Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Ma dan is het wel gemakkelijk om een nieuw bord te hangen.
    Trek de paal uit de grond met uw camion of passeer eens met een draagbare slijpschijf.
    Moet je al stroom vinden

Comment

• Ene op pillen.

Comment

• Als dat bord daar gezet is zal dat wel met reden zijn zeker?
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Inderdaad, omdat een lokale politieker niet graag een camion in zijn straat ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
            Toevallig niet van bij Transwest die frigo Dimi?

Een vriendelijk bezoek of een vriendelijke brief richting stadhuis met je uitleg van de situatie (dat het je hindert met je werk enzo...) kan eventueel een oplossing brengen.
            Nee, 't is geen oplegger, maar vrachtwagen+aanhanger combi. Ik rij voor een firma met maar 3 vrachtwagens uit Houthulst, dus niet zo ver van bij u. Als je soms langs de baan Poelkapelle-Klerken (gezien je daar niet veraf woont kan dat), ga je ze wel al zien staan hebben. Groothandel in bloemen, er staan 3 zwarte Volvocamions op de oprit waarvan 1 met trailer, das dus mijn spel. Met ene van transwest zou ik er nog net rond kunnen normaal, die zijn korter en hebben meestal meedraaiende assen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Kom mannen, dat bord hangt gewoon met wat bouten vast. Bouten lossen, bordje wegdraaien. Klaar.
              Daarmee is de paal niet weg. En aan stad Ieper zo'n vraag stellen, kan ook 2 jaar duren voor ze een oplossing bieden. Ik spreek uit ervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Als dat bord daar gezet is zal dat wel met reden zijn zeker?
                Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Inderdaad, omdat een lokale politieker niet graag een camion in zijn straat ziet.
                De reden is dat die straat net even breed is als een vrachtwagen en er op het einde een scherpe bocht zit, als je niet kan draaien zit je dus vast. In de straat zelf staan twee boerderijen, waarvan 1 zijn weides eigendom zijn van mijn vader en de ander is diegene waar ik de vrachtwagen parkeer (uiteraard met toestemming), dus niemand heeft er last van. Integendeel, beter kan je niet staan, privegrond, dus geen parkeerplaats afgenomen en qua geluidshinder passeer ik enkel 1 boer, dus meestal al om 5h aan 't werk is en zich niet stoort dat ik vroeg vertrek. Dat bord is er alleen om chauffeurs die de omgeving niet kennen, zich niet te laten vastrijden in die ene bocht waar ik niet langs moet. Er staat ook een onderbord "uitgezonderd plaatselijk verkeer", dus ik mag er wel degelijk in om te parkeren, alleen hebben ze hun bord wat misplaatst.

Comment

• Voor mij is het nieuwe jaar al begonnen met een ergernis. Er moet vannacht een zatlap tegen mijn auto zijn gereden. Zit nu met een lelijke deuk en gesprongen lak in de achterste flank . Een ongevalletje kan altijd eens gebeuren, maar laat dan toch een briefje achter desnoods, dat we onderling eventueel iets kunnen regelen. Of de dader moet zich nog komen aanbieden, maar betwijfel het sterk dat dat nog gaat gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    De reden is dat die straat net even breed is als een vrachtwagen en er op het einde een scherpe bocht zit, als je niet kan draaien zit je dus vast. In de straat zelf staan twee boerderijen, waarvan 1 zijn weides eigendom zijn van mijn vader en de ander is diegene waar ik de vrachtwagen parkeer (uiteraard met toestemming), dus niemand heeft er last van. Integendeel, beter kan je niet staan, privegrond, dus geen parkeerplaats afgenomen en qua geluidshinder passeer ik enkel 1 boer, dus meestal al om 5h aan 't werk is en zich niet stoort dat ik vroeg vertrek. Dat bord is er alleen om chauffeurs die de omgeving niet kennen, zich niet te laten vastrijden in die ene bocht waar ik niet langs moet. Er staat ook een onderbord "uitgezonderd plaatselijk verkeer", dus ik mag er wel degelijk in om te parkeren, alleen hebben ze hun bord wat misplaatst.
                    Aanvraag indienen om het bord dan een meter of 2 te verplaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                      Aanvraag indienen om het bord dan een meter of 2 te verplaatsen?
                      Zoals ik al zei, in Ieper is dat onbegonnen werk. 3-4 jaar geleden gebeurde hier een dodelijk ongeval door dat er geen borden stonden. Er staan er nog steeds geen, ook al worden deze elk jaar opnieuw aangevraagd door de gemeenteraad.

Comment

• Ik denk ook dat dat de beste optie is.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                          Moet je al stroom vinden
                          Er zijn slijpschijven met batterijen aan.

Comment

• Hoe erg kunnen ze zijn met controles uitvoeren!
                            Gisteren wil ik snel nog iets gaan eten met mijn vriendin, komen we de federale politie tegen langs de kant vd weg (wel op een eigendom van een kameraad van mij, of dat mag weet ik zelf niet). Papieren & blazen. Dan mogen we uiteindelijk onze weg verder zetten. Letterlijk 100 (!!!!!!) meter verder stond de volgende controle. Gewoon omdat ze op de grens van 2 gemeentes stonden. Daar ook nog eens met hun saucisse ons van kant gezet. Ik heb het hun uitgelegd van ja 100 meter terug stond de federal, moet ik nu nog is blazen? Op 10 seconde kan ik geen heel fles opdrinken ze. Mijne portefeuille zat zelf nog niet eens weg, maar lag nog in de bekerhouders. uiteindelijk mochten we dan toch verder zonder controle.

Comment

• Ik heb al eens 4x bij dezelfde mannen moeten blazen op dezelfde avond
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Ik heb al eens 4x bij dezelfde mannen moeten blazen op dezelfde avond
                                Maar die stonden zeker niet om de 100 meter? :p Khad niets gedronken, dat doe ik nooit als ik rij & zeker niet als iemand anders erbij zit. Maar zo'n tijdsverdrijf om u nog is tegen te houden :s en sapperdepitjes geen enkele sleutelhanger gekregen!

Bij u was dat zeker als je werkte als chauffeur?

Comment

• Ny dag naar huis rijden oprit waasmunster richting antwerpen, wil invoegen en zie een bmw x5 in mijn spiegel naderen die niet opzij leek te gaan.
                                  Mijn buikgevoel was juist,heb even gewacht met invoegen want zodra ik in gevoegd was en 120 reed,was hij nergens meer te bekennen.
                                  Ik zei tegen mijn vriendin goh die reed wel 160/u,alez wat zegt gij nu zal wel een stuk sneller zijn je rijd zelf al 130 nu en ge ziet hem niet meer.
                                  En ja dat zou wel kunnen die vloog idd bijna de lucht in,maar dat is het minste.
                                  Kort nabij de antwerpse ring waar nog 120 mag en autosnelweg leeg is , blijft iemand heel de tijd op de 1ste strook (3baans) 110 rijden.
                                  Ik ben uit princiepe iemand die NIET rechts inhaald ,ineens zie ik een mercedes naderen die ging *kontboren* had ik al meteen door,en ja hoor.
                                  Werdt opzij gestompt dan bleef ik maar een tijd 110 rijden en gaat ie voor onverklaabare reden erg op zen rem staan en enkele sec later trekt ie weer door.
                                  Dan zij mijn vriendin steek is is voorbij,en ik zeg neen niet rechts en doe al met mijn lichten van kom voor mij rijden.
                                  Geen gevolg en allgeluk dat ik niet voorbij stak want enkele sec later ging ie op rem en kwam opzij zonder enige vorm van richting aanwijzer.
                                  Dus weer een vb,moest je hem voorbij zijn gegaan stak je er op.
                                  Ik had dus een vermoeden dat mijnheer wat gedronken had

Oja ook op nieuwjaarsdag smiddags rijd ik richting iemand voor te gaan eten met nieuwjaar en ik had iemand bij die recht heeft op invalide plek te staan.
                                  Dus we hadden de kaart bij en vlak voor de deur waar we moetten zijn stond weer dezelfde auto als vorige keer geparkeerd ook met een kaart.
                                  Dus dat leek ons vrij normaal,dus gewoon pech en hebben we ons helemaal achteraan in de straat moetten zetten omdat er nergens geen plek was.
                                  Nu komen we terplekke en om 1 of andere redenen,kwam dit tersprake.
                                  En ik zei ja die persoon stond er al,dan hebben we pech,en dan zeiden ze wacht even.
                                  Die ging buiten kijken en kwam weer binnen,gvd ist weer van dat,dat is de buurvrouw.
                                  En blijkt dat die mevrouw een kaart heeft van haar man,maar die is inmiddels overleden maar ze heeft die kaart niet binnen gebracht.
                                  Het is de buurvrouw van de persoon waar we moesten zijn,en die verteld daar altijd over dat,dat van haar man is en dat da toch gemakkelijk is nz nz.
                                  Maar persoon in kwestie springt nog polstok en die kaart moest al lang ingezonden zijn en heeft dus helemaal geen recht meer daar te staan.
                                  Dat is wel erg triestig natuurlijk,maar ja,vorige keer was dat ook al maar als iemand een kaart heeft,lijkt mij dat normaal en heb je gewoon pech.
                                  Maar als je dit hoort,is het toch erg triestig,maar ja niets aan te doen,als je als persoon zo zielig wilt zijn
                                  Last edited by ; 04/01/2013, 00:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                    Ny dag naar huis rijden oprit waasmunster richting antwerpen, wil invoegen en zie een bmw x5 in mijn spiegel naderen die niet opzij leek te gaan.
                                    Mijn buikgevoel was juist,heb even gewacht met invoegen want zodra ik in gevoegd was en 120 reed,was hij nergens meer te bekennen.
                                    Ik zei tegen mijn vriendin goh die reed wel 160/u,alez wat zegt gij nu zal wel een stuk sneller zijn je rijd zelf al 130 nu en ge ziet hem niet meer.
                                    En ja dat zou wel kunnen die vloog idd bijna de lucht in,maar dat is het minste.
                                    Zelfs 160 is voor iemand die 130 rijdt erg snel voorbij.

De X5 was ook nergens verplicht om voor jou opzij te gaan. Zelfs niet als ie 120 reed.

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                    Kort nabij de antwerpse ring waar nog 120 mag en autosnelweg leeg is , blijft iemand heel de tijd op de 1ste strook (3baans) 110 rijden.
                                    Ik ben uit princiepe iemand die NIET rechts inhaald ,ineens zie ik een mercedes naderen die ging *kontboren* had ik al meteen door,en ja hoor.
                                    Werdt opzij gestompt dan bleef ik maar een tijd 110 rijden en gaat ie voor onverklaabare reden erg op zen rem staan en enkele sec later trekt ie weer door.
                                    Dan zij mijn vriendin steek is is voorbij,en ik zeg neen niet rechts en doe al met mijn lichten van kom voor mij rijden.
                                    Geen gevolg en allgeluk dat ik niet voorbij stak want enkele sec later ging ie op rem en kwam opzij zonder enige vorm van richting aanwijzer.
                                    Dus weer een vb,moest je hem voorbij zijn gegaan stak je er op.
                                    Ik had dus een vermoeden dat mijnheer wat gedronken had
                                    Die kontboorder was er toch wel voorbij rechts, niet? Op de Antwerpse Ring heb je ruimte genoeg om rechts in te halen, en vaak mag je er ook rechts voorbij.

Comment

• Snotapen die me op een afrit dachten in te halen toen ik op de moto zat daarnet. In het midden begon hun Fiesta natuurlijk last te krijgen van onderstuur en schoven ze over de voorwielen richting "gelukkig" de zachte berm. Bende idioten... als 't nat ligt is 't oppassen met kut auto's en rotte banden... .
                                      Last edited by Alfa-Beemer; 04/01/2013, 01:55.
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Gisteren een hele tijd achtervolgt geweest door een klein wit peugeotje. Ik dacht dat het iemand van het forum ofzo was. Maar om de duur vond ik het niet meer grappig. Na een paar kleine baantjes was ik het zat, alles open getrokken (jaja voor een 1.6d tegenover zo'n klein peugeotje is de mijne toch weg ze) & ik wist dat ik hem ergens vast kon zetten. Op een plek mij snel gedraaid, faren op zodat ik de mensen kon zien, 2 mensen in de auto. Dan terug snel opgetrokken & mij zonder lichten ergens geparkeerd om te zien of hij terug zou komen. Ik zie hem nog eventjes verder rijden & de 4 pinkers opzetten. Hij stopt een paar seconden & draait hem daar. Komt daarna terug naar mij gereden, maar rijdt mij nu voorbij. Hoe zot kan je het u bedenken? :s

Comment

• Mss iemand die dacht dat gij uwe weg daar kende door die klein baantjes en wou volgen? :-D

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X