Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
    Met dat verschil dat op een gehandicaptenplaats staan strafbaar is, dit niet.
    In België is het strafbaar als je met een auto parkeert op een motorfietsparking:

E9i.
    Parkeren uitsluitend voor motorfietsen.

Comment

• tis allebei fout, maar toch heb ik er minder moeite mee dan ze op een gehandicaptenplaats staan

langs de andere kant wel goed, hoe dikwijls zie je niet een volle parking waar zo'n klein motoke op een volledige plek staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        In België is het strafbaar als je met een auto parkeert op een motorfietsparking:
        Als er een bord E9i staat wel ja. Maar zo'n zelf geknutseld bord heeft nie veel waarde.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Comment

• a ja, je hebt nu ook borden voor zogende moeders

Comment

• maar ik denk niet dat wooters pic in be is

Comment

• Na dat ongeval van gisteren avond verdwijnen de andere ergernissen die ik eerder gisteren en op vrijdag had wel in het niets
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Komt daarnet een nieuw model WRX naast mij staan aan de lichten, zo wat stoer (aka marginaal) aan 't kijken. Dacht van eens te testen in hoe ver een Prodrive van 't vorig model dat kon volgen. Vrij goed, want hij kon niet mee. Bleek hij daar niet mee te kunnen leven en nadat hij me rakelings inhaalde (precies of hij wou mijn spiegel er af rijden) begon hij wat onnozel doen. Bon, hij pakte de zelfde weg als ik richting mijn huis, dus eens meegegaan, die gast werd precies wa nerveus en begon zijn bochten fout te nemen. Ik dacht eerst dat ik niet veel langer meer ging moeten wachten voor hij er uit ging, maar plots nam hij de oprit van een boerderij, om dan terug op verre afstand achter mij te rijden. Altijd tof zo'n felle pee's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  langs de andere kant wel goed, hoe dikwijls zie je niet een volle parking waar zo'n klein motoke op een volledige plek staat
                  Dat zal net de bedoeling geweest zijn. 6 man die elk zijn scootertje in een heel parkeervak zet is kostbaarder dan 8 gereserveerde plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                    Als er een bord E9i staat wel ja. Maar zo'n zelf geknutseld bord heeft nie veel waarde.
                    Dit was in Nederland.

Comment

• Iedere keer ik mijn ogen dicht toe zien ik dien terug achterop vlammen.
                      Ik heb afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan, ook al door pijn aan mijne rug, nek en hoofd.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Weet je al meer, knight-rider?

Als ik aan de lichten sta, let ik altijd op het achterkomend verkeer, en als ik in een file terechtkom, hou ik dat ook altijd in de gaten. In eerste versnelling en alert tot er een auto of twee-drie achter mij staat.

Met de scooter blijf ik ook nooit helemaal achteraan staan, maar probeer ik te filteren (niet altijd tot helemaal vooraan, dat hangt er van af hoe ik gemutst ben, maar ik ga NOOIT als laatste in de rij staan want met een scooter zit je bij het minste tikje onder een wagen).

Wees blij dat er een firma op de camionette stond, hopelijk vinden ze die halve gare vandaag terug.

En ga zeker langs bij een dokter en laat alles noteren en vaststellen wat je voelt/merkt, ook al denk je dat het 'niet erg' is.
                        Later kan dat belangrijk zijn als er nog iets opduikt.

Spoedig herstel aan jou en je ouders!!
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Van de politie eb ik tot nu toe niks gehoord.

Ik was ook op het aankomend verkeer aan het letten (zoals ik altijd doe), maar de bestelwagen had geen lichten aan en zag die dus pas heel laat aangezien het al donker was.
                          Ik stond ook nog in versnelling, en had mijn voet op de rem zodat achteropkomend verkeer zag dat ik stil stond. Ik heb net voor de impact de rem effe gelost met het gedacht at zo de slag wat minder zou zijn en direct daarna weer geremd want anders zat ik op de auto die voor mij stond. Gelukig hou ik altijd wel afstand van het voertuig voor mij.
                          De bestelwagen had trouwens ook de mogelijkheid om naar links of naar rechts uit te wijken want daar stonden geen auto's, maar ipv dat te doen knalt hij recht op de mijne

D'r stond idd een firma naam op, maar ik heb die niet kunnen lezen. Maar heb gelukkig wel snel snel met de gsm een foto van zijn nummerplaat kunnen maken. Kwaliteit van de foto is rotslecht, maar de nummerplaat is leesbaar.

Deze morgend zijn we naar de huisdokter geweest, we waren zaterdag tot daar gereden als we thuis kwamen, maar hij was er niet, dus zijn we deze morgend geweest.
                          Alle klachten zijn genoteert.
                          En ik heb 1 volledige week "ziekteverlof" om te beginnen, daarna moeten de klachten geevalueert worden.
                          De klachten zijn toch niet min:
                          * alle drie whiplash
                          * ik pijn in de onderrug en wat last van de gordel
                          * mijne pa die naast mij zat pijn in de bovenrug en soms duizelig (heeft al ziekte van Bechterew)
                          * mijn ma pijn in de rug tot in de keel, verstuikte rechter voet (met de voet onder de voorste zetel terecht gekomen) en ze heeft al een lichte vorm van osteoporose (botontkalking) dus bij haar moeten ze het extra in het oog houden.

En ben ondertussen ook al tot bij de verzekering geweest en alle gegevens die ik al heb daar binnen gebracht.
                          Voor de vaststellingen van de dokter moeten er nog papieren met de post toekomen van op het hoofdkantoor.

Ook hebben ze al gevraagd om langs te gaan bij een carrosier om een bestek te laten opmaken.

Comment

• 1-att-179 dacia duster

Deze persoon doet zich voor als prioritair voertuig.
                            Na mij hebben willen klem te rijden heb ik aanstalten gemaakt om de echte politie te bellen waarop hij ervandoor ging.

Zoudn jullie hier melding van maken bj de politie? Onwetende mensen beseffen waarschijnlijk niet dat het fake is....

Comment

• Blauwe lichten? Sirene?

Comment

• Blauwe lichten op dashboard, links en rechts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  1-att-179 dacia duster

Deze persoon doet zich voor als prioritair voertuig.
                                  Na mij hebben willen klem te rijden heb ik aanstalten gemaakt om de echte politie te bellen waarop hij ervandoor ging.

Zoudn jullie hier melding van maken bj de politie? Onwetende mensen beseffen waarschijnlijk niet dat het fake is....
                                  Ik zou dat zeker melden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Iedere keer ik mijn ogen dicht toe zien ik dien terug achterop vlammen.
                                    Ik heb afgelopen nacht bijna geen oog dicht gedaan, ook al door pijn aan mijne rug, nek en hoofd.

veel sterkte

hopelijk hebben ze hem vlug
                                    wat een verhalen hier (ook de ML tegen de deur ...), vluchtmisdrijf is blijkbaar gewoon geworden ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Ik zou dat zeker melden.
                                      Inderdaad, dat ze die eens kunnen gaan bekijken.
                                      Ik heb het nog al gezien, in een rotte Renault Clio, 4 andergetinte medemensen met blauw zwaailicht en sirene. Spijtig genoeg voor hen hadden enkele truckers het al doorgegeven via de CB en stonden ze schoon vast in hun politieclio.

Comment

• Het moet hedendaags niet gekke worden,vluchtmisdrijf,fake politie,chauffeurs die niet kunnen rijden,dromers.

Ik had vandaag op de e19 ook zoiets,ik was mijn motor nog aan het warm rijden dus reed uiterste strook @ 115-118/u.
                                        Voor mij een Mercedes jeep (gl klasse) die voor mij aan het zwalpen was over de weg.
                                        Door dat ze meermaals op de andere strook half kwam,begon ik het wat gevaarlijk te vinden,dus ik reed haar voorbij op de uiterste linkse strook.
                                        Zie ik niemand aan het stuur ??? wel een lichaam maar geen hoofd ?? madam zat in haar handtas bezig die op de vloer stond op de passagierszetel
                                        Gekke mensen,gekke mensen.

Comment

• Hier in de buurt heb ik die blauwe lichten ook eens meegemaakt. Ik kwam op een avond terug van bij mijn vriendin. En ik zie aan de rechterkant van de weg een mevrouw lopen die iets te schaars gekleed was. Aan de andere kant vd straat zie ik een zwarte skoda octavia combi. Daar stappen 2 mannen in & draaien hun in het voertuig naar de dame. De dame stapt in een 1 reeks BMW. Ik haal ze beide in, zie ik ineens die skoda blauwe lichten in de grill opzetten. Ik zet mij van kant ergens verder aan een grote parking omdat ik het toch niet helemaal vertrouw. Hij rijdt mij voorbij. De dag erop zie ik dezelfde wagen voor dat huis geparkeerd, en ik besloot om de wagen eens van dichterbij te bekijken, geen lichten meer in de grill of niets. Binnenin ook geen spoor dat het politie agenten zijn. Dus blijkbaar rijden er veel mensen rond met blauwe led lampen die pinken.

Comment

Working...
                                          X