Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Knalt er de volgende keer gewoon op. Kunt ge direct die mens uitleggen hoe de voorrangsregel werkt. Is direct uwen steeninslag weggewerkt ook! Winwin-situatie, iedereen blij.
    Waar sommige mensen allemaal boel voor willen maken, voor een voorrangsregeltje.

Btw: Is dit steeds hetzelfde punt waar je je ergert? Want heb u al enkele keren zien reageren ivm voorrang niet geven.
    Ik denk elke keer kzal hem is pakken, maar kdruf nie zo goe dan .
    En hier in Schoten is het echt veel voorrang van rechts dus ik erger mij er ook veel aan, maar ook andersom. Mensen die dan super versuft kijken als ik ze hun voorrang geef.
    BMW X5 45e

Comment

• in het dorp hier is er een sneller-dan-50-geeft-rood licht
      de theorie erachter is mooi natuurlijk, mensen die gehaast lijken ff voor een rood licht zetten waardoor snel rijden niet loont

in de praktijk rijden weinigen eig sneller - denk ik - om ergens rapper te zijn maar omdat het leuk is
      resultaat van dat licht is dat gemiddeld 6 auto's voor een rood licht kunnen staan omdat er eentje te snel rijdt das niet zo fijn en geeft zelfs de verkeerde de macht om anderen even op te houden

Comment

• bij ons is er ook zo eentje. Negen van de tien rijdt de hardrijder gewoon door (vooral 's nachts, na al dan niet even geremd te hebben) en staan zijn tegenliggers voor het rood.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          in het dorp hier is er een sneller-dan-50-geeft-rood licht
          de theorie erachter is mooi natuurlijk, mensen die gehaast lijken ff voor een rood licht zetten waardoor snel rijden niet loont

in de praktijk rijden weinigen eig sneller - denk ik - om ergens rapper te zijn maar omdat het leuk is
          resultaat van dat licht is dat gemiddeld 6 auto's voor een rood licht kunnen staan omdat er eentje te snel rijdt das niet zo fijn en geeft zelfs de verkeerde de macht om anderen even op te houden
          Daar heb ik onlangs ook staan wachten omdat mijn voorligger te snel reed, maar wel vlak voor die lichten linksaf sloeg...
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Ik denk elke keer kzal hem is pakken, maar kdruf nie zo goe dan .
            En hier in Schoten is het echt veel voorrang van rechts dus ik erger mij er ook veel aan, maar ook andersom. Mensen die dan super versuft kijken als ik ze hun voorrang geef.
            Idd, das hetgeen ik bedoel.
            Het is echt een soepke geworden. Mensen neem voorrang waar ze geen voorrang hebben, ze nemen geen voorrang als ze dan wel voorrang hebben.
            Is feitelijk allang geen ergernis meer voor mij. Hedendaagse kost went en geef je nagenoeg geen aandacht meer aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              bij ons is er ook zo eentje. Negen van de tien rijdt de hardrijder gewoon door (vooral 's nachts, na al dan niet even geremd te hebben) en staan zijn tegenliggers voor het rood.
              In Berlaar hebt ge ook zo één voor de pastorij... stukje zone 30 voor een school daar, verder een steenweg waar 90 mag.
              In't weekend durf ik daar dan voorbij rijden aan +60Km/h, dan wordt het pas rood als je er voorbij bent.
              Ik rij niet hard, ik vlieg laag
              www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Daar heb ik onlangs ook staan wachten omdat mijn voorligger te snel reed, maar wel vlak voor die lichten linksaf sloeg...
                ik passeer er net, hebben ze de snelheidscamera richting hoevenen al dwars op de rijrichting verzet probleem - tijdelijk - opgelost

Comment

• Hoe zitten verkeersborden in de grond? Om op mijn camionparkeerplek te raken bij me thuis staat er nu een bord "max 7.5ton". Het enige object dat in de weg staat is dus dat bord. Zou dat los te trekken zijn als ik dat rond de trekhaak bind, of zit dat met een betonblok vast? Dat bord staat dus gewoon in een aarden berm die ik normaal coupeer om te keren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Hoe zitten verkeersborden in de grond? Om op mijn camionparkeerplek te raken bij me thuis staat er nu een bord "max 7.5ton". Het enige object dat in de weg staat is dus dat bord. Zou dat los te trekken zijn als ik dat rond de trekhaak bind, of zit dat met een betonblok vast? Dat bord staat dus gewoon in een aarden berm die ik normaal coupeer om te keren.
                    Doen zoals anders en dat stukje weer couperen, zal snel gedaan zijn met dat bord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Hoe zitten verkeersborden in de grond? Om op mijn camionparkeerplek te raken bij me thuis staat er nu een bord "max 7.5ton". Het enige object dat in de weg staat is dus dat bord. Zou dat los te trekken zijn als ik dat rond de trekhaak bind, of zit dat met een betonblok vast? Dat bord staat dus gewoon in een aarden berm die ik normaal coupeer om te keren.
                      Sterk trektouw(bv voor auto's te trekken) aan uwe camion hangen en het andere eind vanboven aan de paal juist onder het bord, de paal zal direct scheuren onderaan.
                      Touw wel lang genoeg aanhangen 5m is genoeg want als de paal omslaat dat het niet op uwe camion is.
                      Good luck.
                      Last edited by ; 30/12/2012, 23:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                        Als reactie op mijn boze blik stak ze haar tong uit. Wat moet een mens daartegen beginnen...
                        Binnendraaien ? (als het de moeite is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          Vandaag bijna overhoop gereden door een wijf in een VW Touareg die nog niet van voorrang van rechts gehoord had. Als reactie op mijn boze blik stak ze haar tong uit. Wat moet een mens daartegen beginnen...
                          Kushandje blazen?
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Uitstappen en al zwaaiend met uw lid aangestormd komen.

Comment

• everyday I'm zwaffelin'.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                                  Doen zoals anders en dat stukje weer couperen, zal snel gedaan zijn met dat bord
                                  Toen ik nog met bache reed ging ik dat idd zo doen, maar met een frigo zou ik krassen hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                  Sterk trektouw(bv voor auto's te trekken) aan uwe camion hangen en het andere eind vanboven aan de paal juist onder het bord, de paal zal direct scheuren onderaan.
                                  Touw wel lang genoeg aanhangen 5m is genoeg want als de paal omslaat dat het niet op uwe camion is.
                                  Good luck.
                                  Kheb hier nog ergens een ketting liggen. Ik kan het ook laten doen door een boer natuurlijk, €5 en als ze het zien is het niet van mij!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                  Binnendraaien ? (als het de moeite is)

Comment

• Toevallig niet van bij Transwest die frigo Dimi?

Een vriendelijk bezoek of een vriendelijke brief richting stadhuis met je uitleg van de situatie (dat het je hindert met je werk enzo...) kan eventueel een oplossing brengen.

Comment

• Kom mannen, dat bord hangt gewoon met wat bouten vast. Bouten lossen, bordje wegdraaien. Klaar.

Comment

• Ma dan is het wel gemakkelijk om een nieuw bord te hangen.
                                        Trek de paal uit de grond met uw camion of passeer eens met een draagbare slijpschijf.

Comment

• Normaal staan die met een klein betonblokje ca.20cm in de grond.
                                          Als ze in 'den berm' staan trek je die wel met de hand om.
                                          Althans zo doen wij dat als er weer een paal voor de werfinrit staat.

Comment

Working...
                                          X