Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn gele lichten ook terug in. Volgens mij is de oorlog toch al ffkes gedaan!
en dit in tegenstelling tot vele vrachtwagens die "sier-verlichting" aanbrengen, die niet is toegelaten en de laatste tijd meer en meer BLAUWE LEDS die totaal verboden zijn, behalve voor specifieke voertuigen
ook witte blisters (heel fel blauw-wit licht) op tractors (ipv of samen) met oranje zwaailicht, eerste zijn verboden, 2e verplicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat heb ik elke morgen met de camion. 2 pompen met 95, 98, diesel en diesel hoog debiet en 4 met 95, 98 en diesel. Als er twee auto's staan, staan ze elk aan een hoog debiet pomp.
Wij rijden hier met dubbele tanks een volle week in't binnenland zonder te moeten tanken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichtenergernis van de laatste 2 dagen. Bij druk verkeer waar mensen moeten invoegen die weigeren te ritsen en je er niet tussenlaten. Is nochtans niks moeilijks aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenWablieft ? tankt gij elke dag met uwe camion ? Zit daar een tankske van 100l onder ofzo ?
Wij rijden hier met dubbele tanks een volle week in't binnenland zonder te moeten tanken.
Vroeger had ik ook dubbele tanks, 2x700 liter, nu maar 1 meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat is probleem? is wettelijk toegelaten
en dit in tegenstelling tot vele vrachtwagens die "sier-verlichting" aanbrengen, die niet is toegelaten en de laatste tijd meer en meer BLAUWE LEDS die totaal verboden zijn, behalve voor specifieke voertuigen
ook witte blisters (heel fel blauw-wit licht) op tractors (ipv of samen) met oranje zwaailicht, eerste zijn verboden, 2e verplicht
Mijn camion is ook schoon versierd met veel lichten, alleen kan men er niks van zeggen, daar alles door de Volvo fabriek geplaatst en geleverd is. Leds in grille, spiegels, voorbumper, rond de laadbak aan zij- en achterkant (zowel camion als remorque), 14 verstralers, verlichte reclame in het dak, ... Allemaal af fabriek en niets nadien geplaatst. Noch keuring, noch politie kan of zal er ooit iets van zeggen.
Uiteraard allemaal witte verlichting, die blauwe is dus inderdaad verwarrend.
Ik ken er nog die zich storen daaraan, maar ik snap niet waarom eerlijk gezegd. Het stoort niet en het oogt mooi om 's nachts op de snelweg versierde trucks te zien. En ik zet er geld op dat niemand het verschil kan zien tussen een versierde truck die af fabriek zo is, of een die nadien zo gezet is, dus zich storen aan de "illegaliteit" er van is nonsens.Last edited by |) ][ |V| ][; 15/11/2012, 22:09.
Comment
-
-
Knappe airbrush op die vrachtwagen.
Gisteren ene met een witte GSIII die rap van rijstrook wilde wisselen toen hij in de file stil stond achter een BMW 5-touring. Gevolg: hij had de hoek van de bumpers mee. Ik kon mijn lach niet inhouden. Hopelijk kom ik er straks zo gene tegen als ik met de moto door de file naar huis rij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRits je op 100 meter van de versmalling of rij je helemaal tot op het einde?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIs bij wet verboden, dus zou ik niet aanraden. Zorg dat de fout bij de ander blijft en niet gedeeld moet worden.
Het komt er gewoon op neer dat ik daar zeker geen gewoonte van maak, maar op het moment zelf was het wel leuk dat het kon. En zeker leuker dan mij te zitten opjagen in een idioot die achter mij hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenMoet ge maar eens uittellen hoeveel zware overtredingen ge daarmee begaat...
Als zo ene achter mij hangt rij ik gewoon verder zoals normaal... Laat die gast maar doen hé, voor't zelfde geld is dat een vader opweg met zijn kind naar het ziekenhuis.
Waarom moet iedereen toch steeds een hoop kloterij uit gaan halen die op zich irritanter is, en bovendien strafbaar. Negeren en laten doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ge niks intressants te vertellen hebt dan zegt ge beter niks!
Het was op een drukke baan, de weg van Hasselt naar Tongeren
Comment
-
Vandaag op de E17 te Haasdonk, richting Anwerpen. Witte Peugeot rijdt op rechterrijvak aan erg lage snelheid. Ik haal ze in. Ze geeft gas bij als ik er bijna voorbij ben en komt gesticulerend rechts voorbij. Ik ga terug rechts en faar. Een km verder opnieuw hetzelfde, ik faar en claxonneer. Plots komt er een bord omhoog: "Politie".
Ik was niet kwaad, ik was die grens al lang voorbij op dat moment. Degoutant. Geweigerd van te betalen en die geit ging het opsturen naar de baas. Baas ingelicht en die gaat het gewoon terugsturen. Echt zwaar gedegouteerd ben ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenVeel mooier dan al die lichtjes :
+
Er bestaan wel mooie paintbrushes, daar niet van (http://img.youtube.com/vi/0Zfi54MhTu0/0.jpg bijvoorbeeld), maar liever 1 kleur, mss een streep om het te breken, maar dat is het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRits je op 100 meter van de versmalling of rij je helemaal tot op het einde?
en zoals doorsnee bestuurder ook verwacht
Comment
Comment