Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Niet enkel voor iphone maar ook voor Android.

Overlaatst was er een 48u actie waarbij een jaar abo maar 30euro was ipv 50

Heb dus voor 80 euro 25maanden plezier van de app op men Galaxy.
    Ja klopt hebben ze ook in de playstore,maar ik heb mijn galaxy tab niet meer (heb vrij recent een ipad aangekocht).
    Dus daar heb ik niet op gezien,en keek gewoon even wat ie zou kosten in de app store
    Is wel een leuke actie,maar werkt die app dan even goed dan het kastje zelf ? want ik zou dan ineens een heel jaar nemen voor 50 euro.
    Maar zou nogal zuur zijn als het niet degelijk werkt.

Comment

• 't Werkt beter...
      GPS ontvangst van een smartphone is normaal gezien beter als van die brakke machinekes.
      Verbinding met coyote is sneller omdat je smartphone normaal reeds verbonden is met het internet.
      Scherm is groter en app is stabiel.

Comment

• ze zouden (ik spreek even over de android versie) nog moeten voorzien dat de app zichzelf opstart/afsluit zodra je bluetooth verbinding van je carkit gemaakt/verbroken is (en/of power connected). Tijdens die trial-versie die ik gebruikt heb vergat ik soms coyote terug af te sluiten en werd de batterij van m'n telefoon hard leeggezogen (door de actieve gps...).
        Automatisch opstarten kan ook voorzien worden middels een tooltje maar zie het liever als een built-in feature (en afsluiten van een app vanuit een andere app, daar moet je android voor rooten)

Comment

• Koop NFC-tags en programmeer het erin.
          En ik ben blij dat ze het niet doen, want het zou waarschijnlijk toch maar problemen geven.
          Sluit de app gewoon af zodra je de wagen stillegt.

Comment

• aan die paljas van een paar huizen verder: als een mevrouw met haar twee kinderen aan boord naar links pinkt, haar auto al naar het midden van de straat heeft gezet en al rustig bezig is met het afslaan naar de oprit van haar huis, dat niet wil zeggen dat ge mij volle gas moet voorbijsteken en die mevrouw om 5 seconden vroeger thuis te zijn. Ge zijt ne "sympathieke" spast vooral omdat onze kinderen (en dus uw kind ook) allemaal naar dezelfde school gaan...
            Als gij had doorgereden was gij in fout, mevrouw in de auto voor mij in het beste geval zwaar gewond, uw dochter ook omdat ze haar gordel niet droeg, vanvoor zat en niet in een kinderstoeltje zat.
            www.peugeotforum.be

Comment

• Mensen die flashen met hun lichten omdat ik 130-140 rijd terwijl zij 90 rijden in een niet-SMOG zone op de E19 tussen Kontich en Mechelen

en vandaag kom ik thuis van mijn werk en zie ik dat ze een bord 'tijdelijke bushalte' voor mijn garagepoort hebben gezet met daarop een stickerke dat je 15m voor en 15m dat bord niet mag parkeren...dus ik mag de komende maanden niet meer voor mijn garagepoort parkeren?

of kan ik dat oplossen door een sticker aan mijn poort te hangen met daarop het 'verboden parkeren en stilstaan' stickerke met daaronder mijn nummerplaten van mijn auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                aan die paljas van een paar huizen verder: als een mevrouw met haar twee kinderen aan boord naar links pinkt, haar auto al naar het midden van de straat heeft gezet en al rustig bezig is met het afslaan naar de oprit van haar huis, dat niet wil zeggen dat ge mij volle gas moet voorbijsteken en die mevrouw om 5 seconden vroeger thuis te zijn. Ge zijt ne "sympathieke" spast vooral omdat onze kinderen (en dus uw kind ook) allemaal naar dezelfde school gaan...
                Als gij had doorgereden was gij in fout, mevrouw in de auto voor mij in het beste geval zwaar gewond, uw dochter ook omdat ze haar gordel niet droeg, vanvoor zat en niet in een kinderstoeltje zat.
                En gezijt niet gestopt aan die kerel zijn huis? Dat is iets dat ik dus wel zo doen

Comment

• de volgende dat die zijn hand opsteekt naar mij, steek ik iets anders op

doet me er ook nog aan denken: er was nog een andere koei. Die vond niet beter van haar auto te parkeren op de stoep 2 meter voor het voetpad. Alle ouders die hun wagen aan de parking naast de school hadden gezet moesten nu met hun kinderen over de rijbaan naar de auto. En generen deed ze zich niet omdat ze luid lachend aan de parking aan de overkant zich kostelijk aan het vermaken was met een andere ouder.
                  Ik erger me dus eigenlijk nooit in het verkeer, maar als ik zo'n mensen bezig zie in de buurt van kinderen en ze daarmee rechtstreeks in gevaar brengen dan plopt er wel een ader aan de zijkant van mijn hoofd.
                  Last edited by flappy; 25/01/2013, 19:40.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Daarstraks een dame met een Aixam die te lui was om 5 stappen extra te lopen en zich dus op het trottoir vlak voor de bank had geparkeerd. Enfin, een stukje trottoir, en een groot stuk rijbaan. Met als gevolg dat een bestelwagen die van de andere kant kwam serieus moest manoeuvreren om erlangs te kunnen, aangezien dat een erg smal stuk is.
                    Dan rij je al met zo'n klein ding, kunnen ze nog niet parkeren zonder andere weggebruikers te storen.

Comment

• De debiel in een oude Polo die op de E17 tussen Gent en Antwerpen koppig 90 op het linkervak bleef rijden, terwijl het midden en rechtervak compleet vrij was.
                      Het ergste van allemaal was dat het in een zone was waar je 120 mag rijden ipv de smog-90!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk Berichten
                        De debiel in een oude Polo die op de E17 tussen Gent en Antwerpen koppig 90 op het linkervak bleef rijden, terwijl het midden en rechtervak compleet vrij was.
                        Het ergste van allemaal was dat het in een zone was waar je 120 mag rijden ipv de smog-90!
                        Rechts voorbijsteken does the trick in zo'n geval.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                          't Werkt beter...
                          GPS ontvangst van een smartphone is normaal gezien beter als van die brakke machinekes.
                          Verbinding met coyote is sneller omdat je smartphone normaal reeds verbonden is met het internet.
                          Scherm is groter en app is stabiel.
                          Heb je daarvoor een constante 3g verbinding nodig of niet ?,zou denken van niet namelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Daarstraks een dame met een Aixam die te lui was om 5 stappen extra te lopen en zich dus op het trottoir vlak voor de bank had geparkeerd. Enfin, een stukje trottoir, en een groot stuk rijbaan. Met als gevolg dat een bestelwagen die van de andere kant kwam serieus moest manoeuvreren om erlangs te kunnen, aangezien dat een erg smal stuk is.
                            Dan rij je al met zo'n klein ding, kunnen ze nog niet parkeren zonder andere weggebruikers te storen.
                            Zo een rugzak zet je natuurlijk ook makkelijk overal neer waar je het ook maar denkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Rechts voorbijsteken does the trick in zo'n geval.
                              Been there, done that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                Heb je daarvoor een constante 3g verbinding nodig of niet ?,zou denken van niet namelijk.
                                3G moet niet, maar je smartphone moet inderdaad de ganse tijd dat de app op staat vebonden zijn met het internet.
                                Hoe wil je anders mobiele flitsers doorkrijgen van de coyote database?

Comment

• Rondrijden met de GPS vlak voor de neus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                    Rondrijden met de GPS vlak voor de neus
                                    Dit zie je dus heel regelmatig hé, is dit domheid, luiheid of iets anders^^?
                                    Het is iig (logischerwijs) verboden om iets in je blikveld te hangen, maar bon, dit is Belgie, het is ook verboden om op het middenvak te blijven hangen indien er rechts plaats in overvloed is, het is verboden om van richting te veranderen zonder richtingaanwijzer, maar geen probleem, hier wordt u nooit op aangesproken, veel belangrijker is het om.... mjah, wat doen ze eigenlijk wel^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                      Dit zie je dus heel regelmatig hé, is dit domheid, luiheid of iets anders^^?
                                      Het is iig (logischerwijs) verboden om iets in je blikveld te hangen, maar bon, dit is Belgie, het is ook verboden om op het middenvak te blijven hangen indien er rechts plaats in overvloed is, het is verboden om van richting te veranderen zonder richtingaanwijzer, maar geen probleem, hier wordt u nooit op aangesproken, veel belangrijker is het om.... mjah, wat doen ze eigenlijk wel^^
                                      Controleren op snelheid, dan moeten ze tenminste niet meer uitstappen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                        Mensen die flashen met hun lichten omdat ik 130-140 rijd terwijl zij 90 rijden in een niet-SMOG zone op de E19 tussen Kontich en Mechelen
                                        Heb ik ook meegemaakt daar, echt erg.
                                        Donderdag reed ik daar ook links aan een 125 ongeveer, voor mij reed er ook iemand aan ongeveer dezelfde snelheid. Tot we aan de flitspaal in Rumst kwamen, die gast voor me besloot om plots alles dicht te gooien tot 80 km/h levensgevaarlijk...
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• foto.jpg
                                          Als je in de omgeving Westerlo-Geel aan het rijden bent, en deze randdebiel tegenkomt, pas dan efkes op...
                                          Aan zijn rijkunsten te zien een jong onbenullig fis-a-papa'ke die blijkbaar recent zijn occasie TT heeft gekregen.

In het centrum van Oosterlo, waar ik achter een camionette reed op een gewone volgafstand aan 50, kwam hij eerst in mijn bumper hangen. Daarna zwenkte hij ineens naar links met de bedoeling ons in te halen... Helaas een tegenligger waarna hij op de rem ging toen hij naast de camionette hing om daar terug achter te gaan. Helaas reed ik daar wel met mijn gezin

Gelukkig was ik een beetje bij de pinken en had ik dit al min of meer voorzien zodat ik mijn voet al op de rem had en nog een beetje kon uitwijken.
                                          Anders had hij nu al stukken. Ook gelukkig voor hem vertraagde de tegenligger.

Wat verder moest de camionette links af. Hierna ging hij er volle gas vandoor (nuja...) ik reed gewoon verder en ver liep hij niet uit.
                                          Een beetje verder aan de brug over de E313 vertrouwde hij niet meer op zijn quattro en moest hij in de bocht remmen. Hij sneed hem ook compleet verkeerd aan, duidelijk nul ervaring.
                                          100 meter verder stonden we weer achter elkaar aan de lichten, waar ik bedacht een foto te maken van het verkeerslicht (excuseer indien toevallige passanten erop staan)

Ik moet écht eens werk maken van een dashcam.

En dit gastje moet dringend leren rijden, proficiat, u hebt vandaag ei-zo-na een gezin in het decor geramd en frontaal een tegenligger geramd omdat u 50 Km/h op een bevroren verkeersplateau (max snelheid 30!) blijkbaar idioot vond, net als kijken of inhalen mogelijk is. (laat staan wettelijk).
                                          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                          www.meevliegen.be

Comment

Working...
                                          X