Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    dat staat daar maar om geile truckers af te houden
    en, met wat geluk voel je dat niet
    Alsof zoiets helpt, er is wel meer nodig dan dat.
    + mij gaat ze verantwoord en mega-sexy vinden, want ik rij altijd maar 88km/h op de snelweg!
    Perfect match als 't ware. Toch eens contacteren, die gegevens staan er met een reden.
    Gisteren op tv droeg ze ook de perfecte schoenen, enkel als een draak zoiets draagt, trekt het mijn aandacht niet!
    Last edited by |) ][ |V| ][; 24/01/2013, 12:48.

Comment

dat staat daar maar om geile truckers af te houden
      en, met wat geluk voel je dat niet
      als alle vrouwen met een kind niet meer van bil gingen, 't zou triest zijn.... go for it gasten

Comment

• Eens kijken of ze reageert op mijn vriendschapsverzoek.

Comment

• Nog steeds niet, toch al 7 minuten geleden nochtans. 't Is er weer zo een waar je op moet wachten zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Nog steeds niet, toch al 7 minuten geleden nochtans. 't Is er weer zo een waar je op moet wachten zeker?
            hebde wel de juiste? er zijn zo'n 20.000 Sofie Van Dammes in Belgie precies....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              hebde wel de juiste? er zijn zo'n 20.000 Sofie Van Dammes in Belgie precies....
              Ja, haar werkgever staat er bij, er staan filmpjes op van haar tv-verschijningen en ik herken haar perfecte gezicht.

Comment

Ja, haar werkgever staat er bij, er staan filmpjes op van haar tv-verschijningen en ik herken haar perfecte gezicht.

tiens ik vind ze niet

is't de deze?

Comment

tiens ik vind ze niet

is't de deze?
                  http://www.facebook.com/#!/sofie.vandamme.733
                  Nee, maar die ga ik precies ook eens toevoegen.

Toen ik zocht op Sofie Van Damme stond ze als eerste. Alsof het universum het wou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |v| ][ Bekijk Berichten
                    nee, maar die ga ik precies ook eens toevoegen.

Toen ik zocht op sofie van damme stond ze als eerste. Alsof het universum het wou.
                    Share the link !!!!

Comment

Share the link !!!!

Niet onder mijn duiven schieten he!

Comment

http://www.facebook.com/sofie.vandamme.39?fref=ts

Niet onder mijn duiven schieten he!
                        Ik ben al getrouwd, no worries.... en ze ziet er me niet meteen 'fuck-buddy' materiaal uit

Comment

Ik ben al getrouwd, no worries.... en ze ziet er me niet meteen 'fuck-buddy' materiaal uit
                          Als romanticus ga ik dan ook voor meer!

Comment

Als romanticus ga ik dan ook voor meer!
                            Allez dan, laat ons weten wanneer den trouw is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Ik vond dat ze nog goed uit haar woorden kwam
                              Pas op, er sterven jaarlijks 850 verkeersdoden. The Walking Dead?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Pas op, er sterven jaarlijks 850 verkeersdoden. The Walking Dead?
                                En 5 jaar terug was dat nog > de 1000.... dus sinds de komst van de Coyote zijn er minder verkeersdoden!! Causaal verband??

Comment

• hoe zit dat hier ondertussen tussen den dimi en sofie ?

Comment

hoe zit dat hier ondertussen tussen den dimi en sofie ?
                                    Vroeg ik me ook af ... 't is stil geworden ... Eens kijken of hare status of facebook is veranderd in "in a relationship with Dimi"

Comment

• Ze mag er best wezen ons sofie,sorry als ik onder u duiven schiet overigens, ik heb al een vriendin , is maar een verzetje om over auto's te praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                        Ze mag er best wezen ons sofie,sorry als ik onder u duiven schiet overigens, ik heb al een vriendin , is maar een verzetje om over auto's te praten
                                        ze mag er idd wezen, maar 't is niet mijn type... niet sletterig genoeg... een te laag 'Britney Spears' gehalte
                                        Maar perfect voor den DIMI precies

Comment

ze mag er idd wezen, maar 't is niet mijn type... niet sletterig genoeg... een te laag 'Britney Spears' gehalte
                                          Maar perfect voor den DIMI precies
                                          Vandaar dat ze voor mij een verzetje zou zijn , ne gezellige babbel bij een taske thee
                                          Wat dimi betreft,zo goed ken ik hem niet, maar het zou best wel eens kunnen

Comment

Working...
                                          X