stond het plateau officieel aangeduid anders gelden de beperkingen die daar eigen aan zijn - helaas - niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Last edited by Timmeke-Tim; 27/01/2013, 14:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichtenhttp://goo.gl/maps/jlys9
Blijkbaar wel...
Overigens haalde hij ook in op het zebrapad, bij mijn weten ook al verboden.
Soit, ik rij ook niet altijd volgens de letter van de wet, maar ik blijf wel mijn hersenen gebruikenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenEn hij blijft ook op zijn rem staan terwijl hij stil/voor het rood staat...is voor mij ook een ergenis...
Comment
-
Dan zet ge u toch in neutraal?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDan zet ge u toch in neutraal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenom de start-stop-functie te laten werken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk BerichtenIn neutraal zetten zodat je je voet kan laten rusten. Waarom zou je op je rem blijven duwen? Zelfde als bv. de koppeling ingedrukt houden terwijl je stil staat, nergens voor nodig. Plus, het is veiliger als er iemand "in uw gat" rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk BerichtenIn neutraal zetten zodat je je voet kan laten rusten. Waarom zou je op je rem blijven duwen? Zelfde als bv. de koppeling ingedrukt houden terwijl je stil staat, nergens voor nodig. Plus, het is veiliger als er iemand "in uw gat" rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNiets dan voordelen inderdaad. Als het groen wordt, kan je nog wat extra lang genieten van het uitzicht tijdens het induwen van de koppeling en het schakelen vooraleer je kan vertrekken (het achteropkomend verkeer stoort zich daar niet aan, dus waarom zou je het niet doen?). En veiliger is het zeker, als er een in uw gat rijdt en je wordt op het kruispunt geduwd waarna een vrachtwagen u in volle vaart in de flank ramt, heb je minder schade aan de achterbumper dan wanneer je op je rem staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNiets dan voordelen inderdaad. Als het groen wordt, kan je nog wat extra lang genieten van het uitzicht tijdens het induwen van de koppeling en het schakelen vooraleer je kan vertrekken (het achteropkomend verkeer stoort zich daar niet aan, dus waarom zou je het niet doen?). En veiliger is het zeker, als er een in uw gat rijdt en je wordt op het kruispunt geduwd waarna een vrachtwagen u in volle vaart in de flank ramt, heb je minder schade aan de achterbumper dan wanneer je op je rem staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichtenhttp://goo.gl/maps/jlys9
Blijkbaar wel...
Overigens haalde hij ook in op het zebrapad, bij mijn weten ook al verboden.
Soit, ik rij ook niet altijd volgens de letter van de wet, maar ik blijf wel mijn hersenen gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls ik voor het rood sta zet ik mij ook altijd in neutraal hoor, erger mij dood als ze heel mijn smoel rood laten oplichten Maar ik houd wel de lichten in het oog, en vanaf ik het oranje zie worden schakel ik al naar eerste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenlang stuk daar! Als ge al de regels daar in acht neemt moogt ge zelfs geen fietser voorbijsteken. Als er dan een bomma op het plateau rijdt met haar fietske...
Hij haalde op het einde in, op het zebrapad.
Dat op zich kan mij niet schelen, mij mag hij inhalen, zelfs daar. Maar wat hij deed was er toch over! Ik begrijp ook echt niet dat sommige ouders hun duidelijk mentaal uitgedaagde kinderen dergelijke wagen geven of laten kopen... Als er slachtoffers vallen zijn ze imo mede verantwoordelijk.
Comment
Comment