Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Hier nog een vlotte jongen gisterenochtend in de Wetstraat.

Waarom telkens bij de mensen willen binnen zien?gewoon voorbij steken is niet goed genoeg?
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Waarom telkens bij de mensen willen binnen zien?gewoon voorbij steken is niet goed genoeg?
      Echt hé.

Comment

Hij rijdt vlot ja. Maar veel mis doet hij toch niet.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

• tetten

Comment

Hij volgt toch anders exact hetzelfde traject met dezelfde snelheid als die BMW. Rechts inhalen mag voor motards ook ni ze
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Sorry maar jij doet over heel de lijn exact hetzelfde als die bmw!
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                Vanmorgen was de zichtbaarheid beperkt door de felle regen en opspattend water op de snelweg. Rijden er nog konijnen rond zonder lichten. Terwijl een achter mistlicht zeker niet misplaatst was.
                ??????

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                Levensgevaarlijk inderdaad.
                Ongelooflijk hoe "dom" sommige mensen kunnen zijn.

Enigste verklaring die ik hiervoor kan bedenken is dat de lichtschakelaar op de stand "auto" staat.
                Misschien dat de mensen denken dat hun verlichting dan aan staat?

Ook een minpuntje bij VW. Ik had toch graag een melding gehad op het instrumentenpaneel wanneer de dimlichten aan staan. Zoals bij mercedes het geval is.
                Nu is het bij regenweer altijd wat gissen of ze aldaniet branden.
                Ik zie geen enkele reden om vandaag met een mistlicht rond gereden te hebben. Mijn vrouw kwam het ook al haar strot uit. Je ziet nog minder met mistlicht dan zonder. De max was wel eentje op de Antwerpse ring, met mistlicht maar wist wel zijn pinkers niet staan...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  ??????

Ik zie geen enkele reden om vandaag met een mistlicht rond gereden te hebben. Mijn vrouw kwam het ook al haar strot uit. Je ziet nog minder met mistlicht dan zonder. De max was wel eentje op de Antwerpse ring, met mistlicht maar wist wel zijn pinkers niet staan...
                  Ik denk dat je iets te snel hebt gelezen. Het ging over dimlichten (geen mistlampen).

Edit Alé, mijn post ging toch over de dimlichten

Comment

Bij onze BMW 120d gaat het dimlicht al aan bij regenweer.
                    Maar hoe weet je dat zo zeker? Als er voldoende licht is, en het regent dan zie je toch niet zo gemakkelijk of je dimlichten nu aldaniet aanstaan?
                    Of mag je er steeds vanuit gaan, vanaf je regensensor enige regen detecteert, dat de lichten automatisch aangaan?

Ik bedoel maar dat ik liever een lichtje had gezien in het instrumentenpaneel, wanneer de dimlichten branden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                      Vanmorgen was de zichtbaarheid beperkt door de felle regen en opspattend water op de snelweg. Rijden er nog konijnen rond zonder lichten. Terwijl een achter mistlicht zeker niet misplaatst was.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                      Ik denk dat je iets te snel hebt gelezen. Het ging over dimlichten (geen mistlampen).

Edit Alé, mijn post ging toch over de dimlichten
                      Realiks heeft het over mistlichten hoor. en dat de "gewone" lichten aan moeten met zulk weer is evident.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Echt hé.
                        Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
                        Hij rijdt vlot ja. Maar veel mis doet hij toch niet.

Jij vindt dat dus een normale rijstijl voor in het centrum wat rond te rijden?

Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Hij volgt toch anders exact hetzelfde traject met dezelfde snelheid als die BMW. Rechts inhalen mag voor motards ook ni ze
                        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        + daar mag je maar 50!!!

Comment

• Het is inderdaad een vlotte jongen/dame, maar op het randje van associaal (links, rechts, optrekken, remmen). Duidelijk ne mens die gehaast is...
                          Wel blij om te zien dat hij goed zijn best doet om de pinkers te gebruiken.
                          Persoonlijk vind ik het ook onnodig om hem zo te volgen.
                          Leven en laten leven.

greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                            gistern was er eentje m(met een Audi A6) die claxonneerde toen ik mijn voorrang van rechts nam in Lier. dus ik stop en open mijn rampje, wijs even en zeg dat het daar voorrang van rechts is.
                            begint die vent: "hebde verhaaltjes bij jongeske, zijde onderweg met de auto van de papa of de mama (ik rij van 't weekend met een Outlander-testwagen)? ik zie de snottebelleks nog aan uw snotneuzeke hangen, zal ik es iet zegge....?" (ik ben 29j en heb 3 kinders, waarvoor er 3 stoeltjes in de wagen stonden)
                            waarop ik: "ik zal ik eens iets zeggen, als gij daar tegen mij rijdt, zijt gij in fout." raampje dicht en weg was ik, want ik denk dat ie anders nog wat harder persoonlijk was geworden.

Als ik er nadien over nadenk, had ie muisschien al een glaasje teveel op. en als ik er verder over nadenk, had ik mss beter niet gestopt, stel u voor dat ie in een vlaag van zinsverbijstering een pistool (of een bosmaaier in een extreem geval) trekt?

dat mensen daar die voorrang van rechts niet geven, dat snap ik trouwens niet. en dan nog claxoneren en van zijn oren maken...
                            Ik krijg hier (https://maps.google.be/maps?hl=nl&ll...=12,261.6,,0,0) zowat altijd claxons te horen als ik mijn voorrang van rechts neem. Er staan geen borden aan het kruispunt en om het volledig duidelijk te maken staan er borden "zone voorrang van rechts" als je het centrum binnen rijdt. Maar ik lijk wel telkens de enige die doorheeft dat het daar ook voorrang van rechts is.

Een van die zonebordjes: https://maps.google.be/maps?hl=nl&ll...=12,34.21,,0,0
                            Last edited by |) ][ |V| ][; 23/12/2012, 01:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              Het is inderdaad een vlotte jongen/dame, maar op het randje van associaal (links, rechts, optrekken, remmen). Duidelijk ne mens die gehaast is...
                              Wel blij om te zien dat hij goed zijn best doet om de pinkers te gebruiken.
                              Persoonlijk vind ik het ook onnodig om hem zo te volgen.
                              Leven en laten leven.

greets
                              T is dat. Associaal, mss ja, maar t valt nog mee. Ge ziet andere zaken in Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                Maar hoe weet je dat zo zeker? Als er voldoende licht is, en het regent dan zie je toch niet zo gemakkelijk of je dimlichten nu aldaniet aanstaan?
                                Of mag je er steeds vanuit gaan, vanaf je regensensor enige regen detecteert, dat de lichten automatisch aangaan?

Ik bedoel maar dat ik liever een lichtje had gezien in het instrumentenpaneel, wanneer de dimlichten branden.
                                Er staat naast de knop van de lichten een LEDje dat groen aan gaat als het dimlicht aan staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Niet alleen is mijn motorfiets amper 2 meter lang en nog niet een meter breed, mijn rijvakwissels zijn dan ook nog eens soepel ipv bruusk en ik hou meer tussenafstand.

Tuurlijk vind je er in Brussel ook anderen, maar dat zijn meestal zwarte taxi's en die blijven ook niet lang zonder blikschade. Het probleem met vlak op je achterligger rijden en bruusk van richting veranderen is dat je op die tijd nooit in al je spiegels 2 keer hebt gekeken + over je schouder hebt gekeken of het inderdaad veilig is om van rijvak te wisselen. En als ie dan toch kijkt, mist ie de veiligheidsafstand in het geval zijn voorligger plots remt en hij al spiegelend zijn snelheid blijft aanhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    + daar mag je maar 50!!!
                                    Klopt. Nog eens het filmpje goed bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Altijd nieuwsgierig naar wat voor iemand er achter het stuur zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Ik stel voor dat je even je rijbewijs in de kast steekt en de volgende lessen even herhaalt:

Snelheidsregels op rijbaan of rijstroken in bebouwde kom zone speelstraat en een verhoogde inrichting en op een autosnelweg of autoweg en fietsstraat woonerf.

Het verschil tussel kruisen, voorbijrijden en links inhalen van voertuigenof een tram en de veilige tussenafstand en motofiets bij file op een autosnelweg.

Comment

• - Een vrouw die al telefonerend met 4 pinkers op over de autostrade rijdt.

- linkervak plakkers die er een eeuw over doen om een vak naar rechts te gaan.

- Peugeotbestuurders in het algemeen.

- motards die denken dat wanneer iedereen honderd rijdt, het file is en dan aan 120(+) erdoor vlammen.

Comment

Working...
                                          X