Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vandaag 3 ongelukken gezien op 20minuten tijd hier in Duffel, 3x oude mensen die 1x een bromfietser van het fietspad gemaaid hebben omdat ze links moesten afslaan en niet naar links hebben gekeken aan de kapel en 2x van die mekes die in het gat van hun voorligger zijn geknald.
ben naar de kine geweest over het kerkhof van Duffel en daar was het ook levensgevaarlijk met al die oude mensen op de baan. Ben verder gereden en heb mij bewust 3 straten verder geparkeerd om parkeerschade aan bumpers/deuren te voorkomen.
Jammer dat ik mijn GSM thuis vergeten was of ik had een foto gemaakt van hoe schots en scheef iedereen daar geparkeerd stond
voor de rest dus ongelooflijk veel taffelaars die overal 10-15km/u te traag rijden en die flashen met hun lichten als hen voorbijsteekt...
dat deze 'feestdagen' maar snel voorbij zijn...
en een 2de ergernis: MORTSEL!!!
diegene die daar dat '(anti)mobiliteitsplan' uitgetekend heeft, zou onmiddellijk zijne C4 moeten gekregen hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtendiegene die daar dat '(anti)mobiliteitsplan' uitgetekend heeft, zou onmiddellijk zijne C4 moeten gekregen hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenvandaag 3 ongelukken gezien op 20minuten tijd hier in Duffel, 3x oude mensen die 1x een bromfietser van het fietspad gemaaid hebben omdat ze links moesten afslaan en niet naar links hebben gekeken aan de kapel en 2x van die mekes die in het gat van hun voorligger zijn geknald.
ben naar de kine geweest over het kerkhof van Duffel en daar was het ook levensgevaarlijk met al die oude mensen op de baan. Ben verder gereden en heb mij bewust 3 straten verder geparkeerd om parkeerschade aan bumpers/deuren te voorkomen.
Jammer dat ik mijn GSM thuis vergeten was of ik had een foto gemaakt van hoe schots en scheef iedereen daar geparkeerd stond
voor de rest dus ongelooflijk veel taffelaars die overal 10-15km/u te traag rijden en die flashen met hun lichten als hen voorbijsteekt...
dat deze 'feestdagen' maar snel voorbij zijn...
en een 2de ergernis: MORTSEL!!!
diegene die daar dat '(anti)mobiliteitsplan' uitgetekend heeft, zou onmiddellijk zijne C4 moeten gekregen hebben!Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAlleszins de burgemeester kreeg daar hare C4
Mortsel, je zal er maar wonen, of hoe je je stad kan omzeep helpen, dank U Mevr. Pira...werd tijd zekers...schande dat Mortsel.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ergernis gisteren: rijstrooksignalisatie stond uit op Antwerpse ring dus ook geen snelheidsaanduiding, en toch reed meer dan de helft 100, uit onzekerheid / onwetendheid / gewoonte.
Voor een keer je 120 mag en kan, alsjeblieft!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenErgernis gisteren: rijstrooksignalisatie stond uit op Antwerpse ring dus ook geen snelheidsaanduiding, en toch reed meer dan de helft 100, uit onzekerheid / onwetendheid / gewoonte.
Voor een keer je 120 mag en kan, alsjeblieft!Last edited by kefkie; 01/11/2012, 09:29.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe ring is toch altijd 100, ook al staat dat niet aangegeven op de matrixborden
Antwerpen Ring en E34/E313 was wel een soep door muren van vrachtwagens. Je moest bijna wel truckers gaan couperen want die mannen hielden zelf geen 50 meter afstand, maar je voorligger ging nauwelijks sneller dan de vrachtwagens (omdat er in de verte natuurlijk een trucker probeerde iedereen in te halen aan Vmax) maar je naderde gestaag wel je afrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDan moet dat aangegeven staan door vaste borden. Ik ben er geen tegengekomen dat ik me herinner gisteren.
Antwerpen Ring en E34/E313 was wel een soep door muren van vrachtwagens. Je moest bijna wel truckers gaan couperen want die mannen hielden zelf geen 50 meter afstand, maar je voorligger ging nauwelijks sneller dan de vrachtwagens (omdat er in de verte natuurlijk een trucker probeerde iedereen in te halen aan Vmax) maar je naderde gestaag wel je afrit.
En aangezien de buurman als eens geflitst is geweest op de ring met zwarte matrixborden tegen 120 zal het nog wel 100 zijnLast edited by kefkie; 01/11/2012, 11:06.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenErgernis gisteren: rijstrooksignalisatie stond uit op Antwerpse ring dus ook geen snelheidsaanduiding, en toch reed meer dan de helft 100, uit onzekerheid / onwetendheid / gewoonte.
Voor een keer je 120 mag en kan, alsjeblieft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe ring is toch altijd 100, ook al staat dat niet aangegeven op de matrixborden
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDan moet dat aangegeven staan door vaste borden. Ik ben er geen tegengekomen dat ik me herinner gisteren.
Opvallend hoe weinig mensen blijkbaar op de borden letten. Ik vraag me dan af wat die doen in de auto. Deze week nog dezelfde discussie gevoerd met iemand van Antwerpen. Een schande eigenlijk.
Maar ik jaag me er niet meer in op. Als ik zie hoe weinig mensen weten dat ze opzij kunnen op de autosnelweg bij quasi onvoorzienbare dingen van anderen, en moeten paniekremmen terwijl er ruimte zat is, dan begrijp ik dat het dezelfde zijn die niet weten hoe snel ze mogen rijden op welke plaats. Die gaan waarschijnlijk af op de kudde of op "het aanwezig zijn van een middenberm = 120 behalve de ring van Antwerpen"....
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEr staanwel degelijk borden. Zowel na de kennedytunnel, na die tunnel richting mechelen als op de E313 richting hasselt
En aangezien de buurman als eens geflitst is geweest op de ring met zwarte matrixborden tegen 120 zal het nog wel 100 zijn
Kan je de kilometerpaal te weten komen waar die buurman geflitst geweest is?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten+ oprit groenendaallaan richting gent...geen matrix boven oprit >>> 120 op viaduct merksem tot vlg matrixLast edited by Bompa; 01/11/2012, 12:58.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenNiet als je zoals ik de dashcam aan staan hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe ring is toch altijd 100, ook al staat dat niet aangegeven op de matrixbordenOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEr staanwel degelijk borden. Zowel na de kennedytunnel, na die tunnel richting mechelen als op de E313 richting hasselt
En aangezien de buurman als eens geflitst is geweest op de ring met zwarte matrixborden tegen 120 zal het nog wel 100 zijn
IN de Craeybeckxtunnel hing er vroeger een bord 100 die is weg, op de Antwerpse ring tussen de diverse af/op-ritten stonden er borden, zijn allemaal weg, het laatste bord dat er heeft gestaan was terhoogte van de afrit haven 1-100 richting Nederland (of om naar de metropolis te rijden) op de middenberm, vanaf daar stond 120 op maar na enkele weken was die al naar beneden gezakt en was alleen de paal nog zichtbaar.
De borden die jij opnoemt maken geen deel uit van de Antwerpse ring.
Zoals vroeger reeds geschreven hier in dit topic, is het 120, of de matrix borden moeten iets anders aangeven. Deze tellen dan normaal tot aan de eerst volgende oprit.
Bompa, Bobo, Wooter en |) ][ |V| ][ hebben het wel degelijk juist, maar zoals bobo terecht vermeld, bewijs maar eens als je geflitst wordt dat die borden uit stonden. Den Bompa & ook Wooter hebben daar wel het geschikte toestel voor bij omdat te weerleggen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment