk weer weg van het kruispunt. ook al is het rood, je mag het kruispunt afrijden.

die hebben je niet opgeschreven. zowieso als jij midden van een kruispunt stopt om een prioritair voertuig voor te laten, kan je onmogelijk een boete krijgen als je erna pas het kruispunt kan vrijmaken. geen zorgen maken. zelf dit filmke is duidelijk genoeg in u voordeel

ook mijn mening, en moto = geen nummerplaat vooraan, dus waarschijnlijk hebben ze zelfs je plaat niet

als ik zo een paar filmpjes van Wouter zie, ben ik gelukkig dat ik in wagen zit, ... zo een bende "domme" kloten in het verkeer dees dagen

Comment

• "België toont weinig positieve belangstelling voor auto" :

http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1267838/belgie-toont-weinig-positieve-belangstelling-voor-auto.aspx

Comment

• Tjonge tjonge, daarstraks op de A12 richting Brussel. Sta ik aan het rode licht van Londerzeel, 4 rijvakken, ééntje voor rechtsaf, 2 voor rechtdoor (waarvan ik op het uiterst linkse sta) en een rijvak voor linksaf. Zie ik in mijn achteruitkijkspiegel een auto aankomen, hij vertraagd wat om vervolgens het linker rijvak te nemen waar het groen was en RECHTDOOR te rijden. Het was enkel door de tegenligger die opdat ogenblik groen had en inhield dat er geen zwaar ongeval van gekomen is. Toen het groen werd heb ik even de achtervolging ingezet en zag dat er een oudere dame achter het stuur zat en niet eens merkte dat ik al een tijdje naast haar hing. Plots kreeg ik in de gaten dat er nog iemand naast haar zat, het kruin van dat manneke kwam amper tot aan het raam. Onbegrijpelijk dat je zo onverantwoord met je klein kind kan rondrijden.
                              Nog geen 15 minuten later rij ik op de brug van de A201 richting luchthaven, het gaat daar van 90 naar 70, net als ik op het hoogste punt van de brug ben zie ik een spookrijder op me afkomen! Gelukkig reed ik uiterst rechts en hij ook en was er geen achteropkomend verkeer. Luttele seconden eerder of juist een ander voertuig aan het inhalen en ik had prijs gehad. De weekend krant had er weer mooi kunnen uitzien. STELLETJE PIPO'S!!!
                              Last edited by Metaxa; 28/10/2012, 11:54.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• gisterenavond ene op de autostrade zonder lichten aan. (om 19u15 is het al lekker donker)
                                en dan nog raar kijken als met de lichten getrokken wordt

Comment

• zo kwam ik er 2weken terug ook ene tegen. alleen was het 0h40snachts toen ik in waregem de E17 opreed. de auto zonder lichten reed al op de E17 (dus minstens afrit kruishoutem waar die is opgereden). vraag mij toch af hoe die mensen hun dashboard zien, en of ze er wel nog naar kijken

Comment

zo kwam ik er 2weken terug ook ene tegen. alleen was het 0h40snachts toen ik in waregem de E17 opreed. de auto zonder lichten reed al op de E17 (dus minstens afrit kruishoutem waar die is opgereden). vraag mij toch af hoe die mensen hun dashboard zien, en of ze er wel nog naar kijken
                                    Je ziet op de E17 elke week 10 zulke gevallen, toevallig allemaal Franse nummerplaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Nog geen 15 minuten later rij ik op de brug van de N201 richting luchthaven, het gaat daar van 90 naar 70, net als ik op het hoogste punt van de brug ben zie ik een spookrijder op me afkomen! Gelukkig reed ik uiterst rechts en hij ook en was er geen achteropkomend verkeer. Luttele seconden eerder of juist een ander voertuig aan het inhalen en ik had prijs gehad. De weekend krant had er weer mooi kunnen uitzien. STELLETJE PIPO'S!!!
                                      Heb zo eens op de Brusselse binnenring ter hoogte van de wisselaar met de A12 een spookrijder tegengekomen. Ik vond het al verdacht dat er daar wit licht was, en toen mijn voorligger zich uit de voeten maakte op het linkervak wist ik direct waarom.

Comment

zo kwam ik er 2weken terug ook ene tegen. alleen was het 0h40snachts toen ik in waregem de E17 opreed. de auto zonder lichten reed al op de E17 (dus minstens afrit kruishoutem waar die is opgereden). vraag mij toch af hoe die mensen hun dashboard zien, en of ze er wel nog naar kijken
                                        Veel nieuwe auto's hebben een verlicht dashboard, waarvan de verlichting met de dimlichten uit harder brand dan wanneer de dimlichten aan staan. Ze zien dus nog niet eens dat hun dimlichten niet branden want hun dashboard geeft licht. Maar de rest van de bedieningsknoppen geven geen licht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Heb zo eens op de Brusselse binnenring ter hoogte van de wisselaar met de A12 een spookrijder tegengekomen. Ik vond het al verdacht dat er daar wit licht was, en toen mijn voorligger zich uit de voeten maakte op het linkervak wist ik direct waarom.
                                          Op zulke momenten weet je dankzij de adrenaline dat je nog leeft.

Comment

Working...
                                          X