Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenZal wel weer iets te maken hebben van artikel ..... ,ik zie niets verdachts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
-
Dat van die plaat had ik meteen al gezien zonder naar beneden te scrollen , er zit gewoonweg geen rode kader rond (al dacht ik eerst dat het om een plaat ging die door fotosoep veranderd was) .
Wat die omkeerders betreft : als je zo'n politie-auto ziet staan , keer je toch NIET om ????
Rij dan ff door tot een ander kruispunt of onderbroken lijn waar je wel kan en mag keren....
Ik schrijf het hier ff op en neem het maar aan van mij : zo'n dashcamera wordt een hit (was het misschien al , maar met de komende feestdagen durf ik wedden dat er veeeeeeeeeeeel verkocht gaan worden ! )
On-topic : vandaag naar zee gereden en terwijl toch minstens 98 % van de automobilisten met de lichten aan reed (en daarvan de helft nog met mistlichten ook ) , waren er toch nog bij die het zelfs niet nodig vonden om ook hun lichten aan te steken.....
......doet me denken aan die kettingbotsing van jaren geleden (in de dichte mist weet-je-nog-wel-zeker ) waar er ook van die mensen rondreden die het toen ook niet nodig vonden om zelfs maar met de gewone lichten te rijden...
Comment
-
Ergernissen dit weekend :
Mistlichten vooraan : waarschijnlijk een toptip in de tjoeninggids van deze week want ze reden weer met bosjes rond.
Mistlichten achteraan : een bende nozems die ongetwijfeld door een miezerig wolkje mist gereden zijn en dan de mistlichten voor de rest van de winter laten opstaan. Kunnen ze de boordcomputer niet programmeren dat van zodra je de mistlichten opzet er om de 5 minuten een boodschap verschijnt : Bent u zeker dat er nog mist is ?
Morgen weer werkweek en dan met de fiets naar het werk : heerlijk !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenErgernissen dit weekend :
Mistlichten vooraan : waarschijnlijk een toptip in de tjoeninggids van deze week want ze reden weer met bosjes rond.
Mistlichten achteraan : een bende nozems die ongetwijfeld door een miezerig wolkje mist gereden zijn en dan de mistlichten voor de rest van de winter laten opstaan. Kunnen ze de boordcomputer niet programmeren dat van zodra je de mistlichten opzet er om de 5 minuten een boodschap verschijnt : Bent u zeker dat er nog mist is ?
Doe op tijd teken dat ze nog aan staan,nix jong gewoon boertig door rijden,soms zou je echt eens moetten uitstappen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenniet echt ergernis, eerder raar
gisteren alcoholcontrole: "alcohol of drugs in't verkeer mijnheer"?
- "neen, toch niet"
"ok u mag doorrijden"
euh, niet blazen ofzo?
Ik ben vaak gestopt voor controle, en de politie weet echt wel wie ze wanneer tegenhouden.
Ik ben de voorbije twee jaar twee keer tegengehouden in de vroege namiddag: allemaal zakenmensen om na een zakenlunch eens te controleren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenErgernissen dit weekend :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenInderdaad, daarvoor mis ik m'n twee V70 2.5D's nog. Even wat roet opsparen en dan eens stampen in derde. Altijd leuk om een ploegje onreglementair rijdende wielerterroristen te laten zwaaien naar jou, de lieverds
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVet gedrukt: 't is eene goeie dat het zegt, als het over onozele posts gaat zijde gij wel de recordhouder op dit forum.
In panne vallen kunde altijd, daar heb ik geen enkel probleem mee, maar als dat op zo een drukke weg gebeurt dan moet ervoor gezorgd worden dat die zo snel mogelijk getakelt word, en geen dikke 3 uur daar laten staan!!!!
Of ben jij zo éne die belt als hij met een platte band staat en dan 10min later nog eens belt met de vraag waar die mens blijft?
Comment
-
Ergernissen deze ochtend:
Traject Brussel -> Antwerpen Centrum via E19
Dik 20 tal idioten die met hun GSM aan 't spelen/bellen waren in de wagen.
Een hoop pipo's die het niet nodig vinden om in dergelijk weer met lichten aan te rijden. Dan weer minstens evenveel andere pipo's die bij voldoende zichtbaarheid het wel leuk vinden om de mistlichten aan te laten.
Vier wagens in Antwerpen met een niet officiële nummerplaat rond te rijden. Voertuigen die hoogstwaarschijnlijk niet ingeschreven en/of verzekerd zijn!!!U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk zal een hint geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenOp moderne auto's moet je die toch altijd opnieuw opzetten???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat is nu eens een plezierige post zie, eindelijk van dat idee vanaf dat ik met nen ouwen bak van bijna 12 jaar rondcross want bij mij is dat reeds het geval, de lichten uitzetten en automatisch valt het mistachterlicht uit tot ik het manueel terug opzet. Maar ja, dat is maar een "Engelse sleur" zoals velen die wagens betittelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk BerichtenSchele koppijn van achterste mistlichten deze morgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichtenpipo's die eerst met veel zwier alles laten verwijderen,
en dan toch nog posten...BMW X5 45e
Comment
Comment