Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
    Vanavond in het "Het leven zoals het is : de beschutte werkplaats"
    Was't maar waar. Dan kon ik resetten elke 5 minuten.
    Maar 't is wel nen halve ambtenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
      Ik mis uw oude collega's ook. Vooral dedie met ttn.
      Die zit in Polen he, die waren we sowieso kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
        Raar... ik heb altijd gedacht dat bij paarden de lul van onder hing...

Comment

• Vandaag nieuwe vrouwelijke collega begonnen ,gatverdamme pss of het zijn de lelijkste eerst die ze binnenhalen

Comment

• zit ik hier in het "ergernissen in het verkeer" of "ergenissen over de lelijke mensen op mijn werkvloer" topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Tege 5 per uur en geen plek om in te halen.

Stabroek, de straat van die school en de straat die naar de baan naar Putte leidt?

Comment

• Yes
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Vandaag nieuwe vrouwelijke collega begonnen ,gatverdamme pss of het zijn de lelijkste eerst die ze binnenhalen
                  Papieren zak kan al veel doen éh! Dan moete toch al niet op de kop staan zien.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                    Vandaag nieuwe vrouwelijke collega begonnen ,gatverdamme pss of het zijn de lelijkste eerst die ze binnenhalen
                    Das bij ons ook zo.

Dan komen ze fier vertellen dat er een nieuw russische begint, man man man, ik wil nie weten onder welke steen ze die uitgehaald hebben.

Comment

• WRX nog eens buiten gelaten. Uitlaat maakt geen geluid meer, maar al het geluid komt er uit aan de achteras en ik hoor ook iets trillen. Gewoon een bout kwijt hopelijk.

Comment

• Daarstraks ene heel te tijd aan 't linksrijden en inhalen aan 100 per uur..

Eergisteren een vrouw (niks tegen vrouwen ) aan 't tetteren met een ander vrouw terwijl ze 70 per uur reed op de A12 en ze 't nog ni eens door had wrs..

En bompa's! Overal zo traag rijden..

Voila

Oh ja, van de week ook nam ik de afrit Merksem, zie ik voor mij een lege ring met 1 auto op't rechtervak. Gaat die ineens naar 't middenvak rijden. Zat er echt van: wrm??!!

Comment

• Daarstraks eentje tegen mijn Polo gezeten. Serieus vies gezind tot ik zag dat er een bevallige jonge dame uit die Golf 2 stapte! Knappe jonge dame in combinatie met een golf 2 Aan de Polo was gelukkig geen schade, maar toch voor de zekerheid gegevens gewisseld!
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Stabroek, de straat van die school en de straat die naar de baan naar Putte leidt?
                            elke bewoner van pz apen noord krijgt er vroeg of laat mee te maken
                            maar goed ook, zomer begint en veel ruiters moeten hun beest uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Daarstraks eentje tegen mijn Polo gezeten. Serieus vies gezind tot ik zag dat er een bevallige jonge dame uit die Golf 2 stapte! Knappe jonge dame in combinatie met een golf 2 Aan de Polo was gelukkig geen schade, maar toch voor de zekerheid gegevens gewisseld!
                              De kosten voor dat kraske, ik weet daar wel een oplossing voor (meeste vrouwen kennen toch niets van auto's)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Daarstraks eentje tegen mijn Polo gezeten. Serieus vies gezind tot ik zag dat er een bevallige jonge dame uit die Golf 2 stapte! Knappe jonge dame in combinatie met een golf 2 Aan de Polo was gelukkig geen schade, maar toch voor de zekerheid gegevens gewisseld!
                                foto van dat madammeke?
                                BMW X5 45e

Comment

• Geluidsschermen plaatsen E40 part XIX ( of mocht ik een aflevering gemist hebben?)
                                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• Deze morgend op de N80 een trut met eenen Audi Q3, die ter hoogte van Sint-Joris de N80 op gereden kwam (daar moeten ze wachten tot er plaats is om in te voegen), smijt dat wijf haar voor mij in en er was geen enkele mogelijkheid om naar links te gaan (want anders doe ik dat altijd om anderen er op te laten) dus alles gewoon kunnen toesmijten het scheelde millimeters of ik zat erop.

Zo een mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben!
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Audi Q3 ? Nieuw model?
                                      Eh ergernis van de dag: mensen die opeens vol gaan remmen zonder reden! Perfect lege baan en dan vol op de rem. d'oh...

Comment

• Nee, want had nog een oude nummerplaat.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Deze morgend op de N80 een trut met eenen Audi Q3, die ter hoogte van Sint-Joris de N80 op gereden kwam (daar moeten ze wachten tot er plaats is om in te voegen), smijt dat wijf haar voor mij in en er was geen enkele mogelijkheid om naar links te gaan (want anders doe ik dat altijd om anderen er op te laten) dus alles gewoon kunnen toesmijten het scheelde millimeters of ik zat erop.

Zo een mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben!
                                          Inderdaad een lelijk punt. Niet te begrijpen dat ze daar niet een stuk van de pechstrook als invoegstrook gebruiken.
                                          Ikzelf heb er geen last van, BMW-rijders rijden sowieso altijd links

Comment

Working...
                                          X