Over schattingen ga ik mij niet uitspreken, das zeer relatief. Misschien toch es polsen of ge niet meer aan het kapotmaken zijn door ermee te rijden met een wiel dat scheef staat. Om nog maar over de veiligheid op hogere snelheden te zwijgen... Politie zal wel van zich laten horen als er vordering gemaakt wordt. Kan ook geen kwaad van zelf eens te bellen natuurlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk BerichtenOver schattingen ga ik mij niet uitspreken, das zeer relatief. Misschien toch es polsen of ge niet meer aan het kapotmaken zijn door ermee te rijden met een wiel dat scheef staat. Om nog maar over de veiligheid op hogere snelheden te zwijgen... Politie zal wel van zich laten horen als er vordering gemaakt wordt. Kan ook geen kwaad van zelf eens te bellen natuurlijk
Ik ben gisteren bij de carrosier geweest, ze hebben de auto gezien en volgens hen was er geen probleem om er mee te blijven rijden. Hoewel ik er toch wat schrik voor heb.
Hoge snelheden ga ik momenteel niet halen, iedere keer dat ik ergens naartoe ga kruip ik met schrik achter het stuur.
Vorderingen maken? het enige wat ze moeten doen is dader vatten want ze hebben de nummerplaat.
Dit is weer eens duidelijk dat flikken alleen maar goed zijn in mensen die een paar km per uur te snel rijden te pesten door ze te gaan flitsen, maar als ze eens echt krapul moeten pakken dat schijten ze blijkbaar in hun broek en stellen ze het uit. Dit is gewoonweg schandalig!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Denk dat een carossier nog altijd gespecialiseerd is in de carrosserie, in hoeverre die kan oordelen over de veiligheid van de rest is de vraag :s. Zou hoe dan ook geen risico's gaan nemen, leed is al genoeg gebleken... Hopelijk met geen blijvende lichamelijke schade.
Weet eigenlijk niet of ze u zelf mogen opbellen? Kan zijn dat ze procedures moeten volgen (op welke logica gebaseerd dan ook). Een telefoontje en je hebt uitsluitsel . Die z'n nummerplaat zal van vandaag op morgen niet veranderen, vroeg of laat pakken ze die wel. Weet niet hoe dat juist in zijn werk gaat eigenlijk, tijd brengt raad.
Comment
-
Het is een herstelbedrijf, die doen alles zowel de carroserie als onderstel en dergelijke.
Ik ben daar met mijn vorige auto ook geweest na een ongeval met vluchtmisdrijf (de Saxo uit mijn onderschrift).
Wat de lichamelijke "schade" betreft, de pijn blijft, zelfs de medicatie doet niks. Zaterdag ga ik terug naar de dokter aangezien mijn ma dan ook terug op controle moet gaan.
Ze hebben mijn telefoonnummer gevraagd zodat ze mij konden bellen als ze iets wisten, en ze hebben ook mijn e-mail adres.
Ik weet wel hoe het in zijn werk gaat, want zoals ik al zei, ik heb al eens zo een ongeval met vluchtmisdrijf meegemaakt, toen had de politie de dader de zelfde avond nog bij hem thuis te pakken en belden ze mij dat ik op het politiebureau de papieren mocht gaan halen om bij de verzekering te overhandigen.
Toen was alle dus heel goed afgehandeld, maar dat was de politie van Sint-Truiden, nu zijn het de mannen van Genk.
De zaterdag toen het gebeurd is is er een ploeg naar het bedrijf in As geweest (waarbij de bestelwagen ingeschreven stond), dat allemaal terwijl de politie onze verklaring nog aan het noteren was.
Op die moment was d'r echter niemand aanwezig op het bedrijf, dus gingen ze de maandag terug gaan om dan alles in orde te brengen. Ondertussen is het donderdag en ze hebben nog niks laten horen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Twee stukken tuig van het bruingetinte type die al km's lang raar reden. Ik was uitzonderlijk eens met de Impreza gaan werken want de C staat binnen voor onderhoud. Op de express van Ieper reed ik achter een camion aan 80 toen ze naast me kwamen hangen. Na een km of 10 van hun zever komen we in 't dorp aan, daar kon ik letterlijk hun voorlichten niet meer zien omdat ze zo dicht zaten. Ze zijn me 1x overgegaan en zetten mij gewoon blok. Althans ze probeerden dit, want er was een fietspad, dit maar even gebruikt.
Ik probeer vol gas weg te rijden, maar kwam achter een boerekar met een stuk of 15 wagens achter in rijtje, uiteraard allemaal op 3m van elkaar. Dus kwamen ze makkelijk terug achter, ze hebben nog 3x geprobeerd me voorbij te gaan, maar dat kon ik telkens afblokken, maar toen deden ze alsof ze me gingen rammen. Gezien hun wrak waarin ze zaten en hun eerder gedrag leek het me niet onwaarschijnlijk dat ze het ook zouden doen. We passeerden op dat moment mijn huis, maar ik besliste wijselijk om niet meteen naar huis te gaan, want ik heb geen flauw idee wat die van me wilden. Bon, mijn excuses aan alleman in 't rijtje, ik heb daar faren en claxons gekregen dat het geen naam heeft. En terecht in feite, 1 voor 1 iedereen gecoupeerd om weg te komen, maar de import-Fransen kwamen mee en duwden gewoon iedereen van de baan om achter me te kunnen rijden. Op een gegeven moment zag ik een gaatje om de hele rij over te gaan, inclusief tractor (nog een voertuig of 7 in totaal op dat moment). Daar heb ik dan maar dankbaar gebruik van gemaakt, naar 2e, en gewoon zo snel als ik kon weggereden, ik weet niet hoe snel, maar als ik iets had geraakt was ik puree, zoveel is zeker.
Wat moet ik daarvan nu denken? Twee gekken die me een rammeling wouden geven of twee van die grenscrimineeltjes die uit waren op een snelle kar? :s
Comment
-
Ofwel waren ze aan het wachten op een 'race' of 'showdown' van uw kar :p. Heb het zelf al paar keer tegengekomen dat men wat rare acties doet om u te laten 'trekken', maar nog nooit in die mate! :o. Nu, gezien je regio en franse nieuwbelgen.... Het is best mogelijk dat ze voor je wagen gingen, herinner je nog het gevalletje van een tijdje terug? RS4 gecarjackt op parking van Kinepolis Kortrijk.
Gelukkig had je wel het verstand om niet direct te stoppen aan je huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk BerichtenMorgen es bellen en de vaart erin houden zou ik zeggen
Deze morgend, en kreeg direct te horen dat ze zouden doorgeven en dat ik zo snel mogelijk terug gebeld zou worden.
Kort na de middag (nog niks van hen gehoord), ja ze zouden het doorgeven, en de persoon aan de telefoon vond het ook niet normaal dat het zo lang duurde.
Deze avond nog maar een poging aangezien ik nog niks van hen gehoord had.
Ik zeg dat ik al twee keer gebeld had om meer informatie te krijgen en dat ik steeds het antwoord kreeg dat ik terug gebeld zou worden.
Zegt die persoon dat ze even zou kijken, waarop ik het antwoord krijg dat het niet kan dat ik gebeld zou hebben want de gesprekken zijn niet terug te vinden (worden opgenomen) en ook niks genoteert dat er iemand terug moes bellen.
En die smijt gewoon den telefoon dichtOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
vandaag een oude 3reeks gezien zonder de DIV stempel op de nummerplaat.
had eens gevraagd aan die mens waarom hij zijn originele plaat niet had opgehangen.
"omdat auto niet verzekerd is, en ga gerust naar het politiekantoor want ze kunnen me toch niet vinden op nummerplaat"
uhh... sterk bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk BerichtenAls ik een wagen van het Wit-Gele Kruis zie rijden, hou 'k altijd m'n hart vast. Ik heb letterlijk nog geen enkele keer iemand met zo'n wagen deftig weten rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn die smijt gewoon den telefoon dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn die smijt gewoon den telefoon dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDamn, langs de andere kant nog chance dat je een krachtige wagen hebt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHeb zo met de Z4 ook eens een getaway op de snelweg gedaan. Dan zijde blij dat de rest voornamelijk met diesels rijdt.
Comment
-
Vandaag met de vrouw op stap. Bij het oprijden van de snelweg komt er een tweede oprit halverwege op uit, en een gast van die tweede oprit wou niet stoppen voor de omgekeerde driehoeken en B1 en reed dan maar door over de pechstrook en dacht dan dat hij voorrang had op mij. Twee op korte tijd gecoupeerd door Nederlanders die denken dat richtingaanwijzer voorrang geeft, en dan bij de afrit wou ik rechts af slaan, maar dacht er ene over de pechstrook rechts mij te passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVandaag met de vrouw op stap. Bij het oprijden van de snelweg komt er een tweede oprit halverwege op uit, en een gast van die tweede oprit wou niet stoppen voor de omgekeerde driehoeken en B1 en reed dan maar door over de pechstrook en dacht dan dat hij voorrang had op mij. Twee op korte tijd gecoupeerd door Nederlanders die denken dat richtingaanwijzer voorrang geeft, en dan bij de afrit wou ik rechts af slaan, maar dacht er ene over de pechstrook rechts mij te passeren.
Het zijn nochtans relatief hoffelijke chauffeurs op de snelweg (erbuiten kunnen ze ook wat van arrogant doen hoor), op dat ene punt na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat is gewoon standaard in Nederland, zelfs de Nederlanders klagen er over. Zelf heb ik er weinig last van, want ik rij maar 88, maar ik zie het genoeg. Pinker aan en gewoon opschuiven, of er nu iemand aankomt of niet. Ik ben 1x met de auto naar Amsterdam gereden. Omdat er een vrouwmens mee was dat constant klaagde over snelheid reed ik zelfs nog 10km/h onder de maximum snelheid om niet volledig gek te zijn als we aankwamen. Nog steeds reed ik bijna constant links en werd ik continue gecoupeerd door 100-rijders die hun voorrang afdwingen met de pinker.
Het zijn nochtans relatief hoffelijke chauffeurs op de snelweg (erbuiten kunnen ze ook wat van arrogant doen hoor), op dat ene punt na.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Gisteren heb ik een groot stuk over de E17 gereden. Meestal op het rechterbaanvak tegen 120. Enorm veel middenvakkers uiteraard maar het viel mij ook op dat als ge iemand langs rechts inhaalt uit de leeftijdscategorie +30jaar en met een bmw leaseding opweg zijn en ze merken u op, dat ze u ofwel klem proberen te rijden ofwel gas gaan bijgeven zodat ze niet ingehaald zullen worden.BMW X5 45e
Comment
Comment