Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knight-rider, al meer nieuws?
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      vluchtmisdrijf is blijkbaar gewoon geworden ???
      Inderdaad. Enkele maanden geleden bij het kruisen spiegel afgereden door Fiat Panda van het Wit-Gele Kruis die plots naar links uitweek. Panda reed gewoon door. 'k Heb zo de indruk dat er van die verplegers/verpleegsters op de baan weinigen een rijbewijs bezitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
        Inderdaad. Enkele maanden geleden bij het kruisen spiegel afgereden door Fiat Panda van het Wit-Gele Kruis die plots naar links uitweek. Panda reed gewoon door. 'k Heb zo de indruk dat er van die verplegers/verpleegsters op de baan weinigen een rijbewijs bezitten.
        Als ik een wagen van het Wit-Gele Kruis zie rijden, hou 'k altijd m'n hart vast. Ik heb letterlijk nog geen enkele keer iemand met zo'n wagen deftig weten rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
          Er zijn er idd die beter nog eens hun rijbewijs zouden moeten doen maar ter verdediging:
          Heb je die hun tijdschema's al eens gezien? Ik zou het niet willen doen hoor. Van de ene patiënt naar de ander, parking zoeken in overbevolkte centra, die mens wassen in 15 minuten en hop naar de volgende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Heb je die hun tijdschema's al eens gezien? Ik zou het niet willen doen hoor. Van de ene patiënt naar de ander, parking zoeken in overbevolkte centra, die mens wassen in 15 minuten en hop naar de volgende.
            Maar ze hebben tenminste een "firmawagen" hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Knight-rider, al meer nieuws?
              Nee, nog niks van de politie.
              En dat vind ik heel vreemd, want ze gingen maandag ineens werk d'r van maken en aangezien ze de nummerplaat hebben kan dat toch niet zo moeilijk zijn

Ben vandaag al eens bij een carrosier langs geweest, daar hebben ze ook al foto's genomen van de schade.
              Maar veel is er eigenlijk niet te zien, alleen de nummerplaat die helemaal verwrongen is. Dus veel kans op schade achter de bumper.
              En ergens heb ik het gevoel dat het linker achterwiel niet helemaal recht staat
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Er zijn er idd die beter nog eens hun rijbewijs zouden moeten doen maar ter verdediging:
                dat moeten ze met hun baas bespreken
                is mij ook al dikwijls opgevallen dat deze wagens defecte (rem-) lichten hebben
                ook geen tijd voor onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                  Als ik een wagen van het Wit-Gele Kruis zie rijden, hou 'k altijd m'n hart vast. Ik heb letterlijk nog geen enkele keer iemand met zo'n wagen deftig weten
                  rijden...
                  Waar ik vroeger woonde,hadden we er ook zo 1,die reed altijd kei hard in een heel smalle straat waar nog eens voertuigen geparkeerd stonden.
                  Die mannen zijn niet gewoon dat is een feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Nee, nog niks van de politie.
                    En dat vind ik heel vreemd, want ze gingen maandag ineens werk d'r van maken en aangezien ze de nummerplaat hebben kan dat toch niet zo moeilijk zijn

Ben vandaag al eens bij een carrosier langs geweest, daar hebben ze ook al foto's genomen van de schade.
                    Maar veel is er eigenlijk niet te zien, alleen de nummerplaat die helemaal verwrongen is. Dus veel kans op schade achter de bumper.
                    En ergens heb ik het gevoel dat het linker achterwiel niet helemaal recht staat
                    Hopelijk is uw as niet verwrongen. Als het maar nen bumper is dan is da nog relatief makkelijk te herstellen. Een as daarentegen :/

Comment

• Dat word afwachten.
                      Op een ander forum iemand tegen gekomen die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt, uiteindelijk zo een 5000 euro om alles te maken
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• @ knight dan ist wel ne pertotal vrees ik alst 5000 eur kosten aan zijn.
                        Zusje van me onlangs aangereden bij hoge snelheid door een idiote spookrijder.
                        Meneer die haar aanreed stak vrachtwagen voorbij en mijn zus van voor gegrepen.
                        Hij moest op tijd op zen werk zijn was zijn uitvlucht.
                        Kind haar eerste autotje waar ze zo trots op was waar ze nog maar 2000 km mee gedaan had,
                        pertotal verklaard,kind nipt aan dood ontsnapt( politie zei dat ze een engelbewaarder moet hebben)
                        Gaat nog steeds naar de kinesist, en zit zwaar achter met school (eindejaars).
                        Wil maar zeggen, verzekeringen tegenwoordig ist bekan altijd ne pertotal.
                        En de waarde is dan nog om mee te huilen ook al ben je 100% in recht, doe je nog zwaar verlies.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Dat word afwachten.
                          Op een ander forum iemand tegen gekomen die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt, uiteindelijk zo een 5000 euro om alles te maken
                          Ik zou geval per geval bekijken. Is niet omdat het bij hem 5000eu aan kosten is dat het bij u ook het geval zal zijn. Ik hoop dat het anders is natuurlijk. Voelt ge iets tijdens het rijden of is het visueel zichtbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                            Waar ik vroeger woonde,hadden we er ook zo 1,die reed altijd kei hard in een heel smalle straat waar nog eens voertuigen geparkeerd stonden.
                            1 maar? Dan had je nog chance

'k Heb zo is één geweten die in de straat waar ik woon er niet beter had op gevonden om haar wagen in het midden van de enige mogelijke doorgang te parkeren (doodlopende straat + wegenwerken). Dan komt ze er nog aan met een lang gezicht toen ik aanbelde aan het huis waar ze voor geparkeerd stond.

Of een andere die voor mij stond te wachten aan de verkeerslichten en niet door had dat het bergop ging en "vergat" om haar (hand)rem te gebruiken, ze had het nog net op tijd door.

Of een paar weken geleden, ik was op weg naar huis en was tussendoor gereden. Ik kom op een T-splitsing van rechts, maar zie wat verderop een wagen aankomen die nogal gehaast leek. Nu, ikzelf had tijd genoeg en had breekbaar materiaal bij, dus 'k dacht van die maar voor te laten rijden. Sta 'k daar 10 seconden te gapen, rijdt dat onnozel wijf natuurlijk de straat in waar ik sta te wachten (uiteraard) zonder richtingaanwijzer te gebruiken.

Comment

Ik heb er gewerkt (Antwerpen centrum), en neem het van mij aan, 18 - 22 mensen per ronde (= 4 betaalde uren) is perfect normaal.
                              Boetes en overtredingen zijn voor eigen rekening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                dat moeten ze met hun baas bespreken
                                is mij ook al dikwijls opgevallen dat deze wagens defecte (rem-) lichten hebben
                                ook geen tijd voor onderhoud?
                                En gij denkt dat praten zin heeft ? Patiënten moeten verzorgd worden, ongeacht hoeveel collega's ziek zijn.
                                Garagebezoeken moeten ingepast worden in de schamele momenten dat ge vrij zijt, en die moeten dan nog overeenkomen met de planning van de garage en de beschikbare wagens in de vervangpool hé. Niet altijd evident. En als ge kunt zien dat ze een remlicht kapot hebben, dan gaan de overige nog hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                  Maar ze hebben tenminste een "firmawagen" hé
                                  uhu, aan 110€/maand eigen bijdrage en maximaal 8000km /jaar. Gaat ge derover, dan betaalt ge bij.

Comment

@ knight dan ist wel ne pertotal vrees ik alst 5000 eur kosten aan zijn.
                                    Zusje van me onlangs aangereden bij hoge snelheid door een idiote spookrijder.
                                    Meneer die haar aanreed stak vrachtwagen voorbij en mijn zus van voor gegrepen.
                                    Hij moest op tijd op zen werk zijn was zijn uitvlucht.
                                    Kind haar eerste autotje waar ze zo trots op was waar ze nog maar 2000 km mee gedaan had,
                                    pertotal verklaard,kind nipt aan dood ontsnapt( politie zei dat ze een engelbewaarder moet hebben)
                                    Gaat nog steeds naar de kinesist, en zit zwaar achter met school (eindejaars).
                                    Wil maar zeggen, verzekeringen tegenwoordig ist bekan altijd ne pertotal.
                                    En de waarde is dan nog om mee te huilen ook al ben je 100% in recht, doe je nog zwaar verlies.
                                    Ja, daar heb ik ook al aan gedacht.
                                    In theorie is de mijne met vrij lage kilomterstand en gerobotiseerde versnellingsbak toch nog wel een goede 8000 euro waar denk (bij verkoop mss zelfs meer voor te krijgen).
                                    Maar daar kijken ze niet echt naar heb ik al vernomen.

Nu vooraan is de schade meestal wel erger dan achteraan (motor en zo die vooraan zitten)

Ik heb nu al met alle drie de auto's die ik gehad heb een ongeval gehad.

Wat ik het ergste vind is dat die flikken in Genk niks van zich laten horen.
                                    De mannen die de verklaring afgenomen hebben waren heel vriendelijk en daar heb ik geen klagen over.
                                    Maar dat ze d'r nu zo lang over doen, dat is om zot van te worden he.

Comment

Om daar te blijven werken moet ge inderdaad goed gek zijn, hoeveel voldoening ge ook uit uw werk krijgt.
                                      Ik heb er dan ook mijn ontslag gegeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                                        Ik zou geval per geval bekijken. Is niet omdat het bij hem 5000eu aan kosten is dat het bij u ook het geval zal zijn. Ik hoop dat het anders is natuurlijk. Voelt ge iets tijdens het rijden of is het visueel zichtbaar?
                                        Ik weet ook wel dat niet elk "geval" hetzelfde is.

Bij het rijden heb ik wel het gevoel dat er achteraan iets niet uist zit.
                                        En als ik de wagen van de achterkant bekijk dan lijkt het mij vooral of het linker achterwiel niet helemaal recht meer staat.

Normale situatie |...| nu lijkt het eerder \...|

Comment

• Heb net even bij VAB autoverkopen gekeken, had daar enkele maanden terug eens een schatting laten doen en het antwoord daarop was: "Onze deskundigen schatten de waarde van je wagen op € 5.610."

Comment

Working...
                                          X