Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNog steeds niet, toch al 7 minuten geleden nochtans. 't Is er weer zo een waar je op moet wachten zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenHa, ik versta iets anders onder 'verzetje'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenZolang ze hare mond maar toe houdt (met uitzondering voor er ne worst in te steken)....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe zit dat hier ondertussen tussen den dimi en sofie ?Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenVroeg ik me ook af ... 't is stil geworden ... Eens kijken of hare status of facebook is veranderd in "in a relationship with Dimi"
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenWat dimi betreft,zo goed ken ik hem niet, maar het zou best wel eens kunnen
Comment
-
4 jaar aan een stuk slechts 10 km woon werk verkeer
net vandaag moest ik uitzonderlijk eens in Mechelen zijn voor 't werk
smogalarm... enfin... min of meer netjes aan 90 km/u gehouden tot op de laatste km op de E19 voor de afrit die ik moest hebben ... rij op het middenste vak rechts, voor mij rijd er ne willie en we zijn bijna net 2 vrachtwagens die op 't rechter vak rijden voorbij gestoken. Maar mijnheer willie remt af waardoor ik mijn afrit bijna zou mislopen... ik geef plankgas om 'm nog voorbij te steken en de vrachtwagens voor te zien en net op dat moment (110 km/u) *FLITS*
Kortom... mijnheer willie had ze zien staan of gehoord op de radio (of coyote) en ik was de klos... tsssssssssssk
toch eens informeren voor een coyote maar echt wel frustrerend zo heel de rit netjes rijden en dan op de laatste km genaaid worden door zoiets.
Comment
-
Het speelt al paar weken in mijn hoofd zo'n coyote spel aan te schaffen... maar telkens heb weer ik zoiets van: tja ooit ben je zelf met een coyote eens de eerste die ergens passeert waar ze net staan te flitsen... dus dan ben je alsnog genaaid.
Simpelst is natuurlijk de snelheidslimiet respecteren maar bij zo'n inhaalmanoeuvre is 't wel extra zuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenSchaf de applicatie aan voor op uw smartphone, pakken goedkoper en beter!
Behalve als je echt heeeeeeeeeel veel in het buitenland zit sowieso ook goedkoper.
niet iedereen heeft dat he.
Comment
-
heb die coyote app een tijd terug al eens op m'n android smartphone gezet (trial versie) maar ik ken mezelf vrees ik... voor een lange rit zal ik er wel aan denken om het op te starten en in 't oog te houden maar voor korte ritjes vergeet ik dat dan. Een coyote bakske dat constant aanstaat ... daar moet je dan niet aan denken maar kost inderdaad meer.
Enfin ik ga er nog eens een nachtje over slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenSchaf de applicatie aan voor op uw smartphone, pakken goedkoper en beter!
Behalve als je echt heeeeeeeeeel veel in het buitenland zit sowieso ook goedkoper.
Abbonoment is dan 11.99 pm of 49.95 voor een jaar.
Valt wel te overwegen,als dat goed werkt natuurlijk.
Comment
-
ik zou het goed kunnen vinden met ons Sofie, verdenk er haar zelfs van dat ze hier enkele uitspraken van me heeft overgenomen.
Die Smagghe is wel goed gelovig, jongens jongens jongens. Vraag me af waarom dat de mensen nog een boete zouden betalen als ze tegen de lamp lopen. Er zou eens dringend een precedent moeten gesteld worden op de PRB, daaaaag inkomen voor de overheid.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHeb net gekeken , 1.79 in app store voor mijn iphone 5.
Abbonoment is dan 11.99 pm of 49.95 voor een jaar.
Valt wel te overwegen,als dat goed werkt natuurlijk.
Overlaatst was er een 48u actie waarbij een jaar abo maar 30euro was ipv 50
Heb dus voor 80 euro 25maanden plezier van de app op men Galaxy.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment