Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
    Vandaar dat ze voor mij een verzetje zou zijn , ne gezellige babbel bij een taske thee
    Wat dimi betreft,zo goed ken ik hem niet, maar het zou best wel eens kunnen
    Ha, ik versta iets anders onder 'verzetje'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Nog steeds niet, toch al 7 minuten geleden nochtans. 't Is er weer zo een waar je op moet wachten zeker?
      Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
        Ha, ik versta iets anders onder 'verzetje'
        Aan wat denk jij allemaal dan ik geef wel toe ik lust geen thee .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
          Zolang ze hare mond maar toe houdt (met uitzondering voor er ne worst in te steken)....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            hoe zit dat hier ondertussen tussen den dimi en sofie ?
            Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Vroeg ik me ook af ... 't is stil geworden ... Eens kijken of hare status of facebook is veranderd in "in a relationship with Dimi"
            Straks gaan zien voor een huis, ik laat nog iets weten.

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
            Wat dimi betreft,zo goed ken ik hem niet, maar het zou best wel eens kunnen
            Deftige heer zoekt deftige dame?

Comment

• .......Aan de trucker die ondanks het smogalarm me voorbijknalde in Gentbrugge met de voorste mistlichten ook aan ...en ja hoor het was een belg..

Comment

• luc, er zouden uitzonderingen kunnen zijn, maar de meest trucks zijn begrends op minder als 90
                mss een meubelwagen onder de 3,5 ton

Comment

• 4 jaar aan een stuk slechts 10 km woon werk verkeer
                  net vandaag moest ik uitzonderlijk eens in Mechelen zijn voor 't werk
                  smogalarm... enfin... min of meer netjes aan 90 km/u gehouden tot op de laatste km op de E19 voor de afrit die ik moest hebben ... rij op het middenste vak rechts, voor mij rijd er ne willie en we zijn bijna net 2 vrachtwagens die op 't rechter vak rijden voorbij gestoken. Maar mijnheer willie remt af waardoor ik mijn afrit bijna zou mislopen... ik geef plankgas om 'm nog voorbij te steken en de vrachtwagens voor te zien en net op dat moment (110 km/u) *FLITS*
                  Kortom... mijnheer willie had ze zien staan of gehoord op de radio (of coyote) en ik was de klos... tsssssssssssk

toch eens informeren voor een coyote maar echt wel frustrerend zo heel de rit netjes rijden en dan op de laatste km genaaid worden door zoiets.

Comment

• Voor 1 flits zou jij een coyote aanschaffen?
                    Dan had ik er al een paar versleten

Comment

• Het speelt al paar weken in mijn hoofd zo'n coyote spel aan te schaffen... maar telkens heb weer ik zoiets van: tja ooit ben je zelf met een coyote eens de eerste die ergens passeert waar ze net staan te flitsen... dus dan ben je alsnog genaaid.
                      Simpelst is natuurlijk de snelheidslimiet respecteren maar bij zo'n inhaalmanoeuvre is 't wel extra zuur.

Comment

• Begrijp die reactie wel hoor, maar als je maar 10 km woon-werk moet doen moet je je afvragen of het wel een goede investering is.

Comment

• zal door mijn visite in Mechelen hoe dan ook veranderen dat woon werk verkeer, nieuw project en zal veel meer de baan op moeten dus toch maar eens voor kijken

Comment

• Schaf de applicatie aan voor op uw smartphone, pakken goedkoper en beter!
                            Behalve als je echt heeeeeeeeeel veel in het buitenland zit sowieso ook goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                              Schaf de applicatie aan voor op uw smartphone, pakken goedkoper en beter!
                              Behalve als je echt heeeeeeeeeel veel in het buitenland zit sowieso ook goedkoper.
                              ne smartphone, wat is dat voor een beest?
                              niet iedereen heeft dat he.

Comment

• voor 75 euro heb je een smartphone
                                en ze bellen ze je zelf, als je een abb hebt om over te schakelen naar een goedkopere abb mét internetconnectie incl

Comment

• heb die coyote app een tijd terug al eens op m'n android smartphone gezet (trial versie) maar ik ken mezelf vrees ik... voor een lange rit zal ik er wel aan denken om het op te starten en in 't oog te houden maar voor korte ritjes vergeet ik dat dan. Een coyote bakske dat constant aanstaat ... daar moet je dan niet aan denken maar kost inderdaad meer.
                                  Enfin ik ga er nog eens een nachtje over slapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                    Schaf de applicatie aan voor op uw smartphone, pakken goedkoper en beter!
                                    Heb net gekeken , 1.79 in app store voor mijn iphone 5.
                                    Abbonoment is dan 11.99 pm of 49.95 voor een jaar.
                                    Valt wel te overwegen,als dat goed werkt natuurlijk.

Comment

• ik zou het goed kunnen vinden met ons Sofie, verdenk er haar zelfs van dat ze hier enkele uitspraken van me heeft overgenomen.

Die Smagghe is wel goed gelovig, jongens jongens jongens. Vraag me af waarom dat de mensen nog een boete zouden betalen als ze tegen de lamp lopen. Er zou eens dringend een precedent moeten gesteld worden op de PRB, daaaaag inkomen voor de overheid.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                        Heb net gekeken , 1.79 in app store voor mijn iphone 5.
                                        Abbonoment is dan 11.99 pm of 49.95 voor een jaar.
                                        Valt wel te overwegen,als dat goed werkt natuurlijk.
                                        Niet enkel voor iphone maar ook voor Android.

Overlaatst was er een 48u actie waarbij een jaar abo maar 30euro was ipv 50

Heb dus voor 80 euro 25maanden plezier van de app op men Galaxy.
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• En ook goed dat het overdraagbaar is als je van gsm verandert. In tegenstelling tot coyote toestellen waarbij je een eeuwigheid mag wachten voor het abonnement overgezet is.

Comment

Working...
                                          X