Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Het werd tijd, nu gaan ze die misschien eens heraanleggen. Als je op de eerste rijstrook reed, kon je maar 60-70 of je lading lag op de baan, om de 10 meter viel je in een put van 15cm.
    Klopt, maar laatste keer dat ik daar reed (2tal weken geleden) waren ze toch bezig met fameuze wegenwerken.
    Ik had er nog nooit zolang over gedaan om van Knokke naar Antwerpen te gaan (en omgekeerd) :S

Comment

• wegenwerken waren wat verder, het dringendste stuk bleef altijd onaangeroerd...waarschijnlijk omdat het mee in de lange wapper zit, of wat er nog van gaat overblijven

brug/tunnelcomplex aan charles de costerlaan moet dan ook wijken

dimi, het was zover dat vrachtwagens ook links gingen rijden...terecht

Comment

Het werd tijd, nu gaan ze die misschien eens heraanleggen. Als je op de eerste rijstrook reed, kon je maar 60-70 of je lading lag op de baan, om de 10 meter viel je in een put van 15cm.
        Was laatst nog op t nieuws dacht ik. Ze gaan die heraanleggen. Ma ze kiezen dit keer voor asfalt. Terwijl ze er zelf bij vertelden dat beton eigenlijk beter was, maar beton duurt te lang om te leggen.

Comment

• Zoooo lang ligt de beton daar nog niet. Het deel tussen Antwerpen L.O en de afrit Beveren/Kallo in de richting van Zelzate is al enkele jaren geleden eens vernieuwd geweest, door andere slechte beton... hierdoor is aan de gratis kermisattractie nooit wat gedaan, schandelijk feitelijk. Kan best begrijpen dat iedereen daar het linkse vak benut. Sommige vrachtwagenchauffeurs gaan daar zelfs nog spontaan terug naar rechts, van mij hoeft dat echt niet hoor.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• het eerste stuk ligt er al lang hoor, werk nu 20 jaar in kallo en nooit iets aan weten gedaan worden

nu is 20 jaar natuurlijk nix, maar mijn ouders hadden app in knokke dus ik doe die baan al 30 jaar bewust
            ongeveer 5 jaar geleden hebben ze de helft vervangen in het stuk lo - kallo en das toch in orde

Comment

• Van die zotte brommerauto's die 45 knallen op de 70 baan, niet echt ergelijk maar eerder geinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                Van die zotte brommerauto's die 45 knallen op de 70 baan, niet echt ergelijk maar eerder geinig.
                Ik vind dat niet langer geinig, 2 weken geleden eentje tegengekomen zonder lichten op een 90-baan. Die dingen zijn door het snelheidsverschil sowieso al gevaarlijk, en dan nog van die stoten uitsteken. Onbegrijpelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                  Van die zotte brommerauto's die 45 knallen op de 70 baan, niet echt ergelijk maar eerder geinig.
                  Als die dan een andere tegenkomen die maar 43 kan, zouden ze dan bumperkleven?

Comment

• Daarnet reed ik op een baan die voorrang heeft op een andere baan, uiteraard stopte die mens niet voor voorrang te verlenen en was het bijna prijs. Dan voeg ik maar achter hem ik en rijdt die amper 45 op een een baan van 70. Als ik hem wil inhalen na een tijdje geeft die gas bij om mij niet voor te laten, en tegen een porsche kan ik het niet halen

Dag ervoor was er nog zo'n voorrang van rechts geval.
                    Ik rij achter een auto en willen beiden onze voorrang van rechts nemen en hij neemt die voor een wagen en ik wil erachter maar die auto laat mij niet tussen en we stoppen beiden. Die is wel stilgevallen en ik kon er niet meer voor door een borduur. Draait die zen raampke open en begint te roepen over de jeugd van tegenwoordig enzo. Ik vraag of ze de regels van voorrang van rechts kenden, en die hun droge reactie was' maar tegenwoordig moeten we toch ritsen ipv voorrang te geven
                    BMW X5 45e

Comment

• Zo een mensen zoud ge toch hun rijbewijs willen kapot scheuren.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ja, en nen dikke middelvinger opsteken omdat je niet snel genoeg knalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          het eerste stuk ligt er al lang hoor, werk nu 20 jaar in kallo en nooit iets aan weten gedaan worden

nu is 20 jaar natuurlijk nix, maar mijn ouders hadden app in knokke dus ik doe die baan al 30 jaar bewust
                          ongeveer 5 jaar geleden hebben ze de helft vervangen in het stuk lo - kallo en das toch in orde
                          Tussen de splitsing, zij-rijbaan en de afrit Beveren-Kallo, kan je spontaan het "Koning-Albert-syndroom" oplopen. Een deel ervan is zoals je zegt, 5jaar geleden vervangen, maar wel door een stuk gegoten beton in golfprofiel. Alles wat ervoor ligt en erachter is/was inderdaad goed gedaan.

NB: ben jij misschien mijn broer? Want ook mijn ouders hadden begin de jaren tachtig een appartement in Knokke. Toen we wekelijks naar daar reden hadden we vanaf de kerk in Merksem tot aan de kerk in Knokke 34 verkeerslichten, kan je nagaan...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Daarnet reed ik op een baan die voorrang heeft op een andere baan, uiteraard stopte die mens niet voor voorrang te verlenen en was het bijna prijs. Dan voeg ik maar achter hem ik en rijdt die amper 45 op een een baan van 70. Als ik hem wil inhalen na een tijdje geeft die gas bij om mij niet voor te laten, en tegen een porsche kan ik het niet halen

Ik rij achter een auto en willen beiden onze voorrang van rechts nemen en hij neemt die voor een wagen en ik wil erachter maar die auto laat mij niet tussen en we stoppen beiden. Die is wel stilgevallen en ik kon er niet meer voor door een borduur. Draait die zen raampke open en begint te roepen over de jeugd van tegenwoordig enzo. Ik vraag of ze de regels van voorrang van rechts kenden, en die hun droge reactie was' maar tegenwoordig moeten we toch ritsen ipv voorrang te geven
                            Knalt er de volgende keer gewoon op. Kunt ge direct die mens uitleggen hoe de voorrangsregel werkt. Is direct uwen steeninslag weggewerkt ook! Winwin-situatie, iedereen blij.
                            Waar sommige mensen allemaal boel voor willen maken, voor een voorrangsregeltje.

Btw: Is dit steeds hetzelfde punt waar je je ergert? Want heb u al enkele keren zien reageren ivm voorrang niet geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Daarnet reed ik op een baan die voorrang heeft op een andere baan, uiteraard stopte die mens niet voor voorrang te verlenen en was het bijna prijs. Dan voeg ik maar achter hem ik en rijdt die amper 45 op een een baan van 70. Als ik hem wil inhalen na een tijdje geeft die gas bij om mij niet voor te laten, en tegen een porsche kan ik het niet halen

het is erg gesteld tegenwoordig. Gisteren ook nog hier in't dorp, we moesten linksaf de hoofdstraat hier voor overstekend, komt er van rechts een rij voertuigen aan dus mijn vrouw stopt netjes om deze voor te laten, die eerste stopt, mijn vrouw trekt even haar pharen op, de eerste rijd door, de tweede die er achter hangt vertraagd ook, komt volledig tot stilstand, mijn vrouw is dan maar doorgereden want als ze allemaal gingen stoppen zou het wel erg lang kunnen duren voor we de baan hadden overgestoken. Denk dat er gisteren nog verschillende zat rond reden.

Comment

• Maar niet zat genoeg om hun voorrang te nemen. Als je zat genoeg bent rij je op zo'n manier dat iedereen je voorrang geeft!
                                Volgens die logica is 20 pinten dus veiliger om te rijden dan 5 pinten. Volgend weekend eens uittesten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                  Ik vind dat niet langer geinig, 2 weken geleden eentje tegengekomen zonder lichten op een 90-baan. Die dingen zijn door het snelheidsverschil sowieso al gevaarlijk, en dan nog van die stoten uitsteken. Onbegrijpelijk
                                  Ja ga ik volledig in mee,vindt die dingen ook levensgevaarlijk en heb nooit gesnapt waarom zoiets uberhaupt bestaat met een rijbewijs a3.
                                  Ernet aan de gb nog 1 gezien die ze parking verliet,wachte maar even dat ik niet omver gereden werd.

Comment

HAHAHAHAHHAHAHA, zou wel machtig zijn,wil ik zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                      Knalt er de volgende keer gewoon op. Kunt ge direct die mens uitleggen hoe de voorrangsregel werkt. Is direct uwen steeninslag weggewerkt ook! Winwin-situatie, iedereen blij.
                                      Waar sommige mensen allemaal boel voor willen maken, voor een voorrangsregeltje.

Btw: Is dit steeds hetzelfde punt waar je je ergert? Want heb u al enkele keren zien reageren ivm voorrang niet geven.
                                      Puntje.... dat is basis,als je dat niet kent blijf je van de baan af want dan ben je levensgevaarlijk.
                                      Niet moeilijk dat belgie er weer uit schiet met veel ongevallen,hoeveel mensen dat ik op een dag tegenkom dat hun basis niet kennen.
                                      Het is MAAR,maar als iedereen een beetje rijd zoals het moet zou het verkeer veiliger kunnen (lees : minder onodige ongevallen) en dus confortabeler om auto te rijden.
                                      Ik zal ook mijn voorrang nemen maar ook GEVEN en als er een asociale is die toch weigert hem te GEVEN dan zal ik hem ook niet nemen.
                                      Maar in de ankers mogen ze wel voor mijn part maar ik vindt wel dat je dit dan ook mag formuleren in dit gepaste topic.
                                      Last edited by ; 30/12/2012, 01:37.

Comment

• Vandaag bijna overhoop gereden door een wijf in een VW Touareg die nog niet van voorrang van rechts gehoord had. Als reactie op mijn boze blik stak ze haar tong uit. Wat moet een mens daartegen beginnen...
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                          Vandaag bijna overhoop gereden door een wijf in een VW Touareg die nog niet van voorrang van rechts gehoord had. Als reactie op mijn boze blik stak ze haar tong uit. Wat moet een mens daartegen beginnen...
                                          Thahaha

Comment

Working...
                                          X