Er zijn er ook bij die hun kapot licht compenseren door ofwel hun mistlichten idd mee op te zetten ofwel van hun nog werkend licht de pharen mee te laten branden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtengisteren een onnozel "jeepke" met fake blauwe/paarse xenons. ik zag geen zak meer, ruftnek!
heb mn pharen laten opstaan tot ie voorbij was2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Vrachtwagens die op de E314 zaten in te halen terwijl het vollen bak aan het sneeuwen was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDie omleiding valt nog wel mee lijkt me.
Als ik hier de echte omleiding moet volgen dan rij ik dik 16 km meer dan via de gewone weg!!!!!!
En tegen dat't af is is dat al 2j zo, een beetje erover.
Comment
-
Geachte leden,
Deze morgen werd ik wakker gebeld met de melding mijn wagen te verplaatsen, zonder verdere uitleg. Nu blijkt dat de hele straat openligt (doodlopende straat) en dat elke oprit onbereikbaar is, over de gehele straat is een gracht van een dikke meter diep gegraven, ik vermoed dat ze gasleidingen aan het leggen zijn.
Niemand werd hier echter van op de hoogte gebracht, ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan? Ik zit namelijk vast in mijn huis nu, en werd daar niet over verwittigd.
Gaat dit uit van de gemeente zelf, of is een ander bedrijf hier voor verantwoordelijk, wat kan ik hier aan doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenGeachte leden,
Deze morgen werd ik wakker gebeld met de melding mijn wagen te verplaatsen, zonder verdere uitleg. Nu blijkt dat de hele straat openligt (doodlopende straat) en dat elke oprit onbereikbaar is, over de gehele straat is een gracht van een dikke meter diep gegraven, ik vermoed dat ze gasleidingen aan het leggen zijn.
Niemand werd hier echter van op de hoogte gebracht, ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan? Ik zit namelijk vast in mijn huis nu, en werd daar niet over verwittigd.
Gaat dit uit van de gemeente zelf, of is een ander bedrijf hier voor verantwoordelijk, wat kan ik hier aan doen?
Geen klagen hier, vriendelijke gasten, en nooit 'gevangen' gezeten.
Ik vrees dat ge gewoon pech hebt: hopen dat het zo snel mogelijk gedaan is: ik zou gaan klagen bij de gemeente en hopen dat die er iets aan kunnen doen, zodat ge toch nog weg kunt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
had ik gisteren ook aan gedacht maar vond het topic niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenGeachte leden,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenHebben ze hier ook gedaan, een half jaarke geleden (ook doodlopende straat). Wij waren wel even op voorhand verwittigd, maar wij konden altijd 's morgens voor 8u en 's avonds na 17u00 nog vertrekken. Ze hebben het in onze straat in stukjes gedaan, en toen ze eenmaal aan onze oprit waren hebben ze dat dan 's avonds tijdelijk toegesmeten met een soort van rode dolemiet. En op't einde hebben ze alles terug goed gelegd: de klinkers terug op z'n plaats en wat extra kiezel voor de rest van de straatkant.
Geen klagen hier, vriendelijke gasten, en nooit 'gevangen' gezeten.
Ik vrees dat ge gewoon pech hebt: hopen dat het zo snel mogelijk gedaan is: ik zou gaan klagen bij de gemeente en hopen dat die er iets aan kunnen doen, zodat ge toch nog weg kunt...
De gemeente was uiteraard de hele namiddag niet bereikbaar. Ik heb een mail gestuurd en hoop daar toch nog een deftige verklaring voor te krijgen. Lijkt me sterk dat dit kan zonder enige verwittiging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenpolitie bellen en PV laten opmaken
Sterk staaltje natuurlijk weer van onze gemeente.
Maar wat zou je ook willen met zo iemand aan het hoofd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenNu zijn ze al weg natuurlijk, heb wel een paar fotokes genomen, kon toch niet veel anders doen vandaag
Sterk staaltje natuurlijk weer van onze gemeente.
Maar wat zou je ook willen met zo iemand aan het hoofd.
http://www.youtube.com/watch?v=2jD4lE3jI5Q
Kunt ge gene 'mail recall' doen
Comment
-
Deze middag op weg naar Brussel. Ging netjes vlot, geen linksplakkers... Tot ik in Holsbeek de flitspaal nader en naast een Mercedes rij. Die mercedes komt plots naar links en blijft doorduwen. Heb geen zin in schade dus de rem en claxon op. Kerel van de mercedes zit met zijn handen te zwaaien. Even verder gaat ie terug naar rechts, en doet teken dat ik een dikke nek heb.
wtf? Ik rij met een 1-reeks, gij met een mercedes E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDeze middag op weg naar Brussel. Ging netjes vlot, geen linksplakkers... Tot ik in Holsbeek de flitspaal nader en naast een Mercedes rij. Die mercedes komt plots naar links en blijft doorduwen. Heb geen zin in schade dus de rem en claxon op. Kerel van de mercedes zit met zijn handen te zwaaien. Even verder gaat ie terug naar rechts, en doet teken dat ik een dikke nek heb.
wtf? Ik rij met een 1-reeks, gij met een mercedes E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk heb nog altijd niet gefilefiltered, maar heb wel een grijze wagen op zijn rijstrook voorbij gereden die harder remde dan mij.
En dan komt ie plots mijn richting uit, per sjans nog met richtingsaanwijzer. In mijn achteruitkijkspiegel zie ik dat hij ook naar rechts uitwijkt, en zijn rijbaanwissel afbreekt.
Het geeft maar aan dat hoe rustig je ook een file benadert,...
Maar goed daarom reageer ik niet. Ik wil het volgende zeggen:
Met de onze school- en ouder-raad doen wij er alles aan om kinderen bewust met sociale media te laten omgaan. Iedereen maakt fouten of doet wel eens iets doms. Maar dit is geen reden om dit aan de grote klok te gangen. Bij de schoolkinderen noemen we dit pesten (ik denk dat er in de afgelopen maanden al genoeg voorbeelden in het nieuws geweest zijn). Hier, uw verschillende posts lijken me meer op publicke veroordelingen. Zo gaan we 500 jaar terug in de tijd, heksenjacht. Ik dacht dat een man van 33jaar daar toch eens over na zou denken alvorens dit soort dingen te posten. En als je dan toch filmpljes wil plaatsen om voorbeelden te stellen, zorg dan dat deze anoniem zijn (geen nummerplaten, gezichten,....)
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
nitro, ik denk dat het dorp boem niet kapellen is...maar hetvolgende, ik zie dat je in een schoolraad zit
ouders van kinderen die hun kroost komen oppikken zou ik graag zien dat ze bij het wachten op hun teerbeminden hun motor stilleggen, zowel nu bij koude als putteke zomer bij warmte, dat ze ook parkeerreglementen naleven...of nog beter dat ze hun kinderen per fiets naar school sturen
worden ouders gesensibiliseerd over zulke zaken in jouw school ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennitro, ik denk dat het dorp boem niet kapellen is...maar hetvolgende, ik zie dat je in een schoolraad zit
ouders van kinderen die hun kroost komen oppikken zou ik graag zien dat ze bij het wachten op hun teerbeminden hun motor stilleggen, zowel nu bij koude als putteke zomer bij warmte, dat ze ook parkeerreglementen naleven...of nog beter dat ze hun kinderen per fiets naar school sturen
worden ouders gesensibiliseerd over zulke zaken in jouw school ?
Maar wij hebben een zeer actieve verkeerswerkgroep. Ooit deden ze actie om foutparkeerders aan te spreken, met veel bedreigingen tot gevolg. Dan maar een positive campagne gevoerd met beloning voor wie het goed deed. Op nieuw problemen gehad van ouders/kinderen die geen sleutelhanger kregen.
Als je een sugestie heb om het anders te doen.... We hebben ook al aan de burgermeester meer contole gevraagd. Jammer dat het zo moet...
Comment
-
bij ons wordt soms een 'danku' groen kaartje achter de ruitenwisser gestoken als mensen goed geparkeerd staan. Er is echter een dame die consequent op het zebrapad aan de school parkeert bij het ophalen van haar kinderen. Ze heeft in een week eens vijf rode kaarten achter de ruitenwisser geskregen (met dan een woordje over wat ze verkeerd doen), maar ze blijft het doen en ze voelt zich er niet schuldig over. Ik merk ook dat er weinig ouders zelf zijn die haar erop aanspreken.
Comment
Comment