Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Twee stukken tuig van het bruingetinte type die al km's lang raar reden. Ik was uitzonderlijk eens met de Impreza gaan werken want de C staat binnen voor onderhoud. Op de express van Ieper reed ik achter een camion aan 80 toen ze naast me kwamen hangen. Na een km of 10 van hun zever komen we in 't dorp aan, daar kon ik letterlijk hun voorlichten niet meer zien omdat ze zo dicht zaten. Ze zijn me 1x overgegaan en zetten mij gewoon blok. Althans ze probeerden dit, want er was een fietspad, dit maar even gebruikt.
    Ik probeer vol gas weg te rijden, maar kwam achter een boerekar met een stuk of 15 wagens achter in rijtje, uiteraard allemaal op 3m van elkaar. Dus kwamen ze makkelijk terug achter, ze hebben nog 3x geprobeerd me voorbij te gaan, maar dat kon ik telkens afblokken, maar toen deden ze alsof ze me gingen rammen. Gezien hun wrak waarin ze zaten en hun eerder gedrag leek het me niet onwaarschijnlijk dat ze het ook zouden doen. We passeerden op dat moment mijn huis, maar ik besliste wijselijk om niet meteen naar huis te gaan, want ik heb geen flauw idee wat die van me wilden. Bon, mijn excuses aan alleman in 't rijtje, ik heb daar faren en claxons gekregen dat het geen naam heeft. En terecht in feite, 1 voor 1 iedereen gecoupeerd om weg te komen, maar de import-Fransen kwamen mee en duwden gewoon iedereen van de baan om achter me te kunnen rijden. Op een gegeven moment zag ik een gaatje om de hele rij over te gaan, inclusief tractor (nog een voertuig of 7 in totaal op dat moment). Daar heb ik dan maar dankbaar gebruik van gemaakt, naar 2e, en gewoon zo snel als ik kon weggereden, ik weet niet hoe snel, maar als ik iets had geraakt was ik puree, zoveel is zeker.
    Wat moet ik daarvan nu denken? Twee gekken die me een rammeling wouden geven of twee van die grenscrimineeltjes die uit waren op een snelle kar? :s
    Net door zulke zaken zouden wij allen verplicht een 9mm moeten bezitten in de wagen, om van zulk importvuilnis af te raken, die vallen alles en iedereen zonder enige reden aan die hen niks in de weg liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
      Net door zulke zaken zouden wij allen verplicht een 9mm moeten bezitten in de wagen, om van zulk importvuilnis af te raken, die vallen alles en iedereen zonder enige reden aan die hen niks in de weg liggen.
      Het ergste aan een wapen dragen is nog dat jij er wel voor gestraft zou worden, terwijl je er geld op kunt zetten dat zij het niet met de losse hand gingen oplossen, maar men het laat begaan ...

Comment

• Probleem is ook dat als iedereen met een 9mm rondrijdt, die importgangsters met een uzi naast u komen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Probleem is ook dat als iedereen met een 9mm rondrijdt, die importgangsters met een uzi naast u komen rijden.
          +1

Comment

Probleem is ook dat als iedereen met een 9mm rondrijdt, die importgangsters met een uzi naast u komen rijden.

En ze zitten er niks mee in om dood te gaan vanwege de vele maagden die hen te wachten staat, wij zijn dus altijd kansloos, zelfs met gelijke wapens

Comment

Rapper schieten dan zij he.

Comment

• eerst schieten is nooit slecht

gisteren weer iets gezien ...

2 x 2 vaksbaan aan lichten die rood staan, groen dus voor de zijstraten, van de overkant komt 100 af, lichten en geluid erbij, komen aan rood en vertragen
                6 wagens uit zijstraat vertragen omdat ze merken dat er iets is ...

GEEN enkele stopt om 100 door te laten !!!

ik hoop als zij er ooit eens inliggen dat ze een uur in de file vaststaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                  En ze zitten er niks mee in om dood te gaan vanwege de vele maagden die hen te wachten staat, wij zijn dus altijd kansloos, zelfs met gelijke wapens
                  kun je nooit tegen winnen
                  al weten zij niet dat die maagden onze nonnen zijn, de arme klaren

Comment

• Deze kloon kwam ik vorige week tegen. Gewoon over de fietspad rijden in plaats van eventjes te wachten

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Waar staat er da da e fietspad is?

Aan de lijnen op de weg te zien is da een parkeerstrook. Dan mag het nog niet.

Comment

• Een vraag:

Je rijdt achter iemand op een baan van 70, die rijdt te traag en je wilt die voorbijsteken. Op het moment dat je er bijna naast rijdt beslist die om links af te slagen op een oprit van een huis. Stel dat die dan toch afdraait en ge rijdt er dan op. Wie is er in fout dan?
                        BMW X5 45e

Comment

• Als gij al aan uw reglementaire inhaalbeweging begonnen zijt voor dat hij aanstalte maakt om af te slaan is hij in principe in fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Deze kloon kwam ik vorige week tegen. Gewoon over de fietspad rijden in plaats van eventjes te wachten
                            Ik heb je opname eens 2 keer bekeken : is daar een bepaalde voorrang van tel ? (ik zie enkel een rond blauw bordje wat duid op een verplichting om langs de kant van de pijl te rijden.
                            Als er geen andere borden zijn die een voorrang aanduiden oid , dan vind ik dat die chauffeur zeker niet in fout was als jij er op zou gereden hebben...

kijk nog maar eens goed hoe dicht die andere al bij zijn bordje was en hoe ver jij was

persoonlijk denk ik dus dat jij te snel reed en dat die andere schrik had en daarom opzij uitweek...

Moest er dus een ongeval gebeurd zijn , dan had jouw camera tegen jou kunnen getuigen als bewijs

Comment

• Juist na het kruispunt met de straat rechts staat het blauwe bord dat aangeeft dat Bjorn voorrang heeft op die plaats.

Ik zie ook iets dat op een bord lijkt dat aangeeft dat die strook wel degelijk een fietspad en geen parkeerstrook is.
                              Last edited by knight-rider; 13/01/2013, 22:29.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• tis daar 70 en ik reed er ook 70. Er staat aan elke van de kanten een blauwe pijl naar links. Volgens mij geld daar de regel van de hoffelijkheid aangezien het obstakel aan beide kanten van de rijweg is en er aan beide kanten blauwe pijlen staan. Als dieje gewoon door reed dan was dieje lang voor mij door geweest.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik zag het bordje ook en je hebt idd voorrang

Al vind ik dat geen plaats om 70 te rijden , bij ons in Deurne heb je de Ruggeveldlaan die 4 keer zo breed is en 2 keer 2 vakken heeft en daar mag je maar 50.... en daar is zelfs nog een berm van 5 meter in het midden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                    Ik zag het bordje ook en je hebt idd voorrang

Al vind ik dat geen plaats om 70 te rijden , bij ons in Deurne heb je de Ruggeveldlaan die 4 keer zo breed is en 2 keer 2 vakken heeft en daar mag je maar 50.... en daar is zelfs nog een berm van 5 meter in het midden .
                                    Ik heb het op de Ruggeveldlaan dan ook nooit zo kalm geweten als de baan op het filmpje eerlijk gezegd.
                                    Plus, als ge ergens 70 moogt gaat ge toch ook geen 50 rijden mag ik hopen ?

Comment

• E314 op zondagavond ... iedere keer weer een ramp.

Vandaag:
                                      (disclaimer: ik weet dat men niet langs rechts mag voorbijsteken / en dat men 120 km/h mag rijden in Belgie)

- trein langs rechts voorbijsteken, iemand ziet dat (vond al straf dat hij/zij in achteruitkijkspiegel keek) en moet DAN net rechts gaan rijden zodat ik volle patee mag remmen. Was het midden van de trein, die had geen reden om toch ineens rechts te gaan rijden
                                      - een of andere auto rechts aan het voorbijsteken wegens trein (andere trein); die zag dat niet zitten en ging in het midden van de twee rijstroken rijden van Bekkevoort tot in Leuven ongeveer. Ok dan denkt ge, 't is ne snul dat polies wil spelen, niemand mag rapper als hemzelve, maar ineens begon hem zelf rechts voorbij te steken.

Ben akkoord dat we met slechte wegen zitten en het verkeersdebiet is hoog, maar ... my god ... Belgische chauffeurs trekken op niks nimeer.

Comment

• Idd, Ik heb voorrang daar Kwist het al niemeer en nu zien ik het bordje ook staan

Comment

• Ik ken wel meer plaatsen waar je 70 mag die d'r niet voor gemaakt zijn.

En andere plaatsen waar je maar 70 mag en waar je eigenlijk zonder problemen 90 zou kunnen rijden.

De snelheidsbeperkingen in dit apenland trekken gewoon op geen kloten.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X