Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rechtsleer en rechtspraak zijn het er grotendeels over eens dat wanneer een persoon zich in de openbaarheid begeeft, bijvoorbeeld op een publieke plaats, hij zijn stilzwijgende toestemming geeft.
    12345

Comment

• Verder lezen wooter, staat duidelijk bij dat die persoon zijn toestemming moet geven om gefilmd of gefotografeerd te worden

Edit: niet om gefilmd te worden maar wel voor het. Uitbrengen van die video
      BMW X5 45e

Comment

• Ik denk dat de wetgever er ook mee akkoord gaat dat als ik na opname die mens ook nog eens ga stalken om zijn goedkeuring te krijgen, en bijgevolg achterhaal waar ie woont, zijn privacy nog meer geschonden is .

Comment

• wooter, ik mag zelfs geen camera hangen aan mijn huis die een deel van de straat filmt...
          www.peugeotforum.be

Comment

• Ik wacht op een filmpje waarin wooter een wheelie doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              wooter, ik mag zelfs geen camera hangen aan mijn huis die een deel van de straat filmt...
              Is het een bewakingscamera? Daar zijn inderdaad andere regels rond .

Comment

• ik mag geen webcam aan mijn voordeur hangen, tenzij het een geregistreerde bawakingscamera is
                anders is'em in strijd met de privacy-wetgeving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik mag geen webcam aan mijn voordeur hangen, tenzij het een geregistreerde bawakingscamera is
                  anders is'em in strijd met de privacy-wetgeving
                  Bij appartementen en ook bij sommige huizen zit er toch ook een camera waarop je kan zien wie er aan je deur belt, valt dat dan ook onder bewakingscamera??
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• goei vraag

Comment

• maar volgens mij is't zoals bij een tv tuner in de auto vooraan
                      tv mag spelen, zoalng auto stilstaat

cam mag filmen, als er op de bel wordt geduwd

Comment

• Het hangt allemaal van de functie af. Als het dient om te bewaken, valt het onder de wetgeving van de bewakingscamera's. Over camera's in telefoons of camera's in auto's op een trackday valt toch ook niemand?

Ergo:

Een camera die de ingang van uw appartementsgebouw in de gaten houdt om vandalisme of overlast tegen te gaan, is een bewakingscamera. Een webcam die toeristische beelden van het marktplein maakt, is dat niet.
                        Last edited by ; 09/12/2012, 21:13.

Comment

• wat is bewaken eigelijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Ik wacht op een filmpje waarin wooter een wheelie doet
                            Mag het ook iets anders zijn?: http://www.20min.ch/ro/videotv/?vid=212742&cid=124
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Bij appartementen en ook bij sommige huizen zit er toch ook een camera waarop je kan zien wie er aan je deur belt, valt dat dan ook onder bewakingscamera??
                              neen omdat er geen beelden worden opgeslagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Ik had dit al gezien, maar dat filmpje blijft mij keer op keer verbazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  dat is bij een camera aan je voorgevel ook niet altijd zo

Comment

Ik heb een voordeurcamera met geheugen, als ik niet thuis ben en er belt iemand aan, slaat deze 30 seconden beeld op en dat tot (ik dacht) maximaal 10x.
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      maar volgens mij is't zoals bij een tv tuner in de auto vooraan
                                      tv mag spelen, zoalng auto stilstaat

cam mag filmen, als er op de bel wordt geduwd
                                      Maar wie gaat dat controleren?
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Dat zegt gij, maar in de praktijk weet je dat nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Motorrijden Zeker in zo een weer schiet dat beter op, zolang er gene sneeuw blijft liggen .

Ik weet dat er opmerkingen gaan komen over het inhalen van de vrachtwagen, maar dit is zo een klassiek manoever dat je dan tegen komt: de voorste rijdt al traag, en gaat dan plots nog eens remmen. Hoe zou dat toch komen?!

ik had eerder deze week hetzelfde voor. Nogmaals: hoe belangrijk kan een mailtje zijn dat je je leven ervoor wil riskeren.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X